Mindennel egyetértek, de a vértesboglári 30-as táblák mindenhol indokoltak.Vinkler írta: ↑2025.07.02., szer. 21:30....... Cserébe szórjuk tele 30-as 40-es táblákkal egy országos főútat.![]()
Ha ennyire nem tetszik, akkor építsenek elkerülő főutakat, amik nem mennek keresztül a városokon. Kedvencem, amikor az autópályákon húzzák be 80-ra a féket a zajterhelés miatt. Könyörgöm, azokat aztán végképp azért építették, hogy egész kontinenseken végig tudj autózni. Jah, hogy közben odavertek sokezer lakást a pályák mellé?! ......
A képen éppen egy gyalogátkelő előtt csökkentik a sebességet a faluban.
A többi sebesség korlátozó tábla a négy számjegyes (8126-os út) mellékútvonalon ott vannak a faluban, ahol beláthatatlan a kanyar. Ilyen keskeny aszfaltcsíkon a szembejövő teherautók nem férnek el a kanyarban a sávjukban.
Az aszfalt sáv szélessége szerintem 3 m-t sem haladja meg. A táblát a következő kereszteződés feloldja, majd ha zebra jön, csökkentik a sebességet. Ezen a mellékúton mindenhol indokolt a sebesség korlátozása a faluban.
A másik téma a 80-as táblák az autópályákon. Sajnos ez egy EU-s zöld baromság, nem magyar sajátosság.
Végig kell menni a Bécset elkerülő A21-es autópályán, vagy a Grazot elkerülő autópályán és több tíz km hosszan a pusztaságban 80-as a korlátozás. És Salzburg felé is mindenhol 80-as tíz km-eken keresztül. Miért? Jogos a kérdés. Az idióta EU miatt.
Az elmúlt éveimben háromból kettő büntetést gyorshajtásért pont Ausztriában kaptam, egyet vasárnap éjfélkor a Petőfi híd budai hídfőjénél, mikor a sürgősségiről hoztam haza anyámat, aki egész nap bent volt a SOTE sürgősségin, meg persze én is.
Meg persze a szélvédőm is kapott követ Ausztriában télen a hülye kőzúzalék szórásaik miatt. Viszont rettenetesen zöld a kőzúzalék, ami aprítja a szélvédőket rendesen.





