KMC is max 3, de ez szerintem kb annyi lehetett. De a KMC 10es pakkban is árulja, lehet nem véletlen. Kb 3 bontással már fogó nélkül szét tudtam szedni. De nem esküszöm a 3ra, de nem régi lánc... bespájzolok egy tizest. Nem találtam az új patentszemet, egy új lánc volt, nem akartam abból kivenni, de csak az lett a végeVinkler írta: ↑2025.09.09., kedd 20:10Ha jól emlékszem a shimano patentszem max 3x bontható.revox írta: ↑2025.09.09., kedd 19:40Már többször. KMC amúgy, de már ki volt kopva. Láttam, hogy problémás lehet, de mentem vele egy bükki kaptatóst, bírta, gondoltam, jó ez még. Rá is baxtam
Sose volt ilyen bajom eddig, most sikerült :) mondjuk nem szétcsúszott, elszakadt a szem, de benne van, hogy a laza zárás miatt kimoccanhatott és úgy befeszült, abnormális helyzetben.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az nem fog segíteniasebestyen írta: ↑2025.09.09., kedd 19:21Majd ragasztunk turbo tape-t a térdedhez, aztán szakadnak a láncok. Csak a vázat el ne törje...![]()
Cserébe, mióta koripályán szétcsesztem a térdem(kb 15 éve), ha nincs elszorítva,járni se nagyon megy térdfájás nélkül. Erőltetettebb menethez, hosszab vezetéshez (autó) a gumis térdakármi is kell. Térdszorító? Mi az? Nem tudom a nevét. Megnézték artroszkópia, vagy miatúró, terhelésre azonnal be fog pukkanni, tanuljak meg ezzel élni
Így inkább ne akarjon senki ragasztani, nem akkora buli
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ha jól emlékszem a shimano patentszem max 3x bontható.revox írta: ↑2025.09.09., kedd 19:40Már többször. KMC amúgy, de már ki volt kopva. Láttam, hogy problémás lehet, de mentem vele egy bükki kaptatóst, bírta, gondoltam, jó ez még. Rá is baxtam
Sose volt ilyen bajom eddig, most sikerült :) mondjuk nem szétcsúszott, elszakadt a szem, de benne van, hogy a laza zárás miatt kimoccanhatott és úgy befeszült, abnormális helyzetben.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Már többször. KMC amúgy, de már ki volt kopva. Láttam, hogy problémás lehet, de mentem vele egy bükki kaptatóst, bírta, gondoltam, jó ez még. Rá is baxtam
Sose volt ilyen bajom eddig, most sikerült :) mondjuk nem szétcsúszott, elszakadt a szem, de benne van, hogy a laza zárás miatt kimoccanhatott és úgy befeszült, abnormális helyzetben.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6227
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7730
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Majd ragasztunk turbo tape-t a térdedhez, aztán szakadnak a láncok. Csak a vázat el ne törje...
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha.
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára
Idegen terepen, telefon hátsó zsebben, azt mondja: fordulj balra
full sík után egy bő 10, lehet megvolt 12-15% is... gyors kistányér, kiállás, aztán hallottam egy nagy kattanást, de még akkor nem esett szét. 1-2 kilit még ment is, aztán elszabadult a kígyó
kaptam egy néhol 1%-ot tudó szakaszt (lefele), így még gurultam vagy 2 kilit, ahol már tudtam,hol vagyok, de ami fontos, az asszonynak el tudtam mondani, hova hozza az új patentszemet
Idegen terepen, telefon hátsó zsebben, azt mondja: fordulj balra
full sík után egy bő 10, lehet megvolt 12-15% is... gyors kistányér, kiállás, aztán hallottam egy nagy kattanást, de még akkor nem esett szét. 1-2 kilit még ment is, aztán elszabadult a kígyó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ez a sima fejlődési golyamat. Egy 3p, de még 20évvel ezelőtti bicaj is csak abban hasonlít a maira, hogy váz, 2 kerék, nyereg, kormány
Amúgy a reacton nekem sincs annyira beforgatva, mint a pinarello. De már lusta vagyok állítgatni. De a pinan már nagyon be vannálunk, mielőtt nem volt szabály, volt gyerek, akinek kb 45°-ban állt
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Hogy mi lesz később, azt nem tudom, de, hogy a régi elméletek szinte sorra dőlnek meg MINDEN téren, edzés, táplálkozás, technika, az biztos.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jóval alacsonyabb nyomással megy már a kerékpáros, mint anno. Én jelenleg a 28-as külsőnél 6,1, de a 32-essel 5,1 baron gurulok, 115 kilóval.
Hogy mi lesz később, azt nem tudom, de, hogy a régi elméletek szinte sorra dőlnek meg MINDEN téren, edzés, táplálkozás, technika, az biztos.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A tiéd sokkal jobban be van forgatva, aztán jön asebié és végül az enyém, ahogy néztem a Tisza tónál.revox írta: ↑2025.09.08., hétf. 07:38
Látszik amúgy, hogy a fotó is rátesz.
Nálam elég kemény beforgatás van és még a régi fékkarok,nem az új, ami kicsit befele döntött. A fékkar alsó vége bőven kilóg a kormány szélső síkjától![]()
Egyébként ez az 5 centi elég engedékeny lett. Az kb elég is. Nemrég még szögben adták meg és a bírók sacc-kb nézték, szemre, ami nem volt kellően valid. Ez be volt harangozva, milyen szigorítás lesz, szerintem ez így "lazult"
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online

https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/sel ... dor_search
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2129
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1334
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Esetleg egy ilyen? Természetesen piros bandázzsal (passzolna a vázhoz).
https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/sel ... dor_search
- Csatolmányok
-
- Selle SMP VT20.jpg (48.13 KiB) Megtekintve 487 alkalommal
Re: Kerékpározás
Látszik amúgy, hogy a fotó is rátesz.Vinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 22:110,5-ös fotó. Élőben nem néz ki ennyire hardcore-nak. Magjött az új kormányom, majd megmérem, h mik a számok.revox írta: ↑2025.09.07., vas. 21:35Nekem is kb ilyen.Rotox írta: ↑2025.09.07., vas. 21:05
"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"
https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
És akkor már egy mai tőlem is.![]()
Sokszor mondtam már,szem behuny, kar előrenyújt, mintha megfognánk a kormányt a fékkarnál. Szem kinyit és nézd meg, hogy áll a csuklód.
Egyébként lejtőn kanyarogva jön ki legjobban,desíkon sr baj, ha neki természetes helyzetben áll
Nálam elég kemény beforgatás van és még a régi fékkarok,nem az új, ami kicsit befele döntött. A fékkar alsó vége bőven kilóg a kormány szélső síkjától
Egyébként ez az 5 centi elég engedékeny lett. Az kb elég is. Nemrég még szögben adták meg és a bírók sacc-kb nézték, szemre, ami nem volt kellően valid. Ez be volt harangozva, milyen szigorítás lesz, szerintem ez így "lazult"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én egyelőre maradok a 32c-nél.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
0,5-ös fotó. Élőben nem néz ki ennyire hardcore-nak. Magjött az új kormányom, majd megmérem, h mik a számok.revox írta: ↑2025.09.07., vas. 21:35Nekem is kb ilyen.Rotox írta: ↑2025.09.07., vas. 21:05
"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"
https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
És akkor már egy mai tőlem is.![]()
Sokszor mondtam már,szem behuny, kar előrenyújt, mintha megfognánk a kormányt a fékkarnál. Szem kinyit és nézd meg, hogy áll a csuklód.
Egyébként lejtőn kanyarogva jön ki legjobban,desíkon sr baj, ha neki természetes helyzetben áll
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Én meg egyre vastagabb gumikon megyek…
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Re: Kerékpározás
Nekem is kb ilyen.Rotox írta: ↑2025.09.07., vas. 21:05
"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"
https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
És akkor már egy mai tőlem is.![]()
Sokszor mondtam már,szem behuny, kar előrenyújt, mintha megfognánk a kormányt a fékkarnál. Szem kinyit és nézd meg, hogy áll a csuklód.
Egyébként lejtőn kanyarogva jön ki legjobban,desíkon sr baj, ha neki természetes helyzetben áll
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hasznàlták azt sokan, csak nálunk nem. De xarakodás, bár gyakorlattal nem vészes mutatvány a feltétele. Itthon 10-15 éve alig volt értelmes kerék, még versenyzői körökben sem, nemhogy a macerás és akkor még bőven dupla árú szingóval kínlódjanak. (A nagyon lóvés, Margitszigeten körözőket hagyjuk ki a számításból. Csak a versenyzök készleteit nézve, akiknek fontos is volt a teljesítmény) De azért láttam, ebayn, amikor 20ezer volt egy Conti Competition gumi, hogy pattintották el 50 körül a csak versenycsapatoknak gyártott, latexes belsős LTD gumikat. Nyilván, akit nem érintett,,nem figyelte, sose sikerült ilyen LTD-t elhozni. Angolok egekig elmentek liciteken.Vinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 20:41Szerintem a kutya sem használja. Én sosem szerettem, de ez az én bajom.revox írta: ↑2025.09.07., vas. 18:36Ezt nem reagáltam le, de kinti viszonyokról volt szó. Ott nagyon sok amatőr használta és még ma is használják, de nyilván fogy a számuk.
Itthon csak versenycsapatok használták és néhány elvetemült. Lassan spájzolni kell, idővel el fog tűnni. Egy-két gyártó ha még gyártani fogja, LP árban lesznek![]()
De ez tényleg múlt idő. Bár, lassan egy tbls szakszerű és működőképes felszerelése se kisebb macera. Olyan igazi xarnak egy pofon, cserébe a kerékszettek súlya nőtt 150-200grammot.
Engem ez pl egyáltalán nem inspirál cserére,főleg,igaz, már egy rakat kerékszettet eladtam, még így is van 4
de ingyen se cserélném. Nem tudom megfogalmazni, mi más a szingóban, de más vele a bicaj, ami lehet csak szokás kérdése, de nekem fekszik.
De ez elkalandozott az alap fekvetéstöl, miszerint 2025-ben kicsit megkésett a "cikk", mert emlékeim szerint, az utolsó, ismert WT mohikán Pigacar volt (és az UAE), akik vagy 3-4 éve szintén elengedték a szingót és a felniféket.
Ezért mondtam, ez csak "kampány", rosszabb esetben klikkvadász lufi. (Ha ezen kívül más infót nem tartalmaz a poszt)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online

Urak! Ezennel nyilvános gyűjtést kezdeményezek Rotox kollégának egy vállalható színű nyeregre. Csak idő kérdése, hogy a rendőr megbírságolja azt a sárgát.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4034
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5143
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Vinkler ezt lexarja, különben meg azért van beforgatva, hogy átférjen a Visegrád kapun.Rotox írta: ↑2025.09.07., vas. 21:05
"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"
https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
Urak! Ezennel nyilvános gyűjtést kezdeményezek Rotox kollégának egy vállalható színű nyeregre. Csak idő kérdése, hogy a rendőr megbírságolja azt a sárgát.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2025.09.07., vas. 21:28-kor.
Online

"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"
https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
És akkor már egy mai tőlem is.
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2129
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1334
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"
https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
És akkor már egy mai tőlem is.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14291
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9381
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem a kutya sem használja. Én sosem szerettem, de ez az én bajom.revox írta: ↑2025.09.07., vas. 18:36Ezt nem reagáltam le, de kinti viszonyokról volt szó. Ott nagyon sok amatőr használta és még ma is használják, de nyilván fogy a számuk.
Itthon csak versenycsapatok használták és néhány elvetemült. Lassan spájzolni kell, idővel el fog tűnni. Egy-két gyártó ha még gyártani fogja, LP árban lesznek
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6227
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7730
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ma szingóval mentem, mert az a legjobb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Ezt nem reagáltam le, de kinti viszonyokról volt szó. Ott nagyon sok amatőr használta és még ma is használják, de nyilván fogy a számuk.
Itthon csak versenycsapatok használták és néhány elvetemült. Lassan spájzolni kell, idővel el fog tűnni. Egy-két gyártó ha még gyártani fogja, LP árban lesznek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A szingó másik erénye és talán ez a fő a 25ös gumik óta, hogy nincs felütéses defekt. A tubelessel ezzel hakniztak, hogy így válik okafogyottá a szingó, mert szintén, csak szúrt defektet tud összeszedni.Vinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 17:19Milyen kampány?revox írta: ↑2025.09.07., vas. 17:06Nekem ennek kampányszaga van. Kint még sok boomer szingózik, ilyenekkel terelgetik az ősembereketVinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 10:44After more than a hundred years of dominance in professional cycling, tubular tires have completely disappeared from the 2025 Tour de France. Not a single team is using them this year. The question is, what led to their sudden decline and what factors truly sealed their fate?
Változik a világ.
Kiváncsi leszek, h mikor kukázzák a hookless felniket is?![]()
![]()
Engem azonnal meghatott
Ja, még a tubeless csak-csak, de a hooklest sose értettem![]()
A pro-kon kívül kb 10-13 éve alig használják, én a PRO-kat sem értettem egy ideje. Egyszerűen elmúlt az idő felette. Az új abroncsok annyit fejlődtek az elmúlt időkben, h okafogyottá vált, a magas nyomású és macerás szingó. Az abroncsok szélességével is okafogyottá vált, hiszen ezzel a nyomásértékek is szépen kúsztak lefelé. Jól van ez így.
A hooklesst egyáltalán nem értem, a tubeless pedig a macera miatt nekem nem, köszönöm. Én maradok a belsőnél. A TPU-ra váltas benne van a levegőben, bár az új Conti GP5000-hez ajándékba kaptam a Conti belsőket.![]()
Amúgy pont 2 éve kb belerongyoltam egy kőtengerbe, ahol bibircsók nőtt a gumira
De ez mára történelem, de 2 fontos tényező miatt volt életképes:
Nyomás
Defekttűrés
Azt csak én teszem hozzá (meg régebben sokan, akik clincherről átálltak), kanyarstabilitás
Inkább arra vagyok kíváncsi, mi lesz kb 10 év múlva. Évente dölnek meg elméletek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu

