Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.09.09., kedd 21:21
Már többször sztároltam itt a connex patentszemét. Tényleg nem értem, mi a túróért létezik még a többi egy- illetve pár használatos kacat. Ez végtelenszer bontható, véletlenszerű szétugrás a konstrukcióból adódóan lehetetlen.wippermann-connex-chain-link-1.jpg
Próbát megér. Elég masszívnak tűnik. A KMC egyszer nagyon stabil, de a lánc nyúlása sablonnal nem értelmezhető,mérve max 0,2 lehet, a patentszem már hulla (volt, mikor felraktam, azóta meg valahol a pusztában van, végképp megpihenve :D eltört az egyik fele/oldallapja a szemnek és kiszakadt az egyik csapja. A normál láncszem görgőjét is kitépte, de megtaláltam, visszatettem).

A Connex csapja nem lóg ki nagyon? A fotón olyan, mintha kintebb lógna az oldallapok síkjából. Jobban, mint a szegecs.

Plusz elönye,más a színe,olajozáskor vakoknak ez jól jön,már-ha patentszemtől kezdik kenni. Én igen. Régebben úgy oldottam meg,patentszemet cserrberéltem az ezüst, arany és fekete láncok esetén :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4027
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5133
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Már többször sztároltam itt a connex patentszemét. Tényleg nem értem, mi a túróért létezik még a többi egy- illetve pár használatos kacat. Ez végtelenszer bontható, véletlenszerű szétugrás a konstrukcióból adódóan lehetetlen.
wippermann-connex-chain-link-1.jpg
wippermann-connex-chain-link-1.jpg (49.48 KiB) Megtekintve 544 alkalommal

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.09.09., kedd 20:10
revox írta:
2025.09.09., kedd 19:40
Vinkler írta:
2025.09.09., kedd 15:07


Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha. gondolkodik.gif
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Már többször. KMC amúgy, de már ki volt kopva. Láttam, hogy problémás lehet, de mentem vele egy bükki kaptatóst, bírta, gondoltam, jó ez még. Rá is baxtam :D
Sose volt ilyen bajom eddig, most sikerült :) mondjuk nem szétcsúszott, elszakadt a szem, de benne van, hogy a laza zárás miatt kimoccanhatott és úgy befeszült, abnormális helyzetben.
Ha jól emlékszem a shimano patentszem max 3x bontható.
KMC is max 3, de ez szerintem kb annyi lehetett. De a KMC 10es pakkban is árulja, lehet nem véletlen. Kb 3 bontással már fogó nélkül szét tudtam szedni. De nem esküszöm a 3ra, de nem régi lánc... bespájzolok egy tizest. Nem találtam az új patentszemet, egy új lánc volt, nem akartam abból kivenni, de csak az lett a vége :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2025.09.09., kedd 19:21
Vinkler írta:
2025.09.09., kedd 15:07
revox írta:
2025.09.08., hétf. 17:45
Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára :D
Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha. gondolkodik.gif
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Majd ragasztunk turbo tape-t a térdedhez, aztán szakadnak a láncok. Csak a vázat el ne törje... :rolleyes:
Az nem fog segíteni :D
Cserébe, mióta koripályán szétcsesztem a térdem(kb 15 éve), ha nincs elszorítva,járni se nagyon megy térdfájás nélkül. Erőltetettebb menethez, hosszab vezetéshez (autó) a gumis térdakármi is kell. Térdszorító? Mi az? Nem tudom a nevét. Megnézték artroszkópia, vagy miatúró, terhelésre azonnal be fog pukkanni, tanuljak meg ezzel élni :D

Így inkább ne akarjon senki ragasztani, nem akkora buli :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.09.09., kedd 19:40
Vinkler írta:
2025.09.09., kedd 15:07
revox írta:
2025.09.08., hétf. 17:45
Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára :D
Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha. gondolkodik.gif
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Már többször. KMC amúgy, de már ki volt kopva. Láttam, hogy problémás lehet, de mentem vele egy bükki kaptatóst, bírta, gondoltam, jó ez még. Rá is baxtam :D
Sose volt ilyen bajom eddig, most sikerült :) mondjuk nem szétcsúszott, elszakadt a szem, de benne van, hogy a laza zárás miatt kimoccanhatott és úgy befeszült, abnormális helyzetben.
Ha jól emlékszem a shimano patentszem max 3x bontható.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.09.09., kedd 15:07
revox írta:
2025.09.08., hétf. 17:45
Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára :D
Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha. gondolkodik.gif
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Már többször. KMC amúgy, de már ki volt kopva. Láttam, hogy problémás lehet, de mentem vele egy bükki kaptatóst, bírta, gondoltam, jó ez még. Rá is baxtam :D
Sose volt ilyen bajom eddig, most sikerült :) mondjuk nem szétcsúszott, elszakadt a szem, de benne van, hogy a laza zárás miatt kimoccanhatott és úgy befeszült, abnormális helyzetben.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6227
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7729
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.09.09., kedd 15:07
revox írta:
2025.09.08., hétf. 17:45
Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára :D
Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha. gondolkodik.gif
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Majd ragasztunk turbo tape-t a térdedhez, aztán szakadnak a láncok. Csak a vázat el ne törje... :rolleyes:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.09.08., hétf. 17:45
Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára :D
Nekem még nem volt ilyen problémám patentszemmel soha. gondolkodik.gif
Shimano? Vagy valami más márka?
Hányszor bontottad meg?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Patentszemet nem árt felvenni a "legyen mindig zsebben" listára :D
Idegen terepen, telefon hátsó zsebben, azt mondja: fordulj balra

full sík után egy bő 10, lehet megvolt 12-15% is... gyors kistányér, kiállás, aztán hallottam egy nagy kattanást, de még akkor nem esett szét. 1-2 kilit még ment is, aztán elszabadult a kígyó :D kaptam egy néhol 1%-ot tudó szakaszt (lefele), így még gurultam vagy 2 kilit, ahol már tudtam,hol vagyok, de ami fontos, az asszonynak el tudtam mondani, hova hozza az új patentszemet :D
20250908_183732.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.09.08., hétf. 09:11


Hogy mi lesz később, azt nem tudom, de, hogy a régi elméletek szinte sorra dőlnek meg MINDEN téren, edzés, táplálkozás, technika, az biztos.
Ez a sima fejlődési golyamat. Egy 3p, de még 20évvel ezelőtti bicaj is csak abban hasonlít a maira, hogy váz, 2 kerék, nyereg, kormány :D

Amúgy a reacton nekem sincs annyira beforgatva, mint a pinarello. De már lusta vagyok állítgatni. De a pinan már nagyon be vannálunk, mielőtt nem volt szabály, volt gyerek, akinek kb 45°-ban állt :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 601

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Rotox írta:
2025.09.08., hétf. 12:02
(Egyik) nagy kedvencem. :smile53: :smile32:
Amikor a 23-as Giro uccsó szakaszán beforgott a sprintben a Cav-nek (aki azt jól meg is nyerte) aszittem megzabálom. :D

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2128
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1334
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

(Egyik) nagy kedvencem. :smile53: :smile32:
Csatolmányok
G.jpg

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.09.07., vas. 17:37

De ez mára történelem, de 2 fontos tényező miatt volt életképes:
Nyomás
Defekttűrés

Azt csak én teszem hozzá (meg régebben sokan, akik clincherről átálltak), kanyarstabilitás

Inkább arra vagyok kíváncsi, mi lesz kb 10 év múlva. Évente dölnek meg elméletek.
Jóval alacsonyabb nyomással megy már a kerékpáros, mint anno. Én jelenleg a 28-as külsőnél 6,1, de a 32-essel 5,1 baron gurulok, 115 kilóval.

Hogy mi lesz később, azt nem tudom, de, hogy a régi elméletek szinte sorra dőlnek meg MINDEN téren, edzés, táplálkozás, technika, az biztos.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.09.08., hétf. 07:38

Látszik amúgy, hogy a fotó is rátesz.

Nálam elég kemény beforgatás van és még a régi fékkarok,nem az új, ami kicsit befele döntött. A fékkar alsó vége bőven kilóg a kormány szélső síkjától :D
Egyébként ez az 5 centi elég engedékeny lett. Az kb elég is. Nemrég még szögben adták meg és a bírók sacc-kb nézték, szemre, ami nem volt kellően valid. Ez be volt harangozva, milyen szigorítás lesz, szerintem ez így "lazult"
A tiéd sokkal jobban be van forgatva, aztán jön asebié és végül az enyém, ahogy néztem a Tisza tónál.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2128
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1334
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2025.09.07., vas. 21:19
...
Urak! Ezennel nyilvános gyűjtést kezdeményezek Rotox kollégának egy vállalható színű nyeregre. ...
Esetleg egy ilyen? Természetesen piros bandázzsal (passzolna a vázhoz). :D

https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/sel ... dor_search
Csatolmányok
Selle SMP VT20.jpg
Selle SMP VT20.jpg (48.13 KiB) Megtekintve 469 alkalommal

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 22:11
revox írta:
2025.09.07., vas. 21:35
Rotox írta:
2025.09.07., vas. 21:05


:D

"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"

https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx

És akkor már egy mai tőlem is. ;peace;
Nekem is kb ilyen.

Sokszor mondtam már,szem behuny, kar előrenyújt, mintha megfognánk a kormányt a fékkarnál. Szem kinyit és nézd meg, hogy áll a csuklód.
Egyébként lejtőn kanyarogva jön ki legjobban,desíkon sr baj, ha neki természetes helyzetben áll
0,5-ös fotó. Élőben nem néz ki ennyire hardcore-nak. Magjött az új kormányom, majd megmérem, h mik a számok.
Látszik amúgy, hogy a fotó is rátesz.

Nálam elég kemény beforgatás van és még a régi fékkarok,nem az új, ami kicsit befele döntött. A fékkar alsó vége bőven kilóg a kormány szélső síkjától :D
Egyébként ez az 5 centi elég engedékeny lett. Az kb elég is. Nemrég még szögben adták meg és a bírók sacc-kb nézték, szemre, ami nem volt kellően valid. Ez be volt harangozva, milyen szigorítás lesz, szerintem ez így "lazult"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

marconi írta:
2025.09.07., vas. 22:08
Én meg egyre vastagabb gumikon megyek…
IMG_9982.jpegIMG_9983.jpeg
Én egyelőre maradok a 32c-nél. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.09.07., vas. 21:35
Rotox írta:
2025.09.07., vas. 21:05
Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 17:14
Ma is :napsut: :kave:
:D

"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"

https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx

És akkor már egy mai tőlem is. ;peace;
Nekem is kb ilyen.

Sokszor mondtam már,szem behuny, kar előrenyújt, mintha megfognánk a kormányt a fékkarnál. Szem kinyit és nézd meg, hogy áll a csuklód.
Egyébként lejtőn kanyarogva jön ki legjobban,desíkon sr baj, ha neki természetes helyzetben áll
0,5-ös fotó. Élőben nem néz ki ennyire hardcore-nak. Magjött az új kormányom, majd megmérem, h mik a számok.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 361

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

Én meg egyre vastagabb gumikon megyek…
IMG_9982.jpeg
IMG_9983.jpeg
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2025.09.07., vas. 21:05
Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 17:14
Ma is :napsut: :kave:
:D

"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"

https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx

És akkor már egy mai tőlem is. ;peace;
Nekem is kb ilyen.

Sokszor mondtam már,szem behuny, kar előrenyújt, mintha megfognánk a kormányt a fékkarnál. Szem kinyit és nézd meg, hogy áll a csuklód.
Egyébként lejtőn kanyarogva jön ki legjobban,desíkon sr baj, ha neki természetes helyzetben áll
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 20:41
revox írta:
2025.09.07., vas. 18:36
Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 17:19

Milyen kampány? :fekverohog:
A pro-kon kívül kb 10-13 éve alig használják,
Ezt nem reagáltam le, de kinti viszonyokról volt szó. Ott nagyon sok amatőr használta és még ma is használják, de nyilván fogy a számuk.

Itthon csak versenycsapatok használták és néhány elvetemült. Lassan spájzolni kell, idővel el fog tűnni. Egy-két gyártó ha még gyártani fogja, LP árban lesznek
Szerintem a kutya sem használja. Én sosem szerettem, de ez az én bajom. :rolleyes:
Hasznàlták azt sokan, csak nálunk nem. De xarakodás, bár gyakorlattal nem vészes mutatvány a feltétele. Itthon 10-15 éve alig volt értelmes kerék, még versenyzői körökben sem, nemhogy a macerás és akkor még bőven dupla árú szingóval kínlódjanak. (A nagyon lóvés, Margitszigeten körözőket hagyjuk ki a számításból. Csak a versenyzök készleteit nézve, akiknek fontos is volt a teljesítmény) De azért láttam, ebayn, amikor 20ezer volt egy Conti Competition gumi, hogy pattintották el 50 körül a csak versenycsapatoknak gyártott, latexes belsős LTD gumikat. Nyilván, akit nem érintett,,nem figyelte, sose sikerült ilyen LTD-t elhozni. Angolok egekig elmentek liciteken.

De ez tényleg múlt idő. Bár, lassan egy tbls szakszerű és működőképes felszerelése se kisebb macera. Olyan igazi xarnak egy pofon, cserébe a kerékszettek súlya nőtt 150-200grammot.

Engem ez pl egyáltalán nem inspirál cserére,főleg,igaz, már egy rakat kerékszettet eladtam, még így is van 4 :D 4 ilyen szettet clincherre cserélni, sacc kb 2x2200(USB) és 2x2800(CULT) eur lenne,ha van még egyáltalán felnifékes.

de ingyen se cserélném. Nem tudom megfogalmazni, mi más a szingóban, de más vele a bicaj, ami lehet csak szokás kérdése, de nekem fekszik.

De ez elkalandozott az alap fekvetéstöl, miszerint 2025-ben kicsit megkésett a "cikk", mert emlékeim szerint, az utolsó, ismert WT mohikán Pigacar volt (és az UAE), akik vagy 3-4 éve szintén elengedték a szingót és a felniféket.

Ezért mondtam, ez csak "kampány", rosszabb esetben klikkvadász lufi. (Ha ezen kívül más infót nem tartalmaz a poszt) :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4027
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5133
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2025.09.07., vas. 21:05

"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"

https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx
Vinkler ezt lexarja, különben meg azért van beforgatva, hogy átférjen a Visegrád kapun.
;peace;

Urak! Ezennel nyilvános gyűjtést kezdeményezek Rotox kollégának egy vállalható színű nyeregre. Csak idő kérdése, hogy a rendőr megbírságolja azt a sárgát. 31_1_21.gif
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2025.09.07., vas. 21:28-kor.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2128
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1334
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 17:14
Ma is :napsut: :kave:
:D

"there must be a maximum distance of 50 mm between the inside of the brake lever and the outer edge of the handlebar on the same side"

https://www.uci.org/pressrelease/uci-st ... NHKNe2Rvbx

És akkor már egy mai tőlem is. ;peace;
Csatolmányok
20250907_153655.jpg

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14283
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9370
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.09.07., vas. 18:36
Vinkler írta:
2025.09.07., vas. 17:19
revox írta:
2025.09.07., vas. 17:06

Kint még sok boomer szingózik,
Milyen kampány? :fekverohog:
A pro-kon kívül kb 10-13 éve alig használják,
Ezt nem reagáltam le, de kinti viszonyokról volt szó. Ott nagyon sok amatőr használta és még ma is használják, de nyilván fogy a számuk.

Itthon csak versenycsapatok használták és néhány elvetemült. Lassan spájzolni kell, idővel el fog tűnni. Egy-két gyártó ha még gyártani fogja, LP árban lesznek
Szerintem a kutya sem használja. Én sosem szerettem, de ez az én bajom. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6227
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7729
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Ma szingóval mentem, mert az a legjobb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”