
nekem régen valami kalkulátor 160ast dobott,de nem xarakodtam vele. de a 150 elég extrém lépés lefele,de ezek szerint működik
Jogos, de a többi áll. Majdnem 25 cm-rel alacsonyabb nálam, így esélyes, hogy jól számoltam.
JonasVinkler írta: ↑2025.02.26., szer. 08:38Én is olvastam. Ez is egy érdekes kérdés, mint pár éve a gumik mérete. Anno mentek 18-assal is, most nem ritka a 30-as sem.
Node hajtókar. A 150 valóban drasztikus változásnak tűnik, főleg, hogy nem is szabvány méret.VISZONT! Kicsit olyan ez mint hifiben a membránfelület, becsapós! Nem tudom milyen lábhossza van Roglicsnak, de, ha 12-13 cm-rel rövidebb, mint nekem, akkor arányosítva Rogla a 150-essel pont úgy teker, mint én a 175-össel. Namost akkor felmerül a kérdés, hogy a komplett mezőny eddig túlmérettel teker, tekert?![]()
Én is olvastam. Ez is egy érdekes kérdés, mint pár éve a gumik mérete. Anno mentek 18-assal is, most nem ritka a 30-as sem.
naiv lesz a válasz, de nyilván a kérdés is az volt
Nekem is a Kálvária-Bakonyi úti kereszteződés van a legközelebb. Én sajna biciklizni már nem tudok eü. okokból. Én még az Ipar úton is gondolkodom (kb az 1 km-es kapunál) mivel - mint írtam - gyerekkoromban ott laktam, és így sok nosztalgiával tudnék üvölteni.geza123 írta: ↑2025.02.24., hétf. 18:01Ácsi, akkor földik vagyunk.Snipi írta: ↑2025.02.24., hétf. 15:20Május 14.-én szerdán megyek kulturáltan ordibálni ...
Már megnéztem merre jön a banda, és elég közel jönnek el ahhoz ahol lakom.
Bár ha jobban belegondolok oda kéne menni ahol a cél lesz, csak arra felé mindig elfog a nosztalgia, mert a környéken nőttem fel. (Állatkert)
![]()
Én a Bem térhez közel lakom. Beszélve az útzárat biztosító ismerőssel, mi a Bakonyi úti felüljáróhoz tervezünk kimenni aznap, majd utána áttekerünk a Szigethy Attilára, a mezőny előtt.Persze, ők kerülővel mennek, így van esélyünk odaérni, és másodjára is megszemlélni a mezőnyt.
Ácsi, akkor földik vagyunk.Snipi írta: ↑2025.02.24., hétf. 15:20Május 14.-én szerdán megyek kulturáltan ordibálni ...
Már megnéztem merre jön a banda, és elég közel jönnek el ahhoz ahol lakom.
Bár ha jobban belegondolok oda kéne menni ahol a cél lesz, csak arra felé mindig elfog a nosztalgia, mert a környéken nőttem fel. (Állatkert)
elismerésempärt írta: ↑2025.02.23., vas. 22:48Ebben most benne volt a városi gépem 3 lánca is. Az új agyváltó zárt olajfürdős, nem izzad ki semmit, nem mocskolja be a láncot, úgyhogy már azt is tudom vaxolni. Meg korábban vettem az országútim meglévő 3 lánca mellé még 3-at, de azokról még nem volt leoldva a gyári zsír, most a városi gép láncaival együtt megcsináltam. Az a vaxolás legpepecselősebb része, de csak egyszer kell megtenni, és ha túl van rajta az ember, a többi már gyorsan megy.
Ebben most benne volt a városi gépem 3 lánca is. Az új agyváltó zárt olajfürdős, nem izzad ki semmit, nem mocskolja be a láncot, úgyhogy már azt is tudom vaxolni. Meg korábban vettem az országútim meglévő 3 lánca mellé még 3-at, de azokról még nem volt leoldva a gyári zsír, most a városi gép láncaival együtt megcsináltam. Az a vaxolás legpepecselősebb része, de csak egyszer kell megtenni, és ha túl van rajta az ember, a többi már gyorsan megy.
Én tegnap tekerés után lemostam az egész bringát, ma meg bekentem Muc-Off ceramic dry lube-al.
ez biztos sok embernél okoz ellenkezést. én is jobb szeretem a mechanikát, amit látok a két szememmel. itt húz, ott mozdul... ebből fakadóan, villany ál, ha valamivel baj van, lövésünk sincs, hogy lehetne megpatkolni (ahogy egy lemezjátszó motort újra lehet tekercselni), egyáltalán foglalkoznak e javítással, vagy csere. mert az költségesebb.
ha legalább olyan sűrűn lennének az utak mentén hidraulikus és elektromos rendszerű bringákat javítani tudó szerelők, mint autó- és/vagy motorszerelők, ilyen szempontból nem is aggódnék
Ááááá firga vagyok én még a 120-hoz, a mai is csak ötvenpár volt.trane írta: ↑2025.02.22., szomb. 14:33hát nem öröm, az biztos. ne legyen úgy, Tomi, de mi van, ha egy 120-as kör mondjuk 63. km-énél jársz így vagy megy el a fékfolyadékod
![]()
(igen, a károgás
- de engem nem fog senki meggyőzni a hidraulikus/elektromos rendszerekről, mivel 33 évet tényleg aktívan /min. évi 10.000km/ tekertem le mechanikussal/felnifékkel
)
óóó, nem ilyen vészes ez. Sebi mikor visszatért. felkacagtam. de azt még talán értette, hogy a Merida Reactonak szólt, amit wpelőször nem vettem észre, majd megkérdeztem, van e ott pocak, vagy a mez. de ez is nyilván poén volt, de ledagaszozva érezte magát. gondoltam, erre majd rájön, hogy nem a munkájának beszólás, csak vicc, de lehet nem ült. de, ha akkor sértve érezte magát és ez segít, nyilvánosan megkövetem, hogy NEM DAGADTpärt írta: ↑2025.02.22., szomb. 10:13Mielőtt végleg politikai közbeszéd mélységig mélybúvárkodjátok magatokat a hobbink leghúsbavágóbb problémáin (bár nekem lövésem sincs, min vitáztok, bár az is igaz, hogy teljesen láma vagyok a témához), jelzem, hogy vagy két hónap múlva már talán együtt tekerhetünk. Addig valami közös nevezőt találhatnátok, nem szeretnék tekerés közbeni pumpával verekedést látni.![]()
hát nem öröm, az biztos
Sebi, a 2 hónapos, kerékpáros ekCaminód alatt nem biztos, hogy bepótoltál több évtizedet. De vágom én, ha itthon az összes nagy múlttal bíró edző is hülye, mit akarunk mi, mezei halandókasebestyen írta: ↑2025.02.22., szomb. 09:13
Te jobban tudod Janinál (is) ez a lényeg. Nem csoda, hisz profiként rendszeresen időfutam bicajjal veretsz wattmérővel, 40-60 perc időfutam versenytempón.
Akkora MARHASÁGOKAT írsz, nem a plafon, az ég szakad le egyszer.![]()
Te jobban tudod Janinál (is) ez a lényeg. Nem csoda, hisz profiként rendszeresen időfutam bicajjal veretsz wattmérővel, 40-60 perc időfutam versenytempón.revox írta: ↑2025.02.21., pén. 22:29azért ez nem ennyi... nem kel meszemenni, elég a hazai TT időfutam, ahol hol befúj a szél, hol nem a pálya adottságai alapján, a tempót tartani kell. Aztán a ránézésre egyenes szakaszon vannak alattomosan jelen lévő alig látható, de érezhető kisebb kaptatók, lejtők, ami ha a ritmust megzavarja, kicsit bemocorog a wattmérő. egy fasor megszűnésekor simán befújhat olyan szél, ami hirtelen ilyen mértékű erőtöbbletet kér. Az más kérdés, hogy után a delikvens mérlegelhet, hogy wattalapon lassít, vagy xarik rá és tartja a tempót, bízva abban, hogy nemsoká megkegyelmez a pálya.
de nagyon nem is értem, ez miért fontos ennyire. pelikán bedobott egy ilyet... nekem ez csak azt jelenti, bedobta, de nem gondolta át, hogy amit oda kiírnak, azt nem csak úgy odarajzolják, hanem valahogy lejön a rendszeren. nem is értem, mit jelent ez a sejtelmes beszólásmi a célja? megvádolja a közvetítőket. hogy direkt fals adatot írnak ki, ami kb senkit nem érdekel, értelmezni még kevesebben tudják ... bááár, lassan több a kerékpáros versenybíró hazánkban, mint a fotbalszakértő
(nem Neked mondom, csak általánosan)