A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Ennél már csak a Tour of Portugal-on (vagy hogy hívják) elért, Pogit, Remcot, Jonast és Primozt lealázó kontis strava KOM-ok a jobbak.
Azért a Strava KOM, az más. Vannak,akik kimondottan arra mennek rá. Arra edzenek,nyomják,amíg nem sikerül. Pogiék évente 1x arra "járnak". Verseny menedzselése nem a segmenteket követi. (de ezt Te is tudod)
Itt nem egészen erről van szó. A Tour of Portugalia-n gyorsabban mennek fel egyes (nem próbálgatás) konti versenyzők (nevesincs) egyes emelkedőkön, mint mondjuk a Figuera Tour-on vagy az Algarve-in a "nagyok". Aztán a verseny után kb. 10 versenyzőt 2-3 évre el is tiltanak ...
Ennél már csak a Tour of Portugal-on (vagy hogy hívják) elért, Pogit, Remcot, Jonast és Primozt lealázó kontis strava KOM-ok a jobbak.
Azért a Strava KOM, az más. Vannak,akik kimondottan arra mennek rá. Arra edzenek,nyomják,amíg nem sikerül. Pogiék évente 1x arra "járnak". Verseny menedzselése nem a segmenteket követi. (de ezt Te is tudod)
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
van abban feeling felülsz,aztán megy,mint a sakál de jobb híján egy könyöklő is tud adni némi élményt
Nem vonom kétségbe az élményt. DE! Baromira megdrágítja egy csapat költségvetését. Egy-egy ilyen időfutam bringa 15 000-20 000 Eur-tól indul. Drágább, mint a hagyományos, cserébe jó, ha a versenykilométerek 5%-ban használják.
az biztos. arra emlélxem,amikor 2017 körül vett a csapat pinarello, fullo TT bringát, 8 milla volt és akkor az még nagyon sok pénz volt bicajra. nem voltak még olyan árak,mint most. egy fullos outi 2,5 körül lehetett
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
van abban feeling felülsz,aztán megy,mint a sakál de jobb híján egy könyöklő is tud adni némi élményt
Nem vonom kétségbe az élményt. DE! Baromira megdrágítja egy csapat költségvetését. Egy-egy ilyen időfutam bringa 15 000-20 000 Eur-tól indul. Drágább, mint a hagyományos, cserébe jó, ha a versenykilométerek 5%-ban használják.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
van abban feeling felülsz,aztán megy,mint a sakál de jobb híján egy könyöklő is tud adni némi élményt
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
Nekem nagyon tetszenek. Lehet, mert nem kell ráülnöm. Eddig a Cancellara nem tudom melyik TDF-en használt hófehér Trek TT bringája volt a No1. Azon a Tour-on volt ahol visszavonult, és az időfutam Svájcban volt. Az időfutam után ki is szállt végig se ment azon a GT-n. Így vonult vissza, de az évre már nem emlékszem, és ki se kukázom ... izé guglizom most. (Az csalás lenne.)
Sosem rajongtam az időfutam bringákért. Ez sem tetszik. Egyébként simán meg is szüntetném a protourban. Eladásokat sem nagyon generál, max egy-két elvetemült triatlonos használ pár kikukázott modellt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Sajnos baromira ki van ülve a nyereg, össze van töppedve a párna. Elég nehéz így a valós kvalitásait megítélni, vért izzadtam a beállítással, ami a közel 1,5 órás tekerés végére sem lett tökéletes. A párnázás hibája miatt talán, de még a héten kiderül.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".
Jó volt látni, hogy a kerékpársportban nincs kivételezés.
UAE tour 1 szakasz befutó előtt kb. 1 km. Pogacar megindult, odavállazott egy Jayco-s fiúnak, az ránézett, majd olyat visszavállazott mint a huzat.
Nem tudom, de azért megnézném milyen sportban mernek még a világelsőnek így "visszabeszélni".
Reggel el kellett mennem és csak délután értem haza, így a vasárnapi kinti tekerés sajnos bentivé degradálódott. Görgőre fel, de ami a lényeg, hogy a Drakon egész jól teljesít görgőn is!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos