Miért?
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Sikeres, boldog új évet kíván mindenkinek az AVX team!
Autós topik autósoknak
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14468
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9609
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- stx
- V.I.P.

- Hozzászólások: 961
- Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
- Értékelés: 482
- Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
[...] az Alfa Romeo Giulia jelenleg az egész Egyesült Államok legrosszabbul fogyó autója [...]
Nos, ezen nem csodálkozom.
Nos, ezen nem csodálkozom.
Online
Bruttó kezdőár: 10 650 000 Ft
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14468
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9609
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Csak úgy random felmentem az első Ford oldalra:Alex_Aston írta: ↑2024.10.02., szer. 13:49Lehet én vagyok eltévedve, de a 13,5 milliós induló ár nálam nem az elérhető kategória.
Ilyet még nettó 1 milliós fizetéssel sem engedhet meg az ember véleményem szerint.
De lehet én vagyok rosszul összerakva.
https://totalcar.hu/tesztek/2024/10/02/ ... llanyauto/
Bruttó kezdőár: 10 650 000 Ft
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Alex_Aston
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5314
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3777
Re: Autós topik autósoknak
Lehet én vagyok eltévedve, de a 13,5 milliós induló ár nálam nem az elérhető kategória.
Ilyet még nettó 1 milliós fizetéssel sem engedhet meg az ember véleményem szerint.
De lehet én vagyok rosszul összerakva.
https://totalcar.hu/tesztek/2024/10/02/ ... llanyauto/
Ilyet még nettó 1 milliós fizetéssel sem engedhet meg az ember véleményem szerint.
De lehet én vagyok rosszul összerakva.
https://totalcar.hu/tesztek/2024/10/02/ ... llanyauto/
Csak a Marantz! :-D
- stx
- V.I.P.

- Hozzászólások: 961
- Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
- Értékelés: 482
- Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
Nem csak ez, de jónéhány szól a szakadékról..
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/ ... lantisnal/
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/ ... lantisnal/
Online
Nekem van egy 10 eves octavia rs-em is es imadom azt az autot, bar gyerekkori almom volt es lehet, hogy ezert ragaszkodok hozza es leginkabb el kene mar adnom
.
Szerintem ha lizingelsz olyan rosszul nem jarhatsz mert par ev mulva ugy is csereled, de ha sokat mesz akkor az ules legyen kenyelmes. Miutan beultem a volvoba (szigoruan a komfort ulessel) nem akarsz kiszallni belole. Ennel az x3 ulese sokkal rosszabb mert abban nincs komfort ules, ahhoz 5 szeriat kell venni vagy folotte.
udv
- komarfamily
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2260
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1095
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Re: Autós topik autósoknak
Szia en augusztus ota vezetek egy volvo v60 cross country 2.0 dizel mild hybrid verziot. Nekem nagyon bejon. Sokat nezegettem leginkabb bmw szerettem volna 520/530d vagy x3. Szerettem volna egy magasabb autot de nem suvot, pedig kivulrol a 2022 utani x3 nagyon tetszik. A v60cc egy kellemes atmenet ezek kozott bar a parom xc60ra, GLCre vagy q5re szavazott, de nekem napi bejarasra kell 140km minden nap es a garazs sem hatalmas, szoval maradtam ennel. Nekem nagyon tetszik. Egy- vagy ket evig lesz nalam max aztan szerintem apukam atveszi majd tolem. A kollegamnak mar van uj teslaja es kiprobaltam, belulrol nagy fejlodesen ment at, de nekem tul alacsony a model 3, en varnek az uj Y-ra. A toltesre azt mondta, hogy 20p max es 80%on van ami igen jo, ezert azon nem aggodnek.Aszpirin írta: ↑2024.09.30., hétf. 14:28Vinkler írta: ↑2024.09.30., hétf. 13:58Mi lesz a keret?Aszpirin írta: ↑2024.09.30., hétf. 12:32Sajnos igancsak úgy néz ki, hogy a következő céges autóm elektromos lesz (még a Tesla sem kizárt)
Próbálok előre tájékozódni, hogy melyik a legkevésbé rossz választás.
A dolog jó oldala, hogy ha minden jól megy, akkor már csak pár hónapot kell kibírnom ezzel a f.sch Skodával. Bár jönnek a hideg hónapok, és ezzel a szerviz szerint tökéletes, szerintem pedig tökéletesen alulméretezett akkumulátorával való küzdelem jön megint...![]()
Mennyit ingázol naponta?
Ha plugin-hibrid engedélyezve lesz, akkor szinte biztos, hogy a Volvo V60 lesz az egyik opció (múltkor elcsesztem, hogy a skoda helyett nem erre kértem ajánlatot).
Nekem van egy 10 eves octavia rs-em is es imadom azt az autot, bar gyerekkori almom volt es lehet, hogy ezert ragaszkodok hozza es leginkabb el kene mar adnom
Szerintem ha lizingelsz olyan rosszul nem jarhatsz mert par ev mulva ugy is csereled, de ha sokat mesz akkor az ules legyen kenyelmes. Miutan beultem a volvoba (szigoruan a komfort ulessel) nem akarsz kiszallni belole. Ennel az x3 ulese sokkal rosszabb mert abban nincs komfort ules, ahhoz 5 szeriat kell venni vagy folotte.
udv
Online
Re: Autós topik autósoknak
Másnap meg leesett az első hó, és most ilyen az időjárás a Transzfogarasi úton, a Bilea tónál:
Eversolo A6 ME, Proton AA-2120, Canton CT1000/JBL 250 TI Jubilee
- Tctronic
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2860
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2803
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Érdekes. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle. Az ötlet nem mai (6 ütemű belsőégésű motor), de valahogy még senki sem akarta gyártani. A Wankel motor is papíron tök jó aztán meg valahogy mégse.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tctronic 2024.09.30., hétf. 19:09-kor.
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Re: Autós topik autósoknak
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
Ami biztos, hogy májusban le kell adnom a Skodát, és azelőtt pár hónappal azért illene megrendelni az újat... A legutóbb novemberi határidőm volt kétféle konfigurációt leadni, amit szeretnék. Ráadásul visszadobták az egyik konfigomat visszadobták (fullextrás Kia Optima kombi, arra izgultam rá nagyon, de a Kia kivonta az Optimát Európából), és maradt egy hetem... végül egy hasonlóan felszerelt Passat és egy Skoda közül a (lízingdíjban) drágábbat, a Skodát választottam.... és életem legnagyobb tévedése volt. Még egy VW-terméket most nem szívesen, le kell egy picit ülepedjen bennem ez az élmény...
Ha plugin-hibrid engedélyezve lesz, akkor szinte biztos, hogy a Volvo V60 lesz az egyik opció (múltkor elcsesztem, hogy a skoda helyett nem erre kértem ajánlatot).
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7036
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6235
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Nincs értékhatár, havi lízingkeret van. Afölött zsebből megy, de nincs arra sincs felső határ megszabva. Egyelőre nagyon új az elektromosautó-kötelezettség, csomó részletet és a keretet még nem tudom, illetve a mostanit igen, de azt majd privátban a hétvégén :) Napi 100 km-rel számoltam az utolsó lízingkor /teljesen bizonytalan volt a helyzet a Covid miatt/, de most, hogy sokat hómoffiszozok, durván túlbecsültem (35k/év-vel lízingeltem, és most, 3 év 4 hónap után még csak 82ezer van az autóban). Ha mennem kell, akkor általában 100 km az inga oda-vissza, de napközben a mélygarázsban vannak töltős parkolók. Ehhez jön hozzá évi 3-5 többezer kilométeres külföldi út, és a hétvégi kiruccanásaim pl Bécsbe évente párszor. A "nagy külföldi utak kivételével egyik sem olyan, ahol egy full elektromos problémát jelentene, Romániába viszont van évi 2 "kötelező" utam (durván 700 kilométer egyetlen nap október végén és húsvétkor, majdnem végig autópályán), na azzal gondban vagyok, mert a (szerintem) rohadtlassú határátlépés és az utóbbi három alkalommal stabilan elkapott dugók miatt elvesztegetett idő (1-2 plusz óra) miatt így is több, mint 8 óra az út (de volt már 10 is, amikor 2 órát álltunk veszteg azon az elcseszett 15 kilométeres kétsávos szakaszon, ami évek óta hiányzik a dél-erfdélyi autópályából, hiába lenne "papíron" csak 7) - na most ha ehhez hozzájön egy töltés is, ráadásul Romániában... és októberben már rövid a nap.... maradjunk annyiban, hogy reménykedem, hogy plugin-hibrid még talán lehet. Bár ez csak halvány remény. Tényleg megdumáljuk majd, szerintem akár már a héten többet tudok...Vinkler írta: ↑2024.09.30., hétf. 13:58Mi lesz a keret?Aszpirin írta: ↑2024.09.30., hétf. 12:32Sajnos igancsak úgy néz ki, hogy a következő céges autóm elektromos lesz (még a Tesla sem kizárt)
Próbálok előre tájékozódni, hogy melyik a legkevésbé rossz választás.
A dolog jó oldala, hogy ha minden jól megy, akkor már csak pár hónapot kell kibírnom ezzel a f.sch Skodával. Bár jönnek a hideg hónapok, és ezzel a szerviz szerint tökéletes, szerintem pedig tökéletesen alulméretezett akkumulátorával való küzdelem jön megint...![]()
Mennyit ingázol naponta?
Ami biztos, hogy májusban le kell adnom a Skodát, és azelőtt pár hónappal azért illene megrendelni az újat... A legutóbb novemberi határidőm volt kétféle konfigurációt leadni, amit szeretnék. Ráadásul visszadobták az egyik konfigomat visszadobták (fullextrás Kia Optima kombi, arra izgultam rá nagyon, de a Kia kivonta az Optimát Európából), és maradt egy hetem... végül egy hasonlóan felszerelt Passat és egy Skoda közül a (lízingdíjban) drágábbat, a Skodát választottam.... és életem legnagyobb tévedése volt. Még egy VW-terméket most nem szívesen, le kell egy picit ülepedjen bennem ez az élmény...
Ha plugin-hibrid engedélyezve lesz, akkor szinte biztos, hogy a Volvo V60 lesz az egyik opció (múltkor elcsesztem, hogy a skoda helyett nem erre kértem ajánlatot).
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
Mennyit ingázol naponta?
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14468
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9609
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Mi lesz a keret?Aszpirin írta: ↑2024.09.30., hétf. 12:32Sajnos igancsak úgy néz ki, hogy a következő céges autóm elektromos lesz (még a Tesla sem kizárt)
Próbálok előre tájékozódni, hogy melyik a legkevésbé rossz választás.
A dolog jó oldala, hogy ha minden jól megy, akkor már csak pár hónapot kell kibírnom ezzel a f.sch Skodával. Bár jönnek a hideg hónapok, és ezzel a szerviz szerint tökéletes, szerintem pedig tökéletesen alulméretezett akkumulátorával való küzdelem jön megint...![]()
Mennyit ingázol naponta?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7036
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6235
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Sajnos igancsak úgy néz ki, hogy a következő céges autóm elektromos lesz (még a Tesla sem kizárt)
Próbálok előre tájékozódni, hogy melyik a legkevésbé rossz választás.
A dolog jó oldala, hogy ha minden jól megy, akkor már csak pár hónapot kell kibírnom ezzel a f.sch Skodával. Bár jönnek a hideg hónapok, és ezzel a szerviz szerint tökéletes, szerintem pedig tökéletesen alulméretezett akkumulátorával való küzdelem jön megint...
Próbálok előre tájékozódni, hogy melyik a legkevésbé rossz választás.
A dolog jó oldala, hogy ha minden jól megy, akkor már csak pár hónapot kell kibírnom ezzel a f.sch Skodával. Bár jönnek a hideg hónapok, és ezzel a szerviz szerint tökéletes, szerintem pedig tökéletesen alulméretezett akkumulátorával való küzdelem jön megint...
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 974
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1532
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Autós topik autósoknak
Sunday Funday
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- stx
- V.I.P.

- Hozzászólások: 961
- Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
- Értékelés: 482
- Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
"aki tudja saját hálózatról(napkollektor) tölteni"
Arról nem lesz könnyű tölteni...
Arról nem lesz könnyű tölteni...
zoli73 írta: ↑2024.09.29., vas. 19:49Ez csak a Te példád, de ez egyáltalán nem általános.
Én úgy látom, hogy aki akart, ill. megtehette már vásarolt villanyautót.
Azért valljuk be, mint minden újdonság, az elektromos autó igen drága. Olcsóbban üzemeltethető, mint a belsőégésűek, de csak annak, aki tudja saját hálózatról(napkollektor) tölteni, viszont ez az emberek legalább felének nem opció.
Az elektromos autók jelenleg legnagyobb "bevetési területe" a város, viszont ahogy hallom(médiából, tulajdonosoktól), pl. Budapesten nem kielégítő a töltők száma, és ezeken töltve már nem is olyan gazdaságos.
Ezek mellett a villanyautók még nem alternatívák minden feladatra, így sokaknál nem is jöhet számításba.
Nyilván ez, vagy valami hasonló a jövő, de még bőven van mit reszelni az elektromos autókon, hogy nagyobb teret nyerjenek, vonzóbbak legyenek mindenki számára.
Vegül, ha már Te is a saját példádat hoztad fel, akkor én is bátorkodom az enyémet.
Évi 35-40e km-t autózom, ennek legalább 80%-a autópálya, rend szerint több száz kilóméteres utakon, pl. holnap hajnalban is vár rám egy 400+ km-es út.
Erre a feladatra tudtommal az elektromos autók többsége nem alkalmas/ideális, ami mégis ilyen, az számomra totál lőtávolon kívül esik, és az emberek jelentős része kb. ebben a cipőben jár.
Ehhez még hozzáveszem azt a körülményt, hogy sokat járok olyan helyeken, ahol semmiféle töltési lehetőség nem elérhető, ill. nem kivitelezhető a töltés.
Ahogy látom az elektromos autók jelenlegi helyzetét, nekem és a hozzám hasonló embereknek, még belátható ideig nem lesz alternatíva.
Online
Én úgy látom, hogy aki akart, ill. megtehette már vásarolt villanyautót.
Azért valljuk be, mint minden újdonság, az elektromos autó igen drága. Olcsóbban üzemeltethető, mint a belsőégésűek, de csak annak, aki tudja saját hálózatról(napkollektor) tölteni, viszont ez az emberek legalább felének nem opció.
Az elektromos autók jelenleg legnagyobb "bevetési területe" a város, viszont ahogy hallom(médiából, tulajdonosoktól), pl. Budapesten nem kielégítő a töltők száma, és ezeken töltve már nem is olyan gazdaságos.
Ezek mellett a villanyautók még nem alternatívák minden feladatra, így sokaknál nem is jöhet számításba.
Nyilván ez, vagy valami hasonló a jövő, de még bőven van mit reszelni az elektromos autókon, hogy nagyobb teret nyerjenek, vonzóbbak legyenek mindenki számára.
Vegül, ha már Te is a saját példádat hoztad fel, akkor én is bátorkodom az enyémet.
Évi 35-40e km-t autózom, ennek legalább 80%-a autópálya, rend szerint több száz kilóméteres utakon, pl. holnap hajnalban is vár rám egy 400+ km-es út.
Erre a feladatra tudtommal az elektromos autók többsége nem alkalmas/ideális, ami mégis ilyen, az számomra totál lőtávolon kívül esik, és az emberek jelentős része kb. ebben a cipőben jár.
Ehhez még hozzáveszem azt a körülményt, hogy sokat járok olyan helyeken, ahol semmiféle töltési lehetőség nem elérhető, ill. nem kivitelezhető a töltés.
Ahogy látom az elektromos autók jelenlegi helyzetét, nekem és a hozzám hasonló embereknek, még belátható ideig nem lesz alternatíva.
- zoli73
- V.I.P.

- Hozzászólások: 4732
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3293
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Autós topik autósoknak
Ez csak a Te példád, de ez egyáltalán nem általános.Vinkler írta: ↑2024.09.29., vas. 13:02Dehogy felejtős. Éve óta nagy megelégedettséggel használjuk. Évente 1,5M forint üzemanyagköltséget takarítunk meg vele.stx írta: ↑2024.09.29., vas. 12:59Ahogy látjuk, elemes autó felejtős.Vinkler írta: ↑2024.09.29., vas. 10:52
Érdekes adatokat adnak meg. A Sealnél a 2 kerék meghajtásúnál 30% az összkerekesnél 50%.
Ez a teherautó egy elég öreg technika a sebessége is le van korlátozva 100km/h ra, lehet nem véletlen, de szerintem ezek az adatok nem relevánsak. Valaki rámondott valamit mateknak tűnik nekem, Mi foglalkozunk Dongfeng-el, ott is kapunk érdekes számokat, amik ki tudja, hogy honnan származnak.
Mindenki úgy spórol, ahogy tud.![]()
Én úgy látom, hogy aki akart, ill. megtehette már vásarolt villanyautót.
Azért valljuk be, mint minden újdonság, az elektromos autó igen drága. Olcsóbban üzemeltethető, mint a belsőégésűek, de csak annak, aki tudja saját hálózatról(napkollektor) tölteni, viszont ez az emberek legalább felének nem opció.
Az elektromos autók jelenleg legnagyobb "bevetési területe" a város, viszont ahogy hallom(médiából, tulajdonosoktól), pl. Budapesten nem kielégítő a töltők száma, és ezeken töltve már nem is olyan gazdaságos.
Ezek mellett a villanyautók még nem alternatívák minden feladatra, így sokaknál nem is jöhet számításba.
Nyilván ez, vagy valami hasonló a jövő, de még bőven van mit reszelni az elektromos autókon, hogy nagyobb teret nyerjenek, vonzóbbak legyenek mindenki számára.
Vegül, ha már Te is a saját példádat hoztad fel, akkor én is bátorkodom az enyémet.
Évi 35-40e km-t autózom, ennek legalább 80%-a autópálya, rend szerint több száz kilóméteres utakon, pl. holnap hajnalban is vár rám egy 400+ km-es út.
Erre a feladatra tudtommal az elektromos autók többsége nem alkalmas/ideális, ami mégis ilyen, az számomra totál lőtávolon kívül esik, és az emberek jelentős része kb. ebben a cipőben jár.
Ehhez még hozzáveszem azt a körülményt, hogy sokat járok olyan helyeken, ahol semmiféle töltési lehetőség nem elérhető, ill. nem kivitelezhető a töltés.
Ahogy látom az elektromos autók jelenlegi helyzetét, nekem és a hozzám hasonló embereknek, még belátható ideig nem lesz alternatíva.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Online
Az ok hogy vannak akiknek bejön,de a többség nem bízik ezekben még,és inkább vesznek hagyományos vasat mint elektromost.Ha nem otthon töltöd,akkor szinte olcsóbb egy benzinest tankolni,mint a kutakon,vagy egyéb helyeken ezeket tölteni,ez is érdekes,vagy inkább érthetetlen.
Hegyekben állnak a gyártók telephelyein az elkészült villany vasak,és ezért is döglik be a kiszolgáló ipar is.Volt egy erős felfutás még újdonság volt,ezért is vágott bele minden márka,de ez most lecsengőben van,és hogy hogyan is fog ez alakulni,azt nem lehet tudni.
Az is kizárt dolog amit pedzegetnek,hogy belátható időn belül kivezetnek minden belső égésű motort,és csak villanymotor lesz minden autóban.Ja persze,hisszük is meg nem,de inkább nem.
Re: Autós topik autósoknak
Hidd el hogy sokaknak felejtős,és ahogy nézem az eladásokat,ez már a gyártóknak is inkább nyűg.Használtan eladni is baromi nehéz,nem is beszélve a nagy,3-4 éves korára 50-60%-os értékvesztésről,drága szervizelésről,magas biztosításról,stb.Vinkler írta: ↑2024.09.29., vas. 13:02Dehogy felejtős. Éve óta nagy megelégedettséggel használjuk. Évente 1,5M forint üzemanyagköltséget takarítunk meg vele.stx írta: ↑2024.09.29., vas. 12:59Ahogy látjuk, elemes autó felejtős.Vinkler írta: ↑2024.09.29., vas. 10:52
Érdekes adatokat adnak meg. A Sealnél a 2 kerék meghajtásúnál 30% az összkerekesnél 50%.
Ez a teherautó egy elég öreg technika a sebessége is le van korlátozva 100km/h ra, lehet nem véletlen, de szerintem ezek az adatok nem relevánsak. Valaki rámondott valamit mateknak tűnik nekem, Mi foglalkozunk Dongfeng-el, ott is kapunk érdekes számokat, amik ki tudja, hogy honnan származnak.
Mindenki úgy spórol, ahogy tud.![]()
Az ok hogy vannak akiknek bejön,de a többség nem bízik ezekben még,és inkább vesznek hagyományos vasat mint elektromost.Ha nem otthon töltöd,akkor szinte olcsóbb egy benzinest tankolni,mint a kutakon,vagy egyéb helyeken ezeket tölteni,ez is érdekes,vagy inkább érthetetlen.
Hegyekben állnak a gyártók telephelyein az elkészült villany vasak,és ezért is döglik be a kiszolgáló ipar is.Volt egy erős felfutás még újdonság volt,ezért is vágott bele minden márka,de ez most lecsengőben van,és hogy hogyan is fog ez alakulni,azt nem lehet tudni.
Az is kizárt dolog amit pedzegetnek,hogy belátható időn belül kivezetnek minden belső égésű motort,és csak villanymotor lesz minden autóban.Ja persze,hisszük is meg nem,de inkább nem.
- Megyer
- Nincs visszaút

- Hozzászólások: 152
- Csatlakozott: 2004.10.07., csüt. 11:58
- Értékelés: 31
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Autós topik autósoknak
Ezzel szerettél volna valamit mondani de nem sikerült, vagy csak gyakorlod az idézetek használatát?
- stx
- V.I.P.

- Hozzászólások: 961
- Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
- Értékelés: 482
- Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
E?> "Sajnos vagy nem, de az elektromos autók részesei lesznek (már azok is) az életünknek. Hogy mekkora szeletet fognak kihasítani a tortából, azt majd az idő és a pénztárcánk fogja eldönteni. Mindent nem tudnak leváltani, mindenkinek nem fognak tudni megfelelni de nyomás alá leszünk helyezve az biztos. Sajnálatosnak tartom hogy az európai gyártók komoly összegeket invesztáltak és invesztálnak még a mai napig is a fejlesztésekbe, és kb már amikor már nyakig benne vannak jut eszükbe, hogy ezzel csak a Kínától való függőséget erősítik. Emiatt plusz hogy az emberek nagy része sem veszi olyan ütemben az elektromos autókat mint ahogy elképzelték, próbálnak egy hátra arcot -de minimum egy megálljt- parancsolni."Tctronic írta: ↑2024.09.29., vas. 14:14Sajnos vagy nem, de az elektromos autók részesei lesznek (már azok is) az életünknek. Hogy mekkora szeletet fognak kihasítani a tortából, azt majd az idő és a pénztárcánk fogja eldönteni. Mindent nem tudnak leváltani, mindenkinek nem fognak tudni megfelelni de nyomás alá leszünk helyezve az biztos. Sajnálatosnak tartom hogy az európai gyártók komoly összegeket invesztáltak és invesztálnak még a mai napig is a fejlesztésekbe, és kb már amikor már nyakig benne vannak jut eszükbe, hogy ezzel csak a Kínától való függőséget erősítik. Emiatt plusz hogy az emberek nagy része sem veszi olyan ütemben az elektromos autókat mint ahogy elképzelték, próbálnak egy hátra arcot -de minimum egy megálljt- parancsolni.
Kvázi megy a bénázás, senki nem tudja mit és hogyan kellene csinálni. Konkrétan nincs jövőkép.
Tegnap ért véget az ÉBSZ Gépshow 2024 építőipari gépkiállítás, ahol meg lehetett tekinteni egy kínai gyártó (LiuGong) full elektromos (akkumulátoros) rakodógépeiből is. Állításuk szerint 10-11 órát képes folyamatos üzemben feltöltés nélkül dolgozni. Ez olyannyira igaz hogy a Holcim cementgyár bányájában tesztüzemen vannak jelenleg is. A gépkezelők fogadásokat kötöttek,hogy ki fogja tudni lemeríteni napközben, de senkinek sem sikerült. A képviselet elmondása szerint sem mindenhova mindenkinek ajánlják, de bizonyos esetekben versenyképes alternatíva lehet.
Azt ne felejtsük el, hogy a földalatti bányaművelésben a munkagépek jelentős része már nagyon rég elektromos és/vagy akkumulátoros üzemű. A kínai gyártók tulajdonképpen innen indultak itt szereztek tapasztalatot amit átültettek a közúti járműgyártásba. Ami még szintén nem elhanyagolható: egy kínai munkagép ára 30-40-50%-al olcsóbb az európai versenytársaiknál, úgy hogy minőségben nagyon megközelítik az európai gyártókat.
Szóval a lesajnált kínai gyártók, akiken még pár éve mosolygott a világ megtanultak munkagépeket (is) gyártani. (Hogy milyen módszerekkel, azt inkább hagyjuk)
- Tctronic
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2860
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2803
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Sajnos vagy nem, de az elektromos autók részesei lesznek (már azok is) az életünknek. Hogy mekkora szeletet fognak kihasítani a tortából, azt majd az idő és a pénztárcánk fogja eldönteni. Mindent nem tudnak leváltani, mindenkinek nem fognak tudni megfelelni de nyomás alá leszünk helyezve az biztos. Sajnálatosnak tartom hogy az európai gyártók komoly összegeket invesztáltak és invesztálnak még a mai napig is a fejlesztésekbe, és kb már amikor már nyakig benne vannak jut eszükbe, hogy ezzel csak a Kínától való függőséget erősítik. Emiatt plusz hogy az emberek nagy része sem veszi olyan ütemben az elektromos autókat mint ahogy elképzelték, próbálnak egy hátra arcot -de minimum egy megálljt- parancsolni.
Kvázi megy a bénázás, senki nem tudja mit és hogyan kellene csinálni. Konkrétan nincs jövőkép.
Tegnap ért véget az ÉBSZ Gépshow 2024 építőipari gépkiállítás, ahol meg lehetett tekinteni egy kínai gyártó (LiuGong) full elektromos (akkumulátoros) rakodógépeiből is. Állításuk szerint 10-11 órát képes folyamatos üzemben feltöltés nélkül dolgozni. Ez olyannyira igaz hogy a Holcim cementgyár bányájában tesztüzemen vannak jelenleg is. A gépkezelők fogadásokat kötöttek,hogy ki fogja tudni lemeríteni napközben, de senkinek sem sikerült. A képviselet elmondása szerint sem mindenhova mindenkinek ajánlják, de bizonyos esetekben versenyképes alternatíva lehet.
Azt ne felejtsük el, hogy a földalatti bányaművelésben a munkagépek jelentős része már nagyon rég elektromos és/vagy akkumulátoros üzemű. A kínai gyártók tulajdonképpen innen indultak itt szereztek tapasztalatot amit átültettek a közúti járműgyártásba. Ami még szintén nem elhanyagolható: egy kínai munkagép ára 30-40-50%-al olcsóbb az európai versenytársaiknál, úgy hogy minőségben nagyon megközelítik az európai gyártókat.
Szóval a lesajnált kínai gyártók, akiken még pár éve mosolygott a világ megtanultak munkagépeket (is) gyártani. (Hogy milyen módszerekkel, azt inkább hagyjuk)
Kvázi megy a bénázás, senki nem tudja mit és hogyan kellene csinálni. Konkrétan nincs jövőkép.
Tegnap ért véget az ÉBSZ Gépshow 2024 építőipari gépkiállítás, ahol meg lehetett tekinteni egy kínai gyártó (LiuGong) full elektromos (akkumulátoros) rakodógépeiből is. Állításuk szerint 10-11 órát képes folyamatos üzemben feltöltés nélkül dolgozni. Ez olyannyira igaz hogy a Holcim cementgyár bányájában tesztüzemen vannak jelenleg is. A gépkezelők fogadásokat kötöttek,hogy ki fogja tudni lemeríteni napközben, de senkinek sem sikerült. A képviselet elmondása szerint sem mindenhova mindenkinek ajánlják, de bizonyos esetekben versenyképes alternatíva lehet.
Azt ne felejtsük el, hogy a földalatti bányaművelésben a munkagépek jelentős része már nagyon rég elektromos és/vagy akkumulátoros üzemű. A kínai gyártók tulajdonképpen innen indultak itt szereztek tapasztalatot amit átültettek a közúti járműgyártásba. Ami még szintén nem elhanyagolható: egy kínai munkagép ára 30-40-50%-al olcsóbb az európai versenytársaiknál, úgy hogy minőségben nagyon megközelítik az európai gyártókat.
Szóval a lesajnált kínai gyártók, akiken még pár éve mosolygott a világ megtanultak munkagépeket (is) gyártani. (Hogy milyen módszerekkel, azt inkább hagyjuk)
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
Mindenki úgy spórol, ahogy tud.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14468
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9609
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Dehogy felejtős. Éve óta nagy megelégedettséggel használjuk. Évente 1,5M forint üzemanyagköltséget takarítunk meg vele.stx írta: ↑2024.09.29., vas. 12:59Ahogy látjuk, elemes autó felejtős.Vinkler írta: ↑2024.09.29., vas. 10:52Érdekes adatokat adnak meg. A Sealnél a 2 kerék meghajtásúnál 30% az összkerekesnél 50%.
Ez a teherautó egy elég öreg technika a sebessége is le van korlátozva 100km/h ra, lehet nem véletlen, de szerintem ezek az adatok nem relevánsak. Valaki rámondott valamit mateknak tűnik nekem, Mi foglalkozunk Dongfeng-el, ott is kapunk érdekes számokat, amik ki tudja, hogy honnan származnak.
Mindenki úgy spórol, ahogy tud.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- stx
- V.I.P.

- Hozzászólások: 961
- Csatlakozott: 2011.06.15., szer. 09:13
- Értékelés: 482
- Tartózkodási hely: Csonka-Magyarország, Középfölde
- Kapcsolat:
Re: Autós topik autósoknak
Ahogy látjuk, elemes autó felejtős.Vinkler írta: ↑2024.09.29., vas. 10:52Érdekes adatokat adnak meg. A Sealnél a 2 kerék meghajtásúnál 30% az összkerekesnél 50%.
Ez a teherautó egy elég öreg technika a sebessége is le van korlátozva 100km/h ra, lehet nem véletlen, de szerintem ezek az adatok nem relevánsak. Valaki rámondott valamit mateknak tűnik nekem, Mi foglalkozunk Dongfeng-el, ott is kapunk érdekes számokat, amik ki tudja, hogy honnan származnak.
Online
Ez a teherautó egy elég öreg technika a sebessége is le van korlátozva 100km/h ra, lehet nem véletlen, de szerintem ezek az adatok nem relevánsak. Valaki rámondott valamit mateknak tűnik nekem, Mi foglalkozunk Dongfeng-el, ott is kapunk érdekes számokat, amik ki tudja, hogy honnan származnak.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14468
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9609
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Érdekes adatokat adnak meg. A Sealnél a 2 kerék meghajtásúnál 30% az összkerekesnél 50%.
Ez a teherautó egy elég öreg technika a sebessége is le van korlátozva 100km/h ra, lehet nem véletlen, de szerintem ezek az adatok nem relevánsak. Valaki rámondott valamit mateknak tűnik nekem, Mi foglalkozunk Dongfeng-el, ott is kapunk érdekes számokat, amik ki tudja, hogy honnan származnak.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
BYD ETP 3Vinkler írta: ↑2024.09.28., szomb. 18:56Nem tudom melyik elektromos autó ez, a VW csoportnál alapvetően nem adnak meg ilyen adatokat. Mindenesetre ez a 20% elég kevésnek tűnik.AAttila írta: ↑2024.09.26., csüt. 09:46Tudom,hogy alapvetően ez egy hifi fórum. De van itt pár "sokatlátott", tapasztalt ember. Vannak itt olyanok,akik rendszeresen használnak e-autót. Ezért gondoltam, hogy tudnak valamit ezzel kapcsolatban. Persze tudom,ha valamire az van írva, hogy 20,akkor a 24-gyel elhajtanak nem rendeltetésszerű használat miatt. Na de akkor aki "hegyesebb" részen lakik vagy odajár kirándulni, az felejtse el az e-autókat?![]()
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14468
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9609
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Nem tudom melyik elektromos autó ez, a VW csoportnál alapvetően nem adnak meg ilyen adatokat. Mindenesetre ez a 20% elég kevésnek tűnik.AAttila írta: ↑2024.09.26., csüt. 09:46Tudom,hogy alapvetően ez egy hifi fórum. De van itt pár "sokatlátott", tapasztalt ember. Vannak itt olyanok,akik rendszeresen használnak e-autót. Ezért gondoltam, hogy tudnak valamit ezzel kapcsolatban. Persze tudom,ha valamire az van írva, hogy 20,akkor a 24-gyel elhajtanak nem rendeltetésszerű használat miatt. Na de akkor aki "hegyesebb" részen lakik vagy odajár kirándulni, az felejtse el az e-autókat?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Autós topik autósoknak
Ismét egy unalmas nap...
Eversolo A6 ME, Proton AA-2120, Canton CT1000/JBL 250 TI Jubilee
