Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Én csak pörgetve melegítek be kb 15-20p. A végén leforgatok kb 10-15p. Nyújtani ritkán szoktam, hengerezni soha. Nem azért nem csinálom a végén ezeket, mert szülségtelennek tartom, ellenkezőleg, nagyon fontosak, de nincs még plusz 30-40 percem. A tekerés idejéből pedig nem akarom elvenni.
Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 13:58... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is…
Nna, ebben a kérdésben kivancsi lennek másokra is.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 14:30
egyébként a leforgatás se hülyeség. én minidg tréning után jó 20 perc volt,míg hazértem. kisáttétellel leforgattam ,az a görcsök nagy részét kihozza. aztán húzgáltam a lábam pár percig (nem voltam nagy nyújtóbajnok), bár ez az akkor nálunk munkálkodó segédező szerint kb 40 percet kellene…
Bevallom en nem szanok ra annyi időt (mondjuk 2-3 oras tekeres előtt X perc bemelegítes ? utana 30-40 perc nyujtas ?), …mint ajanlott.
Bemelegites nelkül indulok (a lazabb indulassal “melegítek”…ha!), es 3-4 fele nyújtás 2-3szor ismetelve darabonkent kb. 20mp.-re, összesen max. 8-10 perc. Ez van.
Várom a “szidást”, riogatást…na jo: motivációt a többhöz!
8 eve diagnosztizált (fajt a vadlim kegyetlenül tünettel fordultam eü-höz) L4-L5 táji gerincservre azota minden reggel csinalok gyakorlatokat, sok eve lenyegeben tünetmentes vagyok.
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Kihozni az edzésre szánt időből a maximumot, semmi több. Jövő szezon MTB maraton rövid távokon elindulok, ha leszek olyan állapotban, hogy van értelme, azaz tisztességesen helyt tudok állni. Ezt is csak azért, hogy legyen valami konkrétabb cél is, meg viszonyítási alap a későbbiekre. Nagyon szar versenyző vagyok, sose tudom azt versenyen, amit edzésen. Fater se tudta, ilyen alkatok vagyunk. Vannak olyan ismerőseim, akik fordítva, versenyen mindig jobbak voltak, mint edzésen, feldobta őket a verseny.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 14:20nyomjad, az a lényegasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 13:58Az alu-karbonhoz utoljára... szóval az alu ötvözeteknek az a bajuk, hogy feszültség gyűjtők, a feszültség bennük marad és folyamatosan adódik össze, míg aztán elreped. Jó a jó alu is meg a jó karbon is. Ha repülőgépeken fellépő terhelést kibírják, akkor kerékpárhoz is jó lesz. Ha viszont nem az adott terhelésre van méretezve valami, az emberi hiba, nem az anyagé.
Más... megkaptam az első pár nap tervét... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is. Akkor talán nem mondtam a múltkor akkora marhaságot, nálam komolyabb arcok szerint is fontosak ezek a dolgok.![]()
![]()
egyébként mi a cél? csak azt nem mondtad, csak annyit,hogy nyomod. vagy csak sima regeneráló sportolás?
ja, az "alukormány egyben maradt" a vicc része akar lenni, mint a gumicsizma(sokszor nem sikerül dekódolnotok, mikor tolom csak úgy, heccből, és mi a komoly
)
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
egyébként a leforgatás se hülyeség. én minidg tréning után jó 20 perc volt,míg hazértem. kisáttétellel leforgattam ,az a görcsök nagy részét kihozza. aztán húzgáltam a lábam pár percig (nem voltam nagy nyújtóbajnok), bár ez az akkor nálunk munkálkodó segédező szerint kb 40 percet kellene (más szinten gondolkodott, női Giron tekert leánykorában). én lusta voltam,de a gyúróink egybehangzó véleménye ezasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 13:58Az alu-karbonhoz utoljára... szóval az alu ötvözeteknek az a bajuk, hogy feszültség gyűjtők, a feszültség bennük marad és folyamatosan adódik össze, míg aztán elreped. Jó a jó alu is meg a jó karbon is. Ha repülőgépeken fellépő terhelést kibírják, akkor kerékpárhoz is jó lesz. Ha viszont nem az adott terhelésre van méretezve valami, az emberi hiba, nem az anyagé.
Más... megkaptam az első pár nap tervét... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is. Akkor talán nem mondtam a múltkor akkora marhaságot, nálam komolyabb arcok szerint is fontosak ezek a dolgok.![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nyomjad, az a lényegasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 13:58Az alu-karbonhoz utoljára... szóval az alu ötvözeteknek az a bajuk, hogy feszültség gyűjtők, a feszültség bennük marad és folyamatosan adódik össze, míg aztán elreped. Jó a jó alu is meg a jó karbon is. Ha repülőgépeken fellépő terhelést kibírják, akkor kerékpárhoz is jó lesz. Ha viszont nem az adott terhelésre van méretezve valami, az emberi hiba, nem az anyagé.
Más... megkaptam az első pár nap tervét... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is. Akkor talán nem mondtam a múltkor akkora marhaságot, nálam komolyabb arcok szerint is fontosak ezek a dolgok.![]()

egyébként mi a cél? csak azt nem mondtad, csak annyit,hogy nyomod. vagy csak sima regeneráló sportolás?
ja, az "alukormány egyben maradt" a vicc része akar lenni, mint a gumicsizma


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Az alu-karbonhoz utoljára... szóval az alu ötvözeteknek az a bajuk, hogy feszültség gyűjtők, a feszültség bennük marad és folyamatosan adódik össze, míg aztán elreped. Jó a jó alu is meg a jó karbon is. Ha repülőgépeken fellépő terhelést kibírják, akkor kerékpárhoz is jó lesz. Ha viszont nem az adott terhelésre van méretezve valami, az emberi hiba, nem az anyagé.
Más... megkaptam az első pár nap tervét... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is. Akkor talán nem mondtam a múltkor akkora marhaságot, nálam komolyabb arcok szerint is fontosak ezek a dolgok.
Más... megkaptam az első pár nap tervét... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is. Akkor talán nem mondtam a múltkor akkora marhaságot, nálam komolyabb arcok szerint is fontosak ezek a dolgok.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
ezzel csak estek egyet. vendégjátékos volt nálunk a srác a tour de hongrie-n. megkapta a tartalék Dogmát, két nap múlva azt is lenullázta. de az alukormány egyben maradt 
de ezt ne érezd felhívásnak keringőre, inkább a többieknek, hogy óvatosan közlekedjenek és neccesbe ne menjenek bele, inkább lassítsanak, ha van esélye egy kis repülésnek

de ezt ne érezd felhívásnak keringőre, inkább a többieknek, hogy óvatosan közlekedjenek és neccesbe ne menjenek bele, inkább lassítsanak, ha van esélye egy kis repülésnek

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
gratulálok, elvégezted a google iskolát. valsz meg lehet csinálni ennek a videónak az ellentettjét is. de mennyivel más lenen a szotri, ha nem csövet, hanem pl szögvasat használnak. rágjad még azt a gumicsontot, nem kopott el (+ értő olvasás)kargidje írta: ↑2021.08.06., pén. 12:49"A karbonok talán egyetlen előnyös gépipari tulajdonsága a fémhez képest, a tömegük."
"Az,hogy milyen szakítószilárdsággal, meg egyéb mérhető paraméterrel bírnak a szövetszálak az a parasztvakítás kategória(nomeg úgyse szálirányba kapja a karbonszál a terhelést). Ezek a hordozó miatt ridegek és ami rideg, törékeny."
Ezt se én mondtam!
Amúgy itt a karbon, ami rideg és egyből szétrobban:
https://www.youtube.com/watch?v=FpwvXDwUY58
18:00-tól érdekes, igaz nem kalapács, de bringázás közben is ritkán éri kalapácsütés.
De persze értelek, a karbon rossz, mert eltörtek a sz.rrá könnyített ó.úti karbon felnik.
Ezt szajkózod napok óta.
Vége

de egyszerű, add ide a bicód, majd én rabaxok egyet. csak egyet. vesztes fizeti a sört

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
"A karbonok talán egyetlen előnyös gépipari tulajdonsága a fémhez képest, a tömegük."
"Az,hogy milyen szakítószilárdsággal, meg egyéb mérhető paraméterrel bírnak a szövetszálak az a parasztvakítás kategória(nomeg úgyse szálirányba kapja a karbonszál a terhelést). Ezek a hordozó miatt ridegek és ami rideg, törékeny."
Ezt se én mondtam!
Amúgy itt a karbon, ami rideg és egyből szétrobban:
https://www.youtube.com/watch?v=FpwvXDwUY58
18:00-tól érdekes, igaz nem kalapács, de bringázás közben is ritkán éri kalapácsütés.
De persze értelek, a karbon rossz, mert eltörtek a sz.rrá könnyített ó.úti karbon felnik.
Ezt szajkózod napok óta.
Vége
Re: Kerékpározás
dobd ki az egészetAAttila írta: ↑2021.08.06., pén. 11:44Ez a zóna ,treshold stb. dolog. Igen, ezek mérve érnek valamit. Nekem az óra hoz 157bpm tresholdot. De ha az a halálának, az nem lehet, mert gyakran tekerek felette, jelentős perceket. A 160 fölötti gyakori, ha tempót megyünk sprinttel a végén. Ilyeneknél láttam az órán 170 fölötti értékeket. Ezek szerint a 157 nekem nem lehet treshold, ott valamit az óra félreértelmezett. Mondjuk nem is foglalkozok az ilyen jellegű óra által jelentett dolgokkal. Ez már csak a marketingesek plusz "fícsöre", hogy jobban el tudják adni.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ez a zóna ,treshold stb. dolog. Igen, ezek mérve érnek valamit. Nekem az óra hoz 157bpm tresholdot. De ha az a halálának, az nem lehet, mert gyakran tekerek felette, jelentős perceket. A 160 fölötti gyakori, ha tempót megyünk sprinttel a végén. Ilyeneknél láttam az órán 170 fölötti értékeket. Ezek szerint a 157 nekem nem lehet treshold, ott valamit az óra félreértelmezett. Mondjuk nem is foglalkozok az ilyen jellegű óra által jelentett dolgokkal. Ez már csak a marketingesek plusz "fícsöre", hogy jobban el tudják adni.
Re: Kerékpározás
amit még találtam,hogy a sztori teljes legyen, az a magas pulzus, nemcsak pulzusban magas, KOM-ot is ért és nem egy 200 méteres "Petőfi utcai odalépsz" segmenten. valsz annak köszönhető a KOM, hogy pont a nyíregyi városhatár előtt volt egy megugrása N Gergő-nek és rámentem blokkolni. aztán a mezőnynek adtunk vagy 5-10 másodpercet, de megfogtak a cityben.
háát,ilyen érdekes az unatkozó biciklisek élménytára
remélem holnap jó idő lesz. a reactót már nagyon tesztelni kellene hereg rétig
háát,ilyen érdekes az unatkozó biciklisek élménytára


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
értő olvasás, álti suli kb második osztály


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
no igen, bár az inkább 200nál volt. egyszer beraktam egy sprintbefutót képet régebben. ott is 200bpm körül végeztem. meg se álltam,továbbgurultam még kb 5 kilit,akkor ült la a pulzusom 170-re és fogtam fel, hogy vissza kellene menni. aztán visszamentem és megkérdeztem,mi történt? hányadik lettem

egyébként a 172 kb reális anaero határ lehet, mert az fix, hogy alatta unatkoztam. nálam 170 fölött aztán beindult a cséphadaró. átmentem pitBullba és ment az adok-kapok végig. volt,hogy hátraparancsolt a csapatvezető, mert látta,hogy kezdek eldurvulni, de kb fél percet bírtam hátul lenni, mentem vissza az elejébe. de ez így tiszta, aki nem dolgozik, ne is egyék, izé ne álljon sorba a sprinten. megteheti, kb egyszer, aztán leírják örökre...
na,defrom fej következik (itt kerék már a célvonalon,kiengedve a tépés), csak erős idegzetűeknek

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2021.08.04., szer. 21:58kargidje írta: ↑2021.08.04., szer. 19:49
A karbon szakítóshilárdsága ott parasztvakítás, hogy nagyob,mint az acélé. Lehet,de ez még semit nem jelent. Bazi sokat írtál, én most fáradt vagyokha 5 éve karbonozol, pont dupla annyi ideje használok karbont és pont kétszer annyi karbonbicóm van,mint Neked és nyeregtől az utolsó xirxarig is minden karbon rajta. Mellesleg komplett egyesületi flottát szervizelek, ami szintén mind karbon, a kormányuk is, de kerekek terén is láttam már párat. Ettől még biztonságosabb egy alu kormány és stucni. Főleg versenykörülmények között. Pontosabban kevesebb esélye van, hogy letörik, vagy esetleges bukás után azzal még be lehet fejezni a versenyt, a karbon esélyes,hogy eltörik.
A kalapácsos sztorihoz annyit, hogy nem mennél szívesen egy odavert alu vázzal. Ha haza kell menni vele egy bukás után, miért ne. A karbonnal mindegy, akarnál e, nem tudnálhaverom topváza egy vétlen összeakadásban 5 felé robbant szét.
Nem szkeptikis vagyok, csak realista. Mitől lennék szkeptikus?pont én, amikor nemrég 10+ szett karbonkerekem volt
De azt is tudom, hány szettet nulláztak le a fiúk a csapatkészletből
Kedvenc sztorim, amiről a kalsszik gumicsizmás vicc jut eszembe (amikor toronyház tetejéről ugrik le a tesztember. Ember elkapált,de a gumicsizma egyben maradt). Xal amikor H Barna odaverte a karbonkereket a mátrában lefele tour de hongrie-n, a felni eltört,de a szingó nem durrant el.
Szervizeltél már karbonbakos sort? Most ez a "legújab" agyamentsége a shimanonak. Le kellett vésni a rotorról. Elsőrangú anyag,mindehova ezt kell tenni![]()
Ami tény, bárki bármit mond, a karbon törik bazi könnyen, bárhol is van. Ettől még jó, csak ne verd oda. Be ne dumáljátok már, hogy nem, mert még a végén elhiszem![]()
"hogy nem mennél szívesen egy odavert alu vázzal. Ha haza kell menni vele egy bukás után, miért ne."
A mértékétől függ, de ha kapott rendesen, ahol behorpadt, megsérült, ott meggyengült az anyaga = ugyan úgy eltörhet, megrepedhet. Lehet már csak ha megfeküdtél vele veszed észre, ja itt tört el...![]()
Egy szóval nem mondta senki, ha odavered nem törhet szét, de biztosan kipróbáltad már az összes karbon vázat.
Jó, hogy csak az ó.úti vázakat + kerekeket hozod fel, ahol köztudottan a súlycsökkentés a divat!
"Szervizeltél már karbonbakos sort? Most ez a "legújab" agyamentsége a shimanonak. Le kellett vésni a rotorról. Elsőrangú anyag,mindehova ezt kell tenni "
Ha nem tűnt volna fel, vázakról, villákról, komplett karbon alkatrészekről beszéltem.
Pár oldallal előrébb, mondjuk még azon filóztál, legyen-e karbon kormány vagy ne. Ha ennyire ellene vagy, akkor minek? Hiszen csak eltörik, szétrobban...
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nem véletlen hívják a tresholdot halálzónának. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Van, aki soha nem járt dobtanárhoz és mocskos jó jazzdobos lesz, van aki egy életen át tanulja és sose lesz az. Van, aki meg tud is dobolni meg tudja is, hogy mit csinál, ők tanítanak is. És aki sose tanult, mégis tud, nem érti a többit, hát fogod a verőt és játszod amit kell, mit kell ezen magyarázni? Hát ez is ilyen. :)
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ez csak a tehetséges emberek kiváltsága. :)revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:06ez nekem kínaiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 10:05A Te tresholdod valahol 190bpm körül volt, 154 neked kb endurance.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:00
írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiott kb alszok a bicón. megfejtés,rajt előtt már eltekerrtünk budizni és a rendőr megkergetett, mert a zebrán NEM TOLTUK ÁT A BICIKLIT"
![]()
én csak mentem, oszt ha összejött a spint, nyertem, ha nem, akkor nem
![]()
Van, aki soha nem járt dobtanárhoz és mocskos jó jazzdobos lesz, van aki egy életen át tanulja és sose lesz az. Van, aki meg tud is dobolni meg tudja is, hogy mit csinál, ők tanítanak is. És aki sose tanult, mégis tud, nem érti a többit, hát fogod a verőt és játszod amit kell, mit kell ezen magyarázni? Hát ez is ilyen. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
arra emléxem, hogy 190 körül egyszer már haluztam
egy komplett házat láttam ,ahol semmi nincs. vöröses kőporozott, fehérkeretes ablakokkal. mai napig látom magam előtt, csak ott nem látom, ahol láttam 


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez nekem kínaiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 10:05A Te tresholdod valahol 190bpm körül volt, 154 neked kb endurance.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:00írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 09:50
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.![]()
ott kb alszok a bicón. megfejtés,rajt előtt már eltekerrtünk budizni és a rendőr megkergetett, mert a zebrán NEM TOLTUK ÁT A BICIKLIT"
![]()


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A Te tresholdod valahol 190bpm körül volt, 154 neked kb endurance.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:00írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 09:50
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.![]()
ott kb alszok a bicón. megfejtés,rajt előtt már eltekerrtünk budizni és a rendőr megkergetett, mert a zebrán NEM TOLTUK ÁT A BICIKLIT"
![]()
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 09:50
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.![]()


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 08:51akkor xar a zónázásom... már törölték az endomondot,de ott voltak fura oszlopdiagramok. jó,nem is 200 volt a maxom, mert fölötte, de az 2-3 bpm ide-vagy oda. egy ilyet találtam még, de itt még a megajánlott maxxal számolta a zónákat, mire rájöttem,hogy ezt nekem állítani is lehet és kell. de látod az átlagot, az bőven benne van az anaerobba és nem sokta mentem alacsony pulzuson- állórajtos verseny volt,ahol egyből rántás van. valsz ezért tudtam menni a 20évesekkel és valsz ezért hagytam abba 45 évesenasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 07:2970% anaerobot a Superman se tud, de még a gőzmozdony se, annak is kell oxigén. A Zergének ha jól rémlik, valami 185 vagy 190 volt a laktát küszöbe.revox írta: ↑2021.08.05., csüt. 23:27Nem vagyok én wattellenes, csak azt tom, hogy versenyen ha menni kell, menni kell. Kb a versenyegyenleg úgy néz ki (legalábbis nálam,aki sose lazsált,hanem elől forogtunk), kb 10-15% aerobic(pihenők), 65-70% anaerobic, 10-15 max, a maradék osztozik a rajttól az utazótempó eléréséig. Xal nekem nem volt mit fejleszteni, legfeljebb a nyélen menéstde ha nem úgy megyünk, nem irányítunk, az meg nem jó.
De persze, kellenek ezek a felhúzó tréningek,de amikor már teljesítményre kell dolgozni, ott már ezt nehezebb lesz megoldani. Nomeg ez addig működik jól, míg egyedül edz valaki. Csapatban már borul.
De ettől nem elenezem én, kellenek a sarokszámok a fejlődés megfigyeléséhez, de annyi, csapatban ez értelmét veszti. Pontosabban ott már nem vezérel, csak utólagos elemzési célokat szolgál.![]()
michelin_kupa_heart_rate.jpg
ja, a nagy leszakdások a görbében vicces sztorik, párszor sorompót kaptunk ezen a versenyen, kb 3at... olyankor már jóeléőre lassították a mezőnyt, un neutralizálták. ha megnézed, a 154-164 zónában van 5%. na,ennek nagyrészét elvitte a sorompózás, meg az első 5-6 kilin kb melegítettem, utána mentünk előre, ahol már megy a répázás. na,most akkor k ia gőzmozdony? Mert Part is várományosa a címnek, vagyis regnáló viselője![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
nu, a tcx megvan, feltöltöttem mapmyfitnesre. zónázásom ott sincs, de a grafikon él. meghúztam a 200 maxhoz belőtt 172 anaerob alsó határt. úgy ránézésre be lehet lőni,mennyi van alatta és fölötte. de bele lehet venni a felvezetést is nyugodtan. mint birkózókoromban a mérlegelésnél: "cipőt nem veszed le?" "nem"

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
bocs,roxxul emlékeztem (strava megnéztem), első két kili felvezetéses volt, 30as tötyögő, míg rátettek a rakamazi útra. onnan volt nyél, de mi még ott hátul lebzseltünk vagy 5 kilit. a többieket átstéhereztük debrecenből, nekik már volt melegítésük, mi itt toltunk kicsit,aztán mentünk előre. vixont ez az elején lötyögés is "rontja" az átlagot. de ha őszintének kel llenni,inkább elszörnyedek ezen az átlagon mai fejjel.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
akkor xar a zónázásom... már törölték az endomondot,de ott voltak fura oszlopdiagramok. jó,nem is 200 volt a maxom, mert fölötte, de az 2-3 bpm ide-vagy oda. egy ilyet találtam még, de itt még a megajánlott maxxal számolta a zónákat, mire rájöttem,hogy ezt nekem állítani is lehet és kell. de látod az átlagot, az bőven benne van az anaerobba és nem sokta mentem alacsony pulzuson- állórajtos verseny volt,ahol egyből rántás van. valsz ezért tudtam menni a 20évesekkel és valsz ezért hagytam abba 45 évesenasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 07:2970% anaerobot a Superman se tud, de még a gőzmozdony se, annak is kell oxigén. A Zergének ha jól rémlik, valami 185 vagy 190 volt a laktát küszöbe.revox írta: ↑2021.08.05., csüt. 23:27Nem vagyok én wattellenes, csak azt tom, hogy versenyen ha menni kell, menni kell. Kb a versenyegyenleg úgy néz ki (legalábbis nálam,aki sose lazsált,hanem elől forogtunk), kb 10-15% aerobic(pihenők), 65-70% anaerobic, 10-15 max, a maradék osztozik a rajttól az utazótempó eléréséig. Xal nekem nem volt mit fejleszteni, legfeljebb a nyélen menéstde ha nem úgy megyünk, nem irányítunk, az meg nem jó.
De persze, kellenek ezek a felhúzó tréningek,de amikor már teljesítményre kell dolgozni, ott már ezt nehezebb lesz megoldani. Nomeg ez addig működik jól, míg egyedül edz valaki. Csapatban már borul.
De ettől nem elenezem én, kellenek a sarokszámok a fejlődés megfigyeléséhez, de annyi, csapatban ez értelmét veszti. Pontosabban ott már nem vezérel, csak utólagos elemzési célokat szolgál.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu