Más... megkaptam az első pár nap tervét... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is. Akkor talán nem mondtam a múltkor akkora marhaságot, nálam komolyabb arcok szerint is fontosak ezek a dolgok.

gratulálok, elvégezted a google iskolát. valsz meg lehet csinálni ennek a videónak az ellentettjét is. de mennyivel más lenen a szotri, ha nem csövet, hanem pl szögvasat használnak. rágjad még azt a gumicsontot, nem kopott el (+ értő olvasás)kargidje írta: ↑2021.08.06., pén. 12:49"A karbonok talán egyetlen előnyös gépipari tulajdonsága a fémhez képest, a tömegük."
"Az,hogy milyen szakítószilárdsággal, meg egyéb mérhető paraméterrel bírnak a szövetszálak az a parasztvakítás kategória(nomeg úgyse szálirányba kapja a karbonszál a terhelést). Ezek a hordozó miatt ridegek és ami rideg, törékeny."
Ezt se én mondtam!
Amúgy itt a karbon, ami rideg és egyből szétrobban:
https://www.youtube.com/watch?v=FpwvXDwUY58
18:00-tól érdekes, igaz nem kalapács, de bringázás közben is ritkán éri kalapácsütés.
De persze értelek, a karbon rossz, mert eltörtek a sz.rrá könnyített ó.úti karbon felnik.
Ezt szajkózod napok óta.
Vége
"A karbonok talán egyetlen előnyös gépipari tulajdonsága a fémhez képest, a tömegük."
dobd ki az egészetAAttila írta: ↑2021.08.06., pén. 11:44Ez a zóna ,treshold stb. dolog. Igen, ezek mérve érnek valamit. Nekem az óra hoz 157bpm tresholdot. De ha az a halálának, az nem lehet, mert gyakran tekerek felette, jelentős perceket. A 160 fölötti gyakori, ha tempót megyünk sprinttel a végén. Ilyeneknél láttam az órán 170 fölötti értékeket. Ezek szerint a 157 nekem nem lehet treshold, ott valamit az óra félreértelmezett. Mondjuk nem is foglalkozok az ilyen jellegű óra által jelentett dolgokkal. Ez már csak a marketingesek plusz "fícsöre", hogy jobban el tudják adni.
értő olvasás, álti suli kb második osztály
no igen, bár az inkább 200nál volt. egyszer beraktam egy sprintbefutót képet régebben. ott is 200bpm körül végeztem. meg se álltam,továbbgurultam még kb 5 kilit,akkor ült la a pulzusom 170-re és fogtam fel, hogy vissza kellene menni. aztán visszamentem és megkérdeztem,mi történt? hányadik lettem
revox írta: ↑2021.08.04., szer. 21:58kargidje írta: ↑2021.08.04., szer. 19:49
A karbon szakítóshilárdsága ott parasztvakítás, hogy nagyob,mint az acélé. Lehet,de ez még semit nem jelent. Bazi sokat írtál, én most fáradt vagyokha 5 éve karbonozol, pont dupla annyi ideje használok karbont és pont kétszer annyi karbonbicóm van,mint Neked és nyeregtől az utolsó xirxarig is minden karbon rajta. Mellesleg komplett egyesületi flottát szervizelek, ami szintén mind karbon, a kormányuk is, de kerekek terén is láttam már párat. Ettől még biztonságosabb egy alu kormány és stucni. Főleg versenykörülmények között. Pontosabban kevesebb esélye van, hogy letörik, vagy esetleges bukás után azzal még be lehet fejezni a versenyt, a karbon esélyes,hogy eltörik.
A kalapácsos sztorihoz annyit, hogy nem mennél szívesen egy odavert alu vázzal. Ha haza kell menni vele egy bukás után, miért ne. A karbonnal mindegy, akarnál e, nem tudnálhaverom topváza egy vétlen összeakadásban 5 felé robbant szét.
Nem szkeptikis vagyok, csak realista. Mitől lennék szkeptikus?pont én, amikor nemrég 10+ szett karbonkerekem volt
De azt is tudom, hány szettet nulláztak le a fiúk a csapatkészletből
Kedvenc sztorim, amiről a kalsszik gumicsizmás vicc jut eszembe (amikor toronyház tetejéről ugrik le a tesztember. Ember elkapált,de a gumicsizma egyben maradt). Xal amikor H Barna odaverte a karbonkereket a mátrában lefele tour de hongrie-n, a felni eltört,de a szingó nem durrant el.
Szervizeltél már karbonbakos sort? Most ez a "legújab" agyamentsége a shimanonak. Le kellett vésni a rotorról. Elsőrangú anyag,mindehova ezt kell tenni![]()
Ami tény, bárki bármit mond, a karbon törik bazi könnyen, bárhol is van. Ettől még jó, csak ne verd oda. Be ne dumáljátok már, hogy nem, mert még a végén elhiszem![]()
"hogy nem mennél szívesen egy odavert alu vázzal. Ha haza kell menni vele egy bukás után, miért ne."
A mértékétől függ, de ha kapott rendesen, ahol behorpadt, megsérült, ott meggyengült az anyaga = ugyan úgy eltörhet, megrepedhet. Lehet már csak ha megfeküdtél vele veszed észre, ja itt tört el...![]()
Egy szóval nem mondta senki, ha odavered nem törhet szét, de biztosan kipróbáltad már az összes karbon vázat.
Jó, hogy csak az ó.úti vázakat + kerekeket hozod fel, ahol köztudottan a súlycsökkentés a divat!
"Szervizeltél már karbonbakos sort? Most ez a "legújab" agyamentsége a shimanonak. Le kellett vésni a rotorról. Elsőrangú anyag,mindehova ezt kell tenni "
Ha nem tűnt volna fel, vázakról, villákról, komplett karbon alkatrészekről beszéltem.
Pár oldallal előrébb, mondjuk még azon filóztál, legyen-e karbon kormány vagy ne. Ha ennyire ellene vagy, akkor minek? Hiszen csak eltörik, szétrobban...
Nem véletlen hívják a tresholdot halálzónának. :)
Ez csak a tehetséges emberek kiváltsága. :)revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:06ez nekem kínaiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 10:05A Te tresholdod valahol 190bpm körül volt, 154 neked kb endurance.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:00
írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiott kb alszok a bicón. megfejtés,rajt előtt már eltekerrtünk budizni és a rendőr megkergetett, mert a zebrán NEM TOLTUK ÁT A BICIKLIT"
![]()
én csak mentem, oszt ha összejött a spint, nyertem, ha nem, akkor nem
![]()
ez nekem kínaiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 10:05A Te tresholdod valahol 190bpm körül volt, 154 neked kb endurance.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:00írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 09:50
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.![]()
ott kb alszok a bicón. megfejtés,rajt előtt már eltekerrtünk budizni és a rendőr megkergetett, mert a zebrán NEM TOLTUK ÁT A BICIKLIT"
![]()
A Te tresholdod valahol 190bpm körül volt, 154 neked kb endurance.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 10:00írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 09:50
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.![]()
ott kb alszok a bicón. megfejtés,rajt előtt már eltekerrtünk budizni és a rendőr megkergetett, mert a zebrán NEM TOLTUK ÁT A BICIKLIT"
![]()
írtam he, hogy az a zónázás nem jó. azt a kor,tesméretek,stb alapján az endomondo lőtte be. később jöttem rá,hogy át lehet állítani. de visszamenőleg nem cserélte le a diagramokat. de az látszik, hogy 154 alatt nincs semmiasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 09:50
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.![]()
Teljes fail a zónázásod első ránézésre is, 200 fölötti max pulzus 95%-a nem 165-177. :) Sajnos a zónák akkor pontosak, ha meg vannak mérve.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 08:51akkor xar a zónázásom... már törölték az endomondot,de ott voltak fura oszlopdiagramok. jó,nem is 200 volt a maxom, mert fölötte, de az 2-3 bpm ide-vagy oda. egy ilyet találtam még, de itt még a megajánlott maxxal számolta a zónákat, mire rájöttem,hogy ezt nekem állítani is lehet és kell. de látod az átlagot, az bőven benne van az anaerobba és nem sokta mentem alacsony pulzuson- állórajtos verseny volt,ahol egyből rántás van. valsz ezért tudtam menni a 20évesekkel és valsz ezért hagytam abba 45 évesenasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 07:2970% anaerobot a Superman se tud, de még a gőzmozdony se, annak is kell oxigén. A Zergének ha jól rémlik, valami 185 vagy 190 volt a laktát küszöbe.revox írta: ↑2021.08.05., csüt. 23:27Nem vagyok én wattellenes, csak azt tom, hogy versenyen ha menni kell, menni kell. Kb a versenyegyenleg úgy néz ki (legalábbis nálam,aki sose lazsált,hanem elől forogtunk), kb 10-15% aerobic(pihenők), 65-70% anaerobic, 10-15 max, a maradék osztozik a rajttól az utazótempó eléréséig. Xal nekem nem volt mit fejleszteni, legfeljebb a nyélen menéstde ha nem úgy megyünk, nem irányítunk, az meg nem jó.
De persze, kellenek ezek a felhúzó tréningek,de amikor már teljesítményre kell dolgozni, ott már ezt nehezebb lesz megoldani. Nomeg ez addig működik jól, míg egyedül edz valaki. Csapatban már borul.
De ettől nem elenezem én, kellenek a sarokszámok a fejlődés megfigyeléséhez, de annyi, csapatban ez értelmét veszti. Pontosabban ott már nem vezérel, csak utólagos elemzési célokat szolgál.![]()
michelin_kupa_heart_rate.jpg
ja, a nagy leszakdások a görbében vicces sztorik, párszor sorompót kaptunk ezen a versenyen, kb 3at... olyankor már jóeléőre lassították a mezőnyt, un neutralizálták. ha megnézed, a 154-164 zónában van 5%. na,ennek nagyrészét elvitte a sorompózás, meg az első 5-6 kilin kb melegítettem, utána mentünk előre, ahol már megy a répázás. na,most akkor k ia gőzmozdony? Mert Part is várományosa a címnek, vagyis regnáló viselője![]()
akkor xar a zónázásom... már törölték az endomondot,de ott voltak fura oszlopdiagramok. jó,nem is 200 volt a maxom, mert fölötte, de az 2-3 bpm ide-vagy oda. egy ilyet találtam még, de itt még a megajánlott maxxal számolta a zónákat, mire rájöttem,hogy ezt nekem állítani is lehet és kell. de látod az átlagot, az bőven benne van az anaerobba és nem sokta mentem alacsony pulzuson- állórajtos verseny volt,ahol egyből rántás van. valsz ezért tudtam menni a 20évesekkel és valsz ezért hagytam abba 45 évesenasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 07:2970% anaerobot a Superman se tud, de még a gőzmozdony se, annak is kell oxigén. A Zergének ha jól rémlik, valami 185 vagy 190 volt a laktát küszöbe.revox írta: ↑2021.08.05., csüt. 23:27Nem vagyok én wattellenes, csak azt tom, hogy versenyen ha menni kell, menni kell. Kb a versenyegyenleg úgy néz ki (legalábbis nálam,aki sose lazsált,hanem elől forogtunk), kb 10-15% aerobic(pihenők), 65-70% anaerobic, 10-15 max, a maradék osztozik a rajttól az utazótempó eléréséig. Xal nekem nem volt mit fejleszteni, legfeljebb a nyélen menéstde ha nem úgy megyünk, nem irányítunk, az meg nem jó.
De persze, kellenek ezek a felhúzó tréningek,de amikor már teljesítményre kell dolgozni, ott már ezt nehezebb lesz megoldani. Nomeg ez addig működik jól, míg egyedül edz valaki. Csapatban már borul.
De ettől nem elenezem én, kellenek a sarokszámok a fejlődés megfigyeléséhez, de annyi, csapatban ez értelmét veszti. Pontosabban ott már nem vezérel, csak utólagos elemzési célokat szolgál.
70% anaerobot a Superman se tud, de még a gőzmozdony se, annak is kell oxigén. A Zergének ha jól rémlik, valami 185 vagy 190 volt a laktát küszöbe.revox írta: ↑2021.08.05., csüt. 23:27Nem vagyok én wattellenes, csak azt tom, hogy versenyen ha menni kell, menni kell. Kb a versenyegyenleg úgy néz ki (legalábbis nálam,aki sose lazsált,hanem elől forogtunk), kb 10-15% aerobic(pihenők), 65-70% anaerobic, 10-15 max, a maradék osztozik a rajttól az utazótempó eléréséig. Xal nekem nem volt mit fejleszteni, legfeljebb a nyélen menéstde ha nem úgy megyünk, nem irányítunk, az meg nem jó.
De persze, kellenek ezek a felhúzó tréningek,de amikor már teljesítményre kell dolgozni, ott már ezt nehezebb lesz megoldani. Nomeg ez addig működik jól, míg egyedül edz valaki. Csapatban már borul.
De ettől nem elenezem én, kellenek a sarokszámok a fejlődés megfigyeléséhez, de annyi, csapatban ez értelmét veszti. Pontosabban ott már nem vezérel, csak utólagos elemzési célokat szolgál.
Ezért is írtam, hogy az olyan kiscsikóknak, mint énrevox írta: ↑2021.08.05., csüt. 23:27Nem vagyok én wattellenes, csak azt tom, hogy versenyen ha menni kell, menni kell. Kb a versenyegyenleg úgy néz ki (legalábbis nálam,aki sose lazsált,hanem elől forogtunk), kb 10-15% aerobic(pihenők), 65-70% anaerobic, 10-15 max, a maradék osztozik a rajttól az utazótempó eléréséig. Xal nekem nem volt mit fejleszteni, legfeljebb a nyélen menéstde ha nem úgy megyünk, nem irányítunk, az meg nem jó.
De persze, kellenek ezek a felhúzó tréningek,de amikor már teljesítményre kell dolgozni, ott már ezt nehezebb lesz megoldani. Nomeg ez addig működik jól, míg egyedül edz valaki. Csapatban már borul.
De ettől nem elenezem én, kellenek a sarokszámok a fejlődés megfigyeléséhez, de annyi, csapatban ez értelmét veszti. Pontosabban ott már nem vezérel, csak utólagos elemzési célokat szolgál.