Nem dobogtatta meg a szívem, nem látok benne Amanero panelt.

Nem dobogtatta meg a szívem, nem látok benne Amanero panelt.
Ezt nem igazán értem! Csak sejtem, mint macska az esőt..Balage84 írta: ↑2023.01.26., csüt. 20:15Van am. egy tuning Tri-Vistám. A szerintetek mennyit érhetben vannak belső képek.La_Valse írta: ↑2023.01.26., csüt. 14:20Látom, nagyon izgat a Tri-Vista.Balage84 írta: ↑2023.01.26., csüt. 12:11
Létezik, hogy ilyen "hibát" követtek volna el az MF-nél?
http://www.asiaaudiosoc.com/2017/12/12/ ... -dac-pt-5/Megértelek. Elárulom, régebben járt nálam egy MF kW DM25-DAC.
Megfordult a fejemben az USB bemenet, de elengedtem, mert kapcs. rajz nélkül reménytelen még az
ötletelés is, nemhogy a megvalósítás. Ugyanez vonatkozik a kérdésedre is, doksi nélkül én nem
mernék vélemény megfogalmazni. Viszont találkoztam hasonlóval, valamelyik SMSL DAC v1 és v2
változat közötti különbség a konverter chip analóg tápjának módosítása, ezzel javult az SNR.
Van am. egy tuning Tri-Vistám. A szerintetek mennyit érhetben vannak belső képek.La_Valse írta: ↑2023.01.26., csüt. 14:20Látom, nagyon izgat a Tri-Vista.Balage84 írta: ↑2023.01.26., csüt. 12:11
Létezik, hogy ilyen "hibát" követtek volna el az MF-nél?
http://www.asiaaudiosoc.com/2017/12/12/ ... -dac-pt-5/Megértelek. Elárulom, régebben járt nálam egy MF kW DM25-DAC.
Megfordult a fejemben az USB bemenet, de elengedtem, mert kapcs. rajz nélkül reménytelen még az
ötletelés is, nemhogy a megvalósítás. Ugyanez vonatkozik a kérdésedre is, doksi nélkül én nem
mernék vélemény megfogalmazni. Viszont találkoztam hasonlóval, valamelyik SMSL DAC v1 és v2
változat közötti különbség a konverter chip analóg tápjának módosítása, ezzel javult az SNR.
Látom, nagyon izgat a Tri-Vista.Balage84 írta: ↑2023.01.26., csüt. 12:11
Létezik, hogy ilyen "hibát" követtek volna el az MF-nél?
http://www.asiaaudiosoc.com/2017/12/12/ ... -dac-pt-5/
Létezik, hogy ilyen "hibát" követtek volna el az MF-nél?La_Valse írta: ↑2023.01.22., vas. 21:00Ha nem is mindjárt a Tri-Vista, hanem a DAC IC, de mások is eljátszadoztak a gondolattal.
https://www.diyaudio.com/community/thre ... rt.355079/
Ha könnyen megoldható lenne, már árulnák ebayen a kitet az átalakításhoz. Az Amanero kitűnő
USB-IIS panel, nem is ezzel van a gond, hanem a 1792 SW vezérlés módosításával, hogy hangot
is adjon. Egy ilyen kaliberű eszközt szerintem arra, és úgy kell használni, ahogy van.
Rendben, értem, persze 2004-ben a CD-hez ez bőven elég volt. Csak kár, hogy egyébként a DAC IC mennyi mindent tudna, ha lenne előtte megfelelő digit kiszolgálás. Mert amúgy ki van szolgálva rendesen.La_Valse írta: ↑2023.01.22., vas. 21:00Ha nem is mindjárt a Tri-Vista, hanem a DAC IC, de mások is eljátszadoztak a gondolattal.
https://www.diyaudio.com/community/thre ... rt.355079/
Ha könnyen megoldható lenne, már árulnák ebayen a kitet az átalakításhoz. Az Amanero kitűnő
USB-IIS panel, nem is ezzel van a gond, hanem a 1792 SW vezérlés módosításával, hogy hangot
is adjon. Egy ilyen kaliberű eszközt szerintem arra, és úgy kell használni, ahogy van.
Ha nem is mindjárt a Tri-Vista, hanem a DAC IC, de mások is eljátszadoztak a gondolattal.
Közben találtam egyet: Simaudio, 10 év garancia (csak az első tulajnak). Ezek szerint, azért van aki hisz ebben...alto írta: ↑2023.01.13., pén. 10:43Azért érdemes leszögezni, hogy bár az Auralic ma már prémium gyártónak számít, de az Aries idejében egy friss márkának számított, max. középkategóriás termékekkel. Ettől persze még illene megoldaniuk a javítást, ezzel nem vitatkozom.tomrider írta: ↑2023.01.12., csüt. 19:09
Ez teljesen érthető.
DE, egy prémium gyártótól elvárható lenne, hogy adjon garanciaidőn túli javításokra kedvezményes lehetőséget, ne adj isten "élettartam" garanciát (erre van több példa is, igaz nem hifiben). Ha megnézzük a meghibásodási arányokat, akkor valószínűleg valami egészen alacsony szám jön ki, és egy alaplap csere (akár úgy is, hogy a vevő csak a munkadíjat fizeti), a prémium ár miatt bele kellene hogy férjen.
Alto te biztosan tudod, hogy Lumin készülékeknél mekkora a meghibásodási arány, és ez mekkora terhet jelentene a gyártónak...és így tulajdonképpen mindenki jól járna. A vevő, a kereskedő, és a gyártó is, nem is beszélve a kialakuló márkahűségről..Lehet, hogy ha az én régi, hibásan működő Ariesemet is ingyen megjavították volna kínában, de ki meri ezt bevállalni (posta oda, és ki tudja visszakapom-e valaha) magánszemélyként, egy szerviz támogatása nélkül?
Én is szívesen kifizettem volna 30-40 ezer forintot, csak munkadíjra...
Nagyon sokat dobna egy márka megítélésén, ha valamelyik márka ezt bevállalná.
Tudom, sokan azt fogják mondani, hogy ez álom, de vannak termékek, ahol ez működik
(Élettartam=10...20év, nem örökké)
Ez az "élettartam garancia" felvet egy pár olyan kérdést - például mi van akkor ha gyártó az élettartam garancia ideje alatt jogutód nélkül megszűnik, ilyenkor az itthoni forgalmazóra hárulna a felelősség, ami vállalhatatlanul magas és hosszútávú pénzügyi kockázatot jelent, amit egy felelős cégvezető nem fogadhat el - ami miatt szerintem ez sosem fog elterjedni.
Azért érdemes leszögezni, hogy bár az Auralic ma már prémium gyártónak számít, de az Aries idejében egy friss márkának számított, max. középkategóriás termékekkel. Ettől persze még illene megoldaniuk a javítást, ezzel nem vitatkozom.tomrider írta: ↑2023.01.12., csüt. 19:09
Ez teljesen érthető.
DE, egy prémium gyártótól elvárható lenne, hogy adjon garanciaidőn túli javításokra kedvezményes lehetőséget, ne adj isten "élettartam" garanciát (erre van több példa is, igaz nem hifiben). Ha megnézzük a meghibásodási arányokat, akkor valószínűleg valami egészen alacsony szám jön ki, és egy alaplap csere (akár úgy is, hogy a vevő csak a munkadíjat fizeti), a prémium ár miatt bele kellene hogy férjen.
Alto te biztosan tudod, hogy Lumin készülékeknél mekkora a meghibásodási arány, és ez mekkora terhet jelentene a gyártónak...és így tulajdonképpen mindenki jól járna. A vevő, a kereskedő, és a gyártó is, nem is beszélve a kialakuló márkahűségről..Lehet, hogy ha az én régi, hibásan működő Ariesemet is ingyen megjavították volna kínában, de ki meri ezt bevállalni (posta oda, és ki tudja visszakapom-e valaha) magánszemélyként, egy szerviz támogatása nélkül?
Én is szívesen kifizettem volna 30-40 ezer forintot, csak munkadíjra...
Nagyon sokat dobna egy márka megítélésén, ha valamelyik márka ezt bevállalná.
Tudom, sokan azt fogják mondani, hogy ez álom, de vannak termékek, ahol ez működik
(Élettartam=10...20év, nem örökké)
Ez teljesen érthető.alto írta: ↑2023.01.12., csüt. 17:03Rock60 írta: ↑2023.01.12., csüt. 10:34Alto utolsó bekezdésével nagyon egyetértek.
De nyilván nem csak dacoknál, hanem minden műszaki terméknél adott ez a probléma, amiben elektronika van. Kondenzációs kazán, vagy autó, tök mindegy. Már annak is örül a szerelő, ha arra rájön melyik panelt kell kicserélni.
Aztán, ha kiderül, hogy mégsem az volt a ludas, jövő héten kicseréli a másikat, újabb százezerért.
" De azért a másik is rossz volt "- mondja , és elhúz. Katasztrófa...![]()
---
Így talán egy laikus megértheti, hogy például 100.000 Ft alatti fogyasztói árú készülék esetén a javítás lényégében gazdaságtalan, illetve azt is, hogy egy bonyolult készülék esetén a 2-3 napos hibakeresés helyett sokszor gazdaságosabb egy teljes panelcsere, főleg úgy, hogy ehhez elég a kevésbé képzett munkaerő is.
Még a 2000-es évek közepén dolgoztam egy nagykereskedő cégnél, Vestel gépeket hoztunk be nagy tételben. Volt egy tv-széria, amik elég hamar rendre meghibásodtak a kedves vevőknél. Kiderült, hogy akkori áron 1,40 Ft-ba(!) kerülő alkatrészt kellett cserélni bennük, a szerelők járták sorra a vevőket. Aztán megkezdődött a huzavona a törökökkel, akik mondták, hogy semmi gond, az 1,40 Ft/db költséget szívesen kifizetik.
Ez most kicsit off lesz, de érdemes talán körbejárni a témát szervíz oldalról is. Én mérnökként és közgazdászként nem szeretem az üres süketelést, a számokban hiszek, azok sose hazudnak.Rock60 írta: ↑2023.01.12., csüt. 10:34Alto utolsó bekezdésével nagyon egyetértek.
De nyilván nem csak dacoknál, hanem minden műszaki terméknél adott ez a probléma, amiben elektronika van. Kondenzációs kazán, vagy autó, tök mindegy. Már annak is örül a szerelő, ha arra rájön melyik panelt kell kicserélni.
Aztán, ha kiderül, hogy mégsem az volt a ludas, jövő héten kicseréli a másikat, újabb százezerért.
" De azért a másik is rossz volt "- mondja , és elhúz. Katasztrófa...![]()
tomrider írta: ↑2022.12.28., szer. 17:47
“ white-tiger írta: ↑28 dec. 2022 15:27
Ez így van.
Nálam jelentős "selling point" lesz a cserénél a szervizelhetőség. Addig amíg "csak" tanácsot kell adni, addig az Auralic support is nagyon segítőkész. Ha hardveres hiba van, magadra maradsz...”
Ezt nem én írtam, csak valaki tévesen másolta bele és azóta is így terjed…
Aláírás: white-tiger
alto írta: ↑2022.12.28., szer. 17:39Természetesen őket hívtam először.tomrider írta: ↑2022.12.28., szer. 15:52Az Audio Centrumot kerested az ügyben? Ők a szakszervíz.white-tiger írta: ↑2022.12.28., szer. 15:27
Ez így van.
Nálam jelentős "selling point" lesz a cserénél a szervizelhetőség. Addig amíg "csak" tanácsot kell adni, addig az Auralic support is nagyon segítőkész. Ha hardveres hiba van, magadra maradsz...
Azóta megoldódott a probléma, egy nagyon segítőkész fórumtársunk (robi20064) segítségével, örök hála neki...javítva nem lett, lecseréltem egy másikra.
tomrider írta: ↑2022.12.28., szer. 15:52Az Audio Centrumot kerested az ügyben? Ők a szakszervíz.white-tiger írta: ↑2022.12.28., szer. 15:27Ez így van.alto írta: ↑2022.12.28., szer. 15:06
"Kínai és kínai között óriási különbségek vannak. Vannak prémium kínai márkák, akik ugyanazt a szintű a gyártói supportot adják mint a nyugati gyártók, és van rengeteg más kínai gyártó (inkább nem mondanék példákat), akik ezt hírből sem ismerik."
Pedig ezt ismerve sok segítséget kapnának a j(l)úzerek, hogy melyik gyártótól mire lehet számítani... Tudom, kényes kérdés nagyon...
Nálam jelentős "selling point" lesz a cserénél a szervizelhetőség. Addig amíg "csak" tanácsot kell adni, addig az Auralic support is nagyon segítőkész. Ha hardveres hiba van, magadra maradsz...
white-tiger írta: ↑2022.12.28., szer. 15:27Ez így van.alto írta: ↑2022.12.28., szer. 15:06"Kínai és kínai között óriási különbségek vannak. Vannak prémium kínai márkák, akik ugyanazt a szintű a gyártói supportot adják mint a nyugati gyártók, és van rengeteg más kínai gyártó (inkább nem mondanék példákat), akik ezt hírből sem ismerik."
Pedig ezt ismerve sok segítséget kapnának a j(l)úzerek, hogy melyik gyártótól mire lehet számítani... Tudom, kényes kérdés nagyon...
Nálam jelentős "selling point" lesz a cserénél a szervizelhetőség. Addig amíg "csak" tanácsot kell adni, addig az Auralic support is nagyon segítőkész. Ha hardveres hiba van, magadra maradsz...
alto írta: ↑2022.12.28., szer. 15:06"Kínai és kínai között óriási különbségek vannak. Vannak prémium kínai márkák, akik ugyanazt a szintű a gyártói supportot adják mint a nyugati gyártók, és van rengeteg más kínai gyártó (inkább nem mondanék példákat), akik ezt hírből sem ismerik."tomrider írta: ↑2022.12.28., szer. 14:22Na ez nem kérdés. Ha kínai, és komoly hiba van, akkor felejtős a javítás. Még prémiumnak mondott (Auralic) termék esetén is. Sajnos ez keserű tapasztalat.white-tiger írta: ↑2022.12.28., szer. 14:11
... A kérdés az, hogy ha bármi probléma felmerülne, akkor milyen a support, javítás, csere, garancia, ilyesmi.
Na, itt már fordulhatnak el problémák, de erre is van pro és kontra…
Pedig ezt ismerve sok segítséget kapnának a j(l)úzerek, hogy melyik gyártótól mire lehet számítani... Tudom, kényes kérdés nagyon...
Igen szerencsés ember vagy, ha csak "gyakorta" olvasol ilyeneket. Én szinte csak ilyeneket látok.
Kínai és kínai között óriási különbségek vannak. Vannak prémium kínai márkák, akik ugyanazt a szintű a gyártói supportot adják mint a nyugati gyártók, és van rengeteg más kínai gyártó (inkább nem mondanék példákat), akik ezt hírből sem ismerik.tomrider írta: ↑2022.12.28., szer. 14:22Na ez nem kérdés. Ha kínai, és komoly hiba van, akkor felejtős a javítás. Még prémiumnak mondott (Auralic) termék esetén is. Sajnos ez keserű tapasztalat.white-tiger írta: ↑2022.12.28., szer. 14:11... A kérdés az, hogy ha bármi probléma felmerülne, akkor milyen a support, javítás, csere, garancia, ilyesmi.audioline írta: ↑2022.12.28., szer. 13:29Dobnék egy megosztó követ a "tóba". Markáns és eltérő véleményeket olvasni a Dac-okról (is). A fórumon főleg, de a szaksajtó/kereskedelem is idomulgat adott érdeke szerint. Úgy vettem észre, két fő csapásirány osztja meg a nagyérdeműt. AKM vs ESS chip, ill. Kínai a márka/termék vagy sem. Szóval mit gondoltok? Létezik jó kínai Dac? Létezik jó ESS chip-el szerelt készülék? Csípőből lehet véleményt tüzelni? Hogy látjátok? (A félreértések elkerülése érdekében leírom, hogy RME adi-2 fs Dac-om van. Elégedett vagyok vele. De nem a Made in... felirat miatt.)
Na, itt már fordulhatnak el problémák, de erre is van pro és kontra…
Az jelent valamit…fapaci írta: ↑2022.12.28., szer. 14:37Ezek a kérdések szerintem már nem aktuálisak, a világ meghaladta őket. Kínában - ahogy minden High Tech iparral rendelkező országban - bármit le tudnak gyártani, ha látnak benne üzletet és ma már nem csak másolnak, hanem terveznek is. Saját termékeik megjelentek a magasabb kategóriákban, az alapszintű HiFi után már a High-End-ben, sőt még az én rendszeremben is…audioline írta: ↑2022.12.28., szer. 13:29Dobnék egy megosztó követ a "tóba". Markáns és eltérő véleményeket olvasni a Dac-okról (is). A fórumon főleg, de a szaksajtó/kereskedelem is idomulgat adott érdeke szerint. Úgy vettem észre, két fő csapásirány osztja meg a nagyérdeműt. AKM vs ESS chip, ill. Kínai a márka/termék vagy sem. Szóval mit gondoltok? Létezik jó kínai Dac? Létezik jó ESS chip-el szerelt készülék? Csípőből lehet véleményt tüzelni? Hogy látjátok?
Ezek a kérdések szerintem már nem aktuálisak, a világ meghaladta őket. Kínában - ahogy minden High Tech iparral rendelkező országban - bármit le tudnak gyártani, ha látnak benne üzletet és ma már nem csak másolnak, hanem terveznek is. Saját termékeik megjelentek a magasabb kategóriákban, az alapszintű HiFi után már a High-End-ben, sőt még az én rendszeremben is. A közvélemény és az előítéletek ennél jóval lassabban változnak, még sok évig velünk marad a "gagyi kínai" vélekedés. Az Alfa Romeo a 2000-es évek elején átállt ugyanarra a technológiára, amit az összes európai autógyár alkalmazott a karosszériák készítésénél, ennek dacára még ma is lehet találkozni olyan - a 80-90-es évekből eredő - véleményekkel, hogy az Alfák rohadnak.audioline írta: ↑2022.12.28., szer. 13:29Dobnék egy megosztó követ a "tóba". Markáns és eltérő véleményeket olvasni a Dac-okról (is). A fórumon főleg, de a szaksajtó/kereskedelem is idomulgat adott érdeke szerint. Úgy vettem észre, két fő csapásirány osztja meg a nagyérdeműt. AKM vs ESS chip, ill. Kínai a márka/termék vagy sem. Szóval mit gondoltok? Létezik jó kínai Dac? Létezik jó ESS chip-el szerelt készülék? Csípőből lehet véleményt tüzelni? Hogy látjátok?