
.
Igen, az volt a kezdeti megoldás, aztán jött a full digit kokpit, végül az általad tabletesnek nevezett változat. A szenzorok adatainak megjelenítése szerintem jó dolog, az, hogy neked arra az adatra nincs szükséged, az egy dolog, de van, akinek kell. Ha mondjuk tennél bele NOS rendszert, neked is kéne.Aszpirin írta: ↑2025.03.01., szomb. 21:45Nem rossz a digit óracsoport 2020-as magvalósítása (tippre az, amit betettél, és valami hasonló lesz a Volvómban is), de nekem valahogy egy ilyen autó karakteréhez jobban illenek az analóg órák... A sebességmérő "GROUND SPEED" feliratát pedig nagyon viccesnek és szórakoztatónak találom.
Azt nem tudom, hogy ismered-e, hogy a 2017-esnéll (felszereltségtől függően) ki lehet tenni a két nagy analóg műszer közé egy harmadikat (digitálisat) is, vagy 10-12 lehetőségből választva... bár ahhoz igen komolyan kell gondolni a pályázást, hogy ezekben értelmet találjon az ember /hogy mire jó pl. az üzemenyag-levegő-arány mérőműszer vagy a hengerfej-hőmérő stb a hétköznapokban? Kb semmire, úgy sejtem ezek pályára valók, komoly pilótáknak/). Az enyémben megvan ez a lehetőség, egyszer kipróbáltam mindegyiket, még nem tsláltam meg az értelmét :)
A "mai világ szükségességét" amúgy nem értem (de nem is kell, gondolom gazdasági szükségszerűség :) ), a középen lévő tabletet még csak-csak elfogadom, de a kormány mögöttit...
Élőben ültél ilyenben?
Nem rossz a digit óracsoport 2020-as magvalósítása (tippre az, amit betettél, és valami hasonló lesz a Volvómban is), de nekem valahogy egy ilyen autó karakteréhez jobban illenek az analóg órák... A sebességmérő "GROUND SPEED" feliratát pedig nagyon viccesnek és szórakoztatónak találom.
Pontosabban P1800 Cyan GT retromod:
Ez egy P1800 GT 2020-ban készítette a Volvo és 700e $ volt az ára.
Az csak 150-160 között búg, utána szépen kisimul és csak a kipu és a motor hangja varázsol. Nyugodtan tolhatja 240-ig
Ja, ezt benéztem valahogy a táblázatban. Na, akkor arra kell vigyáznom, hogy nehogy 240 km/h-nál gyorsabban hajtsak
Kis kiegészítés.Aszpirin írta: ↑2025.02.06., csüt. 12:15Rendben.
Egyelőre még nincs elég tapasztalatom vele, mert az autóval összesen kb 450 km-t mentem eddig (ebből úgy 420-425 körül lehet a téligumival megtett táv, mert ahogy elhoztam a Reitter Ferenc utcából, rögtön vittem a gumishoz, ami Budaörsön van, a Diego mellett), azt is kizárólag száraz úton (az viszont volt fagypont alatt is aznap, amikor 8-ra kellett vinnem a kipufogótuningra).
Sajnos eddig is lényegében csak autópályás és budapesti tötymörgős tapasztalatom van, illetve egyszer voltam Szentendrén, de oda is az M0-n mentem a szentenderei útig...
Eddig korrektnek tűnnek a Hankook gumák (elöl V, hátul W a sebességindexük, vagyis vigyáznom kell, hogy 210 km/h fölött ne menjek velük), egyetlen dolgot vettem észre, hogy kb 150 km/h környékén nagyon behangosodnak, aztán 160 fölött ismét lecsendesednek (az autóval rendkívül könnyű akár akaratlanul/figyelmetlenségből is elérni ezeket a sebességeket, még talán jó is, hogy hallom, amikor 150-nél tartok
) Száraz tapadás megfelelő előrehaladásnál/fékezésnél is, ill. nem akarnak kicsúszni oldalra a körforgalmakból kihajtásnál, mint a BMW-men a Contik anno, stb.
De mint írtam, nedves, pláne jeges, havas úton még semmi tapasztalatom velük.
Nem kérdezted ugyan, de.... a Performance csomag (?) miatt még a szokásosnál is sportosabbra van hangolva a Mustang futóműve, most tudtam meg igazán, milyen sz..ok tudnak lenni a budapesti utak, a fekvőrendőrök pedig nagy ellenségekAmin ezek a gumik nem változtatnak egy fikarcnyit sem (nyilván márcsak a perességük miatt sem).
Kb ennyi egyelőre, majd a szezon végén összegzem a tapasztalataimat, bár akkor sem lesz még teljes, inkább a jövő szezon mondja majd meg, hogy mit tudnak valójában.
Nem kérdezted ezt sem, de a leszedett (Y sebességindexű) nyári Vredestein Giugiaro-k (DOT alapján 2023-asok) még 6 mm-es profilmélységűek, szóval még 2-3 szezont visznek szerintem, de persze azokkal semmi tapasztalatom (az a kb 25 km, amit megtettem velük, semmiféle tapasztalatszerzésre nem volt elég). A nyáron tuti visszakerülnek, akkor amúgy is több lesz a mozgás a Mustanggal, mert pl. a 35 éves érettségi találkozómra azzal megyek majd, és Erdélyben lesz... majd azokról is beszámolok, még ha nem is újak, de talán releváns lesz a tapasztalat velük.