Gratula.


Bitang erő lakozik ebben a vadlóban.
Gratula.
Azta, mekkora nagy dög..Aszpirin írta: ↑2025.01.16., csüt. 15:10Na ez most már hivatalos.
Ezt 2018 szeptemberében írtam.
Hát azóta nagy lettem, sajnos méretre is![]()
De az álmom megvalósult, még ha nem is Shelby, de jó úton járok.
Ez már hivatalosan is az enyém. 2017-es modellévű, de 2018 májusában Magyarországon üzembehelyezett Mustang GT Fastback, Premium kiveitelben és Performance felnikkel.
Öröm van és bódottá....
Köszi!!!!Vinkler írta: ↑2025.01.16., csüt. 15:30Nem csoda! Gratula hozzá!![]()
Ha nem is Shelby, de nagyon Mustang! Az álmok jó esetben megvalósulnak.
Itt láthatsz pár előzményfotót az autódról:
https://www.autogespot.com/ford-mustang ... 2018/10/26
Köszi szépen! Nem bizony, ez maga a hifi, a feszes basszusok, a zeneiség és a dinamika csúcsa
Gratula! Sok-sok élvezetes kilométert hozzá! Hifi sem kell hozzá
Nem csoda! Gratula hozzá!Aszpirin írta: ↑2025.01.16., csüt. 15:10Na ez most már hivatalos.
Ezt 2018 szeptemberében írtam.
Hát azóta nagy lettem, sajnos méretre is![]()
De az álmom megvalósult, még ha nem is Shelby, de jó úton járok.
Ez már hivatalosan is az enyém. 2017-es modellévű, de 2018 májusában Magyarországon üzembehelyezett Mustang GT Fastback, Premium kiveitelben és Performance felnikkel.
Öröm van és bódottá....
Ezt 2018 szeptemberében írtam.
Simán tennék rá Nokián-t vagy egy Michelin szettet mind a kettő jó ebben a méretben ...a Nokian ráadásul jó áron is van eben a gumiméretben (400 alatt) és közel azt tudja mint a Michelin .....Aszpirin írta: ↑2025.01.15., szer. 21:25Bocsi, de ezt a szlenget nem értem.
Ha az árra gondoltál, mondjuk 400 a négyre együtt, de ha kevesebb az sem baj, ha jobb. Ha van drágábban sokkal jobb, azt is megemlítheted
Ha a felnikre, akkor gyári Performance felnik.
Amúgy meg 2017-es Mustang GT, tehát röfög és erős![]()
Nem elektromos autón!Lemmy9.1 írta: ↑2025.01.16., csüt. 10:17Milyen gépen vannak ezek a hengerek?Szalon írta: ↑2025.01.16., csüt. 09:23
Számomra a Michelin Alpin Pilot 5 meglepően jól viselkedik 245/35 ZR20 és 305/30 ZR21 méretben... Nagyon havas környezetben nem használtam, de hideg, nedves úton is kiszámitható, meglepően sokáig képes tapadni, hegyi szerpentineken is. Gyakorlatilag nem tudok semmi rosszat felhozni ellene, talén a vizelvezető képessége lehetne kicsit jobb, de nyilván a konstrukcióból ez a kompromisszum minden téli guminál fennáll. Ha belefér a keretbe, akkor biztos nem fogsz mellé vele és ha használni fogod télen is én mindenképpen tennék rá téli gumit. Sokszor pár méterrel rövidebb fékúton nagyon sok múlhat.
Milyen gépen vannak ezek a hengerek?Szalon írta: ↑2025.01.16., csüt. 09:23Számomra a Michelin Alpin Pilot 5 meglepően jól viselkedik 245/35 ZR20 és 305/30 ZR21 méretben... Nagyon havas környezetben nem használtam, de hideg, nedves úton is kiszámitható, meglepően sokáig képes tapadni, hegyi szerpentineken is. Gyakorlatilag nem tudok semmi rosszat felhozni ellene, talén a vizelvezető képessége lehetne kicsit jobb, de nyilván a konstrukcióból ez a kompromisszum minden téli guminál fennáll. Ha belefér a keretbe, akkor biztos nem fogsz mellé vele és ha használni fogod télen is én mindenképpen tennék rá téli gumit. Sokszor pár méterrel rövidebb fékúton nagyon sok múlhat.Vinkler írta: ↑2025.01.15., szer. 21:44Erre az autóra nem lehet jó téli gumit tenni szvsz.Aszpirin írta: ↑2025.01.15., szer. 21:25
Bocsi, de ezt a szlenget nem értem.
Ha az árra gondoltál, mondjuk 400 a négyre együtt, de ha kevesebb az sem baj, ha jobb. Ha van drágábban sokkal jobb, azt is megemlítheted
Ha a felnikre, akkor gyári Performance felnik.
Amúgy meg 2017-es Mustang GT, tehát röfög és erős![]()
Ár érték arányban jó lehet a Hankook I Cept evo3. Egész kellemesen lehet vele autózni, de nem extrém.
Ebben a méretben nem tudom, h milyen a Bridgestone Blizzak lm005, de kisebb méretben nagyon jó! Hóban jobban fog, mint a Hankook, esőben is jó, de szárazon elmarad.
Jókat hallottam. GoodYear UltraGrip Performance + ról is, de azzal nincs tapasztalatom, csak annyi, h viszonylag gyorsan öregszik.
Ezekből mind a 2 mdretben van abroncs.
Én a Hankookal tennék egy próbát.![]()
Ha jól emlékszem, abban a méretben nincs.Szalon írta: ↑2025.01.16., csüt. 09:23
Számomra a Michelin Alpin Pilot 5 meglepően jól viselkedik 245/35 ZR20 és 305/30 ZR21 méretben... Nagyon havas környezetben nem használtam, de hideg, nedves úton is kiszámitható, meglepően sokáig képes tapadni, hegyi szerpentineken is. Gyakorlatilag nem tudok semmi rosszat felhozni ellene, talén a vizelvezető képessége lehetne kicsit jobb, de nyilván a konstrukcióból ez a kompromisszum minden téli guminál fennáll. Ha belefér a keretbe, akkor biztos nem fogsz mellé vele és ha használni fogod télen is én mindenképpen tennék rá téli gumit. Sokszor pár méterrel rövidebb fékúton nagyon sok múlhat.
Számomra a Michelin Alpin Pilot 5 meglepően jól viselkedik 245/35 ZR20 és 305/30 ZR21 méretben... Nagyon havas környezetben nem használtam, de hideg, nedves úton is kiszámitható, meglepően sokáig képes tapadni, hegyi szerpentineken is. Gyakorlatilag nem tudok semmi rosszat felhozni ellene, talén a vizelvezető képessége lehetne kicsit jobb, de nyilván a konstrukcióból ez a kompromisszum minden téli guminál fennáll. Ha belefér a keretbe, akkor biztos nem fogsz mellé vele és ha használni fogod télen is én mindenképpen tennék rá téli gumit. Sokszor pár méterrel rövidebb fékúton nagyon sok múlhat.Vinkler írta: ↑2025.01.15., szer. 21:44Erre az autóra nem lehet jó téli gumit tenni szvsz.Aszpirin írta: ↑2025.01.15., szer. 21:25Bocsi, de ezt a szlenget nem értem.
Ha az árra gondoltál, mondjuk 400 a négyre együtt, de ha kevesebb az sem baj, ha jobb. Ha van drágábban sokkal jobb, azt is megemlítheted
Ha a felnikre, akkor gyári Performance felnik.
Amúgy meg 2017-es Mustang GT, tehát röfög és erős![]()
Ár érték arányban jó lehet a Hankook I Cept evo3. Egész kellemesen lehet vele autózni, de nem extrém.
Ebben a méretben nem tudom, h milyen a Bridgestone Blizzak lm005, de kisebb méretben nagyon jó! Hóban jobban fog, mint a Hankook, esőben is jó, de szárazon elmarad.
Jókat hallottam. GoodYear UltraGrip Performance + ról is, de azzal nincs tapasztalatom, csak annyi, h viszonylag gyorsan öregszik.
Ezekből mind a 2 mdretben van abroncs.
Én a Hankookal tennék egy próbát.![]()
Contikból is volt jó egyébként, meg van is. A 870P például kifejezetten jó, de nincs a méretedben sztem.Aszpirin írta: ↑2025.01.15., szer. 22:08Köszi szépen!![]()
A javasolt Hankook-oknak az áruk is szimpi, bőven benne vannak a keretben![]()
z összes BMW-men Blizzak LM005 volt a téligumi (kivéve amikor egy télen 2 hét leforgása alatt defekt miatt mind a kettőt le kellett cserélnem útközben, és csak Contikat találtam, amik aztán rémesen szarok voltak), én esküdtem rájuk, de azok messze nem voltak ekkorák...
Nézd el nekem laikusnak a buta kérdést: miért nem lehet jó téligumit tenni rá? Please(nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki már holnap eljöhet végre az álmaim beteljesülésének ideje, de nyárigumákkal érkezik a varacskos disznaja, és hát ha kinézek az ablakon, nálunk most épp:
![]()
Köszi szépen!
Erre az autóra nem lehet jó téli gumit tenni szvsz.Aszpirin írta: ↑2025.01.15., szer. 21:25Bocsi, de ezt a szlenget nem értem.
Ha az árra gondoltál, mondjuk 400 a négyre együtt, de ha kevesebb az sem baj, ha jobb. Ha van drágábban sokkal jobb, azt is megemlítheted
Ha a felnikre, akkor gyári Performance felnik.
Amúgy meg 2017-es Mustang GT, tehát röfög és erős![]()
Bocsi, de ezt a szlenget nem értem.
Mik a sarokkövek?
Németországban volt ilyen. Ha valaki upgradelte (márkaszerviz is csinált ilyet) az autóját egy magasabb besorolású osztályba. Persze ezt itthon NEM fogadta el az NKH.ZolaBA írta: ↑2025.01.15., szer. 19:46A chiptuning-os csodák is megérnének egy misét ha már kormolásról van szó.
Sajnos az EU jogalkotás végtelenül képmutató és egyre több a kontraproduktív eleme. Halott már valaki olyat, hogy pl. részecskeszűrő vagy annak cseréje, stb. kapjon adókedzevményt? Nem lenne bonyolult így ösztönözni, csak ehhez gondolkodni kéne.
Kisebb (szegényebb)városokban télen már szinte sétálni sem lehet mert biztos jön egy ilyen dízel 18+korral ami egy utcán át húzza maga után a mocskot,Te meg szívod és köpködsz….út mellett kerékpározva meg még jobb! Szívjad-dögölj meg,nem számít csak guruljon.Az autó már nem működik rendesen,de pénzt azt nem költenek rá.Elromlik akkor ellöki valahol,veszi a másik párszázezres xart.Ha nem lennének a céges autó vásárlások akkor talán 20+ lenne az autók átlagéletkora..Műszakin ezen szennyező példányokat ki kellene kukázni! ,,jól működik a rendszer…”Lemmy9.1 írta: ↑2025.01.14., kedd 07:37Nem érted a lényeget megint, de sebaj. 30-40 évnyi kikukázott dízel itt van velünk, és még sokáig itt is marad! Nézz körül az utakon hányszor mész ilyen szarok mögött.(gondolom ilyenben ülsz te is) És igen, ezek már a vérlemezkékhez tapadó mérgek, nem a zsebkendőbe fújhatók. És még mindig hányják ki őket, 30 évig szívni kell. Lehet, hogy egy új vasnak még működnek a szűrőalkatrészei, befecskendezői, adalékolója, DPF stb. de csak idő kérdése, hogy elkopjon és ezek is idejetmúltak és ártalmasak legyenek. Én a plug-in rendszert egy jó középútnak tartom, az elektromos is szerintem rendben van, no meg az üzemanyagcella. Mire ez utóbbi elterjed, az itt okoskodók már mind a föld alatt lesznek.