garmin edge 530 (tavaly bryton rider 450)
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Őslakos
- Hozzászólások: 4008
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5107
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14257
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9312
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Erre baromi jó egy fixi! Télen sárvédővel a legjobb!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
hőője vagyok, hisz ott a hétvégi hosszú, azzal nem számoltam. azt nyomjad zsírégetőben és ott iktass be, érzésed szerint,ahogy kényelmes 2x vagy 3x egylábazást. de úgy, hogy bal láb 500m ,majd jobb 500, majd ismét bal 500, jobb 500, aztán mehetsz rendesen. aztán majd megint ugyanez. ebből min 2, de ha lehet, inkább 3 szériát tolj bele. az átlagodat leviszi,de a jó hajtástechnika így fejlődik legjobban. tudod, olyan karate, kezd nagyobb áttételen, lassan forgatva, hadd rögzüljön a forgómozgás. próbáld egyenletesen körbeforgtani a pedált. aztán amikor megvan a mozdulat, később lehet pörgősebb áttételen majd
Re: Kerékpározás
nu ,ezt revideálom!!!
hőője vagyok, hisz ott a hétvégi hosszú, azzal nem számoltam. azt nyomjad zsírégetőben és ott iktass be, érzésed szerint,ahogy kényelmes 2x vagy 3x egylábazást. de úgy, hogy bal láb 500m ,majd jobb 500, majd ismét bal 500, jobb 500, aztán mehetsz rendesen. aztán majd megint ugyanez. ebből min 2, de ha lehet, inkább 3 szériát tolj bele. az átlagodat leviszi,de a jó hajtástechnika így fejlődik legjobban. tudod, olyan karate, kezd nagyobb áttételen, lassan forgatva, hadd rögzüljön a forgómozgás. próbáld egyenletesen körbeforgtani a pedált. aztán amikor megvan a mozdulat, később lehet pörgősebb áttételen majd
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
a két oldal az nem egyforma általában. itt az a kérdés, ha normálisan, középre van fűzve, ha a felnit elhúzzuk tengelyirányban 6 mm-t, kell e küllőt cserélni. Ha halálprecízek vagyunk, elvileg a baloldaliból ilyenkor 1mm-el rövidebb kellene és a jobboldaliból 1 mm-el hosszabb. De látszólag a Mavic nem cserélte a normál hosszúságú küllőket, amikor áthúzta a felnit Cannondale kompatibilisre, amire a a küllők becsavarásának hosszából következtetek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne
(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Re: Kerékpározás
melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne

hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet

két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
cateye..asszony szokta mondani "hová tetted a kilóméter per óra számolót"

"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14257
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9312
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Közvéleménykutatás!
Ki milyen sebességmérő órát használ?

Ki milyen sebességmérő órát használ?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
nekem is ilyen van a küllők nem egyformák sem hoszban sem kinézetben,ha jól tudom a jobb oldalon oldalon Zicral (293,5 mm) lapított acél küllők vannak, míg a másik oldalon Tracomp carbon (282,7 mmm)
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15

Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringát

Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.

Online
Re: Kerékpározás
pfúúú, alul még jobban látszik... nagyítsatok rá, ott ordít,hogy csak át van csavarva. szívem szerint én ezt már átméretezett küllővel oldanám meg, de ha a mavic teszteken tudta,amit kell tudnia, akkor bírnia kell.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Vixont, amit megfigyeltem, pl a mavic által legyártott keréken, semmi extra dolgot nem vittek be, csak létszik a küllőkön, hogy el van tolva az axiális center.
nem látszik a képen, de az egészen látszik az agy és melyik küllő honnan indul. Egyértelműen mutatja a fotó, hogy a baloldali küllők mélyebben be vannak csavarva, míg a jobboldaliak kevésbé. nem sok mavicot szervizeltem, de emlékeim szerint kb pont a kettő közé esik a betekerési hossz a menetből normál esetben. Magyarul pl a mavic szerintem (!!!) nem rakott bele más méretű küllőt, csak eltolta az AxCentert.
https://www.probikeshop.com/en/gb/mavic ... 55956.html
Re: Kerékpározás
most kicsit filóztam ezen,ha ennyire speciális a cannondale, biztos a nevesebb gyártók készítenek dirkt ilyen eltolt kereket és pl találtam is mavicot. szóval ezzel valsz minden kerkgyártó számol, így ha újban gondolkodsz, lehet nem is kell vele xarkodni.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 21:42
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül
Vixont, amit megfigyeltem, pl a mavic által legyártott keréken, semmi extra dolgot nem vittek be, csak létszik a küllőkön, hogy el van tolva az axiális center.
nem látszik a képen, de az egészen látszik az agy és melyik küllő honnan indul. Egyértelműen mutatja a fotó, hogy a baloldali küllők mélyebben be vannak csavarva, míg a jobboldaliak kevésbé. nem sok mavicot szervizeltem, de emlékeim szerint kb pont a kettő közé esik a betekerési hossz a menetből normál esetben. Magyarul pl a mavic szerintem (!!!) nem rakott bele más méretű küllőt, csak eltolta az AxCentert.
https://www.probikeshop.com/en/gb/mavic ... 55956.html
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
de ez nagyon üt, most vettem észre. mivel nem volt váltás, a speed és a kredencgörbe majdnem egymásra tehető
mikor még gyerekek voltunk, nem is volt váltó a bicajunkon. kb 42/16-al kergettük az edzőkerókat, ezzel kellett kitekerni mindent. ez most ezen a görbén is látszik, szép!

mikor még gyerekek voltunk, nem is volt váltó a bicajunkon. kb 42/16-al kergettük az edzőkerókat, ezzel kellett kitekerni mindent. ez most ezen a görbén is látszik, szép!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
itt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Re: Kerékpározás
na,Téged aztán jól felhúztak a melóban


de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.

ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
akkor TB-re 70 forintVinkler írta: ↑2021.08.19., csüt. 09:41Detto!mackohaz írta: ↑2021.08.19., csüt. 09:04cukorbetegeknek is nagy segítség lehet, múltkor láttam valakit a strandon vele, azt hittem nikotin tapaszSzalon írta: ↑2021.08.18., szer. 15:41Revi, lehet lapozz inkább tovább...![]()
![]()
Szóval vannak ám még "semmit nem érő" kütyük, ami szerintem igenis hasznos lehet, akár kezdőknek is.
Én tettem egy próbát az ABBOTT LIBRE SENSE glükóz érzékelővel.
![]()
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14257
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9312
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Detto!mackohaz írta: ↑2021.08.19., csüt. 09:04cukorbetegeknek is nagy segítség lehet, múltkor láttam valakit a strandon vele, azt hittem nikotin tapaszSzalon írta: ↑2021.08.18., szer. 15:41Revi, lehet lapozz inkább tovább...![]()
![]()
Szóval vannak ám még "semmit nem érő" kütyük, ami szerintem igenis hasznos lehet, akár kezdőknek is.
Én tettem egy próbát az ABBOTT LIBRE SENSE glükóz érzékelővel.
![]()

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
cukorbetegeknek is nagy segítség lehet, múltkor láttam valakit a strandon vele, azt hittem nikotin tapaszSzalon írta: ↑2021.08.18., szer. 15:41Revi, lehet lapozz inkább tovább...![]()
![]()
Szóval vannak ám még "semmit nem érő" kütyük, ami szerintem igenis hasznos lehet, akár kezdőknek is.
Én tettem egy próbát az ABBOTT LIBRE SENSE glükóz érzékelővel.

"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
Re: Kerékpározás
Kicsit agyaltam a küllőhosszon... Akkor lehet kis gubanc, ha a műanyagbetétes anyát használnak, Annak álta!ában a felső végén van egy 2-3mm hosszan gumibetét. A küllők pont annyira vannak méretezve,hogy rendesen betekerve a vége a gumiágyban van, ami lazulás ellen védi. Ha eltekergetjük, benne van a pakliban,hogy a hajtásoldalon nem éri el a küllő a gumibetétet. De ha a méretezése olyan,hogy full végigér benne, van esély. Gyors matek alapján, ha az agytesten a küllőfuratok osztóköre a tengely közepétől 50mm-re van és a küllő egy átlagos 250 mm hosszú(bár montinál még hosszabb, ami jó, mert így még kisebb a változás), ha elmozdítom 6mm-el, a küllőhossz kb 1mm-t változik. Vagyis a hajtásoldalon 1 mm-vel kevesebb megy be az anyába, bal oldalon pedig ennyi fog kilógni,ami még nem jelent pronlémát. De vásárlás előtt ezt érdemes lesz pontosan kiszámolni. Persze,van megoldás lelazulás ellen, a beragasztás, csak az csövesebb módszer. Vixont a küllőcsere nem anyira olcsó. Jóféle, duplán húzott is min 1500/db, bár sapim biztos olcsóbb kínából, a DT jobb... (vagy egyebek).
A küllőfesznél az a lenyeg a felnit érő feszkók eredője ne változzon. Ezt az ábrán lévő szögfüggvényekkel ki lehet számolni, de tapasztalati úton kb elég lehet a jobb oldalt a gyári speckó aljára húzni, és a balt utána. A gyári speckó jó 20% ingadozást enged. Pl jobb oldal 110-130kgf, bal oldal 70-90 kgf. Kb ennyi a campa speckója. 6mm nem kevés eltolás, így lehet még jobban alá kell engedni a jobb oldalit, de ez mérések után számítható. Xal a videó azért megmutatja, mi a feladat, de ha nagyon precíz akar valaki lenni, elő kell kaparni a matekos emlékeket.

A küllőfesznél az a lenyeg a felnit érő feszkók eredője ne változzon. Ezt az ábrán lévő szögfüggvényekkel ki lehet számolni, de tapasztalati úton kb elég lehet a jobb oldalt a gyári speckó aljára húzni, és a balt utána. A gyári speckó jó 20% ingadozást enged. Pl jobb oldal 110-130kgf, bal oldal 70-90 kgf. Kb ennyi a campa speckója. 6mm nem kevés eltolás, így lehet még jobban alá kell engedni a jobb oldalit, de ez mérések után számítható. Xal a videó azért megmutatja, mi a feladat, de ha nagyon precíz akar valaki lenni, elő kell kaparni a matekos emlékeket.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Az mindig eltér alapesetben is, mert a sor miatt más a küllő szöge. Így is változni fog,de ilyenkor az kell, a drive sideon be kell állítani a specifikáltat, a bal oldalon meg amennyi kiadj a 6 mili eltolást. Persze nem baj, ha valahonnan lehjet szerezni küllőfeszspeckót, de ha el is kell téríteni, annyi szórást ad a gyári specmó is, de számolható is az eredeti állás alapján. Ja, a T a tension(feszesség) jele. kgf-ban szokták megadni.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 21:42Igen, a váz is úgy van kialakítva és a hajtókar is ilyen. A most benne lévő gyári kerészett is ilyen. Jövő tavaszra szeretnék csak majd egy komolyabb kerékszettet, de a helyi kerékcentírozókra nem bíznám rá sem a fűzést, ha kéne, sem pedig az átállítást, ha elég annyi. Én úgy tudom, hogy nem csak el van tolva, hanem a küllőfeszesség is más a 2 oldalon.revox írta: ↑2021.08.18., szer. 21:30Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne.![]()
Köszi!
![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Igen, a Zero-t az Ecobike-ban vettem. 

Online
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne.
Köszi!
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6211
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7700
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Igen, a váz is úgy van kialakítva és a hajtókar is ilyen. A most benne lévő gyári kerészett is ilyen. Jövő tavaszra szeretnék csak majd egy komolyabb kerékszettet, de a helyi kerékcentírozókra nem bíznám rá sem a fűzést, ha kéne, sem pedig az átállítást, ha elég annyi. Én úgy tudom, hogy nem csak el van tolva, hanem a küllőfeszesség is más a 2 oldalon.revox írta: ↑2021.08.18., szer. 21:30Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 20:43revox írta: ↑2021.08.18., szer. 20:20
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom értenia boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne.



Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
Re: Kerékpározás
Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 20:43revox írta: ↑2021.08.18., szer. 20:20
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom értenia boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu