Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6265
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7815
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba... 
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Valverde …...
ma vigyáztak rá.
ma vigyáztak rá.
Online
Settings/privacy controls/lent a heart rate visibility, de nem biztos,hogy csak ennyi
Atti a hozzáértő
Re: Kerékpározás
Húú,nemrég Atti berakta, hol állítható,nekem se látszott. Tableten nehézkes kivagdosnom. Engedni kell,hogy lássák a követők, vagy ha akarod, mindenki.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 19:39A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Settings/privacy controls/lent a heart rate visibility, de nem biztos,hogy csak ennyi
Atti a hozzáértő
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Márhogy spinningen is jól lehet gyakorolni. 99%-uk fixi..,.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ja az első lánckerék az 50/34.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 19:39A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
A hátsó oda 50/16 volt vissza 50/17 volt
Re: Kerékpározás
A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38
na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Online
Ami nem örökhajtós, de nincs rajta több áttétel, az a ss/ egysebi.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14436
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ezt, hogy tetszik érteni?!
Ami nem örökhajtós, de nincs rajta több áttétel, az a ss/ egysebi.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
olcsóban(16 körül volt) nekünk volt bryton valami 10. méri amit kell. nem csatlakozott endomondora,ezért eladtuk, majd megszűnt az endomondo
Re: Kerékpározás
garmin, axxem 820. de nemtom, ez óra kategória e.
olcsóban(16 körül volt) nekünk volt bryton valami 10. méri amit kell. nem csatlakozott endomondora,ezért eladtuk, majd megszűnt az endomondo
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
egy örökhajtós (általában azok) spinning is
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4092
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5215
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14436
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Erre baromi jó egy fixi! Télen sárvédővel a legjobb!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
hőője vagyok, hisz ott a hétvégi hosszú, azzal nem számoltam. azt nyomjad zsírégetőben és ott iktass be, érzésed szerint,ahogy kényelmes 2x vagy 3x egylábazást. de úgy, hogy bal láb 500m ,majd jobb 500, majd ismét bal 500, jobb 500, aztán mehetsz rendesen. aztán majd megint ugyanez. ebből min 2, de ha lehet, inkább 3 szériát tolj bele. az átlagodat leviszi,de a jó hajtástechnika így fejlődik legjobban. tudod, olyan karate, kezd nagyobb áttételen, lassan forgatva, hadd rögzüljön a forgómozgás. próbáld egyenletesen körbeforgtani a pedált. aztán amikor megvan a mozdulat, később lehet pörgősebb áttételen majd
Re: Kerékpározás
nu ,ezt revideálom!!!
hőője vagyok, hisz ott a hétvégi hosszú, azzal nem számoltam. azt nyomjad zsírégetőben és ott iktass be, érzésed szerint,ahogy kényelmes 2x vagy 3x egylábazást. de úgy, hogy bal láb 500m ,majd jobb 500, majd ismét bal 500, jobb 500, aztán mehetsz rendesen. aztán majd megint ugyanez. ebből min 2, de ha lehet, inkább 3 szériát tolj bele. az átlagodat leviszi,de a jó hajtástechnika így fejlődik legjobban. tudod, olyan karate, kezd nagyobb áttételen, lassan forgatva, hadd rögzüljön a forgómozgás. próbáld egyenletesen körbeforgtani a pedált. aztán amikor megvan a mozdulat, később lehet pörgősebb áttételen majd
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
a két oldal az nem egyforma általában. itt az a kérdés, ha normálisan, középre van fűzve, ha a felnit elhúzzuk tengelyirányban 6 mm-t, kell e küllőt cserélni. Ha halálprecízek vagyunk, elvileg a baloldaliból ilyenkor 1mm-el rövidebb kellene és a jobboldaliból 1 mm-el hosszabb. De látszólag a Mavic nem cserélte a normál hosszúságú küllőket, amikor áthúzta a felnit Cannondale kompatibilisre, amire a a küllők becsavarásának hosszából következtetek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne
(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Re: Kerékpározás
melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
cateye..asszony szokta mondani "hová tetted a kilóméter per óra számolót"
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14436
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Közvéleménykutatás!
Ki milyen sebességmérő órát használ?
Ki milyen sebességmérő órát használ?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
nekem is ilyen van a küllők nem egyformák sem hoszban sem kinézetben,ha jól tudom a jobb oldalon oldalon Zicral (293,5 mm) lapított acél küllők vannak, míg a másik oldalon Tracomp carbon (282,7 mmm)
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringát
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.
Online
Re: Kerékpározás
pfúúú, alul még jobban látszik... nagyítsatok rá, ott ordít,hogy csak át van csavarva. szívem szerint én ezt már átméretezett küllővel oldanám meg, de ha a mavic teszteken tudta,amit kell tudnia, akkor bírnia kell.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu

