Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2021.08.16., hétf. 22:16
AAttila írta:
2021.08.16., hétf. 21:59
Ezért mentél úgy el, én csak 77-ig toltam. Mondjuk nekem most a kör volt a lényeg és a felfelé, arra koncentráltam,ott szerettem volna javítani. Lefelé csak arra,hogy, leérjek biztonságosan.
Pedig az axxony megállapította,hogy Te voltál a legfrissebb a kör után. Vagy sokat lobogtál,vagy kierősödtél ;)
Nem érzem úgy,hogy sokat lobogtam volna. Persze megkérdezhetjük erről Pärt kollégát is,mert lehet csak nekem tűnt nem soknak :D
De egyébként tényleg erősödtem és fogytam is. Érzem is a különbséget és a számok is ezt mutatják. A meleggel sem volt gondom. Mondjuk én sokszor úgy edzek,hogy meleg van, mert úgy gondolom, ehhez is szoktatnom kell a szervezetem. A versenyeket sem 25fokban rendezik. A csapattársam ki volt rendesen, de ő gyakran korán reggel megy edzeni,mert akkor hűvös van.
Ja és ő maradt az eddigi módszernél, vagyis szinte mindig statikusan megy, csak az egyes tekerések tempóját változtatja. Én május óta heti 3x intervallozok, plusz 1v2x z2 alapozás. Meg is látszott az eredmény e a mostani versenyen és az utána következő héten. Laci cimbi nagyon ki van facsarva én tolom az intervallokat most is. ;peace;
Imádom az edzéseket, főleg,hogy szemmel láthatóan fejlődök. A combom, vádlim izmosodik, a keringésem pazar, gyorsan regenerálódok. Nincs okom panaszra. Mindannyiótoknak őszintén hasonlókat kívánok. :smile32:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2021.08.16., hétf. 21:59
Ezért mentél úgy el, én csak 77-ig toltam. Mondjuk nekem most a kör volt a lényeg és a felfelé, arra koncentráltam,ott szerettem volna javítani. Lefelé csak arra,hogy, leérjek biztonságosan.
Pedig az axxony megállapította,hogy Te voltál a legfrissebb a kör után. Vagy sokat lobogtál,vagy kierősödtél ;)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ezért mentél úgy el, én csak 77-ig toltam. Mondjuk nekem most a kör volt a lényeg és a felfelé, arra koncentráltam,ott szerettem volna javítani. Lefelé csak arra,hogy, leérjek biztonságosan.

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4009
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5108
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2021.08.16., hétf. 21:37
pärt írta:
2021.08.16., hétf. 21:31
mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 21:06

te vázad kriptonitból valószínű sosem, van előnye is ha forgó cserére szorulsz, van alapanyag :D
Jah, ha úgy odaverném, hogy a másfél kilónyi titán eltörne alattam, akkor az már akkora ütés lenne, hogy nekem is fájna.
Azér vigyázz vele. Lényegében sehogy nem alakítható értelmes keretek között, nem lehet önteni, rendesn vágni,hajlítani, meg úgy semmit, de horpadni szeret...
Majd igyekszem rá vigyázni. Bár most a Kékesről lefele felrúgtam nyolcvanra. Most nem volt lejtőzést elbaxó autós néni, mint tavaly.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2021.08.16., hétf. 20:08
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D
Ááá, az eleje gyorsan megy, a finomhangolás sok idő :D
De a térdemet elnézve, nekem már a 30 km/h maradt, oda meg szinte mindegy mi, csak guruljon. 40 után indul az élet sava-borsa :tutiok: nemrég még azt gondoltam, fogok még gyorsan menni, már lehet nem.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2021.08.16., hétf. 21:31
mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 21:06
pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:17


Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha. ;)

Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek? :D
te vázad kriptonitból valószínű sosem, van előnye is ha forgó cserére szorulsz, van alapanyag :D
Jah, ha úgy odaverném, hogy a másfél kilónyi titán eltörne alattam, akkor az már akkora ütés lenne, hogy nekem is fájna.
Azér vigyázz vele. Lényegében sehogy nem alakítható értelmes keretek között, nem lehet önteni, rendesn vágni,hajlítani, meg úgy semmit, de horpadni szeret...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.16., hétf. 19:33

Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.

Ez mi pontosan? SL... és tuti52-es? Kicsinek tűnik,de lehet anya magas :rolleyes: Milyen magasságra van állítva?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4009
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5108
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 21:06
pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:17
lacee írta:
2021.08.16., hétf. 20:08
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D
Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha. ;)

Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek? :D
te vázad kriptonitból valószínű sosem, van előnye is ha forgó cserére szorulsz, van alapanyag :D
Jah, ha úgy odaverném, hogy a másfél kilónyi titán eltörne alattam, akkor az már akkora ütés lenne, hogy nekem is fájna.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:17
lacee írta:
2021.08.16., hétf. 20:08
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D
Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha. ;)

Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek? :D
Legközelebb vixem a kalapácsot, segítünk rajta :D
Egyébként meg mától hifista lettem :D ma szabadságon voltam, kicsit zenéltem. De az axxonyhoz be kellett menni melóhelyre egy papírért. Közöltem velük, én vissza se jövök, elmegyek "superstar DJ's"-nek (here we go/chemichal brothers) :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:17
lacee írta:
2021.08.16., hétf. 20:08
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D
Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha. ;)

Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek? :D
te vázad kriptonitból valószínű sosem, van előnye is ha forgó cserére szorulsz, van alapanyag :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:44
Majd adunk rá hátizsákot néhány téglával, hogy kiegyenlítődjenek a viszonyok.
Még egy nagyméretű fékezőernyő is kevés lenne ;peace;

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4009
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5108
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Majd adunk rá hátizsákot néhány téglával, hogy kiegyenlítődjenek a viszonyok.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5775
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3584

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon már eddig is kenterbe vert mindannyiunkat ;peace; de most már olyan lesz,mintha robogóval menne előttünk :car-motor: :kapdelm:

Ott a hegyeknél , az utolsó képen nagyon adja az a bicó 36_3_1.gif

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2021.08.16., hétf. 20:17
lacee írta:
2021.08.16., hétf. 20:08
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D
Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha. ;)

Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek? :D
Csap oda valahol ;peace;
Készüljetek mert ha Szalon hazajön akkor kenterbe ver benneteket 31_1_21.gif

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4009
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5108
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2021.08.16., hétf. 20:08
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D
Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha. ;)

Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek? :D

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél :D

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

szürke színtől kicsit vaskosabban mutat és nagyon jól áll neki :smile53: lila felirat plusz pont kicsit feldobja az egérkét.. :D gratula hozzá és biztonságos ezer kilométereket hozzá...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2803
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Szalon írta:
2021.08.16., hétf. 19:33
lacee írta:
2021.08.14., szomb. 08:57
Na igen,és mivel is tekertél? :D
Már kérdezni is akartam 2 nappal ezelőtt is,hogy milyen kerékpárt veszel kint….. :inbox:
mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 07:35
én azt hittem az első dogma kapufa volt, az volt amikor a bicajúton csapták el a hátsókerekedet...és tényleg akkor most az asszony kirikpirét hajtod???? :D
Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.

A fekete F12-t mindenképpen le kellet volna cserélnem, mert az gazdasági totálkárra lett véve...
Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a következő, de nem hajtott a tatár, míg össze nem törtem...

Gondolkoztam sokat, hogy mi legyen az utód, de nem igazán jutottam sosem előre a kérdésben.
Van néhány bicaj, ami tetszik, de kipróbálva nem nyerte el tetszésem.

Kipróbáltam megint egy Madone-t, hátha... de továbbra sem tudtam megbarátkozni a rugózós részekkel... számomra nagyon zavaró és kellemetlenné teszi az irányíthatóságát a rugózás, bizonytalanná válik kanyarokban, nagyobb oldalszéllökésben, úthibán... cserében nem éreztem, hogy annyival komfortosabb lenne... valamint számomra a tárcsafék is mínusz pont...

Mivel szeretem a Speci márkát, szerettem az SL5 Tarmacot, nagyon jó bicajnak is tartom őket, ezért kíváncsi voltam az SL7-re is. Sima változattal sikerült többször is mennem, nem volt rossz, de a Dogma jobban tetszett szinte mindenben. Számomra a Tarmac egyedül lejtmenetben, kezelhetőségben tűnt jobbnak kicsit, minden másban számomra a Dogma teljesített jobban. Sikerült egy S-works modellt is kipróbálnom most. Érdekelt, hogy mennyire érezhető a sima változathoz képest az eltérés. 10r vs 12r karbon menet közben mennyire érezhető... Azt kell mondanom, hogy bár nem egymás után próbáltam, sajnos nem csak marketing az S-works... nekem jobban tetszett, mint a sima verzió, merevebbnek és dinamikusabbnak tűnt, de legnagyobb előnye szerintem, hogy még komfortosabbnak is tűnt mellette. Nagy az árkülönbség, de, ha Tarmacot vettem volna, akkor az S-works modellt választottam volna.
IMG_6841.JPG


Kíváncsi voltam a Colnago-ra is, leginkább egy C64-re, de azt sajnos nem sikerült sehol találni, ami méretileg jó lett volna. Viszont V3RS modellt sikerült kipróbálnom. Nem volt rossz, geometriában jobban nekem való, mint a Tarmac, ennek ellenére mégis a Tarmac kezelhető jobban... Kényelmes volt, a Tarmacnál jobban nyele el az úthibákat, ez tetszett benne, viszont kicsit olyan semmilyen volt a hajtásreakció. Nem nevezném lágynak, vagy rugalmasnak, de számomra nem volt elegendően merev. Egyenesben a sebességet sem tartotta úgy, mint a Tarmac. Szóval egyedül a komfort volt, amit pozitívnak találtam benne, ja meg, hogy létezik sima fékes verzió is (tárcsásat tudtam próbálni amúgy) Sram AXS szettel volt szerelve, ami továbbra sem győzött meg... nem tetszett a hajtásrendszerben igazából semmi, sehol nem éreztem előnyét még egy Ultegrához képest sem...

IMG_6908.JPG

Tettem egy próbakört egy BMC Teammachin-el is. Valahol a Colnago V3RS és a Tarmac közé helyezném. Nem éreztem nagy hibáját sehol, de nem is nyújtott kiemelkedőt semmilyen téren. Számomra érdektelen volt kicsit. Ami nem feltétlen hátrány, de én több izgalmat szeretnék egy bicajtól. Számomra túl steril volt.

Mivel az F12-t nagyon szerettem, ezért adta magát, hogy minek változtassak a bevált dolgokon. Viszont, ha már Dogma, akkor már jó lett volna az új F modell... Viszont sajnos idén néhány komplett bicaj lesz csupán elérhető, a legtöbb helyen még előrendelést sem vettek fel idénre már... Csak vázat eleve jövő január-márciusi határidőre lehetett volna lefoglalni... Továbbá jelenleg 3 színváltozat közül lehetett volna választani, amik közül egyik sem győzött meg. A fekete/fekete színt eleve kizártam, a szürke/fekete élőben egyáltalán nem tetszett, de igazából a piros/fekete változatot se választottam volna magamtól. Ha már új bicajt vettem volna, akkor szerettem volna olyat, ami tényleg tetszik is minden tekintetben. Amúgy élőben nagyon hasonlít az új F az F12-höz, a leginkább szembetűnő változás, hogy a nyeregcső, valamint a hátsó rész jóval kecsesebb, vékonyabb lett. Ennek ellenére maga a váz súlya pár grammal nehezebb lett. Az első villán/kormányon/nyeregcsövön/nyereg lefogatáson/kormánycsapágyon faragtak súlyt, összesen 265g-ot. Szóval a jelenlegi készlethiány/gyártási kapacitás miatt egy új F12 váz lett a választásom. F12-ből sem igazán lehet semmit rendelni, ami készleten van, abból lehet válogatni. Rendelésre az is csak jövőre lenne... Sajnos a vágyott narancssárga színt méretemben sehol nem találtam, viszont a 2. legkedvesebb színből sikerült 1db sima fékes változatot megvenni. A feketéről gyakorlatilag minden átkerült rá. Én 0 offsetes nyeregcsövet használok, viszont azt a Pinarello csak feketébe készíti, mivel azt csak a profik szokták használni, így jelenleg a régi nyeregcsövem használom, de csinálnak nekem a vázhoz illő színt, de majd kb októberben fogom megkapni.
IMG_6846.JPG


Szóval ő lett a feketéből:
Hivatalos neve Sideral Grey, ami matt fehérnek tűnik, de nagyon halvány szürke amúgy, ami igazából akkor jön ki, ha fehér kulacsot rakok bele :)

IMG_6914.JPG
IMG_7102.jpg


Meg kell még említenem +1 bicajt, ez pedig a Speci Aethos.
Mikor bejelentették, az elgondolás és az ötlet tetszett, de maga a bicaj egyáltalán nem külsőre. Túl filigránnak, túl kevésnek éreztem. Viszont sikerült ezt is kipróbálnom és vigyorogva szálltam le róla. Pedig... elektromos váltó, tárcsafék, nem elég merev, de mégis... nagyon kerek egész kis bicaj! Nem gyors, nem annyira robbanékony sem, de nagyon jó érzés vele menni és főleg kanyarogni. Már az első körforgalom bevételen annyira természetesen és magától értetődő a kezelése, ami hegyről le, gyorsabb lejtmenetben is élvezetes és mókás. Nem a leggyorsabb, de fun!
Annyira belemászott a fejembe, hogy napok óta számolgatok, gondolkozok, hogy tudnám megindokolni.... már ott tartok, hogy lehet a montit is elengedném és inkább egy Aethos kellene még... Ha sima fékes lenne, akkor nem is gondolkoznék rajta, de ennek a bicajnak még talán a tárcsaféket is meg tudnám bocsátani...

IMG_6849.JPG
Köszönöm a részletes beszámolót,sok balesetmentes km.-t kívánok vele!
Nagyon szép a bringa,erre tippeltem hogy ennél maradtál v. Speci…..
Egyébként kint a szervizdíj árak milyenek a hazai árakhoz képest? de lehet belealkudtad a vázba….Na persze ha van alku :D

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 969
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1507
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

lacee írta:
2021.08.14., szomb. 08:57
Na igen,és mivel is tekertél? :D
Már kérdezni is akartam 2 nappal ezelőtt is,hogy milyen kerékpárt veszel kint….. :inbox:
mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 07:35
én azt hittem az első dogma kapufa volt, az volt amikor a bicajúton csapták el a hátsókerekedet...és tényleg akkor most az asszony kirikpirét hajtod???? :D
Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.

A fekete F12-t mindenképpen le kellet volna cserélnem, mert az gazdasági totálkárra lett véve...
Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a következő, de nem hajtott a tatár, míg össze nem törtem...

Gondolkoztam sokat, hogy mi legyen az utód, de nem igazán jutottam sosem előre a kérdésben.
Van néhány bicaj, ami tetszik, de kipróbálva nem nyerte el tetszésem.

Kipróbáltam megint egy Madone-t, hátha... de továbbra sem tudtam megbarátkozni a rugózós részekkel... számomra nagyon zavaró és kellemetlenné teszi az irányíthatóságát a rugózás, bizonytalanná válik kanyarokban, nagyobb oldalszéllökésben, úthibán... cserében nem éreztem, hogy annyival komfortosabb lenne... valamint számomra a tárcsafék is mínusz pont...

Mivel szeretem a Speci márkát, szerettem az SL5 Tarmacot, nagyon jó bicajnak is tartom őket, ezért kíváncsi voltam az SL7-re is. Sima változattal sikerült többször is mennem, nem volt rossz, de a Dogma jobban tetszett szinte mindenben. Számomra a Tarmac egyedül lejtmenetben, kezelhetőségben tűnt jobbnak kicsit, minden másban számomra a Dogma teljesített jobban. Sikerült egy S-works modellt is kipróbálnom most. Érdekelt, hogy mennyire érezhető a sima változathoz képest az eltérés. 10r vs 12r karbon menet közben mennyire érezhető... Azt kell mondanom, hogy bár nem egymás után próbáltam, sajnos nem csak marketing az S-works... nekem jobban tetszett, mint a sima verzió, merevebbnek és dinamikusabbnak tűnt, de legnagyobb előnye szerintem, hogy még komfortosabbnak is tűnt mellette. Nagy az árkülönbség, de, ha Tarmacot vettem volna, akkor az S-works modellt választottam volna.
IMG_6841.JPG
IMG_6841.JPG (1.11 MiB) Megtekintve 1403 alkalommal

Kíváncsi voltam a Colnago-ra is, leginkább egy C64-re, de azt sajnos nem sikerült sehol találni, ami méretileg jó lett volna. Viszont V3RS modellt sikerült kipróbálnom. Nem volt rossz, geometriában jobban nekem való, mint a Tarmac, ennek ellenére mégis a Tarmac kezelhető jobban... Kényelmes volt, a Tarmacnál jobban nyele el az úthibákat, ez tetszett benne, viszont kicsit olyan semmilyen volt a hajtásreakció. Nem nevezném lágynak, vagy rugalmasnak, de számomra nem volt elegendően merev. Egyenesben a sebességet sem tartotta úgy, mint a Tarmac. Szóval egyedül a komfort volt, amit pozitívnak találtam benne, ja meg, hogy létezik sima fékes verzió is (tárcsásat tudtam próbálni amúgy) Sram AXS szettel volt szerelve, ami továbbra sem győzött meg... nem tetszett a hajtásrendszerben igazából semmi, sehol nem éreztem előnyét még egy Ultegrához képest sem...
IMG_6908.JPG
IMG_6908.JPG (1.1 MiB) Megtekintve 1403 alkalommal
Tettem egy próbakört egy BMC Teammachin-el is. Valahol a Colnago V3RS és a Tarmac közé helyezném. Nem éreztem nagy hibáját sehol, de nem is nyújtott kiemelkedőt semmilyen téren. Számomra érdektelen volt kicsit. Ami nem feltétlen hátrány, de én több izgalmat szeretnék egy bicajtól. Számomra túl steril volt.

Mivel az F12-t nagyon szerettem, ezért adta magát, hogy minek változtassak a bevált dolgokon. Viszont, ha már Dogma, akkor már jó lett volna az új F modell... Viszont sajnos idén néhány komplett bicaj lesz csupán elérhető, a legtöbb helyen még előrendelést sem vettek fel idénre már... Csak vázat eleve jövő január-márciusi határidőre lehetett volna lefoglalni... Továbbá jelenleg 3 színváltozat közül lehetett volna választani, amik közül egyik sem győzött meg. A fekete/fekete színt eleve kizártam, a szürke/fekete élőben egyáltalán nem tetszett, de igazából a piros/fekete változatot se választottam volna magamtól. Ha már új bicajt vettem volna, akkor szerettem volna olyat, ami tényleg tetszik is minden tekintetben. Amúgy élőben nagyon hasonlít az új F az F12-höz, a leginkább szembetűnő változás, hogy a nyeregcső, valamint a hátsó rész jóval kecsesebb, vékonyabb lett. Ennek ellenére maga a váz súlya pár grammal nehezebb lett. Az első villán/kormányon/nyeregcsövön/nyereg lefogatáson/kormánycsapágyon faragtak súlyt, összesen 265g-ot. Szóval a jelenlegi készlethiány/gyártási kapacitás miatt egy új F12 váz lett a választásom. F12-ből sem igazán lehet semmit rendelni, ami készleten van, abból lehet válogatni. Rendelésre az is csak jövőre lenne... Sajnos a vágyott narancssárga színt méretemben sehol nem találtam, viszont a 2. legkedvesebb színből sikerült 1db sima fékes változatot megvenni. A feketéről gyakorlatilag minden átkerült rá. Én 0 offsetes nyeregcsövet használok, viszont azt a Pinarello csak feketébe készíti, mivel azt csak a profik szokták használni, így jelenleg a régi nyeregcsövem használom, de csinálnak nekem a vázhoz illő színt, de majd kb októberben fogom megkapni.
IMG_6846.JPG
IMG_6846.JPG (1.2 MiB) Megtekintve 1403 alkalommal

Szóval ő lett a feketéből:
Hivatalos neve Sideral Grey, ami matt fehérnek tűnik, de nagyon halvány szürke amúgy, ami igazából akkor jön ki, ha fehér kulacsot rakok bele :)
IMG_6914.JPG
IMG_6914.JPG (1.09 MiB) Megtekintve 1403 alkalommal
IMG_7102.jpg
IMG_7102.jpg (1.61 MiB) Megtekintve 1403 alkalommal

Meg kell még említenem +1 bicajt, ez pedig a Speci Aethos.
Mikor bejelentették, az elgondolás és az ötlet tetszett, de maga a bicaj egyáltalán nem külsőre. Túl filigránnak, túl kevésnek éreztem. Viszont sikerült ezt is kipróbálnom és vigyorogva szálltam le róla. Pedig... elektromos váltó, tárcsafék, nem elég merev, de mégis... nagyon kerek egész kis bicaj! Nem gyors, nem annyira robbanékony sem, de nagyon jó érzés vele menni és főleg kanyarogni. Már az első körforgalom bevételen annyira természetesen és magától értetődő a kezelése, ami hegyről le, gyorsabb lejtmenetben is élvezetes és mókás. Nem a leggyorsabb, de fun!
Annyira belemászott a fejembe, hogy napok óta számolgatok, gondolkozok, hogy tudnám megindokolni.... már ott tartok, hogy lehet a montit is elengedném és inkább egy Aethos kellene még... Ha sima fékes lenne, akkor nem is gondolkoznék rajta, de ennek a bicajnak még talán a tárcsaféket is meg tudnám bocsátani...
IMG_6849.JPG
IMG_6849.JPG (853.24 KiB) Megtekintve 1403 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ma véletlenül megláttam auchanban. 2 darabos csomag, talán 3500 a kettő. Jóféles technikai anyagnak tűnik, lényegtelen helyeken (pl oldalt) szinte csak egy kis necces anyag van. Gyorsan szárad tuti. Felpróbiztam,nem nyom sehol. Aki nem szereti a fékcsíkos betétet, egy próbát megér. Én kisebbet vettem,mint a sima utcai méretem. L lenne, de a hiúságom az M-est diktálja. Ebből S-est vettem. Gatyára felpróbáltam a fülkében, jó volt. Itthon már puciseggre, nem szorít az S.
IMG_20210816_185306.jpg
IMG_20210816_185306.jpg (537.18 KiB) Megtekintve 1388 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 07:35

én azt hittem az első dogma kapufa volt, az volt amikor a bicajúton csapták el a hátsókerekedet...és tényleg akkor most az asszony kirikpirét hajtod???? :D
Keress rá straván :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14120
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4503
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2021.08.16., hétf. 05:22
revox írta:
2021.08.15., vas. 22:50
AAttila írta:
2021.08.15., vas. 21:20
Na ennek örülök, hogy javul a térded. Akkor egyszer még tekerhetünk is együtt. :D
31_1_21.gif
Egyelőre annyi,ha tekerek, rá tudok utána állni :D talán,ha beáll az esős idő, valahogy megállok kis időre,de ott a k görgő. Majd lejet kicsit hifizni kellene 2-3 hónapot :D
A szomszéd meg kivág majd az ablakon :D
Ma kaptak egy kicsit. Félhangerőn még nem jártunk,de már én is megijedtem, olyan régen hallgattam :D aztán ez már sok volt a lézernek, elkezdett ugrálni. De utána adtam még nekik egy kis Body Count féle zúzást, csak olyan takarékon, de azért attól is zeng a környék :D durvák ezek a tölcsérek :D mióta voltam BC koncerten, a lemezt nem sikerült meghallgatni,csak amikor a tőcsír összeállt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6214
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7706
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 08:14
asebestyen írta:
2021.08.16., hétf. 08:02
mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 07:32

ez olyan városi integetős tekergős csajozós crosstrekking....ahanyszínű felni azé hibádzik.. :D
Ez be van fogatva a görgőbe, hátsó sor a Tacx trainerre szerelve. Úgyhogy max az asszonynak meg a lányomnak tudok róla integetni, igaz nekik bármeddig. :D
azesjó :D ráadásul elengedett kézzel...
Jaja, és csak az első kerék érinti a talajt, naon menő. :fekverohog:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

asebestyen írta:
2021.08.16., hétf. 08:02
mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 07:32

ez olyan városi integetős tekergős csajozós crosstrekking....ahanyszínű felni azé hibádzik.. :D
Ez be van fogatva a görgőbe, hátsó sor a Tacx trainerre szerelve. Úgyhogy max az asszonynak meg a lányomnak tudok róla integetni, igaz nekik bármeddig. :D
azesjó :D ráadásul elengedett kézzel...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6214
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7706
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

mackohaz írta:
2021.08.16., hétf. 07:32

ez olyan városi integetős tekergős csajozós crosstrekking....ahanyszínű felni azé hibádzik.. :D
Ez be van fogatva a görgőbe, hátsó sor a Tacx trainerre szerelve. Úgyhogy max az asszonynak meg a lányomnak tudok róla integetni, igaz nekik bármeddig. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”