Statikban egy szintig el lehet jutni,de a pulzust ha valami megrángatja, jön a letérdelés(persze ez csak annak érdekes,aki versenyen is el akar indulni és ott jegyzett név akar lenni). Lényegében nyáron csak intervall edzést kell csinálni, de változó távokkal. Ha többen lennétek, akkor kibukna,hogy nyáron értelemtlen a z2, csak mivel nem vagytok, néha kell, csak úgy merengeni a világ dolgain
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Békés, boldog karácsonyt kíván mindenkinek az AVX team!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Komád kivolt,mint a vöcsök
neki be se álltam stéherhez, már lefele nézett, pedig első gonsolatom az volt, felhúzom rátok,de megyünk is tovább,de már nem volt kit felhúzni
Statikban egy szintig el lehet jutni,de a pulzust ha valami megrángatja, jön a letérdelés(persze ez csak annak érdekes,aki versenyen is el akar indulni és ott jegyzett név akar lenni). Lényegében nyáron csak intervall edzést kell csinálni, de változó távokkal. Ha többen lennétek, akkor kibukna,hogy nyáron értelemtlen a z2, csak mivel nem vagytok, néha kell, csak úgy merengeni a világ dolgain
profik szoktak beiktatni lounch ride-ot,de nekik heti 6 nap a minimum tekerés és nem meló mellett. Munka mellett, ha van csapat(!!!), luxus a drága edzésidőt z2-re pazarolni.
Statikban egy szintig el lehet jutni,de a pulzust ha valami megrángatja, jön a letérdelés(persze ez csak annak érdekes,aki versenyen is el akar indulni és ott jegyzett név akar lenni). Lényegében nyáron csak intervall edzést kell csinálni, de változó távokkal. Ha többen lennétek, akkor kibukna,hogy nyáron értelemtlen a z2, csak mivel nem vagytok, néha kell, csak úgy merengeni a világ dolgain
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem érzem úgy,hogy sokat lobogtam volna. Persze megkérdezhetjük erről Pärt kollégát is,mert lehet csak nekem tűnt nem soknak
De egyébként tényleg erősödtem és fogytam is. Érzem is a különbséget és a számok is ezt mutatják. A meleggel sem volt gondom. Mondjuk én sokszor úgy edzek,hogy meleg van, mert úgy gondolom, ehhez is szoktatnom kell a szervezetem. A versenyeket sem 25fokban rendezik. A csapattársam ki volt rendesen, de ő gyakran korán reggel megy edzeni,mert akkor hűvös van.
Ja és ő maradt az eddigi módszernél, vagyis szinte mindig statikusan megy, csak az egyes tekerések tempóját változtatja. Én május óta heti 3x intervallozok, plusz 1v2x z2 alapozás. Meg is látszott az eredmény e a mostani versenyen és az utána következő héten. Laci cimbi nagyon ki van facsarva én tolom az intervallokat most is.
Imádom az edzéseket, főleg,hogy szemmel láthatóan fejlődök. A combom, vádlim izmosodik, a keringésem pazar, gyorsan regenerálódok. Nincs okom panaszra. Mindannyiótoknak őszintén hasonlókat kívánok.
Re: Kerékpározás
Pedig az axxony megállapította,hogy Te voltál a legfrissebb a kör után. Vagy sokat lobogtál,vagy kierősödtél
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezért mentél úgy el, én csak 77-ig toltam. Mondjuk nekem most a kör volt a lényeg és a felfelé, arra koncentráltam,ott szerettem volna javítani. Lefelé csak arra,hogy, leérjek biztonságosan.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Majd igyekszem rá vigyázni. Bár most a Kékesről lefele felrúgtam nyolcvanra. Most nem volt lejtőzést elbaxó autós néni, mint tavaly.
Re: Kerékpározás
Ááá, az eleje gyorsan megy, a finomhangolás sok idő
De a térdemet elnézve, nekem már a 30 km/h maradt, oda meg szinte mindegy mi, csak guruljon. 40 után indul az élet sava-borsa
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Azér vigyázz vele. Lényegében sehogy nem alakítható értelmes keretek között, nem lehet önteni, rendesn vágni,hajlítani, meg úgy semmit, de horpadni szeret...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ez mi pontosan? SL... és tuti52-es? Kicsinek tűnik,de lehet anya magas
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Jah, ha úgy odaverném, hogy a másfél kilónyi titán eltörne alattam, akkor az már akkora ütés lenne, hogy nekem is fájna.mackohaz írta: ↑2021.08.16., hétf. 21:06te vázad kriptonitból valószínű sosem, van előnye is ha forgó cserére szorulsz, van alapanyag![]()
Re: Kerékpározás
Legközelebb vixem a kalapácsot, segítünk rajta
Egyébként meg mától hifista lettem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
te vázad kriptonitból valószínű sosem, van előnye is ha forgó cserére szorulsz, van alapanyag
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Majd adunk rá hátizsákot néhány téglával, hogy kiegyenlítődjenek a viszonyok.
Re: Kerékpározás
Szalon már eddig is kenterbe vert mindannyiunkat
de most már olyan lesz,mintha robogóval menne előttünk
Ott a hegyeknél , az utolsó képen nagyon adja az a bicó
Ott a hegyeknél , az utolsó képen nagyon adja az a bicó

Re: Kerékpározás
Csap oda valahol
Készüljetek mert ha Szalon hazajön akkor kenterbe ver benneteket
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mit? Nincs ott Reacto. Márpedig az a kályha.
Én jól elvagyok a mostanival, de Szalon gourmet tálalásától kedvem támadna próbálgatni. Na de mikor fog megrogyni a vázam, hogy aktualitása is legyen az egésznek?
Re: Kerékpározás
Revi,abban az üzletben,nyugdíjas korodig tesztelhetnél 
Re: Kerékpározás
szürke színtől kicsit vaskosabban mutat és nagyon jól áll neki
lila felirat plusz pont kicsit feldobja az egérkét..
gratula hozzá és biztonságos ezer kilométereket hozzá...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Köszönöm a részletes beszámolót,sok balesetmentes km.-t kívánok vele!Szalon írta: ↑2021.08.16., hétf. 19:33Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.
A fekete F12-t mindenképpen le kellet volna cserélnem, mert az gazdasági totálkárra lett véve...
Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a következő, de nem hajtott a tatár, míg össze nem törtem...
Gondolkoztam sokat, hogy mi legyen az utód, de nem igazán jutottam sosem előre a kérdésben.
Van néhány bicaj, ami tetszik, de kipróbálva nem nyerte el tetszésem.
Kipróbáltam megint egy Madone-t, hátha... de továbbra sem tudtam megbarátkozni a rugózós részekkel... számomra nagyon zavaró és kellemetlenné teszi az irányíthatóságát a rugózás, bizonytalanná válik kanyarokban, nagyobb oldalszéllökésben, úthibán... cserében nem éreztem, hogy annyival komfortosabb lenne... valamint számomra a tárcsafék is mínusz pont...
Mivel szeretem a Speci márkát, szerettem az SL5 Tarmacot, nagyon jó bicajnak is tartom őket, ezért kíváncsi voltam az SL7-re is. Sima változattal sikerült többször is mennem, nem volt rossz, de a Dogma jobban tetszett szinte mindenben. Számomra a Tarmac egyedül lejtmenetben, kezelhetőségben tűnt jobbnak kicsit, minden másban számomra a Dogma teljesített jobban. Sikerült egy S-works modellt is kipróbálnom most. Érdekelt, hogy mennyire érezhető a sima változathoz képest az eltérés. 10r vs 12r karbon menet közben mennyire érezhető... Azt kell mondanom, hogy bár nem egymás után próbáltam, sajnos nem csak marketing az S-works... nekem jobban tetszett, mint a sima verzió, merevebbnek és dinamikusabbnak tűnt, de legnagyobb előnye szerintem, hogy még komfortosabbnak is tűnt mellette. Nagy az árkülönbség, de, ha Tarmacot vettem volna, akkor az S-works modellt választottam volna.
IMG_6841.JPG
Kíváncsi voltam a Colnago-ra is, leginkább egy C64-re, de azt sajnos nem sikerült sehol találni, ami méretileg jó lett volna. Viszont V3RS modellt sikerült kipróbálnom. Nem volt rossz, geometriában jobban nekem való, mint a Tarmac, ennek ellenére mégis a Tarmac kezelhető jobban... Kényelmes volt, a Tarmacnál jobban nyele el az úthibákat, ez tetszett benne, viszont kicsit olyan semmilyen volt a hajtásreakció. Nem nevezném lágynak, vagy rugalmasnak, de számomra nem volt elegendően merev. Egyenesben a sebességet sem tartotta úgy, mint a Tarmac. Szóval egyedül a komfort volt, amit pozitívnak találtam benne, ja meg, hogy létezik sima fékes verzió is (tárcsásat tudtam próbálni amúgy) Sram AXS szettel volt szerelve, ami továbbra sem győzött meg... nem tetszett a hajtásrendszerben igazából semmi, sehol nem éreztem előnyét még egy Ultegrához képest sem...
IMG_6908.JPG
Tettem egy próbakört egy BMC Teammachin-el is. Valahol a Colnago V3RS és a Tarmac közé helyezném. Nem éreztem nagy hibáját sehol, de nem is nyújtott kiemelkedőt semmilyen téren. Számomra érdektelen volt kicsit. Ami nem feltétlen hátrány, de én több izgalmat szeretnék egy bicajtól. Számomra túl steril volt.
Mivel az F12-t nagyon szerettem, ezért adta magát, hogy minek változtassak a bevált dolgokon. Viszont, ha már Dogma, akkor már jó lett volna az új F modell... Viszont sajnos idén néhány komplett bicaj lesz csupán elérhető, a legtöbb helyen még előrendelést sem vettek fel idénre már... Csak vázat eleve jövő január-márciusi határidőre lehetett volna lefoglalni... Továbbá jelenleg 3 színváltozat közül lehetett volna választani, amik közül egyik sem győzött meg. A fekete/fekete színt eleve kizártam, a szürke/fekete élőben egyáltalán nem tetszett, de igazából a piros/fekete változatot se választottam volna magamtól. Ha már új bicajt vettem volna, akkor szerettem volna olyat, ami tényleg tetszik is minden tekintetben. Amúgy élőben nagyon hasonlít az új F az F12-höz, a leginkább szembetűnő változás, hogy a nyeregcső, valamint a hátsó rész jóval kecsesebb, vékonyabb lett. Ennek ellenére maga a váz súlya pár grammal nehezebb lett. Az első villán/kormányon/nyeregcsövön/nyereg lefogatáson/kormánycsapágyon faragtak súlyt, összesen 265g-ot. Szóval a jelenlegi készlethiány/gyártási kapacitás miatt egy új F12 váz lett a választásom. F12-ből sem igazán lehet semmit rendelni, ami készleten van, abból lehet válogatni. Rendelésre az is csak jövőre lenne... Sajnos a vágyott narancssárga színt méretemben sehol nem találtam, viszont a 2. legkedvesebb színből sikerült 1db sima fékes változatot megvenni. A feketéről gyakorlatilag minden átkerült rá. Én 0 offsetes nyeregcsövet használok, viszont azt a Pinarello csak feketébe készíti, mivel azt csak a profik szokták használni, így jelenleg a régi nyeregcsövem használom, de csinálnak nekem a vázhoz illő színt, de majd kb októberben fogom megkapni.
IMG_6846.JPG
Szóval ő lett a feketéből:
Hivatalos neve Sideral Grey, ami matt fehérnek tűnik, de nagyon halvány szürke amúgy, ami igazából akkor jön ki, ha fehér kulacsot rakok bele :)
IMG_6914.JPG
IMG_7102.jpg
Meg kell még említenem +1 bicajt, ez pedig a Speci Aethos.
Mikor bejelentették, az elgondolás és az ötlet tetszett, de maga a bicaj egyáltalán nem külsőre. Túl filigránnak, túl kevésnek éreztem. Viszont sikerült ezt is kipróbálnom és vigyorogva szálltam le róla. Pedig... elektromos váltó, tárcsafék, nem elég merev, de mégis... nagyon kerek egész kis bicaj! Nem gyors, nem annyira robbanékony sem, de nagyon jó érzés vele menni és főleg kanyarogni. Már az első körforgalom bevételen annyira természetesen és magától értetődő a kezelése, ami hegyről le, gyorsabb lejtmenetben is élvezetes és mókás. Nem a leggyorsabb, de fun!
Annyira belemászott a fejembe, hogy napok óta számolgatok, gondolkozok, hogy tudnám megindokolni.... már ott tartok, hogy lehet a montit is elengedném és inkább egy Aethos kellene még... Ha sima fékes lenne, akkor nem is gondolkoznék rajta, de ennek a bicajnak még talán a tárcsaféket is meg tudnám bocsátani...
IMG_6849.JPG
Nagyon szép a bringa,erre tippeltem hogy ennél maradtál v. Speci…..
Egyébként kint a szervizdíj árak milyenek a hazai árakhoz képest? de lehet belealkudtad a vázba….Na persze ha van alku
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 974
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1532
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Az asszonyé gyerekbicikli... (52-es) azt sehogy nem tudom.
A fekete F12-t mindenképpen le kellet volna cserélnem, mert az gazdasági totálkárra lett véve...
Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a következő, de nem hajtott a tatár, míg össze nem törtem...
Gondolkoztam sokat, hogy mi legyen az utód, de nem igazán jutottam sosem előre a kérdésben.
Van néhány bicaj, ami tetszik, de kipróbálva nem nyerte el tetszésem.
Kipróbáltam megint egy Madone-t, hátha... de továbbra sem tudtam megbarátkozni a rugózós részekkel... számomra nagyon zavaró és kellemetlenné teszi az irányíthatóságát a rugózás, bizonytalanná válik kanyarokban, nagyobb oldalszéllökésben, úthibán... cserében nem éreztem, hogy annyival komfortosabb lenne... valamint számomra a tárcsafék is mínusz pont...
Mivel szeretem a Speci márkát, szerettem az SL5 Tarmacot, nagyon jó bicajnak is tartom őket, ezért kíváncsi voltam az SL7-re is. Sima változattal sikerült többször is mennem, nem volt rossz, de a Dogma jobban tetszett szinte mindenben. Számomra a Tarmac egyedül lejtmenetben, kezelhetőségben tűnt jobbnak kicsit, minden másban számomra a Dogma teljesített jobban. Sikerült egy S-works modellt is kipróbálnom most. Érdekelt, hogy mennyire érezhető a sima változathoz képest az eltérés. 10r vs 12r karbon menet közben mennyire érezhető... Azt kell mondanom, hogy bár nem egymás után próbáltam, sajnos nem csak marketing az S-works... nekem jobban tetszett, mint a sima verzió, merevebbnek és dinamikusabbnak tűnt, de legnagyobb előnye szerintem, hogy még komfortosabbnak is tűnt mellette. Nagy az árkülönbség, de, ha Tarmacot vettem volna, akkor az S-works modellt választottam volna.
Kíváncsi voltam a Colnago-ra is, leginkább egy C64-re, de azt sajnos nem sikerült sehol találni, ami méretileg jó lett volna. Viszont V3RS modellt sikerült kipróbálnom. Nem volt rossz, geometriában jobban nekem való, mint a Tarmac, ennek ellenére mégis a Tarmac kezelhető jobban... Kényelmes volt, a Tarmacnál jobban nyele el az úthibákat, ez tetszett benne, viszont kicsit olyan semmilyen volt a hajtásreakció. Nem nevezném lágynak, vagy rugalmasnak, de számomra nem volt elegendően merev. Egyenesben a sebességet sem tartotta úgy, mint a Tarmac. Szóval egyedül a komfort volt, amit pozitívnak találtam benne, ja meg, hogy létezik sima fékes verzió is (tárcsásat tudtam próbálni amúgy) Sram AXS szettel volt szerelve, ami továbbra sem győzött meg... nem tetszett a hajtásrendszerben igazából semmi, sehol nem éreztem előnyét még egy Ultegrához képest sem...
Tettem egy próbakört egy BMC Teammachin-el is. Valahol a Colnago V3RS és a Tarmac közé helyezném. Nem éreztem nagy hibáját sehol, de nem is nyújtott kiemelkedőt semmilyen téren. Számomra érdektelen volt kicsit. Ami nem feltétlen hátrány, de én több izgalmat szeretnék egy bicajtól. Számomra túl steril volt.
Mivel az F12-t nagyon szerettem, ezért adta magát, hogy minek változtassak a bevált dolgokon. Viszont, ha már Dogma, akkor már jó lett volna az új F modell... Viszont sajnos idén néhány komplett bicaj lesz csupán elérhető, a legtöbb helyen még előrendelést sem vettek fel idénre már... Csak vázat eleve jövő január-márciusi határidőre lehetett volna lefoglalni... Továbbá jelenleg 3 színváltozat közül lehetett volna választani, amik közül egyik sem győzött meg. A fekete/fekete színt eleve kizártam, a szürke/fekete élőben egyáltalán nem tetszett, de igazából a piros/fekete változatot se választottam volna magamtól. Ha már új bicajt vettem volna, akkor szerettem volna olyat, ami tényleg tetszik is minden tekintetben. Amúgy élőben nagyon hasonlít az új F az F12-höz, a leginkább szembetűnő változás, hogy a nyeregcső, valamint a hátsó rész jóval kecsesebb, vékonyabb lett. Ennek ellenére maga a váz súlya pár grammal nehezebb lett. Az első villán/kormányon/nyeregcsövön/nyereg lefogatáson/kormánycsapágyon faragtak súlyt, összesen 265g-ot. Szóval a jelenlegi készlethiány/gyártási kapacitás miatt egy új F12 váz lett a választásom. F12-ből sem igazán lehet semmit rendelni, ami készleten van, abból lehet válogatni. Rendelésre az is csak jövőre lenne... Sajnos a vágyott narancssárga színt méretemben sehol nem találtam, viszont a 2. legkedvesebb színből sikerült 1db sima fékes változatot megvenni. A feketéről gyakorlatilag minden átkerült rá. Én 0 offsetes nyeregcsövet használok, viszont azt a Pinarello csak feketébe készíti, mivel azt csak a profik szokták használni, így jelenleg a régi nyeregcsövem használom, de csinálnak nekem a vázhoz illő színt, de majd kb októberben fogom megkapni.
Szóval ő lett a feketéből:
Hivatalos neve Sideral Grey, ami matt fehérnek tűnik, de nagyon halvány szürke amúgy, ami igazából akkor jön ki, ha fehér kulacsot rakok bele :)
Meg kell még említenem +1 bicajt, ez pedig a Speci Aethos.
Mikor bejelentették, az elgondolás és az ötlet tetszett, de maga a bicaj egyáltalán nem külsőre. Túl filigránnak, túl kevésnek éreztem. Viszont sikerült ezt is kipróbálnom és vigyorogva szálltam le róla. Pedig... elektromos váltó, tárcsafék, nem elég merev, de mégis... nagyon kerek egész kis bicaj! Nem gyors, nem annyira robbanékony sem, de nagyon jó érzés vele menni és főleg kanyarogni. Már az első körforgalom bevételen annyira természetesen és magától értetődő a kezelése, ami hegyről le, gyorsabb lejtmenetben is élvezetes és mókás. Nem a leggyorsabb, de fun!
Annyira belemászott a fejembe, hogy napok óta számolgatok, gondolkozok, hogy tudnám megindokolni.... már ott tartok, hogy lehet a montit is elengedném és inkább egy Aethos kellene még... Ha sima fékes lenne, akkor nem is gondolkoznék rajta, de ennek a bicajnak még talán a tárcsaféket is meg tudnám bocsátani...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Ma véletlenül megláttam auchanban. 2 darabos csomag, talán 3500 a kettő. Jóféles technikai anyagnak tűnik, lényegtelen helyeken (pl oldalt) szinte csak egy kis necces anyag van. Gyorsan szárad tuti. Felpróbiztam,nem nyom sehol. Aki nem szereti a fékcsíkos betétet, egy próbát megér. Én kisebbet vettem,mint a sima utcai méretem. L lenne, de a hiúságom az M-est diktálja. Ebből S-est vettem. Gatyára felpróbáltam a fülkében, jó volt. Itthon már puciseggre, nem szorít az S.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Keress rá straván
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ma kaptak egy kicsit. Félhangerőn még nem jártunk,de már én is megijedtem, olyan régen hallgattam
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6271
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7828
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Jaja, és csak az első kerék érinti a talajt, naon menő.mackohaz írta: ↑2021.08.16., hétf. 08:14azesjóasebestyen írta: ↑2021.08.16., hétf. 08:02Ez be van fogatva a görgőbe, hátsó sor a Tacx trainerre szerelve. Úgyhogy max az asszonynak meg a lányomnak tudok róla integetni, igaz nekik bármeddig.![]()
ráadásul elengedett kézzel...
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
azesjóasebestyen írta: ↑2021.08.16., hétf. 08:02Ez be van fogatva a görgőbe, hátsó sor a Tacx trainerre szerelve. Úgyhogy max az asszonynak meg a lányomnak tudok róla integetni, igaz nekik bármeddig.![]()
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
