egy ilyen után még visszaült, igaz késbőbb feladta ... hihetetlen sportember

egy ilyen után még visszaült, igaz késbőbb feladta ... hihetetlen sportember
Lentebb redbulova leírta már, hogy én mit ajánlanék :)asebestyen írta: ↑2021.08.22., vas. 12:46Adok neki még egy esélyt az írásod nyomán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?Teljesen újraállítottam 0-ról a nyereg és a kormány pozíciót a hajtáshoz képest. Talán túl magasan és picit hátul volt a nyereg, majd egy hosszabb etapon kiderül.
A BMC a Tacx-on meg nem akart rendesen váltani, egyszerűen nem bírtam beállítani rendesen. Kapott a lánc és a hátsó váltó forgáspontjai egy nagyobb karbantartást, illetve a vezetőgörgőt közelebb engedtem a sorhoz, most úgy tűnik jól működik.![]()
Ez nehéz kérdés, vagyis nehéz leegyszerűsítve összefogalni, mivel eléggé egymásból következnek a dolgok, úgy éreztem.
Adok neki még egy esélyt az írásod nyomán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
Szalon jól beszél, de ha már lett próbálgatva és nem jo, akkor nem lesztek barátokasebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 21:57Most egy Ritchey WCS Skyline nyergem van. Először se az igazi, de 1:30h után halál. Az ülőcsontom fölött mindent szétnyom, az összes szövetet egy kis területen, szinte pontszerűen. :) Ha tudom pihentetni 2 edzés közt, akkor kibírom, de ha így egymás utáni napokon órákat kell tekerni ráadásul kis ellenálláson nagy fordulattal, akkor végem van. Egyébként úgy van beállítva, ahogy a legkényelmesebb, marha sokat állítgattam, mire ilyen is lett egyáltalán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba...
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
Most egy Ritchey WCS Skyline nyergem van. Először se az igazi, de 1:30h után halál. Az ülőcsontom fölött mindent szétnyom, az összes szövetet egy kis területen, szinte pontszerűen. :) Ha tudom pihentetni 2 edzés közt, akkor kibírom, de ha így egymás utáni napokon órákat kell tekerni ráadásul kis ellenálláson nagy fordulattal, akkor végem van. Egyébként úgy van beállítva, ahogy a legkényelmesebb, marha sokat állítgattam, mire ilyen is lett egyáltalán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba...
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba...
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Szerintem ezt már alaposan letesztelted. Másik kell.
Köszi a segítséget! Féltem, hogy ez lesz... de elengedem... nyomjon mást.pärt írta: ↑2021.08.20., pén. 20:58Annyit, mint egy rossz házasságnak.asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? ...
Szerintem engedjétek el egymást.
Annyit, mint egy rossz házasságnak.asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? ...
Húú,nemrég Atti berakta, hol állítható,nekem se látszott. Tableten nehézkes kivagdosnom. Engedni kell,hogy lássák a követők, vagy ha akarod, mindenki.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 19:39A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Márhogy spinningen is jól lehet gyakorolni. 99%-uk fixi..,.
Ja az első lánckerék az 50/34.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 19:39A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38
na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Ezt, hogy tetszik érteni?!
garmin, axxem 820. de nemtom, ez óra kategória e.
egy örökhajtós (általában azok) spinning is