Épp aksrzam írni,még nem vplt olyan nyergem,amit ne lehetett volna beállítani.Inkább teljesítményre tértek el,de mindnél volt egy helyzet,anikor jó lett. Hacsak ülőcsont ptobléma nincs.asebestyen írta: ↑2021.08.22., vas. 12:46Adok neki még egy esélyt az írásod nyomán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?Teljesen újraállítottam 0-ról a nyereg és a kormány pozíciót a hajtáshoz képest. Talán túl magasan és picit hátul volt a nyereg, majd egy hosszabb etapon kiderül.
A BMC a Tacx-on meg nem akart rendesen váltani, egyszerűen nem bírtam beállítani rendesen. Kapott a lánc és a hátsó váltó forgáspontjai egy nagyobb karbantartást, illetve a vezetőgörgőt közelebb engedtem a sorhoz, most úgy tűnik jól működik.![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Tegnapelőtt beszélgettem a volt szerelőmmel. Csak a panasz dőlt belőle. Ez sincs, az sincs, amaz sincs. Majd jövő tavaszra. Van,ami csak jövő őszre,van,ami még akkor se. De bármi, váz, alkatrészek, ők komplett bringákkal nem foglalkoznak. Mondtam neki,hogy pont ezért nem is keresem már őket,mert érdekes módon külföldről szinte mindent be lehet szerezni. Igen, van amire várni kell kicsit, de minden van záros határidőn belül. Vagyis figyelni kell és ha felbukkan a kívánt motyó, be kell vásárolni. Simán 3 lánc, 2 sor, stb. Mindent meg tudtam venni erre a szezonra is. Sőt most már a jövő szezonra fogok vásárolni. De a legtöbb itthoni szervizes,boltos csak panaszkodik és egy fillért nem belerakva akar kereskedni,gazdagodni. Az én vevőket se nagyon érdekli, hogy honnan veszek árut, be kell raktároznom,mert ha nem szállítok,akkor az étterem,pizzéria nem tud miben ételt kiszállítani. Nyílván másnál venné meg. Kénytelen vagyok raktár készletet kialakítani,hogy talpon tudjak maradni, a vevői megbtudjam tartani.pärt írta: ↑2021.08.23., hétf. 22:32Na, emberek! Tegnapelőtt egy kis tiroli városkában sétáltam. Egy bringabolt kirakatában láttam Pinarello Prince-t, egy mittudoménmilyen Wilier-t (nyolcezerevalahányszázért), bent volt Dogma F12, meg az ég tudja még mi. Nyaraló üzemmódban voltam, tehát nem is nagyon néztem szét. Ez egy kisebb bolt volt, de vagy száz méteren belül volt még három nagyobb, az egyik egy Speci specialista. Ja, ez egy kb. húszezres városka...
De a bringa szervizek,boltok sajnos nem így gondolkodnak.(kivételek vannak persze) Ja, ráadásul még árat se nagyon emelhetek, mert a vendéglátósok IS baromi árérzékenyek.
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4085
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5212
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, emberek! Tegnapelőtt egy kis tiroli városkában sétáltam. Egy bringabolt kirakatában láttam Pinarello Prince-t, egy mittudoménmilyen Wilier-t (nyolcezerevalahányszázért), bent volt Dogma F12, meg az ég tudja még mi. Nyaraló üzemmódban voltam, tehát nem is nagyon néztem szét. Ez egy kisebb bolt volt, de vagy száz méteren belül volt még három nagyobb, az egyik egy Speci specialista. Ja, ez egy kb. húszezres városka...
Re: Kerékpározás
egy ilyen után még visszaült, igaz késbőbb feladta ... hihetetlen sportember
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 972
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1525
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Lentebb redbulova leírta már, hogy én mit ajánlanék :)asebestyen írta: ↑2021.08.22., vas. 12:46Adok neki még egy esélyt az írásod nyomán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?Teljesen újraállítottam 0-ról a nyereg és a kormány pozíciót a hajtáshoz képest. Talán túl magasan és picit hátul volt a nyereg, majd egy hosszabb etapon kiderül.
A BMC a Tacx-on meg nem akart rendesen váltani, egyszerűen nem bírtam beállítani rendesen. Kapott a lánc és a hátsó váltó forgáspontjai egy nagyobb karbantartást, illetve a vezetőgörgőt közelebb engedtem a sorhoz, most úgy tűnik jól működik.![]()
Szerintem érdemes beugrani a speedwaybe, 1 perc alatt meg tudják mondani az ülőcsont szélességed, ami első kiindulásnak a legfontosabb szerintem, az már jobban leszűkíti mi lenne számodra a jó irány. Én továbbra is elégedett vagyok a Speci Power Mirror nyergemmel, de azért motoszkál bennem, hogy a Dogmára kellene találnom valami olaszabbat...
Sajnos az ára meglehetősen borsos, ,eg készlethiány is van belőle, de cserébe én még nem láttam használtan, ami azért jó jel, valamint külföldi fórumokon sem találkoztam még negatív értékeléssel, ami megint elég ritka egy nyeregnél szerintem...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 972
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1525
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Ez nehéz kérdés, vagyis nehéz leegyszerűsítve összefogalni, mivel eléggé egymásból következnek a dolgok, úgy éreztem.
Az aznapi tekerés, már legalább az előző nap elkezdődik a kajával. Azt vettem észre, hogy azelőző napi vacsora, nagy mértékben befolyásolta már a reggeli, délelőtti tekerést, nem csupán a reggelin múlott, hanem, hogy reggel honnan indult a szervezetem.
Amit újra kihangsúlyoznék, hogy én nem szeretem a húst, csirkemellen kívül mást nem eszek... se hal, se semmi... szóval ilyen szempontból nem tudok segítséget nyújtani, hogy egy tekerés előtti/utáni zsíros szalonna milyen hatással volt rám...
Számomra (80-82kg) az tűnt jó megoldásnak, ha vacsorára kb 120-150g rizs, 100-120g krumpli, 4-600g zöldség (brokkoli-karfiol-borsó-répa-kukorica) 100g csirkemellet ettem. Másnap reggeli 500g natúr jogurtba 120-150g zab, 20g fehérje, 30g mogyoró vagy dió vagy mandula, 40g mazsola, 100g banán vagy barack, 50g málna vagy áfonya... szóval egy jó 1200-1500 kalóriás reggeli. Utána nyilván 1-2 óra pihenés, majd indulás.
Menet közben azt vettem észre, hogy az éhségérzetem jóval később alakul ki, mint ahogy a glükóz szintem már leesett... azaz kb már jócsán a béka segge alatt volt a glükózszintem, mikor elsőre élelem után nyúltam. Amit észrevettem, hogy ilyenkor többnyire már kb késő és hiába eszem kb bármit, nagyon nehezen kezd el emelkedni... inkább túl alacsony tartományban marad, fizikailag telített vagyok és mégis alacsonyan maradt a glükóz szintem. Úgyhogy amit számomra hasznos volt látni, hogy mennyire hamar és mennyire folyamatosan és mennyit kellene ennem, ha tartani akarom a glükóz szintem egy erőkifejtés közbeni hasznos tartomány környékén.
Menet közben igazából zabszelet, műzli szeleteket próbáltam, nyilván itt sincs csoda, amiben több cukor van, az jobban fel fogja vinni az értékeket, mint amiben nincs. Asszony is szokott nekem csinálni zabszeletet, amiben 0 cukor van, csupán gyümölcsök (aszalt szilva/füge/datolya) az ilyen szempontból nem sokat segített.
Zselén is jól látszódott, mikor elfogyasztottam. De legjobban nekem pl 1 gombóc fagyi dobte meg a glükóz szintem, bár amilyen gyorsan megemelte, annyira gyorsan vissza is esett... sőt még a kiinduló állapot alá is...
A másik, hogy minek mennyi ideig tart... a fagyi kb 5 perc, egy zselé (40-60g) 10-20perc, egy kisebb müzliszelet (25-30g) 10-20 perc... de minden mindentől is függ... terhelés nagysága, milyen glükóz szintről indulsz stb... de 2 hét használat után nem mernék messzemenő következtetéseket levonni, szóval azért mindenki kezelje helyén az olvasottakat!
Amiket még mindenképpen megemlítenék és talán számomra a legjobban bevált az az cukros izotóniás por.
Hogy konkrétum is legyen, ami talán a legjobban bevált, az a Biotech IsoTonic valamint a Maurten DRINK MIX 320.
Úgy vettem észre, hogy ez egészen folyamatosan és kellően magas szinen tudta tartani a glükózszintem, de ezzel is az a probléma, hogy elindulsz 2 kulaccsal, ami számomra 1,5 L vizet jelent, ami egy melegebb nyári napon az első 1-1,5 órában el is fogy, szóval egy 3-4-5 órás tekeréshez ajánlatos isotóniás port is vinni magammal, mert nem ritka, hogy 5-6 liter folyadék is elfogy nekem. Önmagában az isotóniás (cukros) ital sem elengendő szerintem, mellé kell(ene) szilárdat is enni.
Amin meglepődtem, hogy menet közben a banán pl nem sokat segített...
Szóval összességében számomra hasznos volt megtapasztalni ezeket, még kísérleti jelleggel tervezem 1-2 alkalommal, hogy folytatom. Nyilván nagyszerű lenne folyamatosan is használni, de jelen árszinten ez nem jelent számomra még opciót.
Én alapjában véve nem eszek szerintem túl sok cukrot, erre próbálok figyelni, így eddig tekerés közben is kerültem a cukros dolgokat. Számomra az volt a normális, kerültem az olyan műzli szeleteket, amik 40-50%-a cukor volt... nem ittam izotóniás italt sem...
Jelenleg ott tartok, hogy nem igazán esik jól ennyi cukrot bevinni a szervezetembe, ezért, csak a nagy intenzitású edzések alkalmával iszok isotóniás italt és eszek cukrosabb szeletet/zselét. Lazább tekerések alkalmával kerülöm ezeket.
Azt is hozzá kell tennem, hogy amióta jobban figyelek erre, nem lettem tőle erősebb, vagy nem lett kiugróan magasabb a teljesítményem sem! Annyit figyeltem meg, hogy kevésbé fáradok el, valamint a regeneráció nem igényel talán annyi időt.
De tényleg nehéz most bármilyen következtetést amúgy levonnom, mert a nyár gyakorlatilag számomra egy hegyi edzőtábor volt, 10 hetet töltöttem kint, ezalatt több mint 5000km-t mentem több mint 50.000m szinttel. Ilyen terhelésnek azért nem volt előtte kitéve a szervezetem.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Teljesen újraállítottam 0-ról a nyereg és a kormány pozíciót a hajtáshoz képest. Talán túl magasan és picit hátul volt a nyereg, majd egy hosszabb etapon kiderül.
A BMC a Tacx-on meg nem akart rendesen váltani, egyszerűen nem bírtam beállítani rendesen. Kapott a lánc és a hátsó váltó forgáspontjai egy nagyobb karbantartást, illetve a vezetőgörgőt közelebb engedtem a sorhoz, most úgy tűnik jól működik.
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Adok neki még egy esélyt az írásod nyomán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
A BMC a Tacx-on meg nem akart rendesen váltani, egyszerűen nem bírtam beállítani rendesen. Kapott a lánc és a hátsó váltó forgáspontjai egy nagyobb karbantartást, illetve a vezetőgörgőt közelebb engedtem a sorhoz, most úgy tűnik jól működik.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Szalon jól beszél, de ha már lett próbálgatva és nem jo, akkor nem lesztek barátokasebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 21:57Most egy Ritchey WCS Skyline nyergem van. Először se az igazi, de 1:30h után halál. Az ülőcsontom fölött mindent szétnyom, az összes szövetet egy kis területen, szinte pontszerűen. :) Ha tudom pihentetni 2 edzés közt, akkor kibírom, de ha így egymás utáni napokon órákat kell tekerni ráadásul kis ellenálláson nagy fordulattal, akkor végem van. Egyébként úgy van beállítva, ahogy a legkényelmesebb, marha sokat állítgattam, mire ilyen is lett egyáltalán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba...
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
Elég párnázottnak tűnik. Azt nem mindenki szeresse....
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nekem is sok bajom volt a nyergeimmel, aztán Pesten bemérték az ülepemet és vettem is ott egy Specialized nyerget amit ajánlottak (Speedway azt hiszem a bolt). Ez rögtön más lett, ezzel tekertem néhány napja körbe a Balatont. Nem mondom hogy a vége kellemes volt de nem volt vészes. Vettem egy másik nyerget is Szalon ajánlotta a mirrort ami még szuperebb szinte észrevétlen, de ez elég drága nyereg, ha van keret rá nagyon megéri.
Bocsánat de az előző hozzászólásomat nem jól illesztettem....
Bocsánat de az előző hozzászólásomat nem jól illesztettem....
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Most egy Ritchey WCS Skyline nyergem van. Először se az igazi, de 1:30h után halál. Az ülőcsontom fölött mindent szétnyom, az összes szövetet egy kis területen, szinte pontszerűen. :) Ha tudom pihentetni 2 edzés közt, akkor kibírom, de ha így egymás utáni napokon órákat kell tekerni ráadásul kis ellenálláson nagy fordulattal, akkor végem van. Egyébként úgy van beállítva, ahogy a legkényelmesebb, marha sokat állítgattam, mire ilyen is lett egyáltalán.Szalon írta: ↑2021.08.20., pén. 21:46El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba...
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 972
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1525
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
El tudod mondani konkrétan mi a probléma a nyereggel? Nyom esetleg valahol? Kidörzsöl egyes részt? Derekad fájdul meg inkább? Vagy….stb…asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba...
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Mert amúgy sokszor a hibás beállítás a ludas (nyeregmagasság, nyereg túl elöl/hátul van… lehet, hogy kis döntés segíthet (bár ez lenne a legutolsó…) kormány magasság…)
Számomra a rossz nyereg, az azonnal rossz volt, 1 perc után is, meg 2 óra után is. Persze azért kell kis idő lehet, míg visszarázódsz, de én magam részéről 1 hetet tudtam max nyeregnek adni… Ami jó, az általában elsőre is jó szokott lenni, a potenciált lehet benne érezni szerintem.
Milyen nyerget használsz most pontosan?
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Egyébként nálam szokott olyan lenni, hogy sehogy sem jó. De már tényleg 1,5ó múlva minden bajom van, fészkelődök, pozíciót váltok. Van,hogy simán bírom a 3ó tekerést is. Szerencsére versenyen nincs ilyesmi, nem is figyel az ember rá. (vagy ha annyira szar lenne,lehet ott is baj lenne) De az én esetem más lehet,mint nálad,mert nekem azért ritka,amikor nyom.
Re: Kerékpározás
Szerintem ezt már alaposan letesztelted. Másik kell.
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Köszi a segítséget! Féltem, hogy ez lesz... de elengedem... nyomjon mást.pärt írta: ↑2021.08.20., pén. 20:58Annyit, mint egy rossz házasságnak.asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? ...
Szerintem engedjétek el egymást.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Szerintem engedjétek el egymást.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4085
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5212
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Annyit, mint egy rossz házasságnak.asebestyen írta: ↑2021.08.20., pén. 20:51Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? ...
Szerintem engedjétek el egymást.
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Uraim! Mennyi időt érdemes adni magunknak, hogy megszokjunk egy nyerget? Az van, hogy 1:30 után márrendesen fáj, 2:00 tekerés után legszívesebben bevágnám a gépet az árokba... 
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Míg régebben jobban tapostam a pedált, nem fordulattal tekertem, meg rövidebbeket mentem vagy megálltam néha, addig el lehetett viselni, de 2 óra monoton endurance után pokoli. Hozzászokok majd vagy ha 1 hónap alatt heti 4x tekeréssel nem, akkor már nem?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Valverde …...
ma vigyáztak rá.
ma vigyáztak rá.Re: Kerékpározás
Húú,nemrég Atti berakta, hol állítható,nekem se látszott. Tableten nehézkes kivagdosnom. Engedni kell,hogy lássák a követők, vagy ha akarod, mindenki.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 19:39A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Settings/privacy controls/lent a heart rate visibility, de nem biztos,hogy csak ennyi
Atti a hozzáértő
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Márhogy spinningen is jól lehet gyakorolni. 99%-uk fixi..,.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ja az első lánckerék az 50/34.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 19:39A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13
Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
A hátsó oda 50/16 volt vissza 50/17 volt
Re: Kerékpározás
A Hr-t azt hol tudom beállítani, hogy lásd, én látom.revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 16:02melegítést sejtettem, hogy valami ilyen lehet benne. HR nem látszik. ha azt engedélyezed, jobban át lehet látni, mi történt és hol kell odafigyelni. utólagos elemzéshez kell a HR adat.lacee írta: ↑2021.08.19., csüt. 15:13Ja,ne is mondd van baj rendesen, ma pl. a világból is kitekernék....revox írta: ↑2021.08.19., csüt. 12:38
na,Téged aztán jól felhúztak a melóbanitt lett vagy 13-14 tüske a speedgörbében
![]()
de néztem, a tempó mellett ott van a pedálütem is szépen 95 környékén.![]()
ami esetleg észrevétel, hogy a melegítésre szánj kicsit több időt. nem sokkal ,de másfél kilinél elkezdtél menni. nyilván ezek nem voltak erősen beterhelő számok, gondolom azért, de azért kb 5 kili melegítés nem árt (főleg majd combosabb menetek esetén), amibe lehet keverni egy kis menést is.
érzetre milyen volt?
Nekem hozzájön 5,5-6 km. amit nem mérek, tehát kb. +2,5 km. melegítés van benne még és ugyanennyi levezetés, jól bekezdtem, mondtam is otthon, hogy Revi 5-6 gyorsítást mondott ehelyett volt v. 10-15![]()
Oda, lentről 6-ik fogaskereken volt végig itt a pulzusom nézegettem szinte zöld zónában volt végig, visszafelé 7-ik fogaskereken volt végig(elnézést, nem számoltam meg a fogszámot)na ott már bele-bele szaladt a piros zónába 152-158 között, pont a legjobb napot találtam erre,fönt a gáton nagy szél volt visszafelé, ott a 35-37 km/h. nem is ment max. 33 esetenként.Csináltam már tavaly is ilyet párszor de aztán elmaradt ,be kell állítsam az órát rendesen, hogy lássak egyszerre minden fontos adatot, ne kelljen piszkálni mert elvonja a figyelmed,motyogtam is mert egy szakasz a rosszabb részre esett, a kerékpárúton telibe is vertem a gyűrődéseket....iyenkor sajnálom a bringátAmúgy jó volt csak az az idegesítő mikor 31,9 átlagról visszaesel a végére 30,9-re,mondjuk ez máskor is így van.Heti kettőre megpróbálok beállni+1 hosszabb.....
Köszi a visszajelzést, kérni is akartam.![]()
a lánckrerekek fogszáma attól függ, mivel indul a sorod. campa szokott 12-vel, így akkor a 6. a 17-es, 7. a 18-as. ha nem, akkor egyel kevesebb értelem szerint, de a tempó és a pedálütem nekem azt súgja, 12vel indul a sorod, de fene tudja. sok dologtól függ az áttételezés, amibe a kerékátmérő is beleszól.
ha meg szél van,akkor vissza kell venni, nem kell 35, elég 32-33. gáton, szélben még az is finom tud lenni.
vixont,ami azért fontos, hogy az legyen ,ami ki van írva (legyen akkor 2x5 menés), hogy a fejlődés figyelhető legyen könnyen. de mivel ez unalmas, lehet kombinálni, hogy egyszer mégy 500-akat 35-36-al, következő alkalommal 1000-eket, de csak 33-34-el, pihenő ekkor marad csak 1 kili, szóval nem kell kapkodni, főleg az elején. Az áttétel,ha nincs pofaszél jó lenne az 50/17 és nem kell váltogatni (csak pihenőben fentebb, ill fentebb mehet, keményebb ne legyen, egyelőre pedálütemet emelünk), mintha más nem is létezne(de majd nézd meg pontosan,milyen lánckerekeid vannak. elől és hátul is. menéseken kellene tartani a 95 körüli fordulatot. 500-on kicsit mehet fölötte is, 1000-eken alatta picivel)
hétvégén egy sima mezei gurulás, 2-3 óra,ami belefér, aztán kezdődik a kövi hét az 500-akkal, majd ezerrel, majd hosszúval... és elölről... nyugi, nem lesz unalmas. jó lenne pulzust látni hozzá ez a kövi két hétre elég meló lesz.
xal vedd úgy,megkaptad a köv két heti tervet![]()
két széria között ha belefér, próbálhatsz egy lábbal tekerni 500 métert, majd lábcsere. ezt 2-3szor el kellene játszani, finomodik a hajtástechnikád.
az átlaggal ne foglalkozz
Online
Ami nem örökhajtós, de nincs rajta több áttétel, az a ss/ egysebi.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14409
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9543
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ezt, hogy tetszik érteni?!
Ami nem örökhajtós, de nincs rajta több áttétel, az a ss/ egysebi.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

