csak.hogy ne érezd magad magányosnak, nem
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14298
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9393
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Erről hallottatok valamit?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14298
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9393
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerencsétlen Froome megint jól odaverte magát. 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
ez Akesz? kevés a verseny itthon,de az akesztől mentesen az ég. de valami biztosítás csak lesz. ha magamból indulok ki, hogy mentünk a parádsasvár-mátraháza szakaszon felfele,... már nem bicóval
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Akesz verseny ráadásul, tehát nem is MKSZ. Én nem is indulnék rajta. A KRESZ dumát igen, mindig beleírják,hogy ezzel védjék magukat. De az a versenyzőkön nem segít,amikor beüt a baj. Verseny közben a KRESZ az utolsó, amire gondol az ember.
Re: Kerékpározás
sok sikertAAttila írta: ↑2025.08.27., szer. 21:48Nah, a magyar valóság. Megnéztem a Mátra-kör kiírását. Gyöngyösön rajt, utána a szokásos kör, de nem kell felmenni a Kékestetőre,hanem Mátrafüreden lesz a befutó. Na de! A verseny nem lezárt pályán megy,tehát a KRESZ szabályait be kell tartani, KÜLÖNÖSEN a lejtmenetben, nem szabad elhagyni a jobb ssávotmert szemben jöhetnekIgazán izgalmas lehet így versenyezni
![]()
U17-es csapattársam,most volt a válogatottal versenyen. A lejtmenetben 100-110-zel jöttek le. U17!
de szeritnem a forgalom lassítva lesz,amikor amezőny elhalad. Egy ilyen köörn nem megengedhető, hogy semmi lassítás ne legyen. olyankor megy a rendőt elől, aztán a forgalmat kiteszi padkára,míg a zárómotoros el nem megy. ha nem így lenne, az a verseny nem verseny, az mksz holtbiztos,hogy nem állna vele szóba. A lezárt pálya talán egyedül az időfutam OB-n van és diákolimpián,nálunk. meg persze,amit nem kint rendeznek országúton. Még a TdH ise minősül lezárt pályának, ezt a kresz lófaxt meg beírják minden kiírásba.
ha nem így lesz,ez lesz az utolsó mátra kör
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
aki ismeri a Mátrát, tudja, jó időben mi van ott...

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
Biza! A mászás a második oldal, utolsó 3 km-én (9,9%), 43 km felfelé utáni eufória.
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
A fiatal lefelé, az idősebb felfelé (is) élvezi.
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
Nah, a magyar valóság. Megnéztem a Mátra-kör kiírását. Gyöngyösön rajt, utána a szokásos kör, de nem kell felmenni a Kékestetőre,hanem Mátrafüreden lesz a befutó. Na de! A verseny nem lezárt pályán megy,tehát a KRESZ szabályait be kell tartani, KÜLÖNÖSEN a lejtmenetben, nem szabad elhagyni a jobb ssávotmert szemben jöhetnek
Igazán izgalmas lehet így versenyezni
U17-es csapattársam,most volt a válogatottal versenyen. A lejtmenetben 100-110-zel jöttek le. U17!
Igazán izgalmas lehet így versenyezni U17-es csapattársam,most volt a válogatottal versenyen. A lejtmenetben 100-110-zel jöttek le. U17!
Re: Kerékpározás
a fotón is a "spirálnak" nevezett,valójában tekercsrugós megoldásos bovdenház van, ahogy én látom (ami semmit nem jelentpärt írta: ↑2025.08.27., szer. 12:14Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum.
De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül. :DScreenshot_2025-08-27-10-19-47-22_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
egyébként, egyszer, valahol vettem egy olcsó bovdenszettet és meglepődve láttam,hogy a váltóbovden háza is tekercsrugós. Arra nem emléxem, 4 mli volt, vagy 5. De lehet a kínai, 3x10-es rendszerhez adták
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ha nem probléma, bedobom ide a volt edzőm hirdetését,hátha esetleg innen lesz jelentkező:
Online

De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5155
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum.
De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül.
Re: Kerékpározás
Már sajnos nem emlékszem melyik versenyen volt, de arra igen, hogy a közvetítés első részében. A kommentátor keresett valakit a PCS-en, és beírta, hogy "VAN" és Téged hozott fel, és mondta, hogy jéé a Vanik Zoltán-t hozta fel a keresés, meg mondta, hogy "aki nem tudná, ő nyert TDH-t 2002-ben, és most a TDH hivatalos fotósa". Én meg mondtam magamban hogy "de tudom".marconi írta: ↑2025.08.27., szer. 11:18Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.![]()
Sajnos visszakeresni nem tudom, mert nem szoktam elmenteni a közvetítéseket.
Re: Kerékpározás
Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.
[/quote]
Most vettem egy edzőkereket amin van egy 11-28 as 11 fokozatú ultegra sor. Nekem nem kell mert már van kettő ilyenem (azok se kellenek). Szóval elcserélném bármilyen használt 11-12 sebességes sorra aminek a teteje 30 vagy nagyobb. Vagy kulacsokra, gélre, italporra.
[/quote]
Most vettem egy edzőkereket amin van egy 11-28 as 11 fokozatú ultegra sor. Nekem nem kell mert már van kettő ilyenem (azok se kellenek). Szóval elcserélném bármilyen használt 11-12 sebességes sorra aminek a teteje 30 vagy nagyobb. Vagy kulacsokra, gélre, italporra.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Re: Kerékpározás
Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.![]()
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Re: Kerékpározás
mondjuk nekem az a bowden gyanús, most nézem,mintha nem a hosszanti szálas külső lenne, hanem a tekert. Láttam már ilyen megoldást kisebb kategóriában,azt nem tudom,tévedés volt,vagy szándékos
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha működik,igen
de elképzlhető,hogy gond nélkül megy. annyira feszes,ha húzzák,nem nagyon mozoghat, a külső bogden meg nem a fékeknél használt tekert. Esetleg a súrlódás a házon belül lehet kérdéses. láttam már olyat, a campa super recorddal nem lehetett mit kezdeni, mert az okos versenyzőnk levágta a bowdeneket lehető legrövidebbre, mert az úgy cool. De az elég precíz dolog. egy ilyen sora több játékot elvisel-het.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2129
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1334
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? 
(Nem, nem az enyém...
)
(Nem, nem az enyém...
Re: Kerékpározás
Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.pärt írta: ↑2025.08.26., kedd 22:52Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
Online
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5155
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
Online
Hosszútávon szerintem a 11/30 lehet a megoldás. Az 50/34-et megszerettem.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14298
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9393
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Most 50/34-11/34 van fent.marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
![]()
Hosszútávon szerintem a 11/30 lehet a megoldás. Az 50/34-et megszerettem.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
Re: Kerékpározás
puliszkaAAttila írta: ↑2025.08.26., kedd 15:47Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()
nekem a 10-es soron, ha 11-28-at használtam hegyen és lejöttem, síkon a 16 hiányzott sokszor. most nem hiányzik, riktán megyek 17 alá
de két rotor, két sor megold mindent. síkon lehet menni a 11-23-al is, némi huplit simán elvisz és 19ig egyesével megy. hegyis sor meg mindegy, hegy mindehogy xar
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu



