Több vonalon indulnék el, követve gondolatmeneted:SoundMania írta: ↑2025.05.10., szomb. 17:45Szerinted valami jóféle stúdiólemezjátszóra gondolt a kérdező az "ellátottal"? :)
Vagy egy 100e ft-os játékszerre, amit legyártani is kár volt nemhogy megvenni az.
Mikor egy Rega Planar 3 közel 500ezer szűken újan, egy nem olyan rossz hangszedővel.....? És még szimmetrikus kimenettel el sincs látva, csak van neki.... :)
1. A hangkarok kábelezése általában szimmetrikus, kivéve pl. az általad is említett Regákat. Innentől ha kedvünk tartja olyan kábelezést akasztunk a kar után, amit szeretnénk, főleg, ha 5pin-es DIN dugalj van rajta. Tehát nem az általad sugalmazott misztikum ködébe vész az ügy, hanem a tisztes középkategóriábva esik, ahol a futóműhoz választ egy jó kart az ember.
2. Abban igazad van, hogy a szimmetrikus kábelezést nem szokták az alsóbb ligákban alkalmazni, hiszen úgy gondoljuk, hogy akkor van értelme, ha az egész rendszert így építjük fel.
3. A sokak által megvetett és ekézett Pro-Ject nyilvánvalóan marketing okokból is bevezette a saját termékskáláján mérve a középkategóriától a szimmetrikus kábelezés lehetőségét és a phono erősítőin is kialakított ilyen csatlakozásokat. Leht lesajnálni, de szerintem a megoldás előnyeit hozza ez a megoldás: jobb zavarvédelem, alacsonyabb zaj, nagyobb dinamika. Ezt szerintem már pár tízezres beruházással ellnőrizni tudja a tulajdonos, ha a phonoja tud fogadni ilyen csatlakozást.