Pedig hifi ide, highend oda, egy 392-es Hemi motor hangjánál nincs szebb zene!

Sajnos hiába kongatták a vészharangot az autószerető emberek, szakemberek, újságírók, a gőgös német felső vezetés egyáltalán nem foglalkozott velük. Most, hogy kialakulóban van a para, még most sem tesznek semmilyen komoly lépést és úgy látom, hogy még most is csak teszegetnek. De nincs ezzel másképpen Japán, vagy Korea sem. Amerika köszöni, Ő elvan már a maga tizedére zsugorodott autóiparával.Aszpirin írta: ↑2025.01.13., hétf. 11:27A német gazdaság sajnos eléggé botladozik, és velük a német autógyártók is. A gond ott van, hogy ezek már most top-adózók nálunk is, ezért ha Lemmy kívánsága teljesül, igen nagy bajban leszünk, ezt garantálom. Márpedig van esély rá, nem is kicsi.
De majd az akkumulátorgyárak, meg a kínai autógíárak átveszik a szerepüket, jófajta kínai vendégmunkásokkal, éljen hát Kína
Ha valaki tátott szemmel jár, akkor azt is látja, hogy kamionok, buszok, hajók, stb is még mindig a foschtalicska dízel technológiát használják, tehát le velük!
Micsoda vágyakozás.Lemmy9.1 írta: ↑2025.01.12., vas. 21:00Érdemes egy-két videót megnézni a Youtubeon a kínai verdákról, hol, merre tartanak. Tarolni fognak, és nem csak az autókkal, hanem a motorokkal is. Imádkozom, hogy az európai foschalmazoknak vége legyen.Főbűnösök az ártásban.
Szomorú, hogy kiokádtak milliónyi dízel szutykot, amik még évtizedekig itt fognak belehányni a tüdőnkbe. Megbocsáthatatlan. Remélem tönkremegy az összes Tdi stb. gyártó és felsózzák a gyáraik helyét. Hajrá Kína!
Ennek sem jelentettek akadályt ezek az emelkedőkELEX írta: ↑2025.01.04., szomb. 13:40Volt ilyenem, W124 E420. 4200 ccm V8 szívó.Tctronic írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:57Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
Talán az eddigi legjobb autóm volt.
Legyen neked igazad, én nem akarok senkivel sem vitázni semmiről. Béke!ELEX írta: ↑2025.01.04., szomb. 16:49A valóságban:Szó sincs "egész más világ"-ról.....renamed to 'E 500'. The chassis constructed by Porsche was also used to produce the 400 E (W124.034), that was technically identical to its big brother, save its 4.2L V8....
Még a motorkód is azonos: M119, azonos váltó, befecskendező rendszer, futómű .....az E500 pár mm-el szélesebb, 90kg-al nehezebb.
De ha szerinted egészen más világ, akkor neked legyen az.
Ami egészen más világ volt, az az S Class (amiben amúgy ugyanezeket a motorokat használták).
Amikor megvolt még az E420-am, egy barátomnak volt S600-a. Sokszor mentem vele, vezettem is. 200 fölött nagyon nem éreztem jól magam benne, arról nem is beszélve, amikor lassítani kellett. Nagyon ment, nagyon kényelmes volt, de nem volt stabil nagy sebességeknél, a tömege miatt lassítani kihívás volt. A E420 végig kezelhető és stabil volt. Sosem féltem benne, mint az S600-ban.
A valóságban:
Szó sincs "egész más világ"-ról.....renamed to 'E 500'. The chassis constructed by Porsche was also used to produce the 400 E (W124.034), that was technically identical to its big brother, save its 4.2L V8....
Sajnos az E420-at az E500-tól nem csak az a párszáz köbcenti választja el, egész más világ a kettő, hiába néznek ki hasonlóan.ELEX írta: ↑2025.01.04., szomb. 13:40Volt ilyenem, W124 E420. 4200 ccm V8 szívó.Tctronic írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:57Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
Talán az eddigi legjobb autóm volt.
Volt ilyenem, W124 E420. 4200 ccm V8 szívó.Tctronic írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:57Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
Bizony, erről még a Porsche múzeumban is megemlékeztek:Alex_Aston írta: ↑2025.01.04., szomb. 11:33Szintén Porsche![]()
Vagyis anno részben a Porsche gyárban készült, no meg a fejlesztésben is részt vettek a mernökeik.
....
Csak hirtelen nem értettem, hogy mi az "annyira magyar" ebben.