feket663 írta: ↑2025.01.04., szomb. 13:53
Sajnos az E420-at az E500-tól nem csak az a párszáz köbcenti választja el, egész más világ a kettő, hiába néznek ki hasonlóan.
A valóságban:
....renamed to 'E 500'. The chassis constructed by Porsche was also used to produce the 400 E (W124.034), that was technically identical to its big brother, save its 4.2L V8....
Szó sincs "egész más világ"-ról.
Még a motorkód is azonos: M119, azonos váltó, befecskendező rendszer, futómű .....az E500 pár mm-el szélesebb, 90kg-al nehezebb.
De ha szerinted egészen más világ, akkor neked legyen az.
Ami egészen más világ volt, az az S Class (amiben amúgy ugyanezeket a motorokat használták).
Amikor megvolt még az E420-am, egy barátomnak volt S600-a. Sokszor mentem vele, vezettem is. 200 fölött nagyon nem éreztem jól magam benne, arról nem is beszélve, amikor lassítani kellett. Nagyon ment, nagyon kényelmes volt, de nem volt stabil nagy sebességeknél, a tömege miatt lassítani kihívás volt. A E420 végig kezelhető és stabil volt. Sosem féltem benne, mint az S600-ban.