"Sajnos nekem sincs jó tapasztalatom a márkaszervizekkel van kivétel de lesújtó a véleményemAszpirin írta: ↑2022.11.20., vas. 21:24A Rack Autó is benne van abban egy kicsit, hogy "elhagytam" a BMW-t, mint márkát. Nem túl durva a sztorim, de én is kaptam vissza tőlük úgy autót, hogy nem csinálták meg, amit elvileg megcsináltak.
Sajnos úgy tűnik, csöbörből vödörbe. Most a Porsche xy nevű cégek szívatnak egy fos autóval, amibe sikerült "belelépnem".
Valószínűleg előbb-utóbb felveszem én is az "undorító ügyfél" címkét, még pólót is csináltatok ezzel a felirattal.
Mert a birka ügyfél az nem undorító, de ha valaki leleplezi a hatalmas szaktudást és a folyamatos hazudozást, hát az bizony undorító ügyfél lesz...
26 éve járok a Honda Csernákhoz szervizbe, soha nem vágtak át. 20 éves Civicet megvette egy barátom, már két éve és imádja. Szó szerint.
Bayerische Müll Wagen közelébe sem szeretnék kerülni. Ahogy olvasgatok már a Skoda is beállt a 3f sorba.
Mindegy, én szeretek olyan autóval járni, amit nem kell havonta szervizbe vinni olyan hibával, amit hónapok alatt sem tudnak megoldani..
Tudnék mesélni, de felesleges kolléganő 2 és fél éves Captur vesszőfutásával kapcsolatban.






