A lentiekre reflektalva ki nem allhatom a sort de a gyumolcsoset imadom
Es mielott leirnad...tudom, hogy velem van a baj.
Csak, hogy a temanal maradjunk valamivel meg kell erkezni a golfpalyara is.

Azért a mai szgk val is nagyon más a sebesség érzet mint kb 25 évvel ezelőttAlex_Aston írta: ↑2022.05.03., kedd 20:32A baj az, hogy a nagyobb tömeg, nagyobb lendülettel is jár. Ha elnéz vele valamit a sofőr, sokkal nagyobb kárt okoz.tamagaba írta: ↑2022.05.03., kedd 18:32Nem értem mire ez a nagy SUV utálat. Divat szidni azokat mostanság. A béna sofőr mindennel béna, a szar kocsi így is úgy is megáll. Szemben a házunkkal anno állt egy korai X5 svájci rendszámmal (szomszéd rokon). Na az valahogy jól nézett ki. Sosem a kocsival van baj ...
És sajnos ilyen dögökkel jobban nyomják neki, mert más a sebesség érzet. És ez tetézi a bajt, ha beüt az esetleges elkerülhetetlen.

Nekem pl. ilyen kis szép varacskos disznaja

Ez jó! Még nem hallottam…Acme írta: ↑2022.05.03., kedd 20:14Ebben igazad van, az autó csak egy használati tárgy, az emberek teszik hozzá a sztereotípiákat.tamagaba írta: ↑2022.05.03., kedd 18:32Nem értem mire ez a nagy SUV utálat. Divat szidni azokat mostanság. A béna sofőr mindennel béna, a szar kocsi így is úgy is megáll. Szemben a házunkkal anno állt egy korai X5 svájci rendszámmal (szomszéd rokon). Na az valahogy jól nézett ki. Sosem a kocsival van baj ...
Számomra a SUV olyan, mint az alkoholmentes gyümölcsös sör. Divatos és vannak előnyei, de igazán csak az tudja szeretni, aki nem ismeri milyen az igazi ...![]()

A baj az, hogy a nagyobb tömeg, nagyobb lendülettel is jár. Ha elnéz vele valamit a sofőr, sokkal nagyobb kárt okoz.tamagaba írta: ↑2022.05.03., kedd 18:32Nem értem mire ez a nagy SUV utálat. Divat szidni azokat mostanság. A béna sofőr mindennel béna, a szar kocsi így is úgy is megáll. Szemben a házunkkal anno állt egy korai X5 svájci rendszámmal (szomszéd rokon). Na az valahogy jól nézett ki. Sosem a kocsival van baj ...
Ebben igazad van, az autó csak egy használati tárgy, az emberek teszik hozzá a sztereotípiákat.tamagaba írta: ↑2022.05.03., kedd 18:32Nem értem mire ez a nagy SUV utálat. Divat szidni azokat mostanság. A béna sofőr mindennel béna, a szar kocsi így is úgy is megáll. Szemben a házunkkal anno állt egy korai X5 svájci rendszámmal (szomszéd rokon). Na az valahogy jól nézett ki. Sosem a kocsival van baj ...


Egy új Astra pedig hamarabb, mint egy borsodi lefingott X5, ami ráadásul 2x annyival is megy jellemzően. És 4-5x akkora kárt okoz emiatt, mint egy esetleg egy hasonló állapotú borsodi AstraVinkler írta: ↑2022.05.03., kedd 16:50Egy 2 tonnas újabb suv (nem hóban, vagy jégen) tuti hamarabb áll meg, mint egy borsodi Opel Astra.komarfamily írta: ↑2022.05.03., kedd 10:35Lehet, hogy az a nyilatkozat a bmw reszerol olyan volt mint Bill Gates hirhedt "640kb ram eleg kell, hogy legyen barkinek" mondasa ami ugy nez ki, hogy csak egy varosi legenda.
Abban viszont van valami, hogy ket tonna folott en sem engednem a B jogsit. A minap az utcankban egy regebbi land rovert vezeto holgy osszecsukott 3 autot plusz a sajatjat, mert nem tudott megallni. Mindez ugy, hogy este volt es nem volt forgalom...
Nalunk rengeteg suv van a kornyeken es alig latnak ki a kormany mogul. Kb annyi a napi hasznalatuk, hogy kidobjak a gyereket a suliban es utana elmennek vasarolni.![]()

Egy 2 tonnas újabb suv (nem hóban, vagy jégen) tuti hamarabb áll meg, mint egy borsodi Opel Astra.komarfamily írta: ↑2022.05.03., kedd 10:35Lehet, hogy az a nyilatkozat a bmw reszerol olyan volt mint Bill Gates hirhedt "640kb ram eleg kell, hogy legyen barkinek" mondasa ami ugy nez ki, hogy csak egy varosi legenda.
Abban viszont van valami, hogy ket tonna folott en sem engednem a B jogsit. A minap az utcankban egy regebbi land rovert vezeto holgy osszecsukott 3 autot plusz a sajatjat, mert nem tudott megallni. Mindez ugy, hogy este volt es nem volt forgalom...
Nalunk rengeteg suv van a kornyeken es alig latnak ki a kormany mogul. Kb annyi a napi hasznalatuk, hogy kidobjak a gyereket a suliban es utana elmennek vasarolni.

A buckalakók bármire képesek!



Valamit nagyon félre érthetsz ezzel kapcsolatban, vagy nem jól írtam.

Jah igazad van!avl2 írta: ↑2022.05.01., vas. 17:42itt is ugy erzem, mintha "divat" lenne Alex Aston irasaiba belekötni (persze az is rá lehetöséget ;-)
simán lehet kapcsolatot, párhuzamot találni
a kapcsolat azok között pl.: BMW
a kapcsolat pl.: "minden" - na jó: igen sok - kategóriában nagyon felmentek a méretek, súlyok, lehet ez M3, sima 3, 7-es, de lehet ez Golf is (kivétel is lehet, de mennyi a "hízottakhoz" képest ?)
..ha szívózok azt mondom: az (is) tehet róla, aki "fogyaszt" = vásárol
aki az autójába minden szart szeretne, gerjeszti a keresletet, a gyártó meg kiszolgál
a tömeg biztonságot és érzeteket ad, a fogyasztók meg: akkor én is, én is; ..ne már én "szenvedjek", enyim és utasai sérüljön erösebben...társadalmi játszmák: ki mennyire a saját érdeket a "társadalmi" fölé helyezi
igaz ez az autózási mennyiségre is (neki kényelmes, a világ levegöjének, eröforrásainak rossz) és sok másra is

Szerintem a két dolognak semmi köze egymáshoz. Egy extra nagy, elektromos luxuslimuzin súlyát felemlegetni egy M3-as kontextusában, hogy is mondjam elég nyakatekert gondolatmenet.Alex_Aston írta: ↑2022.05.01., vas. 16:16Mondjuk, hogy mennyire kell komyan venni a BMW kinyilatkoztatását e témában?![]()

Mondjuk, hogy mennyire kell komyan venni a BMW kinyilatkoztatását e témában?

Mi az összefüggés az M3 és az elektromos 7-es BMW között?Alex_Aston írta: ↑2022.05.01., vas. 14:15Megint a tömeg téma.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2022/ ... paign=link
Amikor anno megjelent az első turbós M3-as kb. 9-10 éve, akkor azt nyilatkozták az M részlegnél, hogy motorerőből több nem kell, most már csak a tömeget kell csökkenteni. Ennek ellenére a következő M3-as, mintha nehezebb, és erősebb lenne...
Szóval ennyire lehet ezt komolyan venni. Bár az is igaz, hogy közel 3 tonna után tényleg érdekes lenne, ha tovább híznának. Már ez a bő 2,5 tonna is agyrém. Ha rajtam múlna, nem kapna engedélyt közúti használatra. De ugye, nem rajtam múlik![]()

Sajnos Karotta ezúttal is demagógra hozta a cikket, kár érte, mert fontos téma.Alex_Aston írta: ↑2022.04.29., pén. 08:46Sajnos ezzel egyet tudok érteni...
https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... rnak-olni/
Nemcsak nehéz dögök ezek, hanem magas építés miatt nem kompatibilisek a gyűrődő zónák.
Büntető adó kéne a magas epítésre, és a nehezebb autókra. Agyrém, amikor látom, hogy egy gyereket hurcolnak a 2 tonnás dögökben, és természetesen a 30-as zónában 60-al haladva.


Az említett autót nem én vettem, hanem a munkahelyem. Csak egy problémát vázoltam fel, ami lehet bárkivel megtörténhet. Ha nem ilyen hasonló. Ha saját részre vásárolnék autót az egy külön történet lenne. Én mindig ár/minőséget mérlegelnék mivel nagyon sok esetben látom az érem mindkét oldalát. Szerencsére eddig csak egy saját autót kellett vennem: (Használt Ford Focus 1.8 D 3 ajtós, azzal is beszívtam. VP 40 adagoló probléma Görögben, emlékezetes naAcme írta: ↑2022.04.28., csüt. 20:14.....
Eddig csak kétszer vettem szalonból új autót, de mindkét alkalommal jó tapasztalataim voltak. Minimális gondok adódtak velük (egy váltógomb és egy ablaktörlő csere). A kötelező szerviznél egyik helyen le akartak venni, az hiba volt mert gari után nem látták többet az autót.
Teljesítmény: a turbós benzinesek elvileg a gyári adat felett szoktak hozni.![]()
Igaz, nem vittem fékpadra, de a jelenlegi 130 TCe érzésre jóval felette van a gyári adatnak. A chip tuningot az átvétel napján maga a kereskedő ajánlotta - természetesen csak ha már nem lesz garis a verda.![]()
Eddig csak kétszer vettem szalonból új autót, de mindkét alkalommal jó tapasztalataim voltak. Minimális gondok adódtak velük (egy váltógomb és egy ablaktörlő csere). A kötelező szerviznél egyik helyen le akartak venni, az hiba volt mert gari után nem látták többet az autót.Tctronic írta: ↑2022.04.28., csüt. 17:45Lentebb említett autó. Pár hét használat után mindenki panaszkodott rá, hogy gyenge. Üresen még csak-csak, rakottan meghal egy kisebb emelkedőn is. Elődje, ami papíron kisebb telj+nyomatékú nyilván nem. Mivel a régi is megvan még, akik használták kivétel nélkül panaszkodtak rá. Autóban kb. 2000 Km. Visszavisz, panaszkodik. Munkafelvétel: mentünk vele hibakód nincs benne semmi baja. Kábé elküldtek a sunyiba minket..... Mondtuk de hát előző, ami gyengébb simán erősebb mint ez. Hosszas viaskodás után saját költségre (!) teljesítményt mértünk fékpadon. Mivel kicsit nagy a bódé, csak a gödöllői Egyetemen (SZIE) tudták megejteni.... Közös mérés márka ügyfélszolgálatosa nagy mellénnyel jelen.... Eredmény: 140 LE helyett 128LE, 340Nm helyett 290Nm.Hoppá. Akkor ezt elküldjük a gyárnak........ Hivatalosan 8%(!) eltérésig a gyár nem vizsgálja az ügyet.
Ez telj. kb annyi nyomatékban kicsit több.... Na várjuk a fejleményeket.
A sok rizsának az az alja, hogy új autóval is lehetnek szép, kellemes pillanatok.....![]()