fogod azt érezni. és ez talán kicsit a hátulütője a sok adatnézegetésnek, nem alakul ki az automatice érzékelő kellőképp.AAttila írta: ↑2021.09.13., hétf. 16:04Én bizony amikor hegynek (dombnakrevox írta: ↑2021.09.13., hétf. 14:29aki versenyen az órát nézi,azt ütni kellAAttila írta: ↑2021.09.13., hétf. 13:45Az én hr pántom is elmúlt 1 éves és nálam is szokott vacakolni. Néha bedob egy fals, rendszerint 240 körüli értéket vagy egyszerűen nem mér semmit. Kicsit igazgatok rajta és megy tovább. Bár a múltkor rájöttem egy hibára, a fogyástól már lazább volt, rá kellett állítani, utána 95%-ban jó volt. De ez a kevés igazgatás is zavar, főleg verseny közben nem fogok ezzel bajlódni.![]()
![]()
![]()
) felfelé megyek, nézem a wattot, hogy ne szálljak el. De majd ha rutinosabb leszek,talán anélkül is fog menni.
![]()
pl mi csapatban edzettünk, ott kb addig nézted az órát,míg átvetted a vezetést, megnézted,hogy megvan e a tempó,aztán nyomtad,nem volt idő bámulni a vekkert, tudni kellett érezni, hogy mennyivel mégy. meg hallottad, ha mögötted elkezdtek racsnizni,már régen baj volt (rádgurult a sor. de azt is lehet hallani,ha forgat,de nem ad neki tolóerőt. más a hajtás hangja. vagy gyorsítasz, vagy mégy hátra, ennyi voltál). ha meg nagyon csattogott a lánc, túl gyorsan mégy(már mögötted rángatják,nem beforog, lassíts).
másik egyszerű eset, majd nézz rá strava. az utóbbi pár esetben hr140 környékét lőttem be, mint közlekedési zóna (a szovátosoknál, a kis rövidek rezsiút,az nem érdekes). elindultam, ránéztem,megvan a 140 környéke,aztán nem kellett figyelni, lehet érezni, mi az a terhelés,ami ilyen pulzust szül. ha megnézed, néhány 133 környéki adattól (valsz folyadékpótlásos gurulás, vagy a felüljáróról lefele pihenő) és a felüljáróra felhajtás 150 környéki bpm-en kívül nagyjából 140 +- 3-4bpm mozgása van a görbének, mikor,hogy adta ki a szél.
xal menni fog az magától idővel. mindenesetre, ha a torkodban dobog, már elég magas lehet



