Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Penna-hírek
Moderátor: Penna-Poor
Online
Mire is jó egy igazi pro erősítő? Nem csak a zenei, de a kulináris élvezetek előidézésére is. A pro világban az erősítők wattjai sokkal inkább tűnnek hiteles wattoknak, mint a hifi világában (legalábbis néha így érzi az ember). Akár egy rezsót is meg lehet hajtani velük, amin leves fő Teljesítményadataok ellenőrzésére ezentúl javasolt a rezsómelegítés.
Feri
Egy igazi pro erősítő, mint a legmodernebb gulyáságyú!!! Ettől kivagyok akadva. Egy erősítő egyik legfontosabb ismérve az legyen, hányperc alatt képes egy századnak elegendő levest felmelegíteni hifiminőségben… mán neharagudjál de ez akkora baromság, még marketing fogásnak is blődség.
Ráadásul pont te rakod fel ezt a viccnek is értelmetlen képet, aki a hifi komponensek végletekig optimalizált és összejáratott, több napos együtt lakásos módszer híve vagy! Ezek után az egyszerű hifirajongó hogyan fogja tanaidat követni? Két zeneszám között odavágja a rezsóját, és ha ízetlen lesz a pacal, akkor visszaviszi a próbára kapott készüléket a Pennához?
István, elnézésedet kérem, hogy egy magyar pro audio fejlesztő cég nagy sikert aratott marketing ötletét egy külföldi kiállításról idézni mertem. Belátom hibáztam.
OFFTOPIC:
Lehet a pro szót vastag betűvel kellett volna írnom, meg a 2 szmájli sem elég úgy tűnik ?
Penna-hírek
Mire is jó egy igazi pro erősítő? Nem csak a zenei, de a kulináris élvezetek előidézésére is. A pro világban az erősítők wattjai sokkal inkább tűnnek hiteles wattoknak, mint a hifi világában (legalábbis néha így érzi az ember). Akár egy rezsót is meg lehet hajtani velük, amin leves fő Teljesítményadataok ellenőrzésére ezentúl javasolt a rezsómelegítés.
Feri
Egy igazi pro erősítő, mint a legmodernebb gulyáságyú!!! Ettől kivagyok akadva. Egy erősítő egyik legfontosabb ismérve az legyen, hányperc alatt képes egy századnak elegendő levest felmelegíteni hifiminőségben… mán neharagudjál de ez akkora baromság, még marketing fogásnak is blődség.
Ráadásul pont te rakod fel ezt a viccnek is értelmetlen képet, aki a hifi komponensek végletekig optimalizált és összejáratott, több napos együtt lakásos módszer híve vagy! Ezek után az egyszerű hifirajongó hogyan fogja tanaidat követni? Két zeneszám között odavágja a rezsóját, és ha ízetlen lesz a pacal, akkor visszaviszi a próbára kapott készüléket a Pennához?
István, elnézésedet kérem, hogy egy magyar pro audio fejlesztő cég nagy sikert aratott marketing ötletét egy külföldi kiállításról idézni mertem. Belátom hibáztam.
OFFTOPIC:
Lehet a pro szót vastag betűvel kellett volna írnom, meg a 2 szmájli sem elég úgy tűnik ?
Penna-hírek
Feri
Egy igazi pro erősítő, mint a legmodernebb gulyáságyú!!! Ettől kivagyok akadva. Egy erősítő egyik legfontosabb ismérve az legyen, hányperc alatt képes egy századnak elegendő levest felmelegíteni hifiminőségben… mán neharagudjál de ez akkora baromság, még marketing fogásnak is blődség.
Ráadásul pont te rakod fel ezt a viccnek is értelmetlen képet, aki a hifi komponensek végletekig optimalizált és összejáratott, több napos együtt lakásos módszer híve vagy! Ezek után az egyszerű hifirajongó hogyan fogja tanaidat követni? Két zeneszám között odavágja a rezsóját, és ha ízetlen lesz a pacal, akkor visszaviszi a próbára kapott készüléket a Pennához?
Jaj, ne vegyed már ennyire komolyan az életet.
Amúgy egy jó erősítővel készített leves mellé, érdemes lenne V8as motorblokkon sült tarját is odatenni.
Szerk.: lehet, hogy egy soros motorblokk kényelmesebb a sütéshez. Bár azok is meg vannak döntve.
Penna-hírek
Mire is jó egy igazi pro erősítő? Nem csak a zenei, de a kulináris élvezetek előidézésére is. A pro világban az erősítők wattjai sokkal inkább tűnnek hiteles wattoknak, mint a hifi világában (legalábbis néha így érzi az ember). Akár egy rezsót is meg lehet hajtani velük, amin leves fő Teljesítményadataok ellenőrzésére ezentúl javasolt a rezsómelegítés.
Feri
Egy igazi pro erősítő, mint a legmodernebb gulyáságyú!!! Ettől kivagyok akadva. Egy erősítő egyik legfontosabb ismérve az legyen, hányperc alatt képes egy századnak elegendő levest felmelegíteni hifiminőségben… mán neharagudjál de ez akkora baromság, még marketing fogásnak is blődség.
Ráadásul pont te rakod fel ezt a viccnek is értelmetlen képet, aki a hifi komponensek végletekig optimalizált és összejáratott, több napos együtt lakásos módszer híve vagy! Ezek után az egyszerű hifirajongó hogyan fogja tanaidat követni? Két zeneszám között odavágja a rezsóját, és ha ízetlen lesz a pacal, akkor visszaviszi a próbára kapott készüléket a Pennához?
-
Vendég
Penna-hírek
Mire is jó egy igazi pro erősítő? Nem csak a zenei, de a kulináris élvezetek előidézésére is. A pro világban az erősítők wattjai sokkal inkább tűnnek hiteles wattoknak, mint a hifi világában (legalábbis néha így érzi az ember). Akár egy rezsót is meg lehet hajtani velük, amin leves fő Teljesítményadataok ellenőrzésére ezentúl javasolt a rezsómelegítés.
De azért igyekeztek imitálni a terhelés induktivitását, hogy mégse csak ohmosat lásson az a szerencsétlen .
Itt a teljesítményen túl kibukna a méretezési probléma is ha van, bárhol is legyen az, úgyhogy tényleg nem hülyeség. Van egy olyan érzésem hogy nem mindegyik méregdrága erőműben van egy gulyáslevesre való...
- dixie-chicken
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5027
- Csatlakozott: 2007.03.16., pén. 20:56
- Értékelés: 2735
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Penna-hírek
de a futottak még darabok között van egy-két érdekes darab
Ja,az árához képest az a 126-os nem is olyan rossz
Technics SL1300G,MoFi Mastertracker,Michael Fidler MM Pro,Musical Fidelity M6Si,Tannoy D700S2...digitális:Marantz CD17KIS,Tidal/Teac UD-503
...it's only rock 'n' roll (but i like it)
...it's only rock 'n' roll (but i like it)
-
Vendég
Penna-hírek
tudja, hogy hogyan működött ez az automatikus tengelyközpontosítás, és leírja nekem, akkor azt nagyon megköszönöm.
A Vintageknob-on egy hozzászólás elég jól leírja a menetét a tányértologatásnak:
Dragon CT
Wooden plinth, sitting on four springs in the large towers at the four corners. Both decks have a glass top platter and metal sub platters. With the CT, you press the spindle to centre the top glass platter. Activiating the search system, the arm swings onto the leadout groove and works out how 'off' the resord is. A plunger then appears from inside the housing (bottom left) and nudges the glass platter... the whole platter then turns and the process repeats. When the error in the record is corrected, the arm swings back to its rest position. The CT is semi automatic: the arm swings to rest at the end of a side by using a linear motor - no crude mechanical devices here.
Köszönöm a leírást, mivel azonban nem tudok angolul, ezért kénytelen voltam a webfordító „segítségét” igénybevenni, ami az alábbi eredményre jutott:
Dragon CT
Fából készült oszloptalp, az ülés négy a nagyokban levő tavaszon tornyosul a négy saroknál. Mindkét fedélzetnek egy üveglegfelső tála és fémtengeralattjárótálai vannak. A CT-vel kényszeríted az orsót, hogy helyezze középpontba a legfelső üvegtálat. Activiating a keresőrendszer, a kar felleng a leadoutbarázdára és működik kint hogyan a resord mellett van. Egy búvár akkor megjelenik a lakás belseje-ből (az alj távozott) és megböki az üvegtálat... az egész tál akkor fordul és az eljárás ismétel. Amikor a hibát a rekordban kijavítják, a karlengések odahátrálnak a pihenőpozíciójához. A CT ikerház automatikus: a kar leng hogy egy oldal végén pihenjen azáltal, hogy használ egy vonalas motort, - nincsenek nyers mechanikus szerkezetek itt.
Mint látszik, ebből továbbra sem tudom, hogyan működik az automatikus tengelyközpontosítás, de legalább a mai „humorbonbonom” meg volt, (legjobban az a rész tetszik, hogy „Egy búvár akkor megjelenik a lakás belseje-ből (az alj távozott) és megböki az üvegtálat.”) és hát a jó kedv mindennél többet ér.
Online
A jövő héttől rendelhető az Oyaide új, profiknak és szimmetrikus rendszerekbe szánt Across 900 XX típusú XLR csatlakozós, szimmetrikus jelátvitelre optimalizált kábele. 50.000.- Ft lesz az 1m hosszú szerelt darab és valószinűleg az Oyaide kábelekre jellemező finom, lágy hangú kábelként lehet majd jellemezni. Majd kipróbáljuk.
Penna-hírek
A jövő héttől rendelhető az Oyaide új, profiknak és szimmetrikus rendszerekbe szánt Across 900 XX típusú XLR csatlakozós, szimmetrikus jelátvitelre optimalizált kábele. 50.000.- Ft lesz az 1m hosszú szerelt darab és valószinűleg az Oyaide kábelekre jellemező finom, lágy hangú kábelként lehet majd jellemezni. Majd kipróbáljuk.
Online
tudja, hogy hogyan működött ez az automatikus tengelyközpontosítás, és leírja nekem, akkor azt nagyon megköszönöm.
A Vintageknob-on egy hozzászólás elég jól leírja a menetét a tányértologatásnak:
Dragon CT
Wooden plinth, sitting on four springs in the large towers at the four corners. Both decks have a glass top platter and metal sub platters. With the CT, you press the spindle to centre the top glass platter. Activiating the search system, the arm swings onto the leadout groove and works out how 'off' the resord is. A plunger then appears from inside the housing (bottom left) and nudges the glass platter... the whole platter then turns and the process repeats. When the error in the record is corrected, the arm swings back to its rest position. The CT is semi automatic: the arm swings to rest at the end of a side by using a linear motor - no crude mechanical devices here.
TX-1000
A much more impressive unit, in terms of complexity and construction quality. With this deck, the top platter is moved by a series of motors housed INSIDE the sub platter. The search arm rises, Thunderbireds-like, out of the main plinth on a motorised platform, before swinging out onto the record. There is a digital display, which tells you how out the record is, both in figures and illuminated on a graph. Everything on this deck is automated, including the nominal centre, which is stored in the TX memory. Suspension - amazing - the deck floats on a bed of air, which is pumped into the four feet: it has a lovely damped 'bounce' to it.
I can see why an engineer would prefer to work on the CT, not least because all of the electronics are on one circuit board (as opposed to about five or six for the TX). Furthermore, it is a MUCH simpler unit. But for the sound, I cannot believe that the CT would sound better than the TX. In many ways, comparisons are difficult, as the CT came with its own arm. However, a TX with an SME V and Koetsu Red would sound sublime... Owning both decks, I know where my money would go and my CT is currently in... for repair! :-
Kösz érdekes, egyszer kipróbálnám őket
Penna-hírek
tudja, hogy hogyan működött ez az automatikus tengelyközpontosítás, és leírja nekem, akkor azt nagyon megköszönöm.
A Vintageknob-on egy hozzászólás elég jól leírja a menetét a tányértologatásnak:
Dragon CT
Wooden plinth, sitting on four springs in the large towers at the four corners. Both decks have a glass top platter and metal sub platters. With the CT, you press the spindle to centre the top glass platter. Activiating the search system, the arm swings onto the leadout groove and works out how 'off' the resord is. A plunger then appears from inside the housing (bottom left) and nudges the glass platter... the whole platter then turns and the process repeats. When the error in the record is corrected, the arm swings back to its rest position. The CT is semi automatic: the arm swings to rest at the end of a side by using a linear motor - no crude mechanical devices here.
TX-1000
A much more impressive unit, in terms of complexity and construction quality. With this deck, the top platter is moved by a series of motors housed INSIDE the sub platter. The search arm rises, Thunderbireds-like, out of the main plinth on a motorised platform, before swinging out onto the record. There is a digital display, which tells you how out the record is, both in figures and illuminated on a graph. Everything on this deck is automated, including the nominal centre, which is stored in the TX memory. Suspension - amazing - the deck floats on a bed of air, which is pumped into the four feet: it has a lovely damped 'bounce' to it.
I can see why an engineer would prefer to work on the CT, not least because all of the electronics are on one circuit board (as opposed to about five or six for the TX). Furthermore, it is a MUCH simpler unit. But for the sound, I cannot believe that the CT would sound better than the TX. In many ways, comparisons are difficult, as the CT came with its own arm. However, a TX with an SME V and Koetsu Red would sound sublime... Owning both decks, I know where my money would go and my CT is currently in... for repair! :-
Kösz érdekes, egyszer kipróbálnám őket
-
Vendég
Penna-hírek
Az nekem is, bár nem volt soha csak egy kisebb Nakamichim a kilencvenes években.
Sajnos nekem sem volt, de hallottam néhányszor nálam tehetősebb (és jobb beszerzési forrásokkal rendelkező) ismerőseimnél, és megértem miért tartják a világ legjobb kazettás magnójának.
Ezek a magnók egyébként még mindig nagyon drágák (annak ellenére, hogy ma már szinte senki nem magnózik). Nemrég volt fenn a német ebay-en egy pasinál tíz darab vadonatúj állapotban lévő Dragon dobozával mindennel, és egy hét leforgása alatt elkelt mind a tíz ha jól emlékszem valami 700 euró körüli fix áron. 200 000 Ft (szállítással, mi egyébbel együtt) egy kazettás magnóért pedig nem kicsinység.
Habár sokszor mondtam, ezeknek a generálszósz zabálóknak fura srófra jár az agyuk.
Penna-hírek
Persze a kiállított rendszer többi része sem volt akármi:
És az állványok sem.
Évek óta nézegetem ezeket, de hát az áruk...
És az állványok sem.
Évek óta nézegetem ezeket, de hát az áruk...
Analóg: Roksan Xerxes, SME IV, Supex 900S, Paravicini MC3, Audio Innovations 200;
Digit: Roon ROCK, SOtM 200, Singxer SU-1; Lite DAC50, Soekris 1941;
Preamp: #26 tube+TVC, #801 tube; Amp: 300B SET;
Kábelek: VhAudio Flavor 2 és 4 táp, Jon Risch DIY IC és hangfal;
Speaker: Acoustic Energy Aelite 3
Digit: Roon ROCK, SOtM 200, Singxer SU-1; Lite DAC50, Soekris 1941;
Preamp: #26 tube+TVC, #801 tube; Amp: 300B SET;
Kábelek: VhAudio Flavor 2 és 4 táp, Jon Risch DIY IC és hangfal;
Speaker: Acoustic Energy Aelite 3
Online
Egy érdekes cikk a Mixonline nevű pro audio portálról. Állításuk szerint a Urei 813 volt a valaha gyártott legsikeresebb nagy méretű, falba építhető studió monitor.
"1977 UREI 813 Studio Monitors
In the mid-’70s, UREI founder Bill Putnam—unhappy with the sound of the Altec 604 monitors in his United Western Studios—worked with UREI’s Dean Austin and Dennis Fink on ways to improve the 604. They replaced Altec’s multicell horn with a wider dispersion design and added a 15-inch Eminence woofer to boost LF output. Ed Long applied his Time-Align™ crossover techniques to achieve time- coherent, true point-source performance.
Engineers and producers mixing on the system were so enthusiastic about its sound that UREI started producing the monitors as a commercial product, with the first UREI 813 debuting in 1977. Typically soffit-mounted, these large, double-15 monitors were ideal for the larger, higher-SPL control rooms of the time.
Two years later, Altec replaced its Alnico 604-8H with a ferrite model, requiring modifications to the 813 design, including a foam diffraction buffer, crossover mods and small Helmholtz resonators in the horn flare. This 1979 model was the 813A, followed by the 815A (a 604, plus two extra woofers) and the single-driver 811A, but the 813A was far more popular.
Financial and QC problems at Altec led UREI to find a new driver source, now mating PAS coaxial 15 to a JBL 2425 compression driver. The new 813B version debuted in 1983. Later that year, Putnam sold the business to Harman, with UREI becoming a division of JBL Professional; the 813C, a new model with all JBL drivers, launched in 1984. But in its various incarnations, the UREI 813 was the most successful large-format studio monitor ever made."
http://mixonline.com/TECnology-Hall-of- ... rs-090106/
Penna-hírek
Egy érdekes cikk a Mixonline nevű pro audio portálról. Állításuk szerint a Urei 813 volt a valaha gyártott legsikeresebb nagy méretű, falba építhető studió monitor.
"1977 UREI 813 Studio Monitors
In the mid-’70s, UREI founder Bill Putnam—unhappy with the sound of the Altec 604 monitors in his United Western Studios—worked with UREI’s Dean Austin and Dennis Fink on ways to improve the 604. They replaced Altec’s multicell horn with a wider dispersion design and added a 15-inch Eminence woofer to boost LF output. Ed Long applied his Time-Align™ crossover techniques to achieve time- coherent, true point-source performance.
Engineers and producers mixing on the system were so enthusiastic about its sound that UREI started producing the monitors as a commercial product, with the first UREI 813 debuting in 1977. Typically soffit-mounted, these large, double-15 monitors were ideal for the larger, higher-SPL control rooms of the time.
Two years later, Altec replaced its Alnico 604-8H with a ferrite model, requiring modifications to the 813 design, including a foam diffraction buffer, crossover mods and small Helmholtz resonators in the horn flare. This 1979 model was the 813A, followed by the 815A (a 604, plus two extra woofers) and the single-driver 811A, but the 813A was far more popular.
Financial and QC problems at Altec led UREI to find a new driver source, now mating PAS coaxial 15 to a JBL 2425 compression driver. The new 813B version debuted in 1983. Later that year, Putnam sold the business to Harman, with UREI becoming a division of JBL Professional; the 813C, a new model with all JBL drivers, launched in 1984. But in its various incarnations, the UREI 813 was the most successful large-format studio monitor ever made."
http://mixonline.com/TECnology-Hall-of- ... rs-090106/
Online
A képen sokasodó Zanden elektronikákat sem kellene ingyen a szomszédnak ajándékozni.
Jól van na, csak nekem annyira tetszik pl. a Dragon magnó is.
Az nekem is, bár nem volt soha csak egy kisebb Nakamichim a kilencvenes években.
Penna-hírek
A képen sokasodó Zanden elektronikákat sem kellene ingyen a szomszédnak ajándékozni.
Jól van na, csak nekem annyira tetszik pl. a Dragon magnó is.
Az nekem is, bár nem volt soha csak egy kisebb Nakamichim a kilencvenes években.
-
Vendég
Penna-hírek
A képen sokasodó Zanden elektronikákat sem kellene ingyen a szomszédnak ajándékozni.
Jól van na, csak nekem annyira tetszik pl. a Dragon magnó is.
Online
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Persze a kiállított rendszer többi része sem volt akármi:
Ha egyszer sok pénzem lenne (erre semmi esély), akkor vennék egy ilyen Nakamichi Dragont, de full Dragon láncot raknék utána.
A képen sokasodó Zanden elektronikákat sem kellene ingyen a szomszédnak ajándékozni.
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Persze a kiállított rendszer többi része sem volt akármi:
Ha egyszer sok pénzem lenne (erre semmi esély), akkor vennék egy ilyen Nakamichi Dragont, de full Dragon láncot raknék utána.
A képen sokasodó Zanden elektronikákat sem kellene ingyen a szomszédnak ajándékozni.
Online
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Igen ez a nagy legenda, a Nakamichi Dragon, de itt a másik kar nem hangkarként funkcionál, hanem valami bonyolult módon (én sosem értettem hogy) az automatikus tengelyközpontosításban van szerepe.
Ha tudja, hogy hogyan működött ez az automatikus tengelyközpontosítás, és leírja nekem, akkor azt nagyon megköszönöm.
Nem értek a lemezjátszókhoz sajnos
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Igen ez a nagy legenda, a Nakamichi Dragon, de itt a másik kar nem hangkarként funkcionál, hanem valami bonyolult módon (én sosem értettem hogy) az automatikus tengelyközpontosításban van szerepe.
Ha tudja, hogy hogyan működött ez az automatikus tengelyközpontosítás, és leírja nekem, akkor azt nagyon megköszönöm.
Nem értek a lemezjátszókhoz sajnos
-
Vendég
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Persze a kiállított rendszer többi része sem volt akármi:
Ha egyszer sok pénzem lenne (erre semmi esély), akkor vennék egy ilyen Nakamichi Dragont, de full Dragon láncot raknék utána.
-
Vendég
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Igen ez a nagy legenda, a Nakamichi Dragon, de itt a másik kar nem hangkarként funkcionál, hanem valami bonyolult módon (én sosem értettem hogy) az automatikus tengelyközpontosításban van szerepe.
Ha tudja, hogy hogyan működött ez az automatikus tengelyközpontosítás, és leírja nekem, akkor azt nagyon megköszönöm.
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Csak nem a "centírozós"?
>>Egy nemzetnél sem vagyunk alábbvalók<
Online
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Persze a kiállított rendszer többi része sem volt akármi:
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Persze a kiállított rendszer többi része sem volt akármi:
Online
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Penna-hírek
Ja, nem is írta, hogy tetszik a Nakamichi.
Életem egyik legjobb hangja volt a kiállításokon hallottak közül az alábbi, amiben egy Nakamichi lemezjátszó adta a léleknek valót
Online
Részleteket nem tudok, de egy belga kiállításon meg is lehetett a levest kóstolni, amit az erősítővel főztek
Tudom már, hideg gyümölcsleves.
Inkább olyan igazi gulyás
Penna-hírek
Részleteket nem tudok, de egy belga kiállításon meg is lehetett a levest kóstolni, amit az erősítővel főztek
Tudom már, hideg gyümölcsleves.
Inkább olyan igazi gulyás
-
Vendég
Penna-hírek
Részleteket nem tudok, de egy belga kiállításon meg is lehetett a levest kóstolni, amit az erősítővel főztek
Tudom már, hideg gyümölcsleves.
Online
Mire is jó egy igazi pro erősítő? Nem csak a zenei, de a kulináris élvezetek előidézésére is. A pro világban az erősítők wattjai sokkal inkább tűnnek hiteles wattoknak, mint a hifi világában (legalábbis néha így érzi az ember). Akár egy rezsót is meg lehet hajtani velük, amin leves fő Teljesítményadataok ellenőrzésére ezentúl javasolt a rezsómelegítés.
Nekem azért vannak némi kételyeim.
Mekkora feszültségre lett tervezve ez a rezsó?
Mert hogy még Amerikában is 110 volt-os készülékek vannak, ha jól tévedek, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy 110 V lenne egy erősítő kimenőfeszültsége.
Vagy csak nekem szűk keresztmetszetű a fantáziám?
Részleteket nem tudok, de egy belga kiállításon meg is lehetett a levest kóstolni, amit az erősítővel főztek
Penna-hírek
Mire is jó egy igazi pro erősítő? Nem csak a zenei, de a kulináris élvezetek előidézésére is. A pro világban az erősítők wattjai sokkal inkább tűnnek hiteles wattoknak, mint a hifi világában (legalábbis néha így érzi az ember). Akár egy rezsót is meg lehet hajtani velük, amin leves fő Teljesítményadataok ellenőrzésére ezentúl javasolt a rezsómelegítés.
Nekem azért vannak némi kételyeim.
Mekkora feszültségre lett tervezve ez a rezsó?
Mert hogy még Amerikában is 110 volt-os készülékek vannak, ha jól tévedek, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy 110 V lenne egy erősítő kimenőfeszültsége.
Vagy csak nekem szűk keresztmetszetű a fantáziám?
Részleteket nem tudok, de egy belga kiállításon meg is lehetett a levest kóstolni, amit az erősítővel főztek
-
Vendég
Penna-hírek
A nagy Luxman a kedvencem, vizuálisan persze
Bennem ezek a két (vagy még több) karos lemezjátszók mindig nagyon vegyes érzelmeket keltenek, ez alól csak a Nakamichik voltak kivételek.
