Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14313
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9410
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.10.25., szomb. 22:55
Annyira azért csak nem csúnya... :rolleyes: :D
.
shopping.jpg
Ez mondjuk nem az a bicó, de ez sem csúnya. :rolleyes: A másik egy elfuserált setup, nem is tudom honnan van a kép.
Én ellennék ezzel a Cube-al is! Sőt! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6233
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7753
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Annyira azért csak nem csúnya... :rolleyes: :D
.
shopping.jpg
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5788
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

A képek alapján:
Trek
Ridley
Cube

Bár én köztudottan aero fan vagyok, vagyis egyikért sem adnék pénzt, de ha már választani kellene :D

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14313
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9410
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.10.25., szomb. 22:27
Itt a táblázata, valaki nálam okosabb segítsen megfejteni, hogy mi ebben a ráció. gondolkodik.gif
A felsőcső hossza viszont sokkal, 5 cm-rel hosszabb. Maga a reach lehet, h 1 cm-rel rövidebb, de hátrafelé is nyúlik. Gondolom így fordulékonyabb.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az Ridley Heliumról a tesztelők állították, hogy izgága lefelékben, nekem természetesen semmi tapasztalatom vele. Pofára nekem bejön, de ez nem véletlen, kimondottan klasszikus, egyszerűbb csőformákkal operáló forma, én meg még ilyen esztétikán szocializálódtam. (Azért a Trek modernebb arányai is tetszenek.)
ridley-helium-slx-disc-carbon-1932417 (1).jpg
A Cube ehhez képest olyan számomra, mintha minden részletét más tervezte volna, akik amúgy nincsenek egymással beszélő viszonyban. Ettől természetesen még valószínűleg baromi jó gép, csak nem találom arányosnak.
Screenshot_2025-10-25-22-22-14-74_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
Itt a táblázata, valaki nálam okosabb segítsen megfejteni, hogy mi ebben a ráció. gondolkodik.gif
Csatolmányok
geo-attain-c62-slx-1741249~2.jpg

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5788
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2025.10.25., szomb. 22:06
Alig várom, hogy a bicajon múljon bármi. :D
Azt hiszem, mi ezt hiába várjuk 31_1_21.gif


Csapattársam most vett új TT sisakot, mondta, ha kell, enyém lehet a régi (1 éves :D ) Jót mosolyogtam és közöltem, nyugodtan meghírdetheti, mert nálam nem azon fog múlni az átlagsebesség ;peace;

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6233
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7753
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Olyan jó Nektek, mászó gép, bizonytalan lejtőző gép... :smile53: :D
Én bárminek nevezett bicajjal lassú vagyok mászásban, mert nem vagyok elég erős, és szarul megyek lefelé, mert béna vagyok. :D Alig várom, hogy a bicajon múljon bármi. :D
Én szeretem az idomtalan púpostevét. :D Szebb az Émonda (lehet/valószínű jobb is). :smile32:
Ha tehetem, inkább a gravelgumis CX géppel megyek az erdőben, még mindig az a favorit (nekem).
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5788
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Pärt nem tud a lefelékben nyuggermódban közlekedni 31_1_21.gif még ha ideges a bicó, akkor sem :fekverohog:

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14313
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9410
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Régóta figyelem a Ridley bringákat, de nekem egy soha be nem teljesült ígéret kategória. A Cube-ok szerintem komolyabb kategóriát képviselnek, számomra a forma is rendben lenne, de nem nekem kellett, ugye. Tény, h ez a Trek más, remélem hozza geoban, amit vársz.
Egy dolog biztos. Az endurance kerékpárok lefelében ki@xott idegesek. Az enyém is, nem is tudok tisztességesen ereszkedni vele, dehát ezek rekreációs kerékpárok, a nyugger guruljon csak szépen lefele. :smile29:
Cserébe nagyon kényelmes, én ezt a békát le tudtam nyelni. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2025.10.25., szomb. 18:55

Gratula, remélem sikerül majd magadra szabnod gyorsan, aztán meg sok-sok boldog km-t hozzá!

Egy tipp a fékcsőhöz, nekem működött...
Köszönöm!
Köszi a tippet! Már próbáltam, sajnos itt nem működik. Itt a fékcső az integrált kormány aljában egy csatornában van elvezetve kívül, tehát a kormány belsejében nem tud hajladozni, a csatorna meg milliméterre megszabja a hosszt, lentebb, a villanyaknál, villaszárban is nulla játék. Na de kellett nekem ilyen divatbringát választani! :D

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.10.25., szomb. 18:03

1 fokkal jobb, mintha rövid lenne. :)
Én azért kíváncsi lennék, miért pont Ő/ez ( ahogy tetszik :D ) lett a választott. :cheers1:
Igen, így azért tényleg egyszerűbb lesz.

Természetesen Ő (mint a kutyáknál is :D).

A választási szempontjaim kezdetben jóval alacsonyabbra tették a lécet. Legelőször is szélesebb gumik, akkor meg már nézzük meg, milyen is a tárcsa az országútin, kíváncsi voltam a karbonvázra is, jöhet 1-2 plusz fokozat, hogy ne kelljen kétévente egyszer nagyi sort felszerelni a Kékesezéshez. Kb. innen indult, de ahogy kezdtem elmerülni a témában, úgy döntöttem, hogy jöjjön minden: e-váltás, mélyprofilú kerekek, rejtett kábelek. Már korábban jó sok hirdetést nézegettem, aztán élőben is szemrevételeztem egy fotókon gyönyörű használt gépet - Pinarello Paris - de a mélymagyar valóság szívlapáttal vert pofán. Aszfaltnyalások a váltón, mindkét karon, a stucni zárókupakon (!), és ha ez nem elég, egy több centis repedés a lakkozáson, és ugyan röntgenszemem nincs, de fantáziám van hozzá, hogy esetleg a festék alatt is. Szóval egy tipikus honi, szürkeimportos garázs-"vállalkozás" portékája. Szerencsére csak tíz kilit autóztam érte. Ez élég hamar az új gépek felé terelt, végül két baromi jó árú Ridley felett vekengtem - Fenix Slic és Helium - mindkettő Sram force-szal, már kosárban is voltak, de mindkettővel voltak fenntartásaim. A Fenix-nél a vázon és a szetten felül a többi cucc elég szerény volt, a Helium már egy tisztességes kerékkel érkezett volna, de utóbbit két tesztelő is ideges lejtőzőként jellemezte, továbbá mindkettőnél 28 mm volt a max. gumiszélesség. Ezek egyébként eltérő felhasználásra szánt gépek, a Fenix egy endurance, a Helium egy pillekönnyű mászógép. Néztem még Cube-okat is (Attain, Agree), amik nagyon jó ár/értek arányúak, de egyrészt valószínűleg pont ezért nem is voltak készleten, másrészt olyan megemészthetetlen és érthetetlen geojuk volt, amilyennel még sohasem találkoztam, pl. a 3-4 méretugrásnyi stack-el a reach szinte semennyit nem nőtt, sőt az egyiknél még csökkent is egy kicsit. 36_1_5.gif Harmadrészt - és ez persze erősen szubjektív - akármeddig nézegettem őket, nekem csak idomtalan púpostevék maradtak, márpedig egy részben a midlife crisis által motivált vásárlás azért hozzon tartós esztétikai élményt. :D
Aztán szembejött ez az Emonda, pedig közben már majdnem megvettem valamelyik Ridley-t. Mivel nem kellet az ország másik végébe elmennem, adtam neki egy esélyt. Minden szempontomat kipipálta, szép is, ha mennie kellene, nem kell rajta sokáig kotlanom, úgyhogy hazajött. Nem kiabálom el, de nem találtam még csontvázakat, szép állapotú, a karbantartás magyaros fillérbaxó jegyeit nem viseli magán. Full Dura Ace, a lánc, sor, tárcsák, tányérok, fékbetétek is, minimális kopással, a szett gyakorlatilag karcmentes, a vázon is kevés használati nyom, kerék is szép (küllőfeszességeket nem ellenőriztem, de az is rendben levőnek tűnik), még a gumikban is van bőven élet.

A vétel előtti nézelődés, kutakodás közben szembesültem vele, hogy a Litespeed-emre idáig úgy tekintettem, mint egy kellemes túragépre, de a jelöltek geotáblázataival összevetve sokkal inkább valahol félúton van a race és endurance közt. Ez erősen elgondolkoztatott, hogy akkor most melyik ketegóriában keresgéljek. Mivel kipróbálni nem nagyon tudok semmit, ezért elképzelhető, hogy csak fotelelmélet, de a táblázatok alapján én nem érzékelem azt a hűde nagy különbséget egy-egy gyártó két eltérő felhasználásra szánt modellje közt. Legalábbis nem akkorát, amit némi hangolással ne lehetne egymás közelébe hozni. Az mindenesetre lejött, hogy az erősen endurance gépek azért már talán túlságosan csuklós buszok lesznek ahhoz képest, amit megszoktam. Ennél a Treknél szerencsére nagyon könnyen beállítható a megszokott pozíció.
Amúgy ez a lassan kihalófélben levő (?) mászógép kategóriába tartozik, de remélem azért majd valahogy elvergődünk síkon és lejtőn is. :rolleyes:
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2025.10.25., szomb. 20:16-kor.

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1509
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

pärt írta:
2025.10.25., szomb. 12:06
asebestyen írta:
2025.10.25., szomb. 11:21

Merre volt / lesz az első karika?
Természetesen Bükkbe. :rolleyes:
De még pár dolog vár rám előtte: a fékváltókart pár fokkal feljebb kellett húznom, amit a rejtett csövek nem tolerálnak; lehetetlen az első fékcsövet akár egy millivel is beljebb szuszakolni, szóval rövidíteni kell. Viszont itt a tanyán esélytelen csak úgy boltból olyan komoly dolog beszerzése, mint egy 400 forintos oliv, pláne a légtelenítő tölcsérhez országúti toldó adapter, úgyhogy most webshop bogarászás van, hogy lehetőleg legalább csak két helyről kelljen összerendelgetni a cuccokat, ne háromból. Ja, mert akkor már kellenek láncok, belsők - ehhez a felnihez nincs elég hosszú szelepes belsőm, tartalék nélkül meg bátorság elindulni - meg a T47 középcsapágyhoz kulcs... szóval ma még az Öreggel gurulok.
Hülye állapot, másfél hete itthon van, de még csak öt percet tudtam vele menni (off topic okok miatt). sad.gif
Gratula, remélem sikerül majd magadra szabnod gyorsan, aztán meg sok-sok boldog km-t hozzá!

Egy tipp a fékcsőhöz, nekem működött. Próbáld meg visszahúzni a fékcsövet a féknyereggel. 2 csavart kiveszed a féknyeregből, aztán visszahúzod a felesleget, rögzíted a fékkart a kívánt pozícióba, majd visszatolod a féknyerget a helyére. Segítség lehet, ha nem megy könnyen, hogy a művelet közben forgatod a kormányt.
Így nem kell bontani-vágni-légteleníteni... még :rolleyes: valamint nem rossz, ha van egy kis tartalék, vágni könnyebb, mint toldani... :)
Annyi, hogy ha visszarakod a féknyerget, akkor figyelj arra, hogy központosítva legyen, ami nem nehéz, én egy kb névjegykártya vastagságú papírt rakok a féktárcsa és betétek közé mindkét oldalra, majd a féket meghúzva tartva rögzítem a féknyerget a helyére.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6233
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7753
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.10.25., szomb. 12:06
asebestyen írta:
2025.10.25., szomb. 11:21

Merre volt / lesz az első karika?
Természetesen Bükkbe. :rolleyes:
De még pár dolog vár rám előtte: a fékváltókart pár fokkal feljebb kellett húznom, amit a rejtett csövek nem tolerálnak; lehetetlen az első fékcsövet akár egy millivel is beljebb szuszakolni, szóval rövidíteni kell. Viszont itt a tanyán esélytelen csak úgy boltból olyan komoly dolog beszerzése, mint egy 400 forintos oliv, pláne a légtelenítő tölcsérhez országúti toldó adapter, úgyhogy most webshop bogarászás van, hogy lehetőleg legalább csak két helyről kelljen összerendelgetni a cuccokat, ne háromból. Ja, mert akkor már kellenek láncok, belsők - ehhez a felnihez nincs elég hosszú szelepes belsőm, tartalék nélkül meg bátorság elindulni - meg a T47 középcsapágyhoz kulcs... szóval ma még az Öreggel gurulok.
Hülye állapot, másfél hete itthon van, de még csak öt percet tudtam vele menni (off topic okok miatt). sad.gif
1 fokkal jobb, mintha rövid lenne. :)
Én azért kíváncsi lennék, miért pont Ő/ez ( ahogy tetszik :D ) lett a választott. :cheers1:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2025.10.25., szomb. 15:25

én fehér nyerget és ilyen kormányszalagot tennék rá :rolleyes: (szólj, ha kell, nekem itt áll 2 éve)

amúgy bijankiződben (és fehér nyereggel a bicón :napsut: ) meg ugyanez a tekerő így nézett ki egyébként :smile32:
Köszi! A nyereg még marad, egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (még nem próbáltam :D), elég pofás, könnyű darab. A kormánytbetekerő most le van kapva a karok állítása miatt, de az is teljesen rendben van, sehol sincs leütve.

Avatar
trane
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 279
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2894

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2025.10.25., szomb. 12:12

Mmmmm...
én fehér nyerget és ilyen kormányszalagot tennék rá :rolleyes: (szólj, ha kell, nekem itt áll 2 éve)

amúgy bijankiződben (és fehér nyereggel a bicón :napsut: ) meg ugyanez a tekerő így nézett ki egyébként :smile32:
Csatolmányok
DSCF9762.JPG
DSCF9761.JPG
P1080018.JPG

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5788
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Pärt, nagyon sok hátszeles/probléma mentes kilómétert kívánok ezzel a gyönyörű paripával. Már én is várom a közös tekerést, hogy megcsodáljam a gépet :smile53: (Persze csak a parkolóban,mert nem foglak utolérni ;peace; )

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2025.10.25., szomb. 12:12
Rotox írta:
2025.10.25., szomb. 07:18

Part-nak: Azér' egy sárga nyereg még sokat dobna rajta. :kapdelm:

Komolyra fordítva: gyönyörű! :smile32: :smile53:
Mmmmm...IMG_20251024_193220~2.jpg
Jajj :ohnoohnoohno:
Így színezve is sokk.

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2025.10.25., szomb. 07:18

Part-nak: Azér' egy sárga nyereg még sokat dobna rajta. :kapdelm:

Komolyra fordítva: gyönyörű! :smile32: :smile53:
Mmmmm...
IMG_20251024_193220~2.jpg

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.10.25., szomb. 11:21

Merre volt / lesz az első karika?
Természetesen Bükkbe. :rolleyes:
De még pár dolog vár rám előtte: a fékváltókart pár fokkal feljebb kellett húznom, amit a rejtett csövek nem tolerálnak; lehetetlen az első fékcsövet akár egy millivel is beljebb szuszakolni, szóval rövidíteni kell. Viszont itt a tanyán esélytelen csak úgy boltból olyan komoly dolog beszerzése, mint egy 400 forintos oliv, pláne a légtelenítő tölcsérhez országúti toldó adapter, úgyhogy most webshop bogarászás van, hogy lehetőleg legalább csak két helyről kelljen összerendelgetni a cuccokat, ne háromból. Ja, mert akkor már kellenek láncok, belsők - ehhez a felnihez nincs elég hosszú szelepes belsőm, tartalék nélkül meg bátorság elindulni - meg a T47 középcsapágyhoz kulcs... szóval ma még az Öreggel gurulok.
Hülye állapot, másfél hete itthon van, de még csak öt percet tudtam vele menni (off topic okok miatt). sad.gif

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6233
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7753
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.10.25., szomb. 00:12
Vinkler írta:
2025.10.24., pén. 22:42
Elég felsőpolcos az egész bringa. Badarság lenne nem használni a wattmérőt, ha már van.
Beszámolót kérünk!
Na jó, de én badar vagyok. :D
A hifimen sem nyöktetem azokat a funkciókat, amikre nincs szükségem, ezen sem fogom.
Merre volt / lesz az első karika?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2129
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1334
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Vinkler írta:
2025.10.24., pén. 20:47
...
(Ez az egyik kedvenc színösszeállításom)
Part-nak: Azér' egy sárga nyereg még sokat dobna rajta. :kapdelm:

Komolyra fordítva: gyönyörű! :smile32: :smile53:

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.24., pén. 22:42
Elég felsőpolcos az egész bringa. Badarság lenne nem használni a wattmérőt, ha már van.
Beszámolót kérünk!
Na jó, de én badar vagyok. :D
A hifimen sem nyöktetem azokat a funkciókat, amikre nincs szükségem, ezen sem fogom.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14313
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9410
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Elég felsőpolcos az egész bringa. Badarság lenne nem használni a wattmérőt, ha már van.
Beszámolót kérünk!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.24., pén. 21:19
Legalább szingós?
Annyira nem vagyok ínyenc. :D Peremes, sőt, löttytelen.

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.10.24., pén. 21:20

Háááát, megleptél. Ha aközött kellett volna válasszak, hogy Revi 190cm magas 130kg színizom lett a Tisza-tó óta vagy Te veszel egy ilyesmi bicajt, inkább Revi átalakulásra szavazok, hogy esélyesebb. gondolkodik.gif :D
Mintha lenne wattmérő a hajtókaron... de lehet nem jól látom... Most már mutasd meg, milyen edzőgörgőt vettél! :D
Minden estre gratulálok hozzá, komoly puska! :smile53: :smile32:
Köszönöm, a szintemhez sajnos túl komoly is. :unsure: Bár ha mind csak azt hajtanánk, ami már éppen kiszolgálja a tudásunkat...elég szerény vasakat rugdosnánk. :D
Igen, wattmérős de ez nem volt szempont a vételnél. Szégyen, de az nem lesz használva, továbbra sem érdekel a dolog (görgőm sem lesz, inkább futok télen valamennyit, bár utálom).

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”