Ez mondjuk nem az a bicó, de ez sem csúnya.
Én ellennék ezzel a Cube-al is! Sőt!

Ez mondjuk nem az a bicó, de ez sem csúnya.


A felsőcső hossza viszont sokkal, 5 cm-rel hosszabb. Maga a reach lehet, h 1 cm-rel rövidebb, de hátrafelé is nyúlik. Gondolom így fordulékonyabb.

Azt hiszem, mi ezt hiába várjuk



Köszönöm!

Igen, így azért tényleg egyszerűbb lesz.asebestyen írta: ↑2025.10.25., szomb. 18:03
1 fokkal jobb, mintha rövid lenne. :)
Én azért kíváncsi lennék, miért pont Ő/ez ( ahogy tetszik) lett a választott.
![]()
Harmadrészt - és ez persze erősen szubjektív - akármeddig nézegettem őket, nekem csak idomtalan púpostevék maradtak, márpedig egy részben a midlife crisis által motivált vásárlás azért hozzon tartós esztétikai élményt. 
Gratula, remélem sikerül majd magadra szabnod gyorsan, aztán meg sok-sok boldog km-t hozzá!pärt írta: ↑2025.10.25., szomb. 12:06Természetesen Bükkbe.![]()
De még pár dolog vár rám előtte: a fékváltókart pár fokkal feljebb kellett húznom, amit a rejtett csövek nem tolerálnak; lehetetlen az első fékcsövet akár egy millivel is beljebb szuszakolni, szóval rövidíteni kell. Viszont itt a tanyán esélytelen csak úgy boltból olyan komoly dolog beszerzése, mint egy 400 forintos oliv, pláne a légtelenítő tölcsérhez országúti toldó adapter, úgyhogy most webshop bogarászás van, hogy lehetőleg legalább csak két helyről kelljen összerendelgetni a cuccokat, ne háromból. Ja, mert akkor már kellenek láncok, belsők - ehhez a felnihez nincs elég hosszú szelepes belsőm, tartalék nélkül meg bátorság elindulni - meg a T47 középcsapágyhoz kulcs... szóval ma még az Öreggel gurulok.
Hülye állapot, másfél hete itthon van, de még csak öt percet tudtam vele menni (off topic okok miatt).![]()

1 fokkal jobb, mintha rövid lenne. :)pärt írta: ↑2025.10.25., szomb. 12:06Természetesen Bükkbe.![]()
De még pár dolog vár rám előtte: a fékváltókart pár fokkal feljebb kellett húznom, amit a rejtett csövek nem tolerálnak; lehetetlen az első fékcsövet akár egy millivel is beljebb szuszakolni, szóval rövidíteni kell. Viszont itt a tanyán esélytelen csak úgy boltból olyan komoly dolog beszerzése, mint egy 400 forintos oliv, pláne a légtelenítő tölcsérhez országúti toldó adapter, úgyhogy most webshop bogarászás van, hogy lehetőleg legalább csak két helyről kelljen összerendelgetni a cuccokat, ne háromból. Ja, mert akkor már kellenek láncok, belsők - ehhez a felnihez nincs elég hosszú szelepes belsőm, tartalék nélkül meg bátorság elindulni - meg a T47 középcsapágyhoz kulcs... szóval ma még az Öreggel gurulok.
Hülye állapot, másfél hete itthon van, de még csak öt percet tudtam vele menni (off topic okok miatt).![]()


Köszi! A nyereg még marad, egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (még nem próbáltam
én fehér nyerget és ilyen kormányszalagot tennék rá

Természetesen Bükkbe.

Merre volt / lesz az első karika?


Köszönöm, a szintemhez sajnos túl komoly is.asebestyen írta: ↑2025.10.24., pén. 21:20
Háááát, megleptél. Ha aközött kellett volna válasszak, hogy Revi 190cm magas 130kg színizom lett a Tisza-tó óta vagy Te veszel egy ilyesmi bicajt, inkább Revi átalakulásra szavazok, hogy esélyesebb.![]()
![]()
Mintha lenne wattmérő a hajtókaron... de lehet nem jól látom... Most már mutasd meg, milyen edzőgörgőt vettél!![]()
Minden estre gratulálok hozzá, komoly puska!![]()
![]()