Úgy gondolom ez az eb, valahol itt lett elhantolva.

Úgy gondolom ez az eb, valahol itt lett elhantolva.
Benne vagyok egy ATC facebookos forumban es egy srac passziv ATC-et vitt haza mert tobb oras hallgatozas utan azt talalta szebbnek. A kovetkeztetes levonasat rad bizom.mikro makro írta: ↑2025.02.19., szer. 13:47Újabb végerősítő nyűglődés, ha valakit érdekel.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Ülj le fiam 1-es.-CB- írta: ↑2025.02.19., szer. 14:03Ha jól tudom az aktivakban is D class az erősítés.tottyi írta: ↑2025.02.19., szer. 13:59Aztan ugy is activ ATC lesz a vege vagy egy nagyon draga erosito. :)mikro makro írta: ↑2025.02.19., szer. 13:47Újabb végerősítő nyűglődés, ha valakit érdekel.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Futottam tavaly én is egy kört jobbnak mondott D osztályú vassal. Hiába volt a bődületes erő, meg 4000 es damping, nem volt szebb mélye, mint a 60 watt A osztálynak. A magasakról, felbontásról ne is beszéljünk.
ezt átfogalmaznám:vlszinű úgy, amilyen a felvétel
Egyszer ettem kígyóuborkát. Jó, de olyan semmilyen íze volt, amilyen egy uborkának szokott.
Mar a legkisebb activ ATC-ben is Discrete MOSFET class A/B bi-amp pack with 200W/50W erosito van (SCM20ASL Pro).-CB- írta: ↑2025.02.19., szer. 14:03Ha jól tudom az aktivakban is D class az erősítés.tottyi írta: ↑2025.02.19., szer. 13:59Aztan ugy is activ ATC lesz a vege vagy egy nagyon draga erosito. :)mikro makro írta: ↑2025.02.19., szer. 13:47Újabb végerősítő nyűglődés, ha valakit érdekel.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Futottam tavaly én is egy kört jobbnak mondott D osztályú vassal. Hiába volt a bődületes erő, meg 4000 es damping, nem volt szebb mélye, mint a 60 watt A osztálynak. A magasakról, felbontásról ne is beszéljünk.
Ha jól tudom az aktivakban is D class az erősítés.tottyi írta: ↑2025.02.19., szer. 13:59Aztan ugy is activ ATC lesz a vege vagy egy nagyon draga erosito. :)mikro makro írta: ↑2025.02.19., szer. 13:47Újabb végerősítő nyűglődés, ha valakit érdekel.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Az elit tanulók az A osztályba járnakmikro makro írta: ↑2025.02.19., szer. 13:47Újabb végerősítő nyűglődés, ha valakit érdekel.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Aztan ugy is activ ATC lesz a vege vagy egy nagyon draga erosito. :)mikro makro írta: ↑2025.02.19., szer. 13:47Újabb végerősítő nyűglődés, ha valakit érdekel.
Kipróbáltam az 12 pro ATCket d-osztályúval, egy hypex n-core modulra épített végerősítővel. Az említett erősítő rengeteg nagyon jó kritikát kapott nemzetközi fórumokon, de azt a faktort nem vettem számításba, hogy az ATC mennyire leleplező az erősítőkkel szemben. A világ összes digitális ampokra jellemző tulajdonsága a nyakamba zúdult, amint rákötöttem a falakra. 16bites jellegű, kellemetlen tónusú, zeneietlen magasak, szűkös sztereó tér, természetellenes hangszer reprodukció, élettelen tónus. A mélyek határozottságára és feszességére ugyan jó hatással volt a d class amp katonás tranziensválasza, de ez az egyetlen jó dolog, amit meg tudnék említeni. Elképzelhető, hogy komolyabb d-osztályúval nem ez lett volna a helyzet, de további kísérletek nem várhatók részemről ezügyben.
Az akusztika fontos. Jó, hogy kiderült. Akkor marad a régebbi HitSpace végfok? Így már jól szól ezzel?mikro makro írta: ↑2025.02.02., vas. 17:26Valójában szobaakusztikai probléma volt elsősorban. Betettem két izmosabb basszuscsapdát, ami megszűntette a basszus helységen belüli egyenletlen mennyiségét, valamint rájöttem, hogy nincs baj a mélyek feszességével - ez a jó, ahogy most van és az eddigi falak természetellenesen kihúzták a mélyek bizonyos tartományait, hogy feszesebbnek tűnjön, mintha lett volna egy pici kompresszió a mélyeken. Ezt onnan gondolom, hogy most már nagyon sok és sokfajta zenét hallgattam az scm 12eseken és a jó felvételeknél az ég világon semmi baj nincs a mélyekkel, ellenben a legkisebb oda nem illő frekvenciát vagy biz. frekik mennyiségbeli problémáit nagyon szembetűnően kidobja (teszem azt 90hz-nél túl lett húzva 2db-el, azt azonnal érezni, hogy az ott sok és mivel rengeteg zenében vannak hasonló problémák, így azt gondoltam, hogy a falakkal van baj, de ... nem. A zenék keverésével van.BLX írta: ↑2025.01.05., vas. 20:04Szerintem kb leírtad mi a különbség az aktív és passzív között. Nem biztos, hogy megkapod, amit keresel, de persze ehhez próba kell. Simán lehet, hogy az újabb Hitsapce vékfok már hozza, amit szeretnél. Beszélj velük, hátha tudtok valamit "boltolni" (futár, demo darab, beszámítás, etc.) távolról. https://www.hitspace.hu/shop/hs-pp250-h ... p250#attr=mikro makro írta: ↑2025.01.05., vas. 19:12Nincs összehasonlítási alapom, csak az aktívokkal tudom összehasonlítani ezt a soundot, de az aktívok többnyire azonnalibb, attackosabb mélyválaszt adtak, az ennél olcsóbbak/rosszabbak is. Lustának ezt sem mondanám, de egyáltalán nem vagyok elhasalva ha őszinte akarok lenni. Viszonylag részletesek a mélyek, de hiányzik az a századmásodperces azonnaliság, amit aktívoknál megszoktam illetve a legalsó regisztereket kicsit puhánynak érzem és az overall mélyválaszt minimálisan erőtlennek élem meg (nem amiatt hogy ne menne elég mélyre, mert sokkal mélyebbre megy, mint amire számítottam). Simán lehet amúgy, hogy ezt a passzív mivolta hozza magával és nem erősítő para, de mivel másik erősítővel nem tudom kipróbálni, így kénytelen vagyok venni egyet, hogy ezt megtehessem. Egyéb paramétereit tekintve lenyűgöző a genelec/dynaudio féle monitoros világ után, sokkal zeneibb univerzum, egyedül a mélyeivel van bajom. Elég messze élek budapesttől és ritkán járok oda, így mostanában nem hiszem, hogy lesz alkalom hit space-ben ampot tesztelni, de igen, ott azt mondják, hogy ez a pp100 kb egyenértékű az atc p1 erősítővel. Esetleg ha van olyan itt a fórumon aki tudna arról pár szót ejteni, hogy milyen különbségeket vél felfedezni a 12 pro esetében egyes erősítők között, az is segítene. Köszönöm.
Most látom pécsi vagy...
Ismered őket? https://shop.rrs.hu/audiophile-172
Lehet tudnak, adni próbára valami "erős" végfokot.
Ezen a fórumon, lehet több embernek van tapasztalata ezekkel az eszközökkel:
https://www.menemszol.hu
Remélem sikerrel jársz. Majd írj, hogy alakulnak a dolgok :)
Valójában szobaakusztikai probléma volt elsősorban. Betettem két izmosabb basszuscsapdát, ami megszűntette a basszus helységen belüli egyenletlen mennyiségét, valamint rájöttem, hogy nincs baj a mélyek feszességével - ez a jó, ahogy most van és az eddigi falak természetellenesen kihúzták a mélyek bizonyos tartományait, hogy feszesebbnek tűnjön, mintha lett volna egy pici kompresszió a mélyeken. Ezt onnan gondolom, hogy most már nagyon sok és sokfajta zenét hallgattam az scm 12eseken és a jó felvételeknél az ég világon semmi baj nincs a mélyekkel, ellenben a legkisebb oda nem illő frekvenciát vagy biz. frekik mennyiségbeli problémáit nagyon szembetűnően kidobja (teszem azt 90hz-nél túl lett húzva 2db-el, azt azonnal érezni, hogy az ott sok és mivel rengeteg zenében vannak hasonló problémák, így azt gondoltam, hogy a falakkal van baj, de ... nem. A zenék keverésével van.BLX írta: ↑2025.01.05., vas. 20:04Szerintem kb leírtad mi a különbség az aktív és passzív között. Nem biztos, hogy megkapod, amit keresel, de persze ehhez próba kell. Simán lehet, hogy az újabb Hitsapce vékfok már hozza, amit szeretnél. Beszélj velük, hátha tudtok valamit "boltolni" (futár, demo darab, beszámítás, etc.) távolról. https://www.hitspace.hu/shop/hs-pp250-h ... p250#attr=mikro makro írta: ↑2025.01.05., vas. 19:12Nincs összehasonlítási alapom, csak az aktívokkal tudom összehasonlítani ezt a soundot, de az aktívok többnyire azonnalibb, attackosabb mélyválaszt adtak, az ennél olcsóbbak/rosszabbak is. Lustának ezt sem mondanám, de egyáltalán nem vagyok elhasalva ha őszinte akarok lenni. Viszonylag részletesek a mélyek, de hiányzik az a századmásodperces azonnaliság, amit aktívoknál megszoktam illetve a legalsó regisztereket kicsit puhánynak érzem és az overall mélyválaszt minimálisan erőtlennek élem meg (nem amiatt hogy ne menne elég mélyre, mert sokkal mélyebbre megy, mint amire számítottam). Simán lehet amúgy, hogy ezt a passzív mivolta hozza magával és nem erősítő para, de mivel másik erősítővel nem tudom kipróbálni, így kénytelen vagyok venni egyet, hogy ezt megtehessem. Egyéb paramétereit tekintve lenyűgöző a genelec/dynaudio féle monitoros világ után, sokkal zeneibb univerzum, egyedül a mélyeivel van bajom. Elég messze élek budapesttől és ritkán járok oda, így mostanában nem hiszem, hogy lesz alkalom hit space-ben ampot tesztelni, de igen, ott azt mondják, hogy ez a pp100 kb egyenértékű az atc p1 erősítővel. Esetleg ha van olyan itt a fórumon aki tudna arról pár szót ejteni, hogy milyen különbségeket vél felfedezni a 12 pro esetében egyes erősítők között, az is segítene. Köszönöm.
Most látom pécsi vagy...
Ismered őket? https://shop.rrs.hu/audiophile-172
Lehet tudnak, adni próbára valami "erős" végfokot.
Ezen a fórumon, lehet több embernek van tapasztalata ezekkel az eszközökkel:
https://www.menemszol.hu
Remélem sikerrel jársz. Majd írj, hogy alakulnak a dolgok :)
Szerintem kb leírtad mi a különbség az aktív és passzív között. Nem biztos, hogy megkapod, amit keresel, de persze ehhez próba kell. Simán lehet, hogy az újabb Hitsapce vékfok már hozza, amit szeretnél. Beszélj velük, hátha tudtok valamit "boltolni" (futár, demo darab, beszámítás, etc.) távolról. https://www.hitspace.hu/shop/hs-pp250-h ... p250#attr=mikro makro írta: ↑2025.01.05., vas. 19:12Nincs összehasonlítási alapom, csak az aktívokkal tudom összehasonlítani ezt a soundot, de az aktívok többnyire azonnalibb, attackosabb mélyválaszt adtak, az ennél olcsóbbak/rosszabbak is. Lustának ezt sem mondanám, de egyáltalán nem vagyok elhasalva ha őszinte akarok lenni. Viszonylag részletesek a mélyek, de hiányzik az a századmásodperces azonnaliság, amit aktívoknál megszoktam illetve a legalsó regisztereket kicsit puhánynak érzem és az overall mélyválaszt minimálisan erőtlennek élem meg (nem amiatt hogy ne menne elég mélyre, mert sokkal mélyebbre megy, mint amire számítottam). Simán lehet amúgy, hogy ezt a passzív mivolta hozza magával és nem erősítő para, de mivel másik erősítővel nem tudom kipróbálni, így kénytelen vagyok venni egyet, hogy ezt megtehessem. Egyéb paramétereit tekintve lenyűgöző a genelec/dynaudio féle monitoros világ után, sokkal zeneibb univerzum, egyedül a mélyeivel van bajom. Elég messze élek budapesttől és ritkán járok oda, így mostanában nem hiszem, hogy lesz alkalom hit space-ben ampot tesztelni, de igen, ott azt mondják, hogy ez a pp100 kb egyenértékű az atc p1 erősítővel. Esetleg ha van olyan itt a fórumon aki tudna arról pár szót ejteni, hogy milyen különbségeket vél felfedezni a 12 pro esetében egyes erősítők között, az is segítene. Köszönöm.
Hello,mikro makro írta: ↑2025.01.05., vas. 16:40Hello,
SCM12 pro-t használ esetleg valaki ? Erősítő tippet szeretnék kérni hozzá, ha esetleg van valakinek ötlete 1000euro környékéig. Perpill a hit space féle 100wattos PP100 amppal használom, csomagdealben így érte meg használtan megvenni a falakat, de ahogy nézegettem, ez a 2x50w nem találkozik a gyári spec minimumával sem a wattok számát illetően. Egyelőre az Apollon NCx500ST-t nézegettem, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy jó ötlet lenne d-osztályút venni mellé. Valójában szinte semmi tapasztalatom nincs a passzívok terén, a régi entry level passzív "hifi" konfigom óta kizárólag aktív stúdiómonitoraim voltak 2000euro/pár árfekvésig bezárólag, ezekhez képest némi előrelépést tapasztalok a passzív scm12-esekkel de a 60-100hz közti mélyek szilárdságával nem vagyok teljesen kibékülve és van egy olyan érzésem, hogy ez a jelenség a relatíve kis teljesítményű erősítő rovására írható. Megköszönném, ha valaki tudna ajánlani nagyobb teljesítményű, de még megfizethető és vállalható hangú (nyilván nem high end) erősítőt, akár használtat ...
Ez a szett ott volt a bécsi kiallításon.