Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 21:42
AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 21:36
revox írta:
2022.09.29., csüt. 20:27

Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton :D Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal ;peace; sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40 ;peace;
Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?
Bár nem tőlem kérdezted,de ez tól fúgg, statikus 40, vagy résztávok pihenővel.
Ritkán mentúnk 40el statik,de mi pl ha ketten voltunk, megtoltuk hortobágyot kilis váltásokkal. De edzésen ez ritka dolog. Jellemzőbb a gyorsabb résztàv és pihenő.

Nálam nézd meg a 2014 aug 5 tréninget. 5 kili melegítés, a végén 5 leforgatás kistányér. A köztes kb 53-54 kili 43 avg,de az már fingatós. Nem kell sokat tudni elől menni,tudni kell leforogni. Ha elméred elől, a végére nem tudsz visszasorolni, oxt elmegy a vonat... kell a power, de fontosabb, hogy jól oszd be és okosan. Nyilvàn alapkövételmény a tökéketes bribgakezelés,helyezkedés,kerékrakás,egyenesen haladás. Éreznk kell, hogy a kerék hol van, első,hátsó, nincs idő nézelődni. Szinte vakon teszed oda a kereket, ha kell 2 centire a másik hátsójához,de az embert figyeled, nem a kereket.

Xal annyit, amennyit kell és szabad :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 21:36
revox írta:
2022.09.29., csüt. 20:27
AAttila írta:
2022.09.28., szer. 21:13
Igazából itt van a lényeg, mert az avg 33 melegítéssel és a végén esőben volt. A közepén mentünk egy 30 kilis tempót, ami avg 40 volt.
Screenshot_20220928-211020_Strava.jpg
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton :D Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal ;peace; sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40 ;peace;
Mi el voltink kényeztetve. Akadálxmdntes főútvonal. Akkor még az aszfalt is tükör volt.Fel lehrtett álni rendesen. Ha 15en voltunk,még nem nyitottunk új sort, elfértúnk. Két kisrbb puklin kívül sík. Mondjuk a hortobágyi szél ott volt,de megszoktuk...

Érdeme valami jó utat keresni elég minőségit lehet úgy menni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 21:36
revox írta:
2022.09.29., csüt. 20:27
AAttila írta:
2022.09.28., szer. 21:13
Igazából itt van a lényeg, mert az avg 33 melegítéssel és a végén esőben volt. A közepén mentünk egy 30 kilis tempót, ami avg 40 volt.
Screenshot_20220928-211020_Strava.jpg
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton :D Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal ;peace; sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40 ;peace;
Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.09.29., csüt. 20:27
AAttila írta:
2022.09.28., szer. 21:13
Igazából itt van a lényeg, mert az avg 33 melegítéssel és a végén esőben volt. A közepén mentünk egy 30 kilis tempót, ami avg 40 volt.
Screenshot_20220928-211020_Strava.jpg
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton :D Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal ;peace; sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40 ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Azért ne becsüld alá a jó méretválasztást :) az irányíthatóságot, kanyarstabilitádt nagyban befolyásolja. Majd próbálj ki egy 54,de inkább 52es supersixet :) Az Neked kb akkora lenne,mint nekem a 46os pinarello. 500 a felsőcsöve.dogma volt 512, Az uj reacto 518, a régi 530. Pont ez is a sorrend a gyors lejtözés esetén.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.09.29., csüt. 20:52
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 20:46
AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 18:44


Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?
Csak az mondja, hogy nem kell tárcsafék, aki nem ment még tárcsafékessel.Ég és föld.
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
Kanyarstabilitás a mérertből is fakad.
A méretbeli különbség apró. Nagy különbség a váz oldalirányú merevségében van.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 20:46
AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 18:44
asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 22:38
Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?
Csak az mondja, hogy nem kell tárcsafék, aki nem ment még tárcsafékessel.Ég és föld.
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
Kanyarstabilitás a mérertből is fakad.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 18:44
asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 22:38
Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?
Csak az mondja, hogy nem kell tárcsafék, aki nem ment még tárcsafékessel.Ég és föld.
Cannondale jóval könnyebb, jobban ugrik, ézésre felfelé gyorsabb, könnyedebb az egész. A Speci meg stabilabb, jobban irányítható, nem esik le az ívről tempós kanyarban hepehupán se. Lefele biztos gyorsabb. Szerintem átlagtempó kb ugyanaz. Tök más a kettő karakterre. Ha tárcsafékes lenne a Cannondale, nem cserélném le, így erős dilemmában vagyok.
De ezek téyleg csak első benyomások, lehet semmi se igaz belőle.
Csatolmányok
SpeciTarmac.jpg
SpeciTarmac.jpg (10.46 MiB) Megtekintve 1233 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 15:57
Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 15:22
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
... 54-es a Speci. ...
Megosztod velünk, hol leltél rá? Specifikáció? (Elég kicsi a kép.)

Természetesen megértem azt is, ha nem szeretnéd közkinccsé tenni. (Az árat pedig nem is merem megkérdezni sem... :D ;))
Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg) :rolleyes: :smile32: ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj. :D
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom. ;peace;
Ha az a Te beállításod,méretben a Speci jobb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.09.28., szer. 21:13
Igazából itt van a lényeg, mert az avg 33 melegítéssel és a végén esőben volt. A közepén mentünk egy 30 kilis tempót, ami avg 40 volt.
Screenshot_20220928-211020_Strava.jpg
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 22:38
Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Nem volt annyira hosszú,alapos tesztkör, de azért milyen az eddigi benyomás a gépről?

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 15:57
Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 15:22
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
... 54-es a Speci. ...
Megosztod velünk, hol leltél rá? Specifikáció? (Elég kicsi a kép.)

Természetesen megértem azt is, ha nem szeretnéd közkinccsé tenni. (Az árat pedig nem is merem megkérdezni sem... :D ;))
Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg) :rolleyes: :smile32: ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj. :D
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom. ;peace;
Jó kis Canyon,CF SL? hanyas,mondtam már az asszonynak többször,hogy eladom a sajátunkat de azt mondta, hogy nem :D (nem sokat tekert az idén)

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 15:22
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
... 54-es a Speci. ...
Megosztod velünk, hol leltél rá? Specifikáció? (Elég kicsi a kép.)

Természetesen megértem azt is, ha nem szeretnéd közkinccsé tenni. (Az árat pedig nem is merem megkérdezni sem... :D ;))
Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg) :rolleyes: :smile32: ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj. :D
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2132
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1341
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
... 54-es a Speci. ...
Megosztod velünk, hol leltél rá? Specifikáció? (Elég kicsi a kép.)

Természetesen megértem azt is, ha nem szeretnéd közkinccsé tenni. (Az árat pedig nem is merem megkérdezni sem... :D ;))

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 14:02
Én elsősorban ezért lőttem be magamnak a 80 kilót. Aztán meglátjuk, ha akarok, innen még ledobhatok 1-2 kilót könnyedén. Én 2,5 év alatt mentem le 95-96-ról erre a 80-82-re. De ezt így már akkor is tartom,ha nem edzek és eszek ész nélkül.
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 13:24
AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 12:56
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 12:37
Ma 76 alatt mérlegeltem picivel, ez már komoly erőfeszítést igényel, ami a diétát illeti. :rolleyes: El kell érnem a 75kg-ot. Töredéke húst eszem csak, mint régen. Nyújtás minden nap, van hogy 2x is, illetve masszázspisztoly is 2x.
Revit utánzom. :D
Ez nagyon komoly :smile53: rengeteget fogytál az elmúlt években. Ehhez kell az elszántság ;peace;
Tavaly június végén még 97.6kg voltam. :D Fogyni könnyű, csak közben erősödni is kéne. Nah, ez már nehezebb. Pengeélen táncolok most. Regenerálódni is kell, plusz kalóriák nélkül csak ISOval menni órákat, stb... Nade ki mondta, hogy könnyű lesz? ;peace;
Ha mondjuk sík időfutamon akarnék menni, akkor csak erősődnöm kéne, lehetnék 80kg is, úgy sokkal könnyebben erősödök és ott nem lenne gond ez a plusz súly. De én hegyre is akarok tudni menni és hosszan is akarok tudni menni tempón. Meglátjuk Szilárd mit csinál velem. :rolleyes: Egyelőre - mivel a tempótartásom egész jó volt - inkább a szélsőségeket fejlesztjük. De már érzem, hogy nem menne úgy a tempótartás, mint amikor egyedül edzettem.
9-9 kg.-ot átadok nektek, hogy legyen kihívás,így már uncsi lehet :D

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Én elsősorban ezért lőttem be magamnak a 80 kilót. Aztán meglátjuk, ha akarok, innen még ledobhatok 1-2 kilót könnyedén. Én 2,5 év alatt mentem le 95-96-ról erre a 80-82-re. De ezt így már akkor is tartom,ha nem edzek és eszek ész nélkül.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2022.09.29., csüt. 13:22
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 10:19


Már a Tiéd? Ha jól emlékszem, a Cannondale 56-os (vízszintes felsőcső?), a Speci mekkora? Ezekkel a kormány- és nyeregbeállításokkal nekem sokkal jobban tetszenek a Speci "arányai". :smile32:
Még nem. :) 54-es a Speci. Biztos, hogy bőven több, mint 1 kilóval nehezebb, mint a Cannondale. Már alig várom, hogy meggurítsam...
Mi a terv?
Kell a tárcsafék mindenképp.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 12:56
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 12:37
Ma 76 alatt mérlegeltem picivel, ez már komoly erőfeszítést igényel, ami a diétát illeti. :rolleyes: El kell érnem a 75kg-ot. Töredéke húst eszem csak, mint régen. Nyújtás minden nap, van hogy 2x is, illetve masszázspisztoly is 2x.
Revit utánzom. :D
Ez nagyon komoly :smile53: rengeteget fogytál az elmúlt években. Ehhez kell az elszántság ;peace;
Tavaly június végén még 97.6kg voltam. :D Fogyni könnyű, csak közben erősödni is kéne. Nah, ez már nehezebb. Pengeélen táncolok most. Regenerálódni is kell, plusz kalóriák nélkül csak ISOval menni órákat, stb... Nade ki mondta, hogy könnyű lesz? ;peace;
Ha mondjuk sík időfutamon akarnék menni, akkor csak erősődnöm kéne, lehetnék 80kg is, úgy sokkal könnyebben erősödök és ott nem lenne gond ez a plusz súly. De én hegyre is akarok tudni menni és hosszan is akarok tudni menni tempón. Meglátjuk Szilárd mit csinál velem. :rolleyes: Egyelőre - mivel a tempótartásom egész jó volt - inkább a szélsőségeket fejlesztjük. De már érzem, hogy nem menne úgy a tempótartás, mint amikor egyedül edzettem.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4064
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5192
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 10:19
asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 22:38
Kihívója érkezett a Cannondalenek. ...
Már a Tiéd? Ha jól emlékszem, a Cannondale 56-os (vízszintes felsőcső?), a Speci mekkora? Ezekkel a kormány- és nyeregbeállításokkal nekem sokkal jobban tetszenek a Speci "arányai". :smile32:
Még nem. :) 54-es a Speci. Biztos, hogy bőven több, mint 1 kilóval nehezebb, mint a Cannondale. Már alig várom, hogy meggurítsam...
Mi a terv?

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 12:37
Ma 76 alatt mérlegeltem picivel, ez már komoly erőfeszítést igényel, ami a diétát illeti. :rolleyes: El kell érnem a 75kg-ot. Töredéke húst eszem csak, mint régen. Nyújtás minden nap, van hogy 2x is, illetve masszázspisztoly is 2x.
Revit utánzom. :D
Ez nagyon komoly :smile53: rengeteget fogytál az elmúlt években. Ehhez kell az elszántság ;peace;

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Ma 76 alatt mérlegeltem picivel, ez már komoly erőfeszítést igényel, ami a diétát illeti. :rolleyes: El kell érnem a 75kg-ot. Töredéke húst eszem csak, mint régen. Nyújtás minden nap, van hogy 2x is, illetve masszázspisztoly is 2x.
Revit utánzom. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 10:19
asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 22:38
Kihívója érkezett a Cannondalenek. ...
Már a Tiéd? Ha jól emlékszem, a Cannondale 56-os (vízszintes felsőcső?), a Speci mekkora? Ezekkel a kormány- és nyeregbeállításokkal nekem sokkal jobban tetszenek a Speci "arányai". :smile32:
Még nem. :) 54-es a Speci. Biztos, hogy bőven több, mint 1 kilóval nehezebb, mint a Cannondale. Már alig várom, hogy meggurítsam...
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2132
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1341
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 22:38
Kihívója érkezett a Cannondalenek. ...
Már a Tiéd? Ha jól emlékszem, a Cannondale 56-os (vízszintes felsőcső?), a Speci mekkora? Ezekkel a kormány- és nyeregbeállításokkal nekem sokkal jobban tetszenek a Speci "arányai". :smile32:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Kihívója érkezett a Cannondalenek. Mondjuk a súlycsoportból kilóg kissé...
.
Speci.jpg
Speci.jpg (200.31 KiB) Megtekintve 1244 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2022.09.28., szer. 21:34
asebestyen írta:
2022.09.28., szer. 21:28
AAttila írta:
2022.09.28., szer. 21:13
Igazából itt van a lényeg, mert az avg 33 melegítéssel és a végén esőben volt. A közepén mentünk egy 30 kilis tempót, ami avg 40 volt.
Screenshot_20220928-211020_Strava.jpg
Persze, mi tök más jellegű ride-ot nyomtunk. Én mostanában már nem tempózok soha, vagy állóképesség van, vagy threshold intervall, pedálfordulat vagy 100 körül vagy 50. Szóval legálisan leszek szar tempón. ;peace;
Jövőre meg csak lesünk ;peace; Mi volt ez a villanás? Ááá, csak Ákos edz :noproblemo:
Én max akkor villanok csak már, ha a majd krematóriumban betolnak a tepsiben a sok ezer fokos kemencébe. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”