Bár nem tőlem kérdezted,de ez tól fúgg, statikus 40, vagy résztávok pihenővel.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:42Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:36Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az útonrevox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "DViszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal
sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40
![]()
Ritkán mentúnk 40el statik,de mi pl ha ketten voltunk, megtoltuk hortobágyot kilis váltásokkal. De edzésen ez ritka dolog. Jellemzőbb a gyorsabb résztàv és pihenő.
Nálam nézd meg a 2014 aug 5 tréninget. 5 kili melegítés, a végén 5 leforgatás kistányér. A köztes kb 53-54 kili 43 avg,de az már fingatós. Nem kell sokat tudni elől menni,tudni kell leforogni. Ha elméred elől, a végére nem tudsz visszasorolni, oxt elmegy a vonat... kell a power, de fontosabb, hogy jól oszd be és okosan. Nyilvàn alapkövételmény a tökéketes bribgakezelés,helyezkedés,kerékrakás,egyenesen haladás. Éreznk kell, hogy a kerék hol van, első,hátsó, nincs idő nézelődni. Szinte vakon teszed oda a kereket, ha kell 2 centire a másik hátsójához,de az embert figyeled, nem a kereket.
Xal annyit, amennyit kell és szabad :)


