Idénnyitó versenyenmármegjele tek a nevével dedikált csapat fiataljai. Nem Szilárd jött velük, sráccal beszélgettünk,mert az áttételkorlát nem mindehol volt náluk OK, de mondta srác is,most indulnak,de majd akarnak vele foglalkozni komolyabban.asebestyen írta: ↑2021.08.08., vas. 20:34Buruczki Szilárd idénre a Master licenszet váltotta ki, nem az Elitet, a tanítványaival akar már többet foglalkozni. ( Sajnos nem miattam:)
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Feltöltést nemtom. Az,hogy melyik az igaz, fene tudja. De nekem pl volt olyan már többször,majdnem bexartam, a garmin meg 0%-ot írt ki. Ez adott erőt,hogy nagy kínok között felröhögtem és elkurjantottam magam: "ANYÁD!!!"


Egy3bkéntstraván is van distance és elevation correction, de nem csinál nagy csodát. Gondolom, a gps jel ahol szakadozik,vagy a bokorban megy, behúzza az útra. tegnap rányomtam, hozott még 1,3 km +távot és kb 50 méter szintet, de nem 600-at, amit a mapmyfitness kiírt a garmintól átvett gpx alapján.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
:)
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Buruczki Szilárd idénre a Master licenszet váltotta ki, nem az Elitet, a tanítványaival akar már többet foglalkozni. ( Sajnos nem miattam

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6214
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7706
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Gratulálok!AAttila írta: ↑2021.08.08., vas. 19:44Egy újabb hatalmas élménnyel lettem gazdagabb.Nagyon élvezem.
Elhatároztam, hogy most magamért fogok menni. Így is lett. A csapatunkból csak az egyik fiatal előzött meg, ő is csak a végén. Tehát az egyik kitűzött célom elértem. Nem érzem csalódásnak, hogy megvert egy most érettségizett srác, aki már 9 éve bringázik.![]()
A másik célom az volt, hogy ott maradjak az első bolyban, ameddig csak tudok. Ez is majdnem kipipálva. Pontosabban tudtam, hogy én a hegyi befutón sehol nem leszek. (nekem, alföldi gyereknek a 2km 8%, az hegyi befutó) Addig az első bolyban voltam,90 kili 42,6 átlaggal.
Tudtam földről frissíteni, fel tudtam venni a kulacsokat. Számomra ez is új volt, most először csináltam ilyet és rögtön sikerült.
Egyáltalán nem görcsöltem be, nem fájt semmim, a fordulások után át tudtam venni a rántásokat, ahol hullámosabb volt pár kilin, ott sem szakadtam le nagyon, ill. amit hátrébb csúsztam, azt a lefelében visszahoztam. (Strava-n az egyik segmenten még KOM-ot is hoz a nevem mellé)
Nem érzem csalódásnak, hogy Buruczki Szilárd,Arany G,Antal Attila, de írhatom Huszti Gábort iselőttem végeznek, hiszen többszörös bajnokokról van szó és olyanokról,akik sokkal előttem járnak.
Látom, hogy a munka,amit beletoltam eddig mennyit vitt előre az úton. Szerintem 2,5 év bringázás után, hogy egy 92kilis versenyen szinte végig ott maradtam az elejében,az nekem nagy pozitívum és megerősít abban, hogy dolgozzak, mert van bennem potenciál.
Imádom ezt az egészet![]()


Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Nem raktam én annyit,Te dolgozol, én csak kibicelek

Sajna tegnap este értünk haza és ma néztem meg,kik neveztek. Mondjuk én Antal Attilára szavaztam volna,hogy Őt figyeld,de mire láttam a nevezést, szerintem már elstartoltatok. De így is megoldottad jól. Buruczkit azt hittem,elitben megy. Régebben elitben indult(ha ment ritkán, de lehet csak régen láttam menni


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
azt sajons nem tudom, hogy igazuk van-e !revox írta: ↑2021.08.08., vas. 19:55Na, dejó,hogy ígykörbejártad a műszeres témátavl2 írta: ↑2021.08.08., vas. 19:44neha nekem is hülyesegeket mutatnak SW-ek, pl. ez: https://turistautak.openstreetmap.hu/gpxnz.php
ugyanakkor ez szerintem jokat mutat: https://www.alpenvereinaktiv.com/de/tourenplaner/
ezek a temakörben ezt irjak:
"Szint: Strava 969 m, OSM: 1600 m (a Strava átlagolja az emelkedést, a kis puklikat síkon gyakorlatilag nullának veszi, ezért más az érték)" https://orszagutisok.hu/2021/04/19/pap- ... 9-m-szint/Csodálkoztam is...
en is több SW-ben probalom, es többnyire különbözöket adnak meg
pl. egyik utam az alpenvereinaktiv.de-n 478 szintmeter, a https://maplorer.com/gpx-view/gpx_view.php?lang=de -on 678 szint
masik utamra az alpenverein-es 1126szintmetert ir, a maplorer meg semmit
van a https://merretekerjek.hu/ is, ott is mast ir
zavaros ez a szintméter, de érdekel, ha valaki ilyen megbizhato SW-t tud, amire gpx feltölthetö es megmondja a szintmetert
ide nem tudok gpx-et feltenni, hogy ki mennyi szintet lat benne ?
Re: Kerékpározás
Van még 1 célom minden versenyen: ne okozzak Revinek csalódást.
De ezt tényleg komolyan mondom, mert Ő elég sok munkát pakolt az eddigi bringás életembe, szeretném, ha látná, hogy nem időpocsékolás volt 


Re: Kerékpározás
Na, dejó,hogy ígykörbejártad a műszeres témátavl2 írta: ↑2021.08.08., vas. 19:44neha nekem is hülyesegeket mutatnak SW-ek, pl. ez: https://turistautak.openstreetmap.hu/gpxnz.php
ugyanakkor ez szerintem jokat mutat: https://www.alpenvereinaktiv.com/de/tourenplaner/
ezek a temakörben ezt irjak:
"Szint: Strava 969 m, OSM: 1600 m (a Strava átlagolja az emelkedést, a kis puklikat síkon gyakorlatilag nullának veszi, ezért más az érték)" https://orszagutisok.hu/2021/04/19/pap- ... 9-m-szint/


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Egy újabb hatalmas élménnyel lettem gazdagabb.

Elhatároztam, hogy most magamért fogok menni. Így is lett. A csapatunkból csak az egyik fiatal előzött meg, ő is csak a végén. Tehát az egyik kitűzött célom elértem. Nem érzem csalódásnak, hogy megvert egy most érettségizett srác, aki már 9 éve bringázik.

A másik célom az volt, hogy ott maradjak az első bolyban, ameddig csak tudok. Ez is majdnem kipipálva. Pontosabban tudtam, hogy én a hegyi befutón sehol nem leszek. (nekem, alföldi gyereknek a 2km 8%, az hegyi befutó

Tudtam földről frissíteni, fel tudtam venni a kulacsokat. Számomra ez is új volt, most először csináltam ilyet és rögtön sikerült.
Egyáltalán nem görcsöltem be, nem fájt semmim, a fordulások után át tudtam venni a rántásokat, ahol hullámosabb volt pár kilin, ott sem szakadtam le nagyon, ill. amit hátrébb csúsztam, azt a lefelében visszahoztam. (Strava-n az egyik segmenten még KOM-ot is hoz a nevem mellé)
Nem érzem csalódásnak, hogy Buruczki Szilárd,Arany G,Antal Attila, de írhatom Huszti Gábort is

Látom, hogy a munka,amit beletoltam eddig mennyit vitt előre az úton. Szerintem 2,5 év bringázás után, hogy egy 92kilis versenyen szinte végig ott maradtam az elejében,az nekem nagy pozitívum és megerősít abban, hogy dolgozzak, mert van bennem potenciál.
Imádom ezt az egészet

Re: Kerékpározás
neha nekem is hülyesegeket mutatnak SW-ek, pl. ez: https://turistautak.openstreetmap.hu/gpxnz.php
ugyanakkor ez szerintem jokat mutat: https://www.alpenvereinaktiv.com/de/tourenplaner/
ezek a temakörben ezt irjak:
"Szint: Strava 969 m, OSM: 1600 m (a Strava átlagolja az emelkedést, a kis puklikat síkon gyakorlatilag nullának veszi, ezért más az érték)" https://orszagutisok.hu/2021/04/19/pap- ... 9-m-szint/
Re: Kerékpározás
Buruczki behúzta abszolútot? Vagy már master? Lassan master2 korban van... Vagy már nem is lassan...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem képzelek dolgokat, tudok. Nem utánaolvasok, írom. hajrá! 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2021.08.08., vas. 16:34Te raktál be vascsővel kalapáló videót![]()
De abban biztos vagyok, és ne vedd sértésnek, értő olvasással gondjaid lehetnek![]()
arról nem beszélve, csak egy mondat konkrét értelmezésében tudsz gondolkodni, nem tudsz elvonatkoztatni, ha abban filozófiai gondolat bújik meg, nem veszed észre. De nem baj ez, így volt ez hifi témában is, megszoktam![]()
Milyen hifit nyúzol? Csak puszta kíváncsiság.
"értő olvasással gondjaid lehetnek" Már miért is? Mert egy valamit mondogatsz napok óta? Ja igen, most már magyarázod.
Csak hogy képben legyél, megértsd, amire a múltkor írtad, "szövegértés", szóval rosszul emlékeztem a 2-3 nappal azelőtti hsz-ekre. Úgy rémlett te kerestél/filóztál milyen kormány legyen, azután néztem csak vissza, hogy nem te voltál, aki gondolkozott rajta.
Nem minden úgy van ám, ahogyan éppen elképzeled!
"arról nem beszélve, csak egy mondat konkrét értelmezésében tudsz gondolkodni, nem tudsz elvonatkoztatni, ha abban filozófiai gondolat bújik meg, nem veszed észre"
Ha majd olyan szövegkörnyezetben használod, és nem minden második hsz-ed lesz az, akkor valószínű leesik...

"Milyen hifit nyúzol? Csak puszta kíváncsiság." Az is karbon, szóval sz.r, mert törik, nem is merem nyúzni.
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Hogy sikerült? Mesélj, milyennek érezted belülről?
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Ja és Ákos, az edződ nyerte 

Re: Kerékpározás

Az árok túloldalán últek, de pont eltaláltam a szandálját.

Re: Kerékpározás
Te raktál be vascsővel kalapáló videót

De abban biztos vagyok, és ne vedd sértésnek, értő olvasással gondjaid lehetnek

arról nem beszélve, csak egy mondat konkrét értelmezésében tudsz gondolkodni, nem tudsz elvonatkoztatni, ha abban filozófiai gondolat bújik meg, nem veszed észre. De nem baj ez, így volt ez hifi témában is, megszoktam

Milyen hifit nyúzol? Csak puszta kíváncsiság.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Húú vazz! De akkor szerencsésen földetértél...Szalon írta: ↑2021.08.08., vas. 14:15Revi! Innen indultunk, csak annyira összemostál már mindent is mindennel, hogy Te sem tudod, mit kellene bizonyítanod, aztán csak oda értünk, hogy sikerült neked is leírnod, ahonnan kiindultunk!![]()
![]()
Szalon írta: ↑2021.08.03., kedd 16:47A karbonnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy nem fog elfáradni, rugalmas és flexibilis! (gondoljatok a nyeregcsövekre akár) Én a karbonban bízok jobban, persze mindenből lehet jót és rosszat is csinálni, ezért én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Valamint azok közül sem feltétlen érdemes a legkönnyebbet venni, de a Speci karbon kormányait nyugodtan megveheted!
Az aluval az a baj, h egy idő után, pont a szar utak, nagyobb terhelés Laceeenál elfárad és törik. Karbon akkor fog törni inkább, ha ütés éri, magától nem jellemző, hogy normál körülmények között megadná magát.A karbonnak millió előnye van az aluval szemben, egyik legnagyobb, hogy fáradásos törésre nem hajlamos! Azaz, nem kell öregedéstől félni, évek múltán is biztonságosan használható! Szakító szilárdsága ugyanakkora keresztmetszetre vetítve nagyságrendekkel nagyobb. Sokkal könnyebben tervezhető az alakváltozása és jól átgondolva rengeteget lehet a szövés irányával is játszani, hol mennyire legyen merev, hogy mennyire legyen engedékeny. Természetesen karbonból is lehet szart csinálni, lehet súlycsökkentés oltárán mindent feláldozva harmatgyenge terméket is készíteni, de azért normál gyári megoldásokban nem szoktak ilyenek születni.
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...Ezt most én néztem be, lejtmenet, 50 feletti tempóval csapódtam a hegyoldalba. Nekem szerencsére semmi bajom nem lett, karcolás nélkül megúsztam. Szóval jó a karbon, míg rendeltetésszerűen használják. Egy kalapácsütés, vagy esés, sajnos nem tartozik ebbe a kategóriába már.
IMG_6831.JPG
IMG_6824.JPG
tempImagep8otEE.gif

Egyébként nekem 7 éve, 7ezres nyergem van,aminek a pálcáját meg is repesztettem picit a bilinccsel. Kicsit nyikorog,de bírja. China San Marco Aspide. Csapattárs gyereknek eredeti made in italy volt (hosszabb a pálcája a befogatásnál) Ő lenullázta.
Két bicajon china aspide van(szatyorba vagy még 6

Részvétem a zakó miatt...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Én minden megterhelőbb edzés előtt és után is görgőzök egyet. Tekerés első felében laza belemelegítés mindig van 10 perc legalább, valamint utána is fokozatosan emelődik általában a terhelés, valamint természetesen a végén levezetés szintén legalább 10 perc, én általában még utána is nagyon gyengén tekerek 3-5 km-t tényleg csiga tempóban, ekkor már a Garmint is leállítom. Nyújtás megterhelő edzések után mindig, asszonnyal tekerés, vagy regeneráló tekerés után viszont nem szoktam.avl2 írta: ↑2021.08.06., pén. 15:10asebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 13:58... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is…Nna, ebben a kérdésben kivancsi lennek másokra is.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 14:30
egyébként a leforgatás se hülyeség. én minidg tréning után jó 20 perc volt,míg hazértem. kisáttétellel leforgattam ,az a görcsök nagy részét kihozza. aztán húzgáltam a lábam pár percig (nem voltam nagy nyújtóbajnok), bár ez az akkor nálunk munkálkodó segédező szerint kb 40 percet kellene…
Bevallom en nem szanok ra annyi időt (mondjuk 2-3 oras tekeres előtt X perc bemelegítes ? utana 30-40 perc nyujtas ?), …mint ajanlott.
Bemelegites nelkül indulok (a lazabb indulassal “melegítek”…ha!), es 3-4 fele nyújtás 2-3szor ismetelve darabonkent kb. 20mp.-re, összesen max. 8-10 perc. Ez van.
Várom a “szidást”, riogatást…na jo: motivációt a többhöz!
8 eve diagnosztizált (fajt a vadlim kegyetlenül tünettel fordultam eü-höz) L4-L5 táji gerincservre azota minden reggel csinalok gyakorlatokat, sok eve lenyegeben tünetmentes vagyok.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Egyértelműen igen!

Merevebb, könnyebb, anyagfáradásból adódóan kb soha nem fog eltörni (ha csak nem gyári hibás, de az úgy is hamar kiderül) ezáltal szerintem megbízhatóbb, mint bármilyen alu kormány. Az, hogy könnyebb, vagy esetleg kicsit jobban nyeli a rezgéseket meg csak hab a tortán. Én egyedül az árában látom az egyedüli negatív dolgot, de számomra egy kormánynál, ez belefér, mert több a pozitívhozadéka.
Az, hogy egy baleset után a karbon eltörik, egyedül talán versenyen lehet hátrány, ha nincs csere bicaj és valahogy be kellene még érni a célba. Persze itt is ott a kérdés, hogy egy olyan balesetben, ahol mondjuk a kormány darabokra törik, mennyi marad a bicaj többi részéből (váz/villa/kerék/lánc/hajtás...) Szóval szerintem számodra is gyakorlatilag konvergál a 0-hoz az alu előnye....
Én egy odacsapott alu kormányban/stucniban, ami esetleg látszólag nem sérült egy odaverésben, ugyanúgy nem bíznék, mint egy törött karbonban sem. Szóval nálam egyértelmű, hogy egy komolyabb behatás után ugyanúgy cserés lenne egy alu kormány, mint egy törött karbon, így ilyen szempontból sem látom egyáltalán megbízhatóbbnak az alut...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Hú ez nagy szerencse hogy megúsztad sérülés nélkül. Én Debrecenben járdán estem cc 20 km/órával a pedál beakadt egy kivágott fa csonkjába. A vállszalagom elszakadt de nem operálták, azóta is szenvedek vele már nem lesz tökéletes sohasem. Ha naponta tornázom akkor szinte tünetmentes. A bicód viszont tropa, sajnálom,,,de annak örülök hogy semmi bajod.Szalon írta: ↑2021.08.08., vas. 14:15Revi! Innen indultunk, csak annyira összemostál már mindent is mindennel, hogy Te sem tudod, mit kellene bizonyítanod, aztán csak oda értünk, hogy sikerült neked is leírnod, ahonnan kiindultunk!![]()
![]()
Szalon írta: ↑2021.08.03., kedd 16:47A karbonnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy nem fog elfáradni, rugalmas és flexibilis! (gondoljatok a nyeregcsövekre akár) Én a karbonban bízok jobban, persze mindenből lehet jót és rosszat is csinálni, ezért én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Valamint azok közül sem feltétlen érdemes a legkönnyebbet venni, de a Speci karbon kormányait nyugodtan megveheted!
Az aluval az a baj, h egy idő után, pont a szar utak, nagyobb terhelés Laceeenál elfárad és törik. Karbon akkor fog törni inkább, ha ütés éri, magától nem jellemző, hogy normál körülmények között megadná magát.A karbonnak millió előnye van az aluval szemben, egyik legnagyobb, hogy fáradásos törésre nem hajlamos! Azaz, nem kell öregedéstől félni, évek múltán is biztonságosan használható! Szakító szilárdsága ugyanakkora keresztmetszetre vetítve nagyságrendekkel nagyobb. Sokkal könnyebben tervezhető az alakváltozása és jól átgondolva rengeteget lehet a szövés irányával is játszani, hol mennyire legyen merev, hogy mennyire legyen engedékeny. Természetesen karbonból is lehet szart csinálni, lehet súlycsökkentés oltárán mindent feláldozva harmatgyenge terméket is készíteni, de azért normál gyári megoldásokban nem szoktak ilyenek születni.
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...Ezt most én néztem be, lejtmenet, 50 feletti tempóval csapódtam a hegyoldalba. Nekem szerencsére semmi bajom nem lett, karcolás nélkül megúsztam. Szóval jó a karbon, míg rendeltetésszerűen használják. Egy kalapácsütés, vagy esés, sajnos nem tartozik ebbe a kategóriába már.
IMG_6831.JPG
IMG_6824.JPG
tempImagep8otEE.gif
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Revi! Innen indultunk, csak annyira összemostál már mindent is mindennel, hogy Te sem tudod, mit kellene bizonyítanod, aztán csak oda értünk, hogy sikerült neked is leírnod, ahonnan kiindultunk!
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...
Ezt most én néztem be, lejtmenet, 50 feletti tempóval csapódtam a hegyoldalba. Nekem szerencsére semmi bajom nem lett, karcolás nélkül megúsztam. Szóval jó a karbon, míg rendeltetésszerűen használják. Egy kalapácsütés, vagy esés, sajnos nem tartozik ebbe a kategóriába már.


Szalon írta: ↑2021.08.03., kedd 16:47A karbonnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy nem fog elfáradni, rugalmas és flexibilis! (gondoljatok a nyeregcsövekre akár) Én a karbonban bízok jobban, persze mindenből lehet jót és rosszat is csinálni, ezért én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Valamint azok közül sem feltétlen érdemes a legkönnyebbet venni, de a Speci karbon kormányait nyugodtan megveheted!
Az aluval az a baj, h egy idő után, pont a szar utak, nagyobb terhelés Laceeenál elfárad és törik. Karbon akkor fog törni inkább, ha ütés éri, magától nem jellemző, hogy normál körülmények között megadná magát.
A karbonnak millió előnye van az aluval szemben, egyik legnagyobb, hogy fáradásos törésre nem hajlamos! Azaz, nem kell öregedéstől félni, évek múltán is biztonságosan használható! Szakító szilárdsága ugyanakkora keresztmetszetre vetítve nagyságrendekkel nagyobb. Sokkal könnyebben tervezhető az alakváltozása és jól átgondolva rengeteget lehet a szövés irányával is játszani, hol mennyire legyen merev, hogy mennyire legyen engedékeny. Természetesen karbonból is lehet szart csinálni, lehet súlycsökkentés oltárán mindent feláldozva harmatgyenge terméket is készíteni, de azért normál gyári megoldásokban nem szoktak ilyenek születni.
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
A szomorú az, hogy folyamatosan azt állítod, a karbonnak kizárólag annyi előnye van, hogy könnyebb.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 13:36
gratulálok, elvégezted a google iskolát. valsz meg lehet csinálni ennek a videónak az ellentettjét is. de mennyivel más lenen a szotri, ha nem csövet, hanem pl szögvasat használnak. rágjad még azt a gumicsontot, nem kopott el (+ értő olvasás)![]()
de egyszerű, add ide a bicód, majd én rabaxok egyet. csak egyet. vesztes fizeti a sört![]()

Azért majd olvass utána az utóbbi 10 év újításainak. Esetleg gyere ki az ó.úti karbonvázak/kerekek erdejéből, van élet azon túl is.

"de egyszerű, add ide a bicód, majd én rabaxok egyet. csak egyet. "
Ez az ultradurva aluvázadra/kormányodra is igaz!
Amúgy inkább essél vele normál használatból adódóan...

Mindig ez a rába..ok így, meg úgy. Ez lett a fétised.

Re: Kerékpározás
Én is számolgattam kb hol,mennyit kell menni és kb jónak tűnik. De fene tudja,mert a Bükk teteje hollóstető és hereg rét között hullámvasút és néha eltűnik a jel. A garmi connecten is 1400 körüli szint van, de át van küldve az endomondo utód mapmyfitness-re is, ott meg 2000 van, amit a wikiloccal is mértünk... Azt tudom, vannak appok, amik a gpx/tcx feltöltés után a térk3p adatai alapján korrigálják a műszueres mérést. Kérdés, melyik app csinálja jól

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu