Ja,mert te nem gondolod azt hogy egy darab drót nem kerülhetne egy autó árába ha az nem hifis célra készülne.Ugyan már.
Luxus dolgok ezek,luxus árakkal.Nem venné senki a fejeteket ha ezzel egyetértenétek,de megértem ha nem.

Egy biztos, ha el is kezdenek odafenn (sorozat)gyártani valamit, az tutifix valami hifis szarság lesz, leginkább drótok persze.Jester írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:28Ez itt nagyon off, de tudod, hogy mennyibe kerül feljuttatni egy űrrakétát ami bedokkol egy ottani állomásra?SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:22Úgy emlékszem már 2 éve voltak próbagyártások ....
Egy magyar cég meg valami hőszigetelő anyagot , vagy hozzávalót gyártott odafent.
Lehet, hogy ezek még csak próbák, de mire észbekapsz már sok minden odaköltözik.
És nem is mindig sikerül, lásd az elmúlt heteket.
Ráadásul űrállomásból szerintem nem létezik túl sok, és azokon sem hiszem, hogy bérgyártás folyna.
Szerintem valamit félreértettél.
Ez itt nagyon off, de tudod, hogy mennyibe kerül feljuttatni egy űrrakétát ami bedokkol egy ottani állomásra?SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:22Úgy emlékszem már 2 éve voltak próbagyártások ....
Egy magyar cég meg valami hőszigetelő anyagot , vagy hozzávalót gyártott odafent.
Lehet, hogy ezek még csak próbák, de mire észbekapsz már sok minden odaköltözik.
Szerintem te ezzel kevered. Alu habot gyártanak. (de létezik ezüst, acél, réz stb)SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:22
Úgy emlékszem már 2 éve voltak próbagyártások ....
Egy magyar cég meg valami hőszigetelő anyagot , vagy hozzávalót gyártott odafent.
Lehet, hogy ezek még csak próbák, de mire észbekapsz már sok minden odaköltözik.
Úgy emlékszem már 2 éve voltak próbagyártások ....Jester írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:05Tudott dolog? :O Hát én nem tudok róla, de szerintem más sem. Lehet, hogy kísérleteznek ilyesmivel, de hogy ez nem egy bevett gyakorlat azt magabiztosan állítom anélkül, hogy túlságosan utánanéztem volna. Nem nézel egy kicsi túl sok scifit? :)SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:00Miért? Mire gondolsz? Mert az szerintem tudott dolog , hogy bizonyos vezető anyagokat ott állítanak elő. Hogy pontosan miket , illetve audió kábel van-e köztük azt nem tudom.
Egy autó már van fennSoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34
Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.
Bele mehetünk ebbe....supravox írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:02Gondolom főleg az AN kábeleket..SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:24Sajnálom, hogy ennyiből nem volt érthető és inkább magadra vetted. A százszoros árrést kizárólag kábelekre értettem. Nem gondoltam, hogy valaki hangsugárzóra, vagy bármi egyéb aktív komponsensre fogja ráhúzni.
Ha úgy gondoljátok, hogy bizonyos márkák esetén azonos nyersanyag mennyiséget/minőséget és infrastruktúrát igényel 2m kábel legyártása mint pl. egy vele azonos fogy. árban lévő személyautónál, akkor lelketek rajta.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.![]()
Igen, kell rájuk a csillagpor, meg a kozmikus sugár kezelés.SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:00Miért? Mire gondolsz? Mert az szerintem tudott dolog , hogy bizonyos vezető anyagokat ott állítanak elő. Hogy pontosan miket , illetve audió kábel van-e köztük azt nem tudom.Jester írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:55Ez most fájtSoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.Remélem poén akart lenni
![]()
Tudott dolog? :O Hát én nem tudok róla, de szerintem más sem. Lehet, hogy kísérleteznek ilyesmivel, de hogy ez nem egy bevett gyakorlat azt magabiztosan állítom anélkül, hogy túlságosan utánanéztem volna. Nem nézel egy kicsi túl sok scifit? :)SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:00Miért? Mire gondolsz? Mert az szerintem tudott dolog , hogy bizonyos vezető anyagokat ott állítanak elő. Hogy pontosan miket , illetve audió kábel van-e köztük azt nem tudom.
Ha így is van, abban szinte biztosak lehetünk, hogy nem mezei audio célra szánt vezető anyagok azok. Persze ezt sem tudom bizonyítani!SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 13:00Miért? Mire gondolsz? Mert az szerintem tudott dolog , hogy bizonyos vezető anyagokat ott állítanak elő. Hogy pontosan miket , illetve audió kábel van-e köztük azt nem tudom.Jester írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:55Ez most fájtSoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.Remélem poén akart lenni
![]()
Gondolom főleg az AN kábeleket..SoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:24Sajnálom, hogy ennyiből nem volt érthető és inkább magadra vetted. A százszoros árrést kizárólag kábelekre értettem. Nem gondoltam, hogy valaki hangsugárzóra, vagy bármi egyéb aktív komponsensre fogja ráhúzni.
Ha úgy gondoljátok, hogy bizonyos márkák esetén azonos nyersanyag mennyiséget/minőséget és infrastruktúrát igényel 2m kábel legyártása mint pl. egy vele azonos fogy. árban lévő személyautónál, akkor lelketek rajta.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.
Miért? Mire gondolsz? Mert az szerintem tudott dolog , hogy bizonyos vezető anyagokat ott állítanak elő. Hogy pontosan miket , illetve audió kábel van-e köztük azt nem tudom.Jester írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:55Ez most fájtSoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.Remélem poén akart lenni
![]()
Ez most fájtSoundMania írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:34Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.
Az autókban ez még töredék tétel elképzeléseim szerint.
Nem értek hozzá, de volt már szó róla, hogy bizonyos dolgokat már az űrben gyártanak. Úgy sejtem ez elég erős árnövelő tényező.diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 12:24Sajnálom, hogy ennyiből nem volt érthető és inkább magadra vetted. A százszoros árrést kizárólag kábelekre értettem. Nem gondoltam, hogy valaki hangsugárzóra, vagy bármi egyéb aktív komponsensre fogja ráhúzni.
Ha úgy gondoljátok, hogy bizonyos márkák esetén azonos nyersanyag mennyiséget/minőséget és infrastruktúrát igényel 2m kábel legyártása mint pl. egy vele azonos fogy. árban lévő személyautónál, akkor lelketek rajta.
Köszi a linket! A kommentek is tanulságosak.Tctronic írta: ↑2019.12.30., hétf. 09:50Igen. Ezt én is így gondolom. Egy kábel gyártó gépsor nem két fillér. Pláne ha fonni is kell.diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 03:40
Néhány tucat üzemben, vegyes gyártásban, megrendelésre készülnek az audio felhasználású kábelek. Olyan designal, anyagból amit a megrendelő kér és az adott szerszámmal le tudnak gyártani. Itt a legkisebb az anyagár és leggyorsabb az átfutási idő.
A gyártói+importőr/viszonteadói árrés a megfelelően felfuttatott márkák esetén eléri a százszoros szinteket.
Innentől kezdve nincs értelme táblázatokba szedni.
https://www.youtube.com/watch?v=x09bUTmMmIs&t=7s
Igen. Ezt én is így gondolom. Egy kábel gyártó gépsor nem két fillér. Pláne ha fonni is kell.diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 03:40
Néhány tucat üzemben, vegyes gyártásban, megrendelésre készülnek az audio felhasználású kábelek. Olyan designal, anyagból amit a megrendelő kér és az adott szerszámmal le tudnak gyártani. Itt a legkisebb az anyagár és leggyorsabb az átfutási idő.
A gyártói+importőr/viszonteadói árrés a megfelelően felfuttatott márkák esetén eléri a százszoros szinteket.
Innentől kezdve nincs értelme táblázatokba szedni.
diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 03:40Az ilyen táblázatos önvizsgálatokkal lehet igazán félrehangolni a maradék értékérzetet.
Gyakorlatilag összeadtál egy rakás 27%-os áfát, árfolyam veszteséget,20-1000% árrést és ezek összegéből számolnál kábel százalékarányt? Teljességgel értelmetlen. A racionalitás és műszaki háttértudást nem lehet matematikai műveletekkel kiváltani.
A hifi láncok legdrágább fajlagos bekerülési költségű eleme szinte mindig a hangsugárzó. Nagy anyagigényű, bonyolultan megmunkálható, helyigényes gyártástechnológiát követelnek.(öntöde, faipar,fényezés, célgépek, humán erőforrás) Ezeken van általában a legkisebb árrés.
Az általad használt hangdoboz interneten közölt fogy. ára 1700 EUR. Ez igen jó ár/érték arány egy 2.5 utas németországban szerelt dobozért.
Ehhez vettél ~900 EUR-ért kábelt?
Akármennyire is szeretnék elhitetni, nincs minden sarkon dedikált audiofil kábelgyár.
Néhány tucat üzemben, vegyes gyártásban, megrendelésre készülnek az audio felhasználású kábelek. Olyan designal, anyagból amit a megrendelő kér és az adott szerszámmal le tudnak gyártani. Itt a legkisebb az anyagár és leggyorsabb az átfutási idő.
A gyártói+importőr/viszonteadói árrés a megfelelően felfuttatott márkák esetén eléri a százszoros szinteket.
Innentől kezdve nincs értelme táblázatokba szedni.
Vannak a piacon nem túlárazott jó kábelek, amikkel a nagy tételben való gyártás miatt nem igazán lehet versenyezni. Szóval nem sok értelme lenne minimális darabszámmal nekiállni, ha csak az ár/érték arányon szeretnénk javítani.
Ha ez így van/lenne akkor szerintem gyártass töredék áron kábelt. Lennénk páran akik beszállunk ebbe a projektbe, hátha összejön a minimum darabszám.diagnet írta: ↑2019.12.30., hétf. 03:40Akármennyire is szeretnék elhitetni, nincs minden sarkon dedikált audiofil kábelgyár.
Néhány tucat üzemben, vegyes gyártásban, megrendelésre készülnek az audio felhasználású kábelek. Olyan designal, anyagból amit a megrendelő kér és az adott szerszámmal le tudnak gyártani. Itt a legkisebb az anyagár és leggyorsabb az átfutási idő.
A gyártói+importőr/viszonteadói árrés a megfelelően felfuttatott márkák esetén eléri a százszoros szinteket.
Innentől kezdve nincs értelme táblázatokba szedni.
Úgy korrelál korábbi hozzászólásokkal, hogy esetleg megmagyarázná a vezető anyag szerinti direktivitás létjogosulatlanságát.vkz írta: ↑2019.12.29., vas. 23:58Ez megfordult a fejemben nekem is már. Hogy a vezető szál iránya (nem írok kábelt, mert ott lehet aszimmetrikus a gnd bekötés, stb) váltakozó áram esetén nem mindegy?
Viszont ez a korábbi hozzászólással hogyan korrelál? Vagy csak én érzékelek némi ellentmondást?
Véletlenül sem kötekedésképp kérdezem: ha jelölik az irányt, akkor a úgy bekötve milyen szempont az ami alapján a jobb?