
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2800
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2698
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
Mai. Mentem vele, 5 hengeres dízel+automata váltó. Brutál teherautós érzés, de jól fordul hely van benne dögivel, és a tömegéhez képest tisztességesen megy. Sajnos terepen nem lehetett kipróbálni
Katonai kivitel.

"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vasárnapi.
.

.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Onnan szoktak jönni az igazán releváns információk.


Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Haha.
Egy forró (40 fokos) nyári napon ugyanolyan üzemmeleg (90-100 fokos) a motor mint egy nem forró (20 fokos) napon. Van benne sok olyan alkatrész ami ezt kontrollálja.
Egy forró (40 fokos) nyári napon ugyanolyan üzemmeleg (90-100 fokos) a motor mint egy nem forró (20 fokos) napon. Van benne sok olyan alkatrész ami ezt kontrollálja.

Szerintem!
Re: Autós topik autósoknak
Egy márkafüggetlen autószerviztől van az infó,ők garis vw csoportos céges flottákat is szervizelnek,és ők mondták hogy elég sok az olyan motorhiba,ami egyértelműen a híg olajtól van.
Részletesen elmagyarázta hogy mit és hol okoz gondot ez,de ezt így fejből vissza nem mondanám,mert elég hosszú volt.
Amire emlékszem az az volt,hogy leginkább a forró nyári hosszú autópályás utaknál csinál ez a híg olaj olyat ami árthat a motornak,főleg akkor ha viszonylag nagy fordulaton is megy a vas e közben.Nem ritkák náluk a 30-40 ezer km utáni motorhibák.
Ő nem javasolja a "víz" használatát ezek okok miatt sem.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Van azért ott más logikai bukfenc is.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Most látom a "kenési problémák" dumát. Mi a baj nem ken az olaj? 

Szerintem!
Online
Viszont nagyon jól lehet vele riogatni közösségi oldalakon, olyan ez, mit amikor itt valaki bedobja, hogy az újabb D osztályú fejlesztés miatt már nincs szükség a csöves elektronikákra, mert karakterben tudja, minőségben pedig messze túlszárnyalja. De tudok még ezer ilyen kis kavicsot kitalálni.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
E miatt szerintem sehol.
Viszont nagyon jól lehet vele riogatni közösségi oldalakon, olyan ez, mit amikor itt valaki bedobja, hogy az újabb D osztályú fejlesztés miatt már nincs szükség a csöves elektronikákra, mert karakterben tudja, minőségben pedig messze túlszárnyalja. De tudok még ezer ilyen kis kavicsot kitalálni.


Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
20+ éve használjuk a 0w-20-as olajat, nem történt ez miatt motorkárosodás. Toyota olaj is 0w-16 :)
Márkát kell váltani, olvasni is szörnyű ezt a szenvedést.
Márkát kell váltani, olvasni is szörnyű ezt a szenvedést.
Szerintem!
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6778
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5956
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Ez nem vicces, ha igaz, mert nekem pl. a legutóbbi (90ezres) szervizen még ilyen 0w20-as "vizet" tettek belé. Márkaszervizben. Igaz, a garanciája pár napja járt le, és adom is vissza hamarosan, reményeim szerint még májusben... (lízingelt céges autó).Shimano írta: ↑2025.05.22., csüt. 22:03Állítólag a márkaszervizekbe ment egy értesítés,hogy a gyártó nem vállal garanciát a egyes motorokra ha ezt az olajat használják,és a vw által ajánlottra kell átállniuk.Ez friss infó,ma hallottam,és hogy igaz e,arra sem vennék mérget.Kenési problémák miatti korai motormeghibásodás az állítólagos ok,de semmi konkrétabbat nem tudok.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett
Re: Autós topik autósoknak
Állítólag a márkaszervizekbe ment egy értesítés,hogy a gyártó nem vállal garanciát a egyes motorokra ha ezt az olajat használják,és a vw által ajánlottra kell átállniuk.Ez friss infó,ma hallottam,és hogy igaz e,arra sem vennék mérget.Kenési problémák miatti korai motormeghibásodás az állítólagos ok,de semmi konkrétabbat nem tudok.
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6778
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5956
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Mióta? Illetve a konszern minden termékébe vagy csak VW-kbe?
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Semmilyen hivatalos infóm nincs erről.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Nem tudom mi az igazság az ügyben,hogy állítólag a vw nem ajánlja a továbbiakban már a 0-20-as "vizet" a motorjaiba,de ha ez valós,az sok kérdést vethet fel.
Vinkler!,van infód erről,látom itt vagy.
Vinkler!,van infód erről,látom itt vagy.
Re: Autós topik autósoknak
De 5.000.000 km-re......

AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
- Tctronic
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2800
- Csatlakozott: 2014.06.26., csüt. 12:00
- Értékelés: 2698
- Tartózkodási hely: Kistarcsa
Re: Autós topik autósoknak
A képen látható sebességváltó egy piros MAN kamionból van amit egy Norbi nevű sofőr hajt elég ügyesen és nagyon gyorsan
kb 6000Nm-et képes elviselni az amúgy szinte széria sebességváltó amit hivatalosan kb. a harmadára terveztek csak.
Az amúgy 16 fokozatból kb 3-at 4-et használ csak fura módon
Mi szoktuk javítgatni őket ha kell. Hajrá Norbi!



"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Szerintem engedjük el a “jobb helyeken” és a 10 percet is. Egyáltalán nem releváns és, ha jól tudom sem Te , sem pedig a Suzuki gyárban senki sem cserélt még USB aljzatot Ford Mustang-ban. Amennyiben igen, úgy elnézést kérek és szólok aszpirinnek, hogy menjen oda ezt a hibát kijavítani.kasumi írta: ↑2025.05.21., szer. 18:18
Klassz, hogy leírtad a folyamatot. Érdekes. Időközben arra is rájöttem, miből fakadt a nézeteltérésünk:
Az eredeti felvetés az volt, hogy a lebontáshoz (!) és a visszarakáshoz (!) elfogadható a másfél óra. Én erre mondtam, hogy ez jobb helyen kb. 10 perc és ebbe én nem értettem bele azokat a járulékos melókat, amiket Te leírtál (annak okán, hogy bontásról és visszarakásról volt szó).

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Az eredeti felvetés az volt, hogy a lebontáshoz (!) és a visszarakáshoz (!) elfogadható a másfél óra. Én erre mondtam, hogy ez jobb helyen kb. 10 perc és ebbe én nem értettem bele azokat a járulékos melókat, amiket Te leírtál (annak okán, hogy bontásról és visszarakásról volt szó).
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1028
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 420
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Autós topik autósoknak
Klassz, hogy leírtad a folyamatot. Érdekes. Időközben arra is rájöttem, miből fakadt a nézeteltérésünk:Vinkler írta: ↑2025.05.21., szer. 16:06Egyrészt körtét hasonlítasz az almához, másrészt egy márkaszervizben a munkafelvétel önmagában 15-20 perc. És akkor még az autó az ügyfélparkolóban van.
Ezután a munkát a műhelyfőnök regisztrálja, majd kiadja egy szerelő kollégának. Következő 5-10 perc. A szerelő kolléga kimegy, beviszi az autót a szervizállására. Ez megint 5-10 perc.
Most tartunk több, mint fél óránál.
Ezt követően kell egy műszeres diagnosztikát készíteni, ami kb 5-10 perc.
Legyen egzakt a hibakód, mondjuk az USB aljzat hibára. Ezután kell(ene) egy hibafeltárás a diagnoszika után, ahol is érdemes megvizsgálni a perifériákat is (ezt itt nem végezték el rendesen, azt látjuk) szóval erre nem nagyon számolok semmit.
DE!
Kezd el ízlelgetni, most tartunk kb. 1 óránál.
Elkezdődik a szétszerelés, Az USB aljzat kivesz, szemrevételez. Ezt most ne számoljuk fel időnek egyelőre.
Ezt követően elbattyog a raktárba, leadja az anyagjegyet a raktárosnak, aki kiadja a szerelőnek a kért anyagot. Szerelő visszabattyog az autóhoz. Ez legyen mondjuk 10 perc.
Szerelő beépíti az új alkatrészt, összeszerel.
Műszaki diagnosztika javítás után, jegyzőkönyv lezárása, ismét 10 perc.
A kész autót kiviszi az udvarra, a munkalapot visszaviszi a műhelyvezetőnek, aki benormázza, elkészíti a számlát. Ez megint 10-15 perc.
Ezután a munkafelvevő bemegy a munkalapért, vég ellenőriz, kitölti és lezárja a folyamatokat, majd beadja a papírokat a pénztárba. Ez legyen 10 perc.
Mivel magát a szerelést még nem is számoltam, de már így is megvan a 1,5 óra bőven.![]()
Az, hogy egy elcseszett ajtókárpitot letépnek a szerelősoron, majd felbaxok egy másikat 23 mp alatt ami ott van ahol az előzőt elvettem és vagy betekerik ferdén a csavart 8 mp alatt egy gyárban, ahol ha kell letépik újra és felraknak egy másikat szintén a sorból, az nem egy SZAKSZERŰ JAVÍTÁS!
Nem lehet összehasonlítani a kettőt semennyire sem, így felesleges is.
El kéne engedni a démonokat és nem minden mögött valami más szándékot feltételezni. Jót tesz az elmének és a karmának is.![]()
Hát ennyi röviden és tömören.![]()
Az eredeti felvetés az volt, hogy a lebontáshoz (!) és a visszarakáshoz (!) elfogadható a másfél óra. Én erre mondtam, hogy ez jobb helyen kb. 10 perc és ebbe én nem értettem bele azokat a járulékos melókat, amiket Te leírtál (annak okán, hogy bontásról és visszarakásról volt szó).
Újratervezés
- Apaci72
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 346
- Csatlakozott: 2013.01.06., vas. 17:11
- Értékelés: 127
- Tartózkodási hely: Budapest IX.
Re: Autós topik autósoknak
Ezekkel még nem volt ilyen probléma (más biztos...)

PD Cyviz F22 - Apple TV4K - Oppo 203 - Sennheiser Ambeo Max - Nordost/Hydra/Power-R - Kontaset
Online
Ezután a munkát a műhelyfőnök regisztrálja, majd kiadja egy szerelő kollégának. Következő 5-10 perc. A szerelő kolléga kimegy, beviszi az autót a szervizállására. Ez megint 5-10 perc.
Most tartunk több, mint fél óránál.
Ezt követően kell egy műszeres diagnosztikát készíteni, ami kb 5-10 perc.
Legyen egzakt a hibakód, mondjuk az USB aljzat hibára. Ezután kell(ene) egy hibafeltárás a diagnoszika után, ahol is érdemes megvizsgálni a perifériákat is (ezt itt nem végezték el rendesen, azt látjuk) szóval erre nem nagyon számolok semmit.
DE!
Kezd el ízlelgetni, most tartunk kb. 1 óránál.
Elkezdődik a szétszerelés, Az USB aljzat kivesz, szemrevételez. Ezt most ne számoljuk fel időnek egyelőre.
Ezt követően elbattyog a raktárba, leadja az anyagjegyet a raktárosnak, aki kiadja a szerelőnek a kért anyagot. Szerelő visszabattyog az autóhoz. Ez legyen mondjuk 10 perc.
Szerelő beépíti az új alkatrészt, összeszerel.
Műszaki diagnosztika javítás után, jegyzőkönyv lezárása, ismét 10 perc.
A kész autót kiviszi az udvarra, a munkalapot visszaviszi a műhelyvezetőnek, aki benormázza, elkészíti a számlát. Ez megint 10-15 perc.
Ezután a munkafelvevő bemegy a munkalapért, vég ellenőriz, kitölti és lezárja a folyamatokat, majd beadja a papírokat a pénztárba. Ez legyen 10 perc.
Mivel magát a szerelést még nem is számoltam, de már így is megvan a 1,5 óra bőven.
Az, hogy egy elcseszett ajtókárpitot letépnek a szerelősoron, majd felbaxok egy másikat 23 mp alatt ami ott van ahol az előzőt elvettem és vagy betekerik ferdén a csavart 8 mp alatt egy gyárban, ahol ha kell letépik újra és felraknak egy másikat szintén a sorból, az nem egy SZAKSZERŰ JAVÍTÁS!
Nem lehet összehasonlítani a kettőt semennyire sem, így felesleges is.
El kéne engedni a démonokat és nem minden mögött valami más szándékot feltételezni. Jót tesz az elmének és a karmának is.
Hát ennyi röviden és tömören.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Egyrészt körtét hasonlítasz az almához, másrészt egy márkaszervizben a munkafelvétel önmagában 15-20 perc. És akkor még az autó az ügyfélparkolóban van.kasumi írta: ↑2025.05.21., szer. 15:33Mit? A másfél órát? Azt azért, mert láttam, hogyan dolgoznak javítós kollégák és azt is, mennyi idő alatt csinálnak hasonló javításokat.Vinkler írta: ↑2025.05.21., szer. 15:18Pont azért nem értem miért véleményezted.kasumi írta: ↑2025.05.21., szer. 15:16
Azt mondd meg Te! Úgy tudom, van rálàtásod bizonyos szervizes munkafolyamatokra.![]()
Én csak azt írtam, amit láttam. Persze azt tegyük hozzá, autógyári környezetben a javítási idő egy rendkívül fontos faktor, mindenki abban érdekelt, hogy az a lehető legrövidebb legyen. Szervizek esetében erről már nem vagyok meggyőződve.
A patentolt burkoaltok levétele, felrakása darabonként másodpercekben és nem percekben mérhető; a csavarozott részek bontása elektromos, akkumulátoros kulccsal szintén.
A javítás utáni hibakódolás, funkció teszt talán indokolná a hosszabb (de még mindig nem óràs) javítási időt, de amennyira a sztoriból kivettem, ilyen ellenőrzést nem vagy hanyagul csináltak.![]()
Ha egy szervizben ez valamiért jelentősen hosszabb idő, valaki igazán leírhatná, miért.![]()
Ezután a munkát a műhelyfőnök regisztrálja, majd kiadja egy szerelő kollégának. Következő 5-10 perc. A szerelő kolléga kimegy, beviszi az autót a szervizállására. Ez megint 5-10 perc.
Most tartunk több, mint fél óránál.
Ezt követően kell egy műszeres diagnosztikát készíteni, ami kb 5-10 perc.
Legyen egzakt a hibakód, mondjuk az USB aljzat hibára. Ezután kell(ene) egy hibafeltárás a diagnoszika után, ahol is érdemes megvizsgálni a perifériákat is (ezt itt nem végezték el rendesen, azt látjuk) szóval erre nem nagyon számolok semmit.
DE!
Kezd el ízlelgetni, most tartunk kb. 1 óránál.
Elkezdődik a szétszerelés, Az USB aljzat kivesz, szemrevételez. Ezt most ne számoljuk fel időnek egyelőre.
Ezt követően elbattyog a raktárba, leadja az anyagjegyet a raktárosnak, aki kiadja a szerelőnek a kért anyagot. Szerelő visszabattyog az autóhoz. Ez legyen mondjuk 10 perc.
Szerelő beépíti az új alkatrészt, összeszerel.
Műszaki diagnosztika javítás után, jegyzőkönyv lezárása, ismét 10 perc.
A kész autót kiviszi az udvarra, a munkalapot visszaviszi a műhelyvezetőnek, aki benormázza, elkészíti a számlát. Ez megint 10-15 perc.
Ezután a munkafelvevő bemegy a munkalapért, vég ellenőriz, kitölti és lezárja a folyamatokat, majd beadja a papírokat a pénztárba. Ez legyen 10 perc.
Mivel magát a szerelést még nem is számoltam, de már így is megvan a 1,5 óra bőven.

Az, hogy egy elcseszett ajtókárpitot letépnek a szerelősoron, majd felbaxok egy másikat 23 mp alatt ami ott van ahol az előzőt elvettem és vagy betekerik ferdén a csavart 8 mp alatt egy gyárban, ahol ha kell letépik újra és felraknak egy másikat szintén a sorból, az nem egy SZAKSZERŰ JAVÍTÁS!
Nem lehet összehasonlítani a kettőt semennyire sem, így felesleges is.
El kéne engedni a démonokat és nem minden mögött valami más szándékot feltételezni. Jót tesz az elmének és a karmának is.

Hát ennyi röviden és tömören.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Ha egy szervizben ez valamiért jelentősen hosszabb idő, valaki igazán leírhatná, miért.
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1028
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 420
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Autós topik autósoknak
Mit? A másfél órát? Azt azért, mert láttam, hogyan dolgoznak javítós kollégák és azt is, mennyi idő alatt csinálnak hasonló javításokat.Vinkler írta: ↑2025.05.21., szer. 15:18Pont azért nem értem miért véleményezted.kasumi írta: ↑2025.05.21., szer. 15:16Azt mondd meg Te! Úgy tudom, van rálàtásod bizonyos szervizes munkafolyamatokra.![]()
Én csak azt írtam, amit láttam. Persze azt tegyük hozzá, autógyári környezetben a javítási idő egy rendkívül fontos faktor, mindenki abban érdekelt, hogy az a lehető legrövidebb legyen. Szervizek esetében erről már nem vagyok meggyőződve.
A patentolt burkoaltok levétele, felrakása darabonként másodpercekben és nem percekben mérhető; a csavarozott részek bontása elektromos, akkumulátoros kulccsal szintén.
A javítás utáni hibakódolás, funkció teszt talán indokolná a hosszabb (de még mindig nem óràs) javítási időt, de amennyira a sztoriból kivettem, ilyen ellenőrzést nem vagy hanyagul csináltak.![]()
Ha egy szervizben ez valamiért jelentősen hosszabb idő, valaki igazán leírhatná, miért.
Újratervezés
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Pont azért nem értem miért véleményezted.kasumi írta: ↑2025.05.21., szer. 15:16Azt mondd meg Te! Úgy tudom, van rálàtásod bizonyos szervizes munkafolyamatokra.![]()
Én csak azt írtam, amit láttam. Persze azt tegyük hozzá, autógyári környezetben a javítási idő egy rendkívül fontos faktor, mindenki abban érdekelt, hogy az a lehető legrövidebb legyen. Szervizek esetében erről már nem vagyok meggyőződve.
A patentolt burkoaltok levétele, felrakása darabonként másodpercekben és nem percekben mérhető; a csavarozott részek bontása elektromos, akkumulátoros kulccsal szintén.
A javítás utáni hibakódolás, funkció teszt talán indokolná a hosszabb (de még mindig nem óràs) javítási időt, de amennyira a sztoriból kivettem, ilyen ellenőrzést nem vagy hanyagul csináltak.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Én csak azt írtam, amit láttam. Persze azt tegyük hozzá, autógyári környezetben a javítási idő egy rendkívül fontos faktor, mindenki abban érdekelt, hogy az a lehető legrövidebb legyen. Szervizek esetében erről már nem vagyok meggyőződve.
A patentolt burkoaltok levétele, felrakása darabonként másodpercekben és nem percekben mérhető; a csavarozott részek bontása elektromos, akkumulátoros kulccsal szintén.
A javítás utáni hibakódolás, funkció teszt talán indokolná a hosszabb (de még mindig nem óràs) javítási időt, de amennyira a sztoriból kivettem, ilyen ellenőrzést nem vagy hanyagul csináltak.
- kasumi
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1028
- Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
- Értékelés: 420
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Autós topik autósoknak
Azt mondd meg Te! Úgy tudom, van rálàtásod bizonyos szervizes munkafolyamatokra.

Én csak azt írtam, amit láttam. Persze azt tegyük hozzá, autógyári környezetben a javítási idő egy rendkívül fontos faktor, mindenki abban érdekelt, hogy az a lehető legrövidebb legyen. Szervizek esetében erről már nem vagyok meggyőződve.
A patentolt burkoaltok levétele, felrakása darabonként másodpercekben és nem percekben mérhető; a csavarozott részek bontása elektromos, akkumulátoros kulccsal szintén.
A javítás utáni hibakódolás, funkció teszt talán indokolná a hosszabb (de még mindig nem óràs) javítási időt, de amennyira a sztoriból kivettem, ilyen ellenőrzést nem vagy hanyagul csináltak.
Újratervezés
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13936
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8875
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Miért nem 5?kasumi írta: ↑2025.05.21., szer. 13:25Azt nem tudom, hogy mondani mennyit korrekt, de amit én làttam, tapasztaltam egy autógyári javító területen, egy gyakorlott javítós ezt kb. 10 perc alatt csinálja meg.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos