Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2151
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1358
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

AAttila írta:
2025.12.13., szomb. 11:56
Vinkler írta:
2025.12.13., szomb. 10:03
pärt írta:
2025.12.12., pén. 23:43
... Ezt a sort érdemes végigböngészni. Nem gondoltam, hogy ekkora különbségek vannak. Az külön gyász, mennyi nagy nevű, méregdrága sisak van a sereghajtók közt. :o
https://www.helmet.beam.vt.edu/bicycle- ... jxr50d_oPQ
Jah.
Az enyém 12,9-el a 140.
Az enyém nincs is rajta 31_1_21.gif Abus Airbreaker
Nincs miért aggódnom; :D az én aktuális sisakjaim sem fértek fel a listára.
Hogy meddig használom? Általában az első komolyabb odaverésig ;) (bár a "bótbajárós" Fausto Coppihoz most épp van egy jócskán leamortizált harmadik).
Csatolmányok
20251214_205517.jpg
20251214_205547.jpg

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2151
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1358
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Azér' MVP tud stílusosan megérkezni a versenyhelyszínre.
Csatolmányok
FB_IMG_1765662039731.jpg
FB_IMG_1765662039731.jpg (17.8 KiB) Megtekintve 123 alkalommal

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4092
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5215
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.12.13., szomb. 14:17
Nektek mennyit szokott kibírni a sisak egyébként?
A kibírni nem feltétlenül pontos kifejezés, mivel illik még jóval a széthullás előtt leselejtezni. 5-6 év az ajánlott maximum. Egy régi bukómat csak kb. 12 év után kukáztam, amire senki mást nem bátorítanék. Két kézzel összenyomogavta enyhén rugózott, gondoltam, lássuk mit bír. Erősebben nyomva simán összeroppantottam.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5817
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Nem csúnya az Addict sem, az biztos ;peace;
Screenshot_20251213_183710_Chrome.jpg
Screenshot_20251213_183710_Chrome.jpg (37.57 KiB) Megtekintve 140 alkalommal

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2025.12.13., szomb. 16:20
Vinkler írta:
2025.12.13., szomb. 14:36
Az egyértelmű tendencia, hogy mindenki villantani szeretne valami merőben más koncepciójú bringát. Hogy miért, azt nem tudom, de remélem, hogy nem ilyen Factor szerű szörnybringák jönnek divatba. Pedig milyen szép bringákat gyártottak eddig.
A Factor szép volt eddig. Most még a Pinarello és a Scott Foil tetszik.
Detto ez a 2 márka pedzegeti a bogaramat, csak más modellek. Engem a racse geo már nem hoz lázba.
Scott Addict, vagy Pinarello X.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5817
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.12.13., szomb. 14:36
Az egyértelmű tendencia, hogy mindenki villantani szeretne valami merőben más koncepciójú bringát. Hogy miért, azt nem tudom, de remélem, hogy nem ilyen Factor szerű szörnybringák jönnek divatba. Pedig milyen szép bringákat gyártottak eddig.
A Factor szép volt eddig. Most még a Pinarello és a Scott Foil tetszik.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Az egyértelmű tendencia, hogy mindenki villantani szeretne valami merőben más koncepciójú bringát. Hogy miért, azt nem tudom, de remélem, hogy nem ilyen Factor szerű szörnybringák jönnek divatba. Pedig milyen szép bringákat gyártottak eddig.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Nektek mennyit szokott kibírni a sisak egyébként?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.12.13., szomb. 12:05
Nah, menjünk tekerni. :smile32:
Most mész, vagy tekersz? :smile29:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6266
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7815
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Nah, menjünk tekerni. :smile32:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5817
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.12.13., szomb. 10:03
pärt írta:
2025.12.12., pén. 23:43
AAttila írta:
2025.12.12., pén. 17:16
Na ezt lessétek meg:
https://www.facebook.com/share/r/14SxQYWXpkX/
De régi vágyam már, hogy tekerés közben egy jót társalogjak a szemüvegemmel. Ha megoldják, hogy egy KOM megszerzése után azonnal elkezdje az örömódát, akkor azonnal veszek egyet. :tutiok:

Más. Ezt a sort érdemes végigböngészni. Nem gondoltam, hogy ekkora különbségek vannak. Az külön gyász, mennyi nagy nevű, méregdrága sisak van a sereghajtók közt. :o
https://www.helmet.beam.vt.edu/bicycle- ... jxr50d_oPQ
Jah.
Az enyém 12,9-el a 140.
Az enyém nincs is rajta 31_1_21.gif Abus Airbreaker

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.12.12., pén. 23:43
AAttila írta:
2025.12.12., pén. 17:16
Na ezt lessétek meg:
https://www.facebook.com/share/r/14SxQYWXpkX/
De régi vágyam már, hogy tekerés közben egy jót társalogjak a szemüvegemmel. Ha megoldják, hogy egy KOM megszerzése után azonnal elkezdje az örömódát, akkor azonnal veszek egyet. :tutiok:

Más. Ezt a sort érdemes végigböngészni. Nem gondoltam, hogy ekkora különbségek vannak. Az külön gyász, mennyi nagy nevű, méregdrága sisak van a sereghajtók közt. :o
https://www.helmet.beam.vt.edu/bicycle- ... jxr50d_oPQ
Jah.
Az enyém 12,9-el a 140.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4092
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5215
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2025.12.12., pén. 17:16
Na ezt lessétek meg:
https://www.facebook.com/share/r/14SxQYWXpkX/
De régi vágyam már, hogy tekerés közben egy jót társalogjak a szemüvegemmel. Ha megoldják, hogy egy KOM megszerzése után azonnal elkezdje az örömódát, akkor azonnal veszek egyet. :tutiok:

Más. Ezt a sort érdemes végigböngészni. Nem gondoltam, hogy ekkora különbségek vannak. Az külön gyász, mennyi nagy nevű, méregdrága sisak van a sereghajtók közt. :o
https://www.helmet.beam.vt.edu/bicycle- ... jxr50d_oPQ

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5817
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »


Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4092
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5215
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 11:41

Gyakorlatilag bármilyen szempontból nézzük, a fő, de talán az egyetlen probléma nem is a bicajjal van, hanem azzal, hogy megöregedtünk.
Könnyű szívvel viselem, harminc éve is lassú voltam.

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6266
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7815
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.12.12., pén. 11:38
asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:46
Vinkler írta:
2025.12.12., pén. 10:35

Cserében a mi bringáink szépek! :smile29:
Igen és a kávézók előtt majd úgy támasztjuk le őket, hogy a legnagyobb áttételen legyen. :D
Dehát a multkor is úgy értünk oda! :D
Még csinálnom kell egy komoly árcédulát rá, hogy ha közelről nézi valaki, lássa hogy mocsok drága egy ilyen. :D Ha ért hozzá, akkor csak azt látja, hogy egy idiótáé. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6266
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7815
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.12.12., pén. 11:09
asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:31
Ezzel az aeroval az van, hogy működik, csak mi nagyon kevesek vagyunk az előnyei kiaknázásához, mert ahhoz gyorsan kell tudni menni, amit mi nem tudunk. És már nem is fogunk tudni. Az nem a technológia hibája, hogy gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Nem írtam olyat, hogy nem működik és hogy hibás a technológia (bár hogy a végső eredményben mekkora a súlyuk ezeknek a forradalmi újításoknak, azzal kapcsolatban vannak fenntartásaim). A hobbisták, amatőrök harmatos teljesítményét illetően természetesen egyetértek, épp ezért is gondolom, hogy halandóknak felesleges ilyen szörnyszülötteket venni, mert az égvilágon semmi előnyt nem jelent számukra, viszont hátránya bőven van, az agyonintegrált, bonyolult, semmi korábbival nem kompatibilis, szervizesek megőrjítő megoldásoknak. A legfőbb hátrányt pedig, amit egy kutyaütő kocabringás elszenvedhet, közvetve Te magad is említed. Történetesen a kávészünetekben páváskodva begyűjtött, bringára vonatkozó bókok nem lesznek őszinték, amikor meg nélküled tekernek, meg fogják beszélni, hogy bűnronda a géped. :D
Gyakorlatilag bármilyen szempontból nézzük, a fő, de talán az egyetlen probléma nem is a bicajjal van, hanem azzal, hogy megöregedtünk.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:46
Vinkler írta:
2025.12.12., pén. 10:35
asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:31
Ezzel az aeroval az van, hogy működik, csak mi nagyon kevesek vagyunk az előnyei kiaknázásához, mert ahhoz gyorsan kell tudni menni, amit mi nem tudunk. És már nem is fogunk tudni. Az nem a technológia hibája, hogy gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Cserében a mi bringáink szépek! :smile29:
Igen és a kávézók előtt majd úgy támasztjuk le őket, hogy a legnagyobb áttételen legyen. :D
Dehát a multkor is úgy értünk oda! :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4092
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5215
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:31
Ezzel az aeroval az van, hogy működik, csak mi nagyon kevesek vagyunk az előnyei kiaknázásához, mert ahhoz gyorsan kell tudni menni, amit mi nem tudunk. És már nem is fogunk tudni. Az nem a technológia hibája, hogy gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Nem írtam olyat, hogy nem működik és hogy hibás a technológia (bár hogy a végső eredményben mekkora a súlyuk ezeknek a forradalmi újításoknak, azzal kapcsolatban vannak fenntartásaim). A hobbisták, amatőrök harmatos teljesítményét illetően természetesen egyetértek, épp ezért is gondolom, hogy halandóknak felesleges ilyen szörnyszülötteket venni, mert az égvilágon semmi előnyt nem jelent számukra, viszont hátránya bőven van, az agyonintegrált, bonyolult, semmi korábbival nem kompatibilis, szervizesek megőrjítő megoldásoknak. A legfőbb hátrányt pedig, amit egy kutyaütő kocabringás elszenvedhet, közvetve Te magad is említed. Történetesen a kávészünetekben páváskodva begyűjtött, bringára vonatkozó bókok nem lesznek őszinték, amikor meg nélküled tekernek, meg fogják beszélni, hogy bűnronda a géped. :D

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2151
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1358
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:31
... gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Hát igen - végülis nincs új a nap alatt. :D
Csatolmányok
Obree-and-Old-Faithful-1024x742.jpg

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6266
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7815
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.12.12., pén. 10:35
asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:31
Ezzel az aeroval az van, hogy működik, csak mi nagyon kevesek vagyunk az előnyei kiaknázásához, mert ahhoz gyorsan kell tudni menni, amit mi nem tudunk. És már nem is fogunk tudni. Az nem a technológia hibája, hogy gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Cserében a mi bringáink szépek! :smile29:
Igen és a kávézók előtt majd úgy támasztjuk le őket, hogy a legnagyobb áttételen legyen. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14439
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9556
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.12.12., pén. 10:31
pärt írta:
2025.12.12., pén. 09:44
Ránézve a gépre, tényleg nem sokat lehetne kezdeni a régebben mérvadó paraméterekkel - egy púpos ember sem a konfekció osztályon keresgél öltönyt.
Izgatottan várom, hová fejleszthetők még a gépek légellenállás terén. Nem tudom maradt-e még olyan UCI megkötés, ami nagyon béklyózná a tervezők kezét. Mindenesetre egy repülős analógia ugrik be: USA-ban nagy divatja volt - és még talán mindig van - a légcsavaros gépek gyorsasági versenyének. Ezeket rendre a némileg megreszelt második világháborús típusok fennmaradt és nagy becsben tartott példányai nyerik, pedig azóta eltelt gyenge nyolcvanpár év, ki lehetett volna fejleszteni hatékonyabb formákat, de mégsem sikerült. Lesz-e vége az aero boom-nak, vagy jön majd valami újabb színes, érdekes csoda?
Ezzel az aeroval az van, hogy működik, csak mi nagyon kevesek vagyunk az előnyei kiaknázásához, mert ahhoz gyorsan kell tudni menni, amit mi nem tudunk. És már nem is fogunk tudni. Az nem a technológia hibája, hogy gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Cserében a mi bringáink szépek! :smile29:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6266
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7815
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.12.12., pén. 09:44
Ránézve a gépre, tényleg nem sokat lehetne kezdeni a régebben mérvadó paraméterekkel - egy púpos ember sem a konfekció osztályon keresgél öltönyt.
Izgatottan várom, hová fejleszthetők még a gépek légellenállás terén. Nem tudom maradt-e még olyan UCI megkötés, ami nagyon béklyózná a tervezők kezét. Mindenesetre egy repülős analógia ugrik be: USA-ban nagy divatja volt - és még talán mindig van - a légcsavaros gépek gyorsasági versenyének. Ezeket rendre a némileg megreszelt második világháborús típusok fennmaradt és nagy becsben tartott példányai nyerik, pedig azóta eltelt gyenge nyolcvanpár év, ki lehetett volna fejleszteni hatékonyabb formákat, de mégsem sikerült. Lesz-e vége az aero boom-nak, vagy jön majd valami újabb színes, érdekes csoda?
Ezzel az aeroval az van, hogy működik, csak mi nagyon kevesek vagyunk az előnyei kiaknázásához, mert ahhoz gyorsan kell tudni menni, amit mi nem tudunk. És már nem is fogunk tudni. Az nem a technológia hibája, hogy gyengék vagyunk és nem tudunk normális aero pozíciót sem felvenni.
Mi majd veszünk kényelmes endurance bicajt, ha oda kerül a sor, amin tudunk órákat tekerni anélkül, hogy szétmennénk rajta.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4092
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5215
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2025.12.12., pén. 07:45

Azér' az vicces lesz versenyen, amikor a hatalmas csinnadrattával beharangozott, ennyi, meg annyi %-al gyorsabb, hatékonyabb, stb., "világ leggyorsabb" gépével bejönnek majd mondjuk a 38., meg 52. helyen. :kapdelm:

Egyébként a "forradalmat" ;) a marketing részleg a geotábla megadásával is jelzi (egyébként szvsz. logikusan); sem vízszintes felsőcső hossz, sem nyeregcső hossz nincs megadva, Reach, Stack, stb. "minden mást visz", mint régen az autós kártyában a Wankel motor: :rolleyes:
https://factorbikes.com/bikes/one
Ránézve a gépre, tényleg nem sokat lehetne kezdeni a régebben mérvadó paraméterekkel - egy púpos ember sem a konfekció osztályon keresgél öltönyt.
Izgatottan várom, hová fejleszthetők még a gépek légellenállás terén. Nem tudom maradt-e még olyan UCI megkötés, ami nagyon béklyózná a tervezők kezét. Mindenesetre egy repülős analógia ugrik be: USA-ban nagy divatja volt - és még talán mindig van - a légcsavaros gépek gyorsasági versenyének. Ezeket rendre a némileg megreszelt második világháborús típusok fennmaradt és nagy becsben tartott példányai nyerik, pedig azóta eltelt gyenge nyolcvanpár év, ki lehetett volna fejleszteni hatékonyabb formákat, de mégsem sikerült. Lesz-e vége az aero boom-nak, vagy jön majd valami újabb színes, érdekes csoda?

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2151
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1358
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2025.12.11., csüt. 20:34
Szemből fáj igazán.
...
Pár hónapja még ez volt kikiáltva a világ leggyorsabb gépének, szóval a helyzet azért sokat javult.
Azér' az vicces lesz versenyen, amikor a hatalmas csinnadrattával beharangozott, ennyi, meg annyi %-al gyorsabb, hatékonyabb, stb., "világ leggyorsabb" gépével bejönnek majd mondjuk a 38., meg 52. helyen. :kapdelm:

Egyébként a "forradalmat" ;) a marketing részleg a geotábla megadásával is jelzi (egyébként szvsz. logikusan); sem vízszintes felsőcső hossz, sem nyeregcső hossz nincs megadva, Reach, Stack, stb. "minden mást visz", mint régen az autós kártyában a Wankel motor: :rolleyes:
https://factorbikes.com/bikes/one

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”