Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
de a sram cuccon a lámc elég brutál. nem egyforma a két kép méretre, de nem csak a méreteltérés miatt tűnik olyannak, mintha. nemtom,ez SRam lánc e, vagy valami más, de valahogy árad belőle: az erő és a hatásfok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6129
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7554
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Divatbringások. Ezek ilyen vitrinbringák. 1-2 fogról lecsiszolták finoman a festést, hogy olyan legyen, mintha használták volna már. Bohócok.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3899
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Á, csak a kocsma előtt ijesztgetik egymást ilyenekkel.
Re: Kerékpározás
mert nokedlik, nem bírják jól beforgatni az 50-est

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 282
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Van aki 60T-t használ.
- Csatolmányok
-
- Screenshot_20230507_205951_Facebook.jpg (423.45 KiB) Megtekintve 659 alkalommal
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 282
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Köszönöm mindenkinek, akkor 52T lesz.
Re: Kerékpározás
végülis az alapvető felvetésre nincs megoldás: nincs akkora lànctányér, amivel a 11es lànckerék helyett a 19 kopjon.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Ok, hogy a bődületes nyomaték sok mindent megold, de azért pedelecnél az eszi is a hajtást rendesen. Szerintem egészségesebb a technikának, ha kicsit kímélősebb terheléseket kap, jobban végig van váltogatva.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3899
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Csak nehéz befogadni, hogy a 10 sebességből csak háromra van szükség.Szalon írta: ↑2023.07.05., szer. 19:59
Többiek valószínüleg elsiklottak a felett, hogy elektromos bicajt használsz...
Vedd nyugodtan a legnagyobbat! A 48-as tányér annyit jelent, hogy 1-el feljebbi(nagyobb) hátsó fogaskeréken éred el ugyanazt a sebességet azonos fordulattal, az 52-es tányér pedig 2 kerékkel feljebb fogja ugyanazt adni kb. azaz a mostanihoz képest lesz még 1, vagy 2 +sebességed a 44-es tányérhoz viszonyítva.

Re: Kerékpározás
De a guminak szövetszála se görbült
avagy, ilyen a sprintszakma, avagy 15ezret adtál ezért a foxtalicskáért?

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 967
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1498
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Többiek valószínüleg elsiklottak a felett, hogy elektromos bicajt használsz...aladin66 írta: ↑2023.07.05., szer. 14:33Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
Vedd nyugodtan a legnagyobbat! A 48-as tányér annyit jelent, hogy 1-el feljebbi(nagyobb) hátsó fogaskeréken éred el ugyanazt a sebességet azonos fordulattal, az 52-es tányér pedig 2 kerékkel feljebb fogja ugyanazt adni kb. azaz a mostanihoz képest lesz még 1, vagy 2 +sebességed a 44-es tányérhoz viszonyítva.
- Csatolmányok
-
- Képernyőfotó 2023-07-05 - 19.57.49.png (297.81 KiB) Megtekintve 640 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Érthető,de szokat, főleg a 24et csak keresztbeálló lánccal tudot beváltani.aladin66 írta: ↑2023.07.05., szer. 18:38Jelenleg a 44T első lánctányérral, amiből egy van, csak a 11-13 és esetleg a 15 sort használom a nagy sebesség miatt. Az már kezd kopni emiatt. Ha cserélek láncot és első tányért, akkor nem cserélném a hátsó sort, hanem azokat a fogszámokat szeretném majd használni, amit most soha. Tehát a megfelelő első tányér megválasztásával jutnék (f)el a 19-21-24 fogakra, amin most sosincs a lánc. Ha nem érthető így, még részletesebben leírom.pärt írta: ↑2023.07.05., szer. 15:53Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.
De egyszerű a matek Z1/Z2 az áttétel. Ha megnézed,ami írtam, hogy 39/12=3,25 és az 52/16=3.25
Így kedvedre tudod számolni.
a 44/11=4. akkor ez a 19el 4x19=76... 76os tányért nehéz lesz szerezni ;-)
4x21= 84T
4x24=96T
Ez sorcserés buli vagy nagyobb tányérral is 13-15-17-19 fog kopni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 282
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Jelenleg a 44T első lánctányérral, amiből egy van, csak a 11-13 és esetleg a 15 sort használom a nagy sebesség miatt. Az már kezd kopni emiatt. Ha cserélek láncot és első tányért, akkor nem cserélném a hátsó sort, hanem azokat a fogszámokat szeretném majd használni, amit most soha. Tehát a megfelelő első tányér megválasztásával jutnék (f)el a 19-21-24 fogakra, amin most sosincs a lánc. Ha nem érthető így, még részletesebben leírom.pärt írta: ↑2023.07.05., szer. 15:53Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.
Re: Kerékpározás
ez vagy nagyon kemény tour lesz, vagy nem... 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
52/11 már stéherben is ritkán kerül elő 90rpm-el...
de az alapfelvetés, miszerint 24-es hátsó lánckereket használni,az nem megoldható semmiképp.
ezen a hajtáson elől van több lánckerék,vagy csak egy? mert akkor a láncvonal úgyis csak a lentieket engedi a nagytányérnak.
de a 48 is elég bármire. nekem az 50-essel,brutál lejtőn se nagyon sikerült még 11-et tenni. ha nyílegyenes a lejtő,csak akkor jó keményet hajtani, lábat pihentetni. de ha kanyarog,ott a kanyarokból kifele tolni kell,ahhoz meg az a jó,ha be van forgatva a fokozat. 52/11 beforgatva (90rpm vagy magasabb) kb 80 km/h. nem életszerű
elég lesz a 48 szerintem is... inkább a jó sort kell kiválasztani. sokszor az problémásabb... sokváltozós
de az alapfelvetés, miszerint 24-es hátsó lánckereket használni,az nem megoldható semmiképp.
ezen a hajtáson elől van több lánckerék,vagy csak egy? mert akkor a láncvonal úgyis csak a lentieket engedi a nagytányérnak.
de a 48 is elég bármire. nekem az 50-essel,brutál lejtőn se nagyon sikerült még 11-et tenni. ha nyílegyenes a lejtő,csak akkor jó keményet hajtani, lábat pihentetni. de ha kanyarog,ott a kanyarokból kifele tolni kell,ahhoz meg az a jó,ha be van forgatva a fokozat. 52/11 beforgatva (90rpm vagy magasabb) kb 80 km/h. nem életszerű
elég lesz a 48 szerintem is... inkább a jó sort kell kiválasztani. sokszor az problémásabb... sokváltozós
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3899
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 282
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Hogy néz ki az előbbi kifejtésed 48T tányérral, mert nekem az jön le, lehet elég lenne az is.revox írta: ↑2023.07.05., szer. 14:55nekem a tehénen, (a téli, nem a Gan, visszavontam ) elől 39T van és nemrég 39/12-vel 40-el résztávoztam, de amikor nagyon befújt az oldalszél,azt is nehezen tekertem ki. ez 52-es tányérral hajszálra megfelel az 52/16-nak... épp ma számoltam,mert agyalok rajta, hogy lecserélem a 39-et üreges 52-re,csak akkor a sort honnan indítsam. de ezzel a 39/12-vel axxem 46-ot is forgattam már ki,de azt csak csúcsban. ergo, 50-hez síkon elég kell legyen az 52/15, esetleg 14. de értelmes közlekedésre az 52/19, 18. az 52/17 már a 30-35 közötti tempóra jó, pedálütemtől függően. ha 90rpm-et forgatsz, 52/17-el már elég gyorsan fogsz menni. 52/16-al garantáltan 40fölött (ha megvan az rpm 90)aladin66 írta: ↑2023.07.05., szer. 14:33Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
Re: Kerékpározás
nekem a tehénen, (a téli, nem a Gan, visszavontam ) elől 39T van és nemrég 39/12-vel 40-el résztávoztam, de amikor nagyon befújt az oldalszél,azt is nehezen tekertem ki. ez 52-es tányérral hajszálra megfelel az 52/16-nak... épp ma számoltam,mert agyalok rajta, hogy lecserélem a 39-et üreges 52-re,csak akkor a sort honnan indítsam. de ezzel a 39/12-vel axxem 46-ot is forgattam már ki,de azt csak csúcsban. ergo, 50-hez síkon elég kell legyen az 52/15, esetleg 14. de értelmes közlekedésre az 52/19, 18. az 52/17 már a 30-35 közötti tempóra jó, pedálütemtől függően. ha 90rpm-et forgatsz, 52/17-el már elég gyorsan fogsz menni. 52/16-al garantáltan 40fölött (ha megvan az rpm 90)aladin66 írta: ↑2023.07.05., szer. 14:33Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 282
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
Re: Kerékpározás
Megvan... első frissítésre nem ezt a videót hozta a site...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Miről.maradtem le?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3899
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4993
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Aranyos ötlet, hogy bevonták Attilát, de azért többet érdemelne annál, hogy a híres ember biodíszlet szerepére kárhoztatják. Pláne úgy, hogy a koncepció alapból az, hogy Mucsi viszi a show-t.
Re: Kerékpározás
kritériumon verte a fiúkat a Veloparkban, csak azok is genyók voltak és kihasználták, mert még túl odaadóan megy. beálltak rá és amikor jöttek a hajrák, ledurrantották. de a saját kategóriáját mostanában mindenhol viszi

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ebből a csajsziból még lehet valaki. (Bár sajnos életkori sajátosság, fejben vannak problémák. Hátha meg lehet oldani):