Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.31., csüt. 14:03

Ez jut róla eszembe, bocsánat... :smile29: :D
.

youtu.be/dK-6loM-iXs
de, ha kicst komolyítunk, valsz ma a legjobb bicaj a speci tarmacja... nem próbáltam, de minden erre enged következtetni (és nem feltételnül arra gondolok, ki megy vele és mit nyer, csak maga a felépítése). hogy sl7 vagy sl8, ezt passzolom, hajlok a 7-re, de statikusan elvielg a 8 gyorsabb, csak az élet legkevésbé statikus menésből áll. de kb legyen mindegy. A decas valsz nem tudja, amit a speci, de az is garantált, hogy a topmezőnyben sok olyan bicaj van, amitől jobb lesz. ami még garantált, sok ilyen megjegyzés lesz, hogy úgy néz ki, de xar. csak amit eddig lehetett róla találni (és ha melléteszem saját tapasztalatomat deacás bicajokkal), nem ezt mutatja. Be lehet seperni a szőnyeg alá, de erről pont beszél a digó, hogy tudni kell észrevenni, ha valami kis név mögött valós érték bújik meg. én óvatos lennék :rolleyes: :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

csak itt az eredeti :D
csak itt még nem kellett ellensúlyozni a group és egyebek tömegét és bőven belefértek az uci 6,8kg limitbe a vaskosabb támvillák és nyeregcsőprofil.
stucni_deda.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6131
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7556
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.31., csüt. 10:43
nemrég, mikor beszélgettünk a bicajárakról, említettem, hogy az autópiac már reagált az elszaladt árakra és akciókkal, mindenféle 0% THM hitelekkel igyekeznek befótozni a lyukat. Bringa terén talán ennyire nem kopott ki a vásárlóréteg. szűkebb a piac, aki faantik, beletörődik az árakba. de úgy tűnik, már januárban reagált a piac, vagyis valami beindult, csak nekünk nem szóltak...

olaszok... nyilván nem értem,csak rányomom a feliratfordítót (aki nem ismeri, felirat és a beállításokban automatikus fordítás és magyar... de kérheted üzbégül is).
amúgy azt gondolom, nem fognak vele semmit megnyerni, de ez nem a bicajon fog múlni... azóta már megvan, hogy az ag2r-t tolják... háát, nemtom...


youtu.be/qj_C2MjrskU
Ez jut róla eszembe, bocsánat... :smile29: :D
.

youtu.be/dK-6loM-iXs
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5703
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3530

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2023.08.31., csüt. 13:50
AAttila írta:
2023.08.31., csüt. 13:09
Az autós nem adta meg az elsőbbséget. Hívtak rendőrt is. Szerencsére a srácnak nem lett baja. Kereszteződésből indulva történt. A szemből jövő balra akart kanyarodni, csak nem engedte el a havert, aki ment volna egyenesen.
az tuti,hogy rendőrt kell hívni, mert később simán letagadják,amit hirtelen ijedtükben elismernek.

TT bike, ha jól látom, azzal még hárítani is nehéz...
Ja, TT. Még szívtuk is a vérét, hogy a TT-n nem hatékony a lefty, úgyhogy inkább alakítsa vissza a bicót ;peace; jó egy társaság ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.08.31., csüt. 13:09
Az autós nem adta meg az elsőbbséget. Hívtak rendőrt is. Szerencsére a srácnak nem lett baja. Kereszteződésből indulva történt. A szemből jövő balra akart kanyarodni, csak nem engedte el a havert, aki ment volna egyenesen.
az tuti,hogy rendőrt kell hívni, mert később simán letagadják,amit hirtelen ijedtükben elismernek.

TT bike, ha jól látom, azzal még hárítani is nehéz...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5703
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3530

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Az autós nem adta meg az elsőbbséget. Hívtak rendőrt is. Szerencsére a srácnak nem lett baja. Kereszteződésből indulva történt. A szemből jövő balra akart kanyarodni, csak nem engedte el a havert, aki ment volna egyenesen.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5703
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3530

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Tegnap az egyik csapattársamnak hamarabb lett vége az edzésének. sad.gif
Screenshot_20230831_130541_Messenger.jpg
Screenshot_20230831_130530_Messenger.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nemrég, mikor beszélgettünk a bicajárakról, említettem, hogy az autópiac már reagált az elszaladt árakra és akciókkal, mindenféle 0% THM hitelekkel igyekeznek befótozni a lyukat. Bringa terén talán ennyire nem kopott ki a vásárlóréteg. szűkebb a piac, aki faantik, beletörődik az árakba. de úgy tűnik, már januárban reagált a piac, vagyis valami beindult, csak nekünk nem szóltak...

olaszok... nyilván nem értem,csak rányomom a feliratfordítót (aki nem ismeri, felirat és a beállításokban automatikus fordítás és magyar... de kérheted üzbégül is).
amúgy azt gondolom, nem fognak vele semmit megnyerni, de ez nem a bicajon fog múlni... azóta már megvan, hogy az ag2r-t tolják... háát, nemtom...


youtu.be/qj_C2MjrskU
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2023.08.31., csüt. 00:52
revox írta:
2023.08.30., szer. 22:27
mackohaz írta:
2023.08.30., szer. 18:42

szia Revi :D nekem is mondhatnál vmit :D
Ja, aszittem, csülköt pácolsz :D

A karbonos igencsak csücsül :D találtak nála minimális ekit, aztán valsz behívót kapott...
Jesszuspepi, ekevasat is ragaszt? gondolkodik.gif csülkök a sokacbablevesben végezték rövid pályafutásukat..
több lábon áll :D ja, ül
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

revox írta:
2023.08.30., szer. 22:27
mackohaz írta:
2023.08.30., szer. 18:42
revox írta:
2023.08.30., szer. 16:52


amúgymeg:

Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
szia Revi :D nekem is mondhatnál vmit :D
Ja, aszittem, csülköt pácolsz :D

A karbonos igencsak csücsül :D találtak nála minimális ekit, aztán valsz behívót kapott...
Jesszuspepi, ekevasat is ragaszt? gondolkodik.gif csülkök a sokacbablevesben végezték rövid pályafutásukat..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Hadznàlt,de kifogádtalan fulcrum zero magyar módra:
Fékezőfelület elnxalva,de nég dlmegy valameddig.
Első csapágy rág. Szétszedve, a kónudzgyűrűk cserélve a fulcrum 3 acélgolyóhoz készülve, de az is hullàmosrs kopva. porvédőkön le nem vakarható dzsuva, amúgy údzik valami fődfeketére elhasználg ragacsos gépzsírban(ezer szererncse, hogy kerámiagörgős csapágy - USB). Kitakarítva dadogva forog a kónuszok kopása miatt.
Hátul mév jobb, a rotor le se jőtt, de a zárócsavar alatt dgy sodelátott, 1mm széles alátét... nem sikerült megfejteni miért is :D
Bontás a másik oldalról, majd rotorból tengelx kiűt,némi wd40 után. F3 kónuszgyűrűk, még kopottabban,de itt legalább màr következeteden s csapàgy is az F3 acélgolyósa :D
Mindkég agyat kétszer kellett szétszedni és átmosni. Dr legalább megfirdítottam, a kevésbé gatya ment hátra. A rotort félretettem, tettem fel rá másikat. Azt felújítani külön buli lesz :D Állványva már be se tettem, bár ránézésre nem üt. Tartalékküllők híjàn centrirozni hozzà se merek kezdeni...
És még, ami nem jutott eszembe, avagy a apró, madzsar módra :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2023.08.30., szer. 18:42
revox írta:
2023.08.30., szer. 16:52
pärt írta:
2023.08.30., szer. 16:30
Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
amúgymeg:

Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
szia Revi :D nekem is mondhatnál vmit :D
Ja, aszittem, csülköt pácolsz :D

A karbonos igencsak csücsül :D találtak nála minimális ekit, aztán valsz behívót kapott...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3907
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4998
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2023.08.30., szer. 15:53
revox írta:
2023.08.30., szer. 15:01
írjál nekik, hátha :D
Már megtörtént ;) (de nem lesz deal... :ohnoohnoohno:).
Szerintem ne bánd, van ennél jobb. ;) Legalábbis nekem nem igazán tetszik. Eleve nem értem a koncepciót, hogy a fő háromszög TIG, a támvilla meg forrasztott. Ráadásul ronda reszelőnyomos az eldolgozás, a felület emitt fényes, amott szemcsés, matt. Szerintem acél szegmensben ma már csak az abszolút prémium minőségnek van értelme. Az is árulkodó, hogy a szerelőjük nem volt képes a Nokon bowden szemeit normálisan, az irányokra figyelve összerakni.
Screenshot_2023-08-30-19-26-37-57_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Online
Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 733
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 426

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

pärt írta:
2023.08.30., szer. 17:19
Géza elvetemült, nem gyarapítja az egyetemes kerékpáros bölcseleti kincset. Szerintem teker.
Ma pont nem, de elvetemültem, az biztos. 31_1_21.gif

Ha pedig acél, akkor nekem leginkább ez:
https://officinabattaglin.com/products/ ... rand-tour/
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

revox írta:
2023.08.30., szer. 16:52
pärt írta:
2023.08.30., szer. 16:30
Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
amúgymeg:

Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
szia Revi :D nekem is mondhatnál vmit :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3907
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4998
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Géza elvetemült, nem gyarapítja az egyetemes kerékpáros bölcseleti kincset. Szerintem teker.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.30., szer. 16:30
Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
amúgymeg:

Sebi: mindegy, az a lényeg, mit mutat a wattkilogramm
Szalon: ááááááááá, voltam próbálni, nekem ezek se váltak be
Part: Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
revox: az azért attól is függ, milyen annak az acélnak a rugalmassági modulusa. egy jól ötvözötté igen magas, de lehet ezt súlyban bukod, xal az eredeő hatásfok fne tudja, milyen lesz
Lacce: Jók azok, de a speci jobb lesz
Ati: Én is kiprbálnám, de most csapatbicót próbálunk
Rotox: nem akarok venni, csak megmutattam... de amúgy jó. emléxem, amikor 37 éve gurultam kecskemét körnéykén
Géza: .....
Vinkler: Ok, de azért ma már legyen rajta tárcsafék ,de olyan oldSchool lenne, ha tufo peremes szingóval hajtanánk
.
.
.
.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.30., szer. 16:30
Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.
ezt már küldöm is az asszonynak... állandóan magyaráz, hogy túl sok a négyzetméterre eső bicajok,kerekek,stb száma...

:fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3907
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4998
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Na, ha van valami, amiből nem nagyon érdemes újat készíttetni, az az acélváz. 60-80-100 körül igazán komoly darabok is felbukkannak. Egy használt, de viszonylag modernebb szettel simán lehet egy kb. 8.5kg-os gépet építeni - vagy akár jóval könnyebbet, csak az aránytalanul drágább. Nekem is van a szobámban a tetőgerendára feldobva két váz, a szekrényben egy szakajtónyi alkatrész, kerék, kormány, nyereg... Ha lenne helyem tárolni, de legalábbis kerülgetni, összeraknék egy ilyesmi acél dreambike-ot, aztán megnézném hogyan teljesít.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2082
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1260
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2023.08.30., szer. 15:01
írjál nekik, hátha :D
Már megtörtént ;) (de nem lesz deal... :ohnoohnoohno:).

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2023.08.30., szer. 14:42
revox írta:
2023.08.29., kedd 22:53
...csak behülyítjük itt egymást. eddig mindenki elvolt a boldogan a lovával :D
Hát akkor - a fent írtak szerint tét nélkül ;): 3 000 Euroért csinálnának nekem egy ilyet méretre.

Steel is real! ;peace;
írjál nekik, hátha :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2082
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1260
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2023.08.29., kedd 22:53
...csak behülyítjük itt egymást. eddig mindenki elvolt a boldogan a lovával :D
Hát akkor - a fent írtak szerint tét nélkül ;): 3 000 Euroért csinálnának nekem egy ilyet méretre.

Steel is real! ;peace;
Csatolmányok
Liotto XCR.jpg
Liotto XCR2.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

még kicsit moziztam és feldobta az 1milkóős bringát is... Egyébként ez a tárcsás. a felnifékes talán 7,3kg,vagy hasonló. az maradt meg,kb könnyebb fél kiloval,mint a tárcsás.


youtu.be/7oiddWudwjY


ez a mászós videó,de ebben kevés szó esik a bicajról.


youtu.be/ct_tIR6JFQI
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.30., szer. 08:17
revox írta:
2023.08.30., szer. 00:49
ez a faszi még nem a PRO verziót kergeti meg is tud neki örülni.
Kesztyű nélkül teker, nem lehet komolyan venni. :ohnoohnoohno: :D
és a hookless gumi? ;peace; úriember vagy, nem csaptad le.

all:

nézzétek meg, amúgy 14 perc után, amikor háttal mutatják (én is most néztem meg, nagy tévén). minden apró mozdulatra azonnal reagál. látszik,hogy a kormány nyersessége,direktsége még szokatlan is a teszternek,mert ha balra rántja,hirtelen jobbra korrigálnia kell, annyire direkt és gyors a kormányzás. egyébként a szingó ezt teszi emészthetőbbé. a felnire felragasztott gumi a felni belső palástján az egész felületen terül el és a nagy felületnek adja át a ráható erőket és nem a peremre koncetrálódik, kevésbé izgága a direktkormányzott (értsd: racsing) bicajok alatt. de az egy másik történet, amivel nem érdemes foglalkozni, kicsit macerás és nem túl gazdaságos. (nem lesz térítés, nyugi :D )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13808
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.08.30., szer. 08:30
Szerintem 1,5-2mm-t mindkéi irányban elmozdul a középrész megtekeréskor, látszik ahogy “bidereg” a bácsi alatt a bringa. 31_1_21.gif
látod,Neked jobb a szemed van hozzá :D nekem telefonon v tableten a szemüveg se segít... :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”