Vinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 08:44
Egy sportfutómű, esetleg nagyobb fék miért lenne aggályos bármilyen motorhoz passzítva? Szvsz minden esetben javítja a vezetési élményt!
Hol említettem egy szóval is, hogy az M1 nem szűk?
M1: valamit benéztem. Teljesen úgy emlékeztem, hogy valahol írtad, hogy az
1M kupét gondolkodás nélkül... de most rákerestem, és tényleg nem találom, hol írtál volna ilyent, szóval valósznűleg összekevertelek valakivel egy másik fórumban. Elnézést!!!
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszítőelemek /pl szénszálas műszerfalbetét/, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paket-tal együtt rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, sportüléseket, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!! - és dízel)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél
