
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Nem tudom, hogy szóltak-e a Liam Neeson-nak, hogy menni kell sok fegyverrel a Giro-ra, mert mennek a fiúk Tropojába. 

- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2072
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1235
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Snipi, milyen napod van?



Re: Kerékpározás
Az ilyen tréning értelme, ha versenyen hirtelen megy a sor és mégy utána, nem fogsz leszakadni. Ha kergeted a mezönyr, egy leváltással időt vesztesz és ritmust. Ilyenkor érdemesebb addig pörgetni, míg tudod,aztán ha biztonságban vagy, már ledobhatsz egyet. Csak, ha ilyenre nem trenirozod magad, nem fogod tudni megcsinálni. Mi is csináltuk teremedzésen,pl 4xfél perc, másfél perc pihenővel. Felpórgőtt lazán 180rpm-re. Hajdú Barna szerintem a 200at is megpörgette. Utcán ennyit nehéz elérni, de elég jól fel lehet tolni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3856
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4947
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha villannyal sokkolnának sem lennék képes ilyen fordulatra - máshogy vagyok összepakolva - ő meg nyilván darálásban lenne gyengébb. No meg a statikus túrázáshoz felesleges is lenne ez a pörgetési düh, de kétség kívül imponáló.AAttila írta: ↑2025.05.06., kedd 17:25Edzőbá' azt mondta,emeljük a pedálfordulatot![]()
https://www.instagram.com/reel/DHT92wts ... t3NTVrbnJ5

Online
Re: Kerékpározás
Az biztos, hogy a mi keringésünk,rostösszetételünk nem támogatja ezt a fordulatszámot 

Online
Ráadásul a keringés és az izomzat is különböző módon fárad, az izomzat rostösszetétele sem mindegy. Nem is akarok jobban belemenni, mert annyira nem értek hozzá, de az biztos, hogy a fordulat egyén szintű beállítása, sokkal összetettebb tudomány, mint azt régebben gondolták.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Minden szervezetnek megvan az optimális pedálfordulat-tartománya. Ez a keringés és az izomzat terhelése közt intuitív szinten kötött ideális kompromisszum. Ez fejleszthető egyébkent, de meg kell egyénileg vizsgálni, hogy mi a legoptimálisabb.AAttila írta: ↑2025.05.06., kedd 17:25Edzőbá' azt mondta,emeljük a pedálfordulatot![]()
https://www.instagram.com/reel/DHT92wts ... t3NTVrbnJ5
Ráadásul a keringés és az izomzat is különböző módon fárad, az izomzat rostösszetétele sem mindegy. Nem is akarok jobban belemenni, mert annyira nem értek hozzá, de az biztos, hogy a fordulat egyén szintű beállítása, sokkal összetettebb tudomány, mint azt régebben gondolták.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mivel a Pilisben nőttem fel, kb minden utat ismerek. Majd, ha oda jutunk javaslok párat, illetve ezeket igény szerint lehet kombinálni, mert önmagukban ezek nem hosszú utak, viszont számtalan kombinációban tekerhetőek. Km, emelkedő függvényében variálhatóak.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
azt nézem, mintha Pogi is járt volna már itt



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
az elsőnél ez jelentsen is bármit, de jót nem sejtetst81 írta: ↑2025.05.05., hétf. 19:21Most, hogy mindenki kipihente magát a hétvégén, beszéljünk a Pilis meghódításáról![]()
A maketusz évente több Ring-eseményt is szervez, ebben találtam két - elvileg - jó útvonalat.
Egyet a kezdőknek (pl. nekem): https://ridewithgps.com/routes/49956161
Egyet Ákosnak: https://ridewithgps.com/routes/49956157
Aki többször megfordult már arrafelé, legyen szíves az útvonalat "megszakérteni", hogy országútival járható-e.
Ha igen, akkor ezeket el lehet tenni talonba ha szavazásra kerülne sor.

Paved 42.6 km 93% (össz táv kb 45 km)
amügy settings és metric a mértékegységnek, de ha pávás, kb felesleges nézegetni

ha nagyon hegyelni akarunk: eger-felsőtárkány-hollóstető és itt el lehet döntnei, bükkszentkereszt és vissza, vagy le lilalfüred, bükkszentlászló, bükkszentkereszt, hollóstető és felsőtárkány, eger. Pärttal az utóbbit nyomtuk egyszer. az szép kör. viszonylag ehető,de vannak benne kormánymarkolós részek. aki vágyik egy kis luxusra, speckollban megoldhatja a bkereszti Táncsics utcát, a maga, itt-ott kb 18%-ával is

de ehhez megyek még enni egy kis puliszkát

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Most, hogy mindenki kipihente magát a hétvégén, beszéljünk a Pilis meghódításáról
A maketusz évente több Ring-eseményt is szervez, ebben találtam két - elvileg - jó útvonalat.
Egyet a kezdőknek (pl. nekem): https://ridewithgps.com/routes/49956161
Egyet Ákosnak
: https://ridewithgps.com/routes/49956157
Aki többször megfordult már arrafelé, legyen szíves az útvonalat "megszakérteni", hogy országútival járható-e.
Ha igen, akkor ezeket el lehet tenni talonba ha szavazásra kerülne sor.

A maketusz évente több Ring-eseményt is szervez, ebben találtam két - elvileg - jó útvonalat.
Egyet a kezdőknek (pl. nekem): https://ridewithgps.com/routes/49956161
Egyet Ákosnak

Aki többször megfordult már arrafelé, legyen szíves az útvonalat "megszakérteni", hogy országútival járható-e.
Ha igen, akkor ezeket el lehet tenni talonba ha szavazásra kerülne sor.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Igen, engem. Akkor maradtam le.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
nekem szombat-vasárnap voltak dolgok, még most élem újra a bulit
jó volt az amúgy,...
de mi volt ez a darázs? arról lemaradtam. megcsípett valakit? én egyszer azt a hulló (hóesés imitátor) szöszmöszt nyeltem be. kis ideig harcoltam vele,hogy feljöjjön

de mi volt ez a darázs? arról lemaradtam. megcsípett valakit? én egyszer azt a hulló (hóesés imitátor) szöszmöszt nyeltem be. kis ideig harcoltam vele,hogy feljöjjön

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
akkor ha ezt csökkentjük 5-el, 20-al kell menni

valamit bemérhettél. Nálam 29,1 (induláskor indítottam és körbeéréskor lenyomtam). kb 1-2 perccel értünk be hamarabb. visszafordultunk és már jöttetek is. az nincs 4 km/h difi
nem érdekes,csak legközelebb el ne kezdjen valaki tényleg 20-al menni


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Közelebb volt az átlagunk a 25-höz, mint a 30 hoz.
A tinglitangli sort, lassan előzni egyáltalán nem veszélyes, gyorsabban, be-be bújva, meg a még beférek szerintem veszélyesebb. Ha meg beállunk ebben a helyzetben a tinglitangli módba beszélgetni, akkor sem lett volna semmi, csak egy jó hangulatú gurulás.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Még egy utolsó tőlem, aztán én is elengedem.pärt írta: ↑2025.05.04., vas. 11:55Még egy utolsó szempont, aztán tényleg elengedem.![]()
A 25-ös tempó nagyon közel van a családos tókerülők sebességéhez. Egy-egy csapat kikerülése eléggé elhúzódó lenne, ráadásul, a vezetőnek kell egy pillanat alatt kimatekozni, hogy a többiek beférnek-e mind, mielőtt egy vonalba érnénk egy szembe jövő csapattal (Ati, aki javarészt vezetett, végig nagyon profin megoldotta). Ha itt gyorsítgatunk- valamennyit így is kell mindig - hogy utána visszalassuljunk, az szerintem elég veszélyes tud lenni.
Közelebb volt az átlagunk a 25-höz, mint a 30 hoz.

A tinglitangli sort, lassan előzni egyáltalán nem veszélyes, gyorsabban, be-be bújva, meg a még beférek szerintem veszélyesebb. Ha meg beállunk ebben a helyzetben a tinglitangli módba beszélgetni, akkor sem lett volna semmi, csak egy jó hangulatú gurulás.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3856
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4947
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Még egy utolsó szempont, aztán tényleg elengedem.
A 25-ös tempó nagyon közel van a családos tókerülők sebességéhez. Egy-egy csapat kikerülése eléggé elhúzódó lenne, ráadásul, a vezetőnek kell egy pillanat alatt kimatekozni, hogy a többiek beférnek-e mind, mielőtt egy vonalba érnénk egy szembe jövő csapattal (Ati, aki javarészt vezetett, végig nagyon profin megoldotta
). Ha itt gyorsítgatunk- valamennyit így is kell mindig - hogy utána visszalassuljunk, az szerintem elég veszélyes tud lenni.

A 25-ös tempó nagyon közel van a családos tókerülők sebességéhez. Egy-egy csapat kikerülése eléggé elhúzódó lenne, ráadásul, a vezetőnek kell egy pillanat alatt kimatekozni, hogy a többiek beférnek-e mind, mielőtt egy vonalba érnénk egy szembe jövő csapattal (Ati, aki javarészt vezetett, végig nagyon profin megoldotta

Re: Kerékpározás
A kékes kerülőn kértem, hogy max 30 legyen az avg, és ezt el is fogadta mindenki.
Legközelebb az elején tartunk egy kupaktanácsot.
Legközelebb az elején tartunk egy kupaktanácsot.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Online
Az időpont eleve kizárt bármiféle bambulós, kettesével egymás mellett gurulást. A tömeg jósólható volt, de semmi katasztrófa, kb. amire számítani lehetett. A nyugisabb részeken tudtam beszélgetni is egy keveset, de azért sok helyen eléggé figyelős volt.
A tempó megbeszélés kérdése. Ati rá is kérdezett, hogy jó-e a 30, ellenvetés híján be is állította a tempomatot hajszál pontosan. Az elején úgy is mentünk jó hosszan, az utolsó tízes-huszas környékén volt pár élénkítő elgurulás - ez amúgy mindig így volt idáig is - de ismétlem: egyszerűen meg kell előre beszélni. Ez egyébként már a legutóbbi Mátrázás előtt is felmerült, én kínosan tartottam is magamat hozzá, és a 75 km-en csak a kékesi 3 km mászás közben mentünk külön Revivel, meg a Sasvárig tartó lejtőzést csináltam egyedül, mert legurulni csak úgy szeretek. Itt is voltak elgurulások, de engem például nem zavart, de ismétlem, meg kell beszélni, hogy ne legyen utólag rossz szájíz.
Oldásnak két kép a mai Remete Ride-ról.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3856
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4947
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Vessetek a mókusok elé, én élveztem.
Az időpont eleve kizárt bármiféle bambulós, kettesével egymás mellett gurulást. A tömeg jósólható volt, de semmi katasztrófa, kb. amire számítani lehetett. A nyugisabb részeken tudtam beszélgetni is egy keveset, de azért sok helyen eléggé figyelős volt.
A tempó megbeszélés kérdése. Ati rá is kérdezett, hogy jó-e a 30, ellenvetés híján be is állította a tempomatot hajszál pontosan. Az elején úgy is mentünk jó hosszan, az utolsó tízes-huszas környékén volt pár élénkítő elgurulás - ez amúgy mindig így volt idáig is - de ismétlem: egyszerűen meg kell előre beszélni. Ez egyébként már a legutóbbi Mátrázás előtt is felmerült, én kínosan tartottam is magamat hozzá, és a 75 km-en csak a kékesi 3 km mászás közben mentünk külön Revivel, meg a Sasvárig tartó lejtőzést csináltam egyedül, mert legurulni csak úgy szeretek. Itt is voltak elgurulások, de engem például nem zavart, de ismétlem, meg kell beszélni, hogy ne legyen utólag rossz szájíz.
Oldásnak két kép a mai Remete Ride-ról.

Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Véleményem szerint ennek a ride-nak inkább limonádé ride-nak kéne lennie, mint olyannak, ami most volt. Edzésnek semmilyen, ride-nak olyan amilyen. Valójában senkinek sem jó, szóval kocsmaride is jobb lett volna, mint ez.revox írta: ↑2025.05.03., szomb. 21:47Az meg már kocsmaRide, a túlsó végletst81 írta: ↑2025.05.03., szomb. 21:39Igen, de felfelé menetben levegőt sem kapok annyit,hogy beszélni tudjak![]()
A Kékes kerülőn sem álltunk meg beszélgetni, csak amikor a csúcsra értünk.
A tó sajátosságait figyelembe véve meg lehetett volna állni mondjuk 2 helyen (büfénél) egy kicsit lazulni (hasonlóan a végén lévő beszélgetős pihenéshez), mert ahogy láttam voltak szépen kiépített vendéglátóipari egységek. A biciklis "feltöltőpontok" kérdését felvetettem Part-nak az elején, de úgy vélte hogy üdítő vételezése miatt nem fog megállni a csapat (ezt magam is sejtettem).![]()
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ezeket az igényeket fel kell mérni előre legközelebb!st81 írta: ↑2025.05.03., szomb. 21:39Igen, de felfelé menetben levegőt sem kapok annyit,hogy beszélni tudjak![]()
A Kékes kerülőn sem álltunk meg beszélgetni, csak amikor a csúcsra értünk.
A tó sajátosságait figyelembe véve meg lehetett volna állni mondjuk 2 helyen (büfénél) egy kicsit lazulni (hasonlóan a végén lévő beszélgetős pihenéshez), mert ahogy láttam voltak szépen kiépített vendéglátóipari egységek. A biciklis "feltöltőpontok" kérdését felvetettem Part-nak az elején, de úgy vélte hogy üdítő vételezése miatt nem fog megállni a csapat (ezt magam is sejtettem).
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Az meg már kocsmaRide, a túlsó végletst81 írta: ↑2025.05.03., szomb. 21:39Igen, de felfelé menetben levegőt sem kapok annyit,hogy beszélni tudjak![]()
A Kékes kerülőn sem álltunk meg beszélgetni, csak amikor a csúcsra értünk.
A tó sajátosságait figyelembe véve meg lehetett volna állni mondjuk 2 helyen (büfénél) egy kicsit lazulni (hasonlóan a végén lévő beszélgetős pihenéshez), mert ahogy láttam voltak szépen kiépített vendéglátóipari egységek. A biciklis "feltöltőpontok" kérdését felvetettem Part-nak az elején, de úgy vélte hogy üdítő vételezése miatt nem fog megállni a csapat (ezt magam is sejtettem).

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Igen, de felfelé menetben levegőt sem kapok annyit,hogy beszélni tudjak
A Kékes kerülőn sem álltunk meg beszélgetni, csak amikor a csúcsra értünk.
A tó sajátosságait figyelembe véve meg lehetett volna állni mondjuk 2 helyen (büfénél) egy kicsit lazulni (hasonlóan a végén lévő beszélgetős pihenéshez), mert ahogy láttam voltak szépen kiépített vendéglátóipari egységek. A biciklis "feltöltőpontok" kérdését felvetettem Part-nak az elején, de úgy vélte hogy üdítő vételezése miatt nem fog megállni a csapat (ezt magam is sejtettem).

A Kékes kerülőn sem álltunk meg beszélgetni, csak amikor a csúcsra értünk.
A tó sajátosságait figyelembe véve meg lehetett volna állni mondjuk 2 helyen (büfénél) egy kicsit lazulni (hasonlóan a végén lévő beszélgetős pihenéshez), mert ahogy láttam voltak szépen kiépített vendéglátóipari egységek. A biciklis "feltöltőpontok" kérdését felvetettem Part-nak az elején, de úgy vélte hogy üdítő vételezése miatt nem fog megállni a csapat (ezt magam is sejtettem).
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
Nem idézgetem azt a sokat, de most a tónál lényegesen nagyobb volt a forgalom, mint máskor. Oldalszeles volt, még sportszempontból is a páros vezetés lett volna célszerű, de ha néha fel is állt a sor, tényleg hamar bomlott. A segge csapódott, mint az ostor, de ezt Sebi is leírta.
A mátrában általában ez a touring ride jobban érvényesül. A kaptatón senki nem rohan
A mátrában általában ez a touring ride jobban érvényesül. A kaptatón senki nem rohan

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Semmi mással nem volt gondom, ha akartam volna, előrébb megyek.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13925
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8811
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nem azzal volt a bajom, amikor nem lehetett, hanem azzal amikor lehetett volna, akkor sem volt.asebestyen írta: ↑2025.05.03., szomb. 20:08Szerintem a 2 sorban menés az még lehetetlenebb lett volna, mint bármilyen tempómenés. Egyszerűen 1 mondatot nem lehetett végig mondani, mert 1-es oszlopba kellett szakadozni :) Azon a napon a Tisza-tó alkalmatlan volt kb mindenre, se egy jót kerékpározni, se 2-es sorban beszélgetve gurulni, semmit nem lehetett. Ráadásul ami a sor elején egy viszonylag konstans menés volt, az hátul laza sétából fartlek futás volt, szerintem Te ezt érezted inkább.
Semmi mással nem volt gondom, ha akartam volna, előrébb megyek.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos