Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ez kicsit olcsóbb, de nem kevésbé gyönyörű...600 ezer ft.
 
váz KELLYS DYNAMIC Carbon monocoque
vázméret S / M / L
villa KELLYS Carbon monocoque
kormánycsapágy RITCHEY Pro Logic Zero integrated
hajtómű SHIMANO Ultegra 6604G Hollowtech II (52x39x30T)
e. váltó SHIMANO Ultegra 6603G
h. váltó SHIMANO Ultegra 6600G
váltókarok SHIMANO Ultegra 6600G / 6603G Dual Control
fokozatok száma 30
fogaskoszorú SHIMANO Ultegra CS-6600-10 (12-23T)
lánc SHIMANO CN-6600 (106L)
fékek SHIMANO Ultegra 6600G
fékkarok SHIMANO Ultegra 6600G / 6603G Dual Control
fékhuzal JAGWIRE stainless
fűzott kerekek RITCHEY WCS Protocol
köpenyek SCHWALBE Ultremo 700x23C folding
kormányszár RITCHEY WCS 4Axis Carbon OS(31.8)
kormány RITCHEY WCS Carbon Evolution SL OS(31.8)
markolat fi'zi:k Microtex - gel padding
nyeregcső RITCHEY WCS 1B Carbon monocoque
nyereg fi'zi:k Arione CX K:ium
súly kg 7,55 (M)


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Jó kis országúti cirka 1 millió...
 
Fék első/hátsó Shimano Dura ACE
Fogaskoszorú Shimano Dura ACE 11-25
Hajtómű Shimano Dura ACE 50-34
Kerekek Shimano Dura ACE Kerékszett
Kormány FSA HB-RK-195NS carbon 31.8
Kormányszár FSA OS99 6
Külső első/hátsó Schwalbe Durano Evolution 23
Lánc Shimano Dura ACE
Méretek S, M, L, XL
Nyereg Fizik Arione CX
Nyeregszár MERIDA Carbon
Váltók hátsó / első Shimano Dura ACE
Váltókarok Shimano Dura ACE 10/2
Váz Scultura UltraLite nano
Villa Carbon Road Superlite UD


Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


A Forma 1-es autókhoz is igen jó minőségű alkatrészeket gyártó vállalat előállt legújabb találmányával, egy szuper utcai biciklivel, melynek ára közel 21.500 euróra rúg. A kerékpár sajátossága, hogy meglehetősen könnyű, minden egyes alkatrészével együtt nem nehezebb 7 kilónál, és mechanikai rendszere megegyezik a Forma 1-es autókéval. Fedélzeti kamerával és navigációs rendszerrel is rendelkezik így bátran kijelenthetjük, hogy ez a kétkerekű simán lesöpör jópár autót a pályáról.
hmmm. Inkább kuriózumnak lehet jó, mint használni.
7kg alatti bicó ma már nem ritka. Az összes nagy gyártó vázából lehet 7kg alatti bringát csinálni. A UCI limit 6,8kg és azt a közepes testmagasságú bringásoknak készült bicók el is érik. Gyári alkatrészekkel. És nem kerülnek csak 1,5millába:)
Meg a tárcsafék is minek egy országútira.

Online
Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4723
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2570
Tartózkodási hely: Jászberény

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mishow »

Hűűű, ezek nem semmik ....

Avatar
Palkó
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 838
Csatlakozott: 2008.07.07., hétf. 17:34
Értékelés: 26

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Palkó »

A legbrutálabb freeride verseny
Onkyo TX-L20D, KEF Q350, Dali Sub E-12F HGL, Project Debut III. phono, DENON DVD-3910, Sony UBP-X700, Egreat A11, Philips CD720, WiiM Pro Plus, Panasonic TX-58EX700E

Avatar
Palkó
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 838
Csatlakozott: 2008.07.07., hétf. 17:34
Értékelés: 26

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Palkó »


Jól nyomják a srácok.
Onkyo TX-L20D, KEF Q350, Dali Sub E-12F HGL, Project Debut III. phono, DENON DVD-3910, Sony UBP-X700, Egreat A11, Philips CD720, WiiM Pro Plus, Panasonic TX-58EX700E

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


A Forma 1-es autókhoz is igen jó minőségű alkatrészeket gyártó vállalat előállt legújabb találmányával, egy szuper utcai biciklivel, melynek ára közel 21.500 euróra rúg. A kerékpár sajátossága, hogy meglehetősen könnyű, minden egyes alkatrészével együtt nem nehezebb 7 kilónál, és mechanikai rendszere megegyezik a Forma 1-es autókéval. Fedélzeti kamerával és navigációs rendszerrel is rendelkezik így bátran kijelenthetjük, hogy ez a kétkerekű simán lesöpör jópár autót a pályáról.


Avatar
Palkó
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 838
Csatlakozott: 2008.07.07., hétf. 17:34
Értékelés: 26

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Palkó »

Bringa verseny
Onkyo TX-L20D, KEF Q350, Dali Sub E-12F HGL, Project Debut III. phono, DENON DVD-3910, Sony UBP-X700, Egreat A11, Philips CD720, WiiM Pro Plus, Panasonic TX-58EX700E

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »

Ma úgy tűnik hegyibefutó lesz a Párisz-Nizza-n. Az biztos nagyon izgalmas lesz. Bár eddig se panaszkodhatunk, jó kis szakaszok voltak. Szökések is hazaértek. Volt itt minden.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Hát ja, ha tudod hol az a pulzus amely felett savasodsz. 
Meg aztán van az úgy hogy lenézel látod, hogy magas a pulzus, de jól érzed magad és nem hiszel neki.:lol!:

Én egyszer nem hittem neki, aztán úgy beállt a lábam, hogy haza kellett tolnom a bringát a határból, úgyhogy azóta hiszek neki.

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Tudni kell, hogy gyermekkorom óta csak koca bringás voltam, ami annyit jelent, hogy időnként elmentünk a boltba, majd haza, ez kb. 1-2 km, de egy éve már ez sem... Így jött most a semmiből ez a 25 km, amiben volt sok emelkedő, szembe szélben. Ráadásul nem vagyok már 20 éves én sem. :lol!: Ennek ellenére élveztem, idővel majd belejövök.

Csak szépen lassan, fokozatosan.
Nem jó az ha az elején túlterheled magad.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ma délelőtt Buga Jakabbal eltekertünk Monorra, majd vissza, jelentős ellenszélben. Kicsinált az az ember... :lol!:
én azt hallottam már az odaút kicsinált...

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Nekem a kiéhezéssel voltak gondjaim,mindig vittem csokit meg ennivalót...Ha tömtem magamba akkor nem volt gond 150 km után sem...

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Én mondtam neki, hogy ennek majd hazafelé meg lesz a böjtje, de nem hitt nekem.
Hát igen. A legnehezebb megtanulni hogyan ossza be az ember az erejét. Azt hiszi az ember, hogy hűű de erős jöhet bármi aztán pár perc múlva jön a láthatatlan kalapácsos ember és fejbe ver és megáll a lábad.:lol!: Nagyon, nagyon sokat kell menni ahhoz, hogy tudja az ember mit tud és mit nem hosszútávon.

Ebben segít sokat egy jó kis pulzusmérő. Legalábbis nekem. Jóval előbb jelzi, hogy jön a savasodás, mint azt az ember érezné. Így időben vissza lehet venni a tempóból.

Hát ja, ha tudod hol az a pulzus amely felett savasodsz.:taps:
 
Meg aztán van az úgy hogy lenézel látod, hogy magas a pulzus, de jól érzed magad és nem hiszel neki.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Én mondtam neki, hogy ennek majd hazafelé meg lesz a böjtje, de nem hitt nekem.
Hát igen. A legnehezebb megtanulni hogyan ossza be az ember az erejét. Azt hiszi az ember, hogy hűű de erős jöhet bármi aztán pár perc múlva jön a láthatatlan kalapácsos ember és fejbe ver és megáll a lábad.:lol!: Nagyon, nagyon sokat kell menni ahhoz, hogy tudja az ember mit tud és mit nem hosszútávon.

Ebben segít sokat egy jó kis pulzusmérő. Legalábbis nekem. Jóval előbb jelzi, hogy jön a savasodás, mint azt az ember érezné. Így időben vissza lehet venni a tempóból.

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Én mondtam neki, hogy ennek majd hazafelé meg lesz a böjtje, de nem hitt nekem.
Hát igen. A legnehezebb megtanulni hogyan ossza be az ember az erejét. Azt hiszi az ember, hogy hűű de erős jöhet bármi aztán pár perc múlva jön a láthatatlan kalapácsos ember és fejbe ver és megáll a lábad.:lol!: Nagyon, nagyon sokat kell menni ahhoz, hogy tudja az ember mit tud és mit nem hosszútávon.

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Egyébként naponta 30-50 km bőven elég edzésnek...Elvégre nem versenyre készültök

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Jóköra... 5 km és lógott a nyelvük     :lol!: 
Azért te se úgy kezdted, hogy balatonkört mentél nem?

De, de amúgy csak poénkodtam, nem kell ám mindent szó szerint venni mert ideges leszek :taps:

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Jóköra...:taps: 5 km és lógott a nyelvük :lol!:
Azért te se úgy kezdted, hogy balatonkört mentél nem?

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ma délelőtt Buga Jakabbal eltekertünk Monorra, majd vissza, jelentős ellenszélben. Kicsinált az az ember... 
Mekkora az a kör?

25 km. Odafelé nagyon vigyorgott Kimber kartárs, hogy milyen jó a bringa, szinte magától megy fel a dombra. Én mondtam neki, hogy ennek majd hazafelé meg lesz a böjtje, de nem hitt nekem. :lol!:
Egyébként az azé már elég brutál ellenszél, ha azon a lejtőn, ahol máskor tekerés nélkül 30-35-tel gurulok, ott most nagyon kellett pedálozni, hogy 25-tel le tudjak jönni.
De azért jó volt, most a fiammal lenyomtam egy két órás sétát a tó körül, levezetésképpen, sztem én is jól fogok alunni. :taps:

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Jóköra...:taps: 5 km és lógott a nyelvük :lol!:

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Ma délelőtt Buga Jakabbal eltekertünk Monorra, majd vissza, jelentős ellenszélben. Kicsinált az az ember...
Mekkora az a kör?

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ma délelőtt Buga Jakabbal eltekertünk Monorra, majd vissza, jelentős ellenszélben. Kicsinált az az ember... :lol!:
Hehe , de tudod milyen jót fogsz majd aludni...

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Mathias »

Ma meg már a Párizs-Nizza után lesz az olasz Tirreno-Adriatico is. Többek között Ivan Basso-val.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”