Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
csak egy szétcsattant fej(nőci) volt. intő példa a leendő farmotoros porsche tulajoknak.
Vazze, vissza is vontam a megrendelésemet
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
miafaxvan?! komolyan betojtok egy balesetes képtől(ráadásul már körbejárta a világot kétszer kör-email formájában) is kiszeditek? ezt nem értem... csak egy szétcsattant fej(nőci) volt. intő példa a leendő farmotoros porsche tulajoknak.
nem értem ez miért érdekes és megy a kukába. autós stopic és ide befér a gyorshajtás végeredménye. szerintem jól sikerült kép volt. kár érte. engem pl viszsafogott a nyifogós kanyarvétellel kapcsiban.
a gyenge gyomrú meg ne nézzen oda, vagy menjen aerobic-ozni lábszárvédőben
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
közeli kép. egyre jobban tetszik egy régi volga
Ezt muszály volt ide berakni???
Szerencsére lemaradtam a képről, de sajnos már láttam pár hasonlót. Durvák az ilyen balesetek.
Autós topik autósoknak
közeli kép. egyre jobban tetszik egy régi volga
Ezt muszály volt ide berakni???
TV: Samsung Qled 82" Hangfalrendszer: Martin Logan 60XT 50XT FX Szub: SVS SB-3000 Erősítő: Anthem MRX 540 Végfok: AUDIOPHONICS MPA-M250NC Lejátszó: Nvidia Shield TV
Autós topik autósoknak
közeli kép. egyre jobban tetszik egy régi volga
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
még egy... már alakul
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
állítólag 3kiló, de szerintem az csak a ... szal szerintem túlzás... de felkenődött rendesen
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
Azt hiszem kb az előző változat lett az, ami már igen megbocsájtó lett, ha valaki túllépi a határt. A korai generációk ilyenkor inkább az özvegy-gyártáson dolgoztak.
porse:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
A farmotoros felépítésből adódó jellgzetes menetdinamikai tulajdonságok teszik igazán különlegessé a mai uniformizálódó világban.
Na igen, de mindent megtesznek, hogy a farmotoros rosszindulatot megszelidítsék az átlagautós által is kezelhető szintre, merthogy ettől megy az üzlet.
Valóban, de emellett azért megőrzik a profik számára a hamisítatlan Porsche érzés, ugyanis a menetdinmikai felügyelő rendszerek kikapcsolásával már minden csak a pilótán és a fizikán múlik
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Igaz is: Mikor lett a Turbo ilyen "szelidített gt"? A régi turbo modellekről azt hallottam hogy komoly vezetői tudást igényelnek és egyáltalán nem "puhi" kocsik.
Hát így szép fokozatosan.
A 993-as szériával kezdődött a "megszelidülés": két kisebb feltöltő a korábbi egy nagy helyett az egyenletesebb teljesítmény leadás érdekében, összkerék meghajtás, kényelmi extrák tömkelege.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Jön az orrmotor megint. Lásd Panamera. És ott a Cayman, mint olcsóbb alternatíva. És ott a teljesen reménytlen Cayenne. És ha mindez kevés, tényleg megveszik az egész VW konszernt. Mi lehetne még?
A Cayman középmotoros
Az igazi Porsche szvsz mindig is farmotoros lesz. A korábbi orrmotoros próbálkozások (914, 944, 928) sem voltak hosszú életűek. A farmotoros felépítésből adódó jellgzetes menetdinamikai tulajdonságok teszik igazán különlegessé a mai uniformizálódó világban.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Igaz is: Mikor lett a Turbo ilyen "szelidített gt"? A régi turbo modellekről azt hallottam hogy komoly vezetői tudást igényelnek és egyáltalán nem "puhi" kocsik.
Hát így szép fokozatosan. Azt hiszem kb az előző változat lett az, ami már igen megbocsájtó lett, ha valaki túllépi a határt. A korai generációk ilyenkor inkább az özvegy-gyártáson dolgoztak.
Amúgy szerintem most lassan elérjük azt, amit ebből a 911-ből ki lehet hozni. Van már minden, hátsókerekes/összekerekes, csukott/üvegtetős/kabrió, a spéci cuccokról nem is beszélve (Turbo/Gt3/hamarosan Gt2)..
Kíváncsi vagyok mi lesz a következőkben, mert ebből a farmotoros koncepcióból már nem tudom lehet-e továbblépni.
Autós topik autósoknak
A multhéten együtt voltam a Porsche főnökével és ő is csodálkozott,hogy szinte minden turbo amit eladnak az automata.
Hát ezen én is nagyon csodálkozom.
Igaz is: Mikor lett a Turbo ilyen "szelidített gt"? A régi turbo modellekről azt hallottam hogy komoly vezetői tudást igényelnek és egyáltalán nem "puhi" kocsik.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Az igazi Porsche szakértők szerint a Turbo a gazdagok játékszere, akik eldicsekedhetnek az autó árával és a teljesítményével, meg nagyokat gyorsúlhatnak a zöld lámpánál, de a márka igazi rajongói, "értői" szerint messze nem a gyár csúcsmodellje. Hangolását tekintve állítólag puhább, civilizáltabb még az alap 911-esnél is, a kormánya sem olyan hiper kommunikatív, mint a hátsó kerék meghajtású modelleké, valamint akusztikailag is meglepően visszafogottnak hat az utastérből. Összességében inkább egy klasszikus gran turismo, mint egy vegytiszta sportkocsi. Az sem véletlen, hogy a zárt tetős Porsche modellek közül ebből adják el a legtöbb automata váltós verziót, és hogy elsősorban az USA-ban számít kiemelkedően népszerűnek
Ha Porsche, akkor inkább a Carrera S, az igazi profiknak pedig a GT3 ill. GT3 RS modellek jelentik az etalont, vagy a hamarosan megjelenő, a Turbo-n alapuló, de sokkal keményebb, élesebb és könnyebb, hátsó kerék meghajtású GT2. Állítólag a Nürnburgringen már a GT3 is jobb köridőt fut a Turbo-nál, a jóval kisebb teljesítmény (főleg nyomatékban van durva különbség) és az elvileg gyengébb tapadás ellenére.
Egyet értek.
Az uj turbonál átlehet kapcsolni hogy városban,vagy országuton közlekedsz és ekkor megváltozik a hangja.
A rugózást is lehet állítani.
Ujabban sokkal több autómatát adnak el,de ennek más oka is van.Az uj automata jobban gyorsul,mint a manuális váltós.
A multhéten együtt voltam a Porsche főnökével és ő is csodálkozott,hogy szinte minden turbo amit eladnak az automata.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Az igazi Porsche szakértők szerint a Turbo a gazdagok játékszere, akik eldicsekedhetnek az autó árával és a teljesítményével, meg nagyokat gyorsúlhatnak a zöld lámpánál, de a márka igazi rajongói, "értői" szerint messze nem a gyár csúcsmodellje. Hangolását tekintve állítólag puhább, civilizáltabb még az alap 911-esnél is, a kormánya sem olyan hiper kommunikatív, mint a hátsó kerék meghajtású modelleké, valamint akusztikailag is meglepően visszafogottnak hat az utastérből. Összességében inkább egy klasszikus gran turismo, mint egy vegytiszta sportkocsi. Az sem véletlen, hogy a zárt tetős Porsche modellek közül ebből adják el a legtöbb automata váltós verziót, és hogy elsősorban az USA-ban számít kiemelkedően népszerűnek
Ha Porsche, akkor inkább a Carrera S, az igazi profiknak pedig a GT3 ill. GT3 RS modellek jelentik az etalont, vagy a hamarosan megjelenő, a Turbo-n alapuló, de sokkal keményebb, élesebb és könnyebb, hátsó kerék meghajtású GT2. Állítólag a Nürnburgringen már a GT3 is jobb köridőt fut a Turbo-nál, a jóval kisebb teljesítmény (főleg nyomatékban van durva különbség) és az elvileg gyengébb tapadás ellenére.
Hát igen a 911 önmagában nem is egy modell, hanem egy egész paletta lett. A turbo valóban "a drága gt kocsi" lett, sajnos.. Régen nem volt ez így. Mindegy, nekem ott a GT3, ha egyszer beüt a lottó, akkor tudom hova tegyem a pénzt.
Autós topik autósoknak
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Az igazi Porsche szakértők szerint a Turbo a gazdagok játékszere, akik eldicsekedhetnek az autó árával és a teljesítményével, meg nagyokat gyorsúlhatnak a zöld lámpánál, de a márka igazi rajongói, "értői" szerint messze nem a gyár csúcsmodellje. Hangolását tekintve állítólag puhább, civilizáltabb még az alap 911-esnél is, a kormánya sem olyan hiper kommunikatív, mint a hátsó kerék meghajtású modelleké, valamint akusztikailag is meglepően visszafogottnak hat az utastérből. Összességében inkább egy klasszikus gran turismo, mint egy vegytiszta sportkocsi. Az sem véletlen, hogy a zárt tetős Porsche modellek közül ebből adják el a legtöbb automata váltós verziót, és hogy elsősorban az USA-ban számít kiemelkedően népszerűnek
Ha Porsche, akkor inkább a Carrera S, az igazi profiknak pedig a GT3 ill. GT3 RS modellek jelentik az etalont, vagy a hamarosan megjelenő, a Turbo-n alapuló, de sokkal keményebb, élesebb és könnyebb, hátsó kerék meghajtású GT2. Állítólag a Nürnburgringen már a GT3 is jobb köridőt fut a Turbo-nál, a jóval kisebb teljesítmény (főleg nyomatékban van durva különbség) és az elvileg gyengébb tapadás ellenére.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Ha két méter feletti vagy akkor nem kényelmes.Ja még egy méteres hóban sem jó.
Szóval ne sajnáld,mert nem jó ez semmire.Ráadásul még az NDK utánfutó sem illik hozzá.
Hát ezek komoly hibák, így tényleg nem érdemes venni!
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Ha két méter feletti vagy akkor nem kényelmes.Ja még egy méteres hóban sem jó.
Szóval ne sajnáld,mert nem jó ez semmire.Ráadásul még az NDK utánfutó sem illik hozzá.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
atctrade: Igen ott voltam a Ringen, de nem a VIP-újságíró programot csináltam végig, hanem két órát nyúztuk magában az R8-at. R8-at automatával?
Azon kívül az R8 NAGYON nincs kihegyezve. Ez egy kényelemre hangolt sportautó.
Óriási lábtér, kellő fejtér, finom anyagok. A pedálok könnyen járnak, egy kicsit keményebb kuplung még jól is jött volna a hajszolásnál. Ügyesen beszervózott kormány. A váltó a Lamborghinitől jön, remek, a kulisszák meg jól mutatnak és nagy segíség őrültködés közben. A motorhang remek, de felcsukott ablakokkal nem durva, még úgy sem, hogy a vezető fejétől két arasznyira van az erőforrás. Bárki lazán elvezetheti ezt a kocsit. Ja, és még rugózása is van!
De azért igen jól megy. Kicsit csalós volt a próba, mert a Micheline Pilot gumik majdhogynem versenyabroncs puhaságúak voltak, és nem lehetett kikapcsolni a stabilizáló elektronikákat - ugye ez a túlélés zálóga az Audi részéről egy ilyen monstre bemutatón. Így totálisan bolondbiztos volt az R8, lehetett íven csúszni vele finoman, miközben kicsit bírkózni kellett vele, de ugye bedolgozott az összkerékhajtás, és az elektronika is - mindenesetre az élvezetet nem vette el, csak durvább pedálkezelésre sarkall.
Összeségében szerintem igen jól sikerült autó az R8. Az itthoni kvóta idénre 10 autó, abból már 8 elkelt, szerintem a maradék kettőnek is gyorsan gazdája akad a mostani bemutató után.
Ha tudom,hogy itt egy szakember is lesz közöttünk az R8 bemutatóról akkor nem nem tépem a számat.
Én ugyan ezt erősíthetem meg amit írtál.Volt kézi váltós R8 is 2 db.2 pedig automata.
A fitalabb srácoknak átengedtük a vezetés élményét.
Gondolom te is az ifjabb generációhoz tartozol ezért beszélsz ilyen szenvedélyesen a kocsiról.
Erősíts meg abban,hogy milyen jól mentek az RS4-esek.
Kár hogy nem találkoztunk a bemutatón.
Szia
Mint írtam, én nem a hivatalos programon mentem, hanem külön, így semmit sem tudok sem megerősíteni -sem cáfolni, és ezért nem is tudtunk volna találkozni.
Hát a fiatalságot azért annyira nem vállanám magamra. Középkor eleje inkább.
Amúgy biztos jól mentek az RS4-ek, de ilyenkor szabály, hogy messze-messze nem élen autózás folyik, csak olyan tempó hogy komoly bénázásnál se legyen gond, ha lehet még autótörés sem. Ez azért az emberek túlnyomó többségének már versenytempó.
Nálam biztos ügyesebbek voltak az RS4 pilóták,de azért mi sem voltunk annyira bénák.A célegyenesben azért mi is közel 200-ig kihúzattuk,a kanyarokban is morogtak a gumik rendesen.
Szegedről csak 4-en voltunk.Ha annyira béna lennék akkor bizonyára engem sem hívtak volna,de bevallom,hogy voltak nálam jobbak.Az egyik srác ferrarival a másik pedig Porsche turboval jár egy ideje.Ők jobbak voltak,de azért én sem maradtam annyira le.
Ha egyszer szegedre jössz akkor az öreg kombimmal majd teszünk egy kört.
Szia
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
atctrade: Igen ott voltam a Ringen, de nem a VIP-újságíró programot csináltam végig, hanem két órát nyúztuk magában az R8-at. R8-at automatával?
Azon kívül az R8 NAGYON nincs kihegyezve. Ez egy kényelemre hangolt sportautó.
Óriási lábtér, kellő fejtér, finom anyagok. A pedálok könnyen járnak, egy kicsit keményebb kuplung még jól is jött volna a hajszolásnál. Ügyesen beszervózott kormány. A váltó a Lamborghinitől jön, remek, a kulisszák meg jól mutatnak és nagy segíség őrültködés közben. A motorhang remek, de felcsukott ablakokkal nem durva, még úgy sem, hogy a vezető fejétől két arasznyira van az erőforrás. Bárki lazán elvezetheti ezt a kocsit. Ja, és még rugózása is van!
De azért igen jól megy. Kicsit csalós volt a próba, mert a Micheline Pilot gumik majdhogynem versenyabroncs puhaságúak voltak, és nem lehetett kikapcsolni a stabilizáló elektronikákat - ugye ez a túlélés zálóga az Audi részéről egy ilyen monstre bemutatón. Így totálisan bolondbiztos volt az R8, lehetett íven csúszni vele finoman, miközben kicsit bírkózni kellett vele, de ugye bedolgozott az összkerékhajtás, és az elektronika is - mindenesetre az élvezetet nem vette el, csak durvább pedálkezelésre sarkall.
Összeségében szerintem igen jól sikerült autó az R8. Az itthoni kvóta idénre 10 autó, abból már 8 elkelt, szerintem a maradék kettőnek is gyorsan gazdája akad a mostani bemutató után.
Ha tudom,hogy itt egy szakember is lesz közöttünk az R8 bemutatóról akkor nem nem tépem a számat.
Én ugyan ezt erősíthetem meg amit írtál.Volt kézi váltós R8 is 2 db.2 pedig automata.
A fitalabb srácoknak átengedtük a vezetés élményét.
Gondolom te is az ifjabb generációhoz tartozol ezért beszélsz ilyen szenvedélyesen a kocsiról.
Erősíts meg abban,hogy milyen jól mentek az RS4-esek.
Kár hogy nem találkoztunk a bemutatón.
Szia
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
De azóta eltelt 10 év. Sokat változtak azóta az új olasz autók. Érdemes kipróbálni a 157-est.
Ööö... ha rajzolsz egyet magadnak, akkor talán kipróbálhatod...
Nem 159-est? Vagy Brerát? GT-t?
Maradjunk a 9-esnél.

"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
De azóta eltelt 10 év. Sokat változtak azóta az új olasz autók. Érdemes kipróbálni a 157-est.
Ööö... ha rajzolsz egyet magadnak, akkor talán kipróbálhatod...
Nem 159-est? Vagy Brerát? GT-t?
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
Az RS4-esek szerintem voltak olyan jók a kanyarokban,mint az R8.
Semmi billegés és kicsúszás nem volt.
Azért van egy pici magasság- és nyomtávbéli különbség.
Hát én nem vagyok egy F1-es versenyző.
Én nem tudtam és nem is mertem kipróbálni a kocsikat a határon.
Egy vérbeli versenyző az A8-ból bizonyára többet hozott volna ki mint én.
Én csak az élményért mentem vezetni,de mint már mondtam én erős kombi párti vagyok.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
Az RS4-esek szerintem voltak olyan jók a kanyarokban,mint az R8.
Semmi billegés és kicsúszás nem volt.
Azért van egy pici magasság- és nyomtávbéli különbség.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."