Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Nekem az is beható élmény volt, mikor egy osztálytársam a 350Z-jével vitt egy nyomulósabb kört... igazi sportautó... remek! Ő egyébként azért irígykedik erre a G35-re mert van benne még két ülés. Így egy fokkal később kell majd lepasszolnia ha befigyel az első baba.
Viszont most valamiért akkor is az Infiniti tetszik hajszálnyival jobban... De szintén az a kategória, amikor mindkettővel kiegyeznék.
Autós topik autósoknak
Na még egy kép a G35 coupe-ról...
Na nekem EZ _az_ autó forma..
A hangja is kellemes, V6-os "vvuuuuúúúúúúÚÚ" hang..
350Z szerintem szebb, azt szvsz nagyon eltalálták. Ráadásul élőben még sokkal zorálabb, mint fotón
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Na még egy kép a G35 coupe-ról...
Na nekem EZ _az_ autó forma..
A hangja is kellemes, V6-os "vvuuuuúúúúúúÚÚ" hang..
Autós topik autósoknak
Acura TL: Nekem nagyon tetszik ez az autó (főleg ezekkel a felnikkel, és az is, hogy nagyon keveseknek van itthon.. De bevallom, bármelyikkel boldog lennék a felsoroltak közül. Nehéz döntés!
DE azért ránézésre nehéz is eldönteni, melyiket venném.. Egy hét együttélés után már biztos jobban ki tudnám találni.
Ha már itt tartunk... Mostanában egy ilyen mászkál az utcánkban sokat: Infiniti G35 Coupe... Szerintem qrva jól néz ki.. Nissan 350Z-hez nagyon hasonlít, csak itthon még ritkább..
Autós topik autósoknak
http://totalcar.hu/tesztek/acuratl!2#poll
Mire szavaztatok?
Acura TL kéne: 579
Lexus IS kéne: 299
C Mercedes kéne: 107
3-as BMW kéne: 347
Audi A4 kéne: 62
Honda Accord kéne: 124
Egyik se kéne: 116
Jó a cikk, meg az Acura is, nagy nehezen azzzé benyomtam a Lexust
Acura TL kéne:
Lexus IS kéne:
C Mercedes kéne:
3-as BMW kéne:
Audi A4 kéne:
Honda Accord kéne:
Egyik se kéne: bekap6od.gif
Autós topik autósoknak
Én pont városban ki nem állom a dízelt.. Rövid 1-es, 2-es... Hirtelen "besorolásnál" 2x kell váltani mire felveszed a ritmust, mert pörgetve csak "kínoznád".. Persze a fogyasztást nézve nem rossz városban... és dugóban is jó velük csurogni, keveset kell kuplungolni..De szerintem az a buli inkább (egy "hagyományos" usernek) mikor autóúton beteszi 5-ösbe (6-osba) és előzget boldogan visszaváltogatás nélkül... Közben forog 2-3e et... Én meg pakolgatok vissza 3-asba... persze azért vigyorgok is hozzá
Hát kapcsolgatni azt kell.. Viszont szerintem nagyon jó besorolni, a nagy nyomaték miatt. Ha ott a lehetőség, adok gázt és azonnal ott az erő is, és már bent is vagyok. Benzines meg ha nincs kihúzatva nagyon lomha. Mindezt persze kb azonos erősségű autók (benzin és dízel) esetén kell érteni, és természetesen szerény lóerők mellett.
Olyan 150-180 ló felett már mindegy, hogy benzin vagy dízel, könnyű besorolni . Szerintem kb ez az a teljesítmény ami kell is a kényelmes és biztonságos autózáshoz. Így már kényelmes országúton előzgetni, mindig ott az erő ha egy besoroláshoz kell, stb. Persze ha még nagyobb a teljesítmény, az sem árt.
Autós topik autósoknak
Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.
a korábbi rs6 a 4.2 biturbo blokkos pedig 450 le volt
én is várom mint érdekességet nagyon
Ujabban minden kétszer megy el.
Valaki gyorsítja a versenyt.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.
a korábbi rs6 a 4.2 biturbo blokkos pedig 450 le volt
én is várom mint érdekességet nagyon
Én az Rs6 Plusz tipust hajtom ami egy limitált 999 db-os széria és ez 480 LE.
Az alap az tényleg 450.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Én sem szeretem amúgy a dízel hangját, de városban kellemes dízelt vezetni. Meg aztán a fogyasztás ugye, nem mindegy mennyit hagyok a kútnál. Főleg, hogy a nyaralás az kb 7-10e km-t jelent.
Én pont városban ki nem állom a dízelt.. Rövid 1-es, 2-es... Hirtelen "besorolásnál" 2x kell váltani mire felveszed a ritmust, mert pörgetve csak "kínoznád".. Persze a fogyasztást nézve nem rossz városban... és dugóban is jó velük csurogni, keveset kell kuplungolni..
De szerintem az a buli inkább (egy "hagyományos" usernek) mikor autóúton beteszi 5-ösbe (6-osba) és előzget boldogan visszaváltogatás nélkül... Közben forog 2-3e et... Én meg pakolgatok vissza 3-asba... persze azért vigyorgok is hozzá
Autós topik autósoknak
Sikersztori
Ezt olvasd el akkor, szerintem vicces. Mármint ez nem negatív kritika akarna lenni a Fiat M-Jet-ről, hanem hogy milyen hülye emberek vannak, hogyan vágjunk tönkre egy vadi új autót..
Kééész... Az ilyen kezébe nem való autó. Gondolom a turbó halála után ment a szervízbe gariba javítani.
Az új 1.9es Fiat dízel viszont nagyon komoly. Biturbó, 180 majd később 190 ló + 400 Nm. Igen szép számok ezek, az előző generációs 530d volt hasonló.
Én sem szeretem amúgy a dízel hangját, de városban kellemes dízelt vezetni. Meg aztán a fogyasztás ugye, nem mindegy mennyit hagyok a kútnál. Főleg, hogy a nyaralás az kb 7-10e km-t jelent. De persze azért mindig foglalkoztat a gondolat.. Mondjuk egy kéziváltós Audi RS2 kombi . http://www.youtube.com/watch?v=luXpMo4n ... ed&search=
- Azuroo andrew
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.
a korábbi rs6 a 4.2 biturbo blokkos pedig 450 le volt
én is várom mint érdekességet nagyon
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Autós topik autósoknak
Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
Tudod, hogy melyik pályán mentek? Mert ebben minimális a sík szakaszok száma, vagy lejtő, vagy emelkedő van.. Na ha vannak még érdeklődők, akiket nem zavartunk el, itt a videó is: http://www.youtube.com/watch?v=PWRCiw_57aE.
Amúgy lehet az is baj, hogy Opel fóbiám van.. Általában véve a turbos autókat jobb szeretem én is, dehát pályán ez a Clio tényleg nagyon szépen megy, hogy mégiscsak ezt hoznám haza játszóautónak, ha lenne rá módom.
hi,
én is a cliot hoznám haza
de igazából nem is tudom miért. a kellemes nyomaték jól hangzik és a turbó is... csak valahogy nekem szimpibb egy nagyobb köbcentis gép,ami turbo elhagyása mellett tud hasonló telejsítményt produkálni. aztán valahogy az opelről az embernek a céges autó jut eszébe(legább is nekem igen). valahogy nem egy versenyautós márka. a pödzsó se tetszik,mióta 1.6T lett az RC. de igazából még lehet ez se igaz... csak valahogy az RS-ben azt érzem,hogy spéci autó, a többi meg nem közvetíti ezt felém. a pödzsó elég lányos lett, a corsa meg kicsit emlékeztet a kafa magyaros(?) optikai tuningokra(hullámos és csavart spojlerek, kicsit "buzis" optikai kiegészítők, gusztustalan felni) szal valahogy a 3közül nálam a clio nyer. persze lehet azért,mert ezzel már csaptunk egy kört, de fene tudja. még a belseje is megbocsáthatóan "space", amitől engem kiver a hideg, de a C'mon valami rém idiótára sikerült a sok fémszínű műaynaggal, pödzsó meg hagyján lenne a műfémmel,de a műszerfal műanygaja olyan gagyi,hogy már ordít. igazából azért is egyeztünk ki mi is buzukival, mert a 3közül egyiket se éreztem,hogy megérne nekem egy családi perpatvart. pénz is maradt, ótó is lett
ja, 1.9pdtdi, stb... próbáltunk párat és tetszetős is volt a kellemes nyomatékkal párosúlo egész jó menetdinamika. csábít a fogyasztás, csak az nem csábít kurvára,hogy a kb 1éves ilyen gépekkel ha összefutok,már úgy kerregnek,mint egy 20-30éves dízel. nem minden esetben, de szitne márkafüggetlenül lehet megfigyelni a J-s rendszámú efféle modern turbódízelek hangját, mivé fajultak. engem ez elrettentett, nem arra csábított, hogy ilyet vegyek(pedig volt a tarsolyba. soha többé nem kerül vissza valsz). más tészta,hogy utálom,amikor előttem pöfögnek a 20-30millás gépcsodák,aztán megdöglök a szagtól. luxusautó dízelbe valahogy nekem fából vaskarika (ki látott már dízel trabantot,vagy zsigát? ) még inkább, olyan, mint amikor a valaki megveszi a spéci hifit, de a jó drótra már sóher pénzt kiadni. a készüléket látják, oszt jónapot. (ez valami politkus dumája. nemtom kié,csak rémlik,hogy szállóige)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
Vagy még inkább a durvább dízel változatokat (Punto 1.9 130 ló).
Sikersztori
Ezt olvasd el akkor, szerintem vicces. Mármint ez nem negatív kritika akarna lenni a Fiat M-Jet-ről, hanem hogy milyen hülye emberek vannak, hogyan vágjunk tönkre egy vadi új autót..
Autós topik autósoknak
Látom,hogy egyszer tényleg el kell vigyelek egy körre.Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.
Hát a próbakört megköszönném, semmi jónak nem vagyok ellenére. Látom mégiscsak le kell majd mennem személyesen Szegedre a hangszórókért.
Autós topik autósoknak
Najó ha megenghetném magamnak, talán mégis e kettő közül választanék: http://www.youtube.com/watch?v=dkzXI0NV5X8
Látom,hogy egyszer tényleg el kell vigyelek egy körre.
Szeptemberben mutatják be az uj RS6-ot.Mostani állás szerint 580LE lesz.
A gyorsulás kb 4,2s ami most 4,6s.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Najó ha megenghetném magamnak, talán mégis e kettő közül választanék: http://www.youtube.com/watch?v=dkzXI0NV5X8
Autós topik autósoknak
Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
Tudod, hogy melyik pályán mentek? Mert ebben minimális a sík szakaszok száma, vagy lejtő, vagy emelkedő van.. Na ha vannak még érdeklődők, akiket nem zavartunk el, itt a videó is: http://www.youtube.com/watch?v=PWRCiw_57aE.
Amúgy lehet az is baj, hogy Opel fóbiám van.. Általában véve a turbos autókat jobb szeretem én is, dehát pályán ez a Clio tényleg nagyon szépen megy, hogy mégiscsak ezt hoznám haza játszóautónak, ha lenne rá módom.
Autós topik autósoknak
És azért egy kb 2 kmes körön vagy 1.5 sec-et rávert a Corsára, ami nem kevés.
Egy gyakorlatilag teljesen sík versenypályán nem jön ki a legfőbb probléma: a szerény nyomaték, ami ráadásúl nagyon későn ébred. Egy 2 km-es emelkedő útszakaszon valszeg a Corsa nyomná le a Clio-t.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Aha, és te életedben hányszor vezetted már az autódat versenypályán?
Az EVO tesztjében épp az a lényeg, hogy "real world performance"-t vizsgálják. Lehet, hogy a versenypályán egy volt autóversenyző kezében üveghangon pörgetve egy 30 perces teszten 1,24 másdopercel gyorsabb volt a Clio. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy az átlag autós a hétköznapi életben szubjektíve gyengébbnek/lassabbnak fogja érezni a Clio-t a Corsa után. Van erre egy jó mondás: "Az emberek lóerőt vásárolnak, de nyomatékot vezetnek"
A Clio-nak a teszt szerint egyébként nem ez az egyetlen hibája. A kormány "nevetségesen" könnyű, nem ad elég visszajelzést, a vezetési pozíció nem tökéletes, és a váltó is csak átlagos. Ráadásul nagy távolságokat megtéve a Clio a legfárasztóbb, ugyanis a rendkívül rövid áttételezésű váltó miatt nagy sebességnél állítólag eléggé kiborítóvá válik a rövid távon "dögös" hangúnak ítélt motor. A futóműve és fékei ugyanakkor kiemelkedően a legjobbnak bizonyúltak.
Kicsit egymás mellett beszéltünk, mert nagyjából egyetértek veled. Természetesen nem járok ki pályára. DE, ha lenne egy ilyen Clio-m azt pontosan azért venném, hogy néha pályára kijárhassak. Meg rendesen meghajtsam valami szerpentinen alkalmanként. Az, hogy gyors sebességénél a hangja milyen zavaró hidegen hagy, ez az autó nem arra való, hogy utazgassak vele. Ezért is mondom, hogy nekem a kis-hot-hatch kategóriában az egyértelmű nyerőnek tűnik. Persze ha valaki tartósan akarja "real world" módon használni, akkor nyilván van jobb választás.. De szvsz a hot hatch értelme épp az, hogy "kemény" legyen; főleg jó futómű stb. Amúgy Tiff is mondta, hogy pl. a kormányzás túl könnyű, de pályán nagyobb sebességeknél már jobb. És azért egy kb 2 kmes körön vagy 1.5 sec-et rávert a Corsára, ami nem kevés.
Ha valaki csak egy kényelmes "real-world" kisautót akar, akkor úgyis inkább vesz egy 150 lovas 207-est, vagy egy Swift Sportot, vagy ilyesmit. Vagy még inkább a durvább dízel változatokat (Punto 1.9 130 ló).
Az egészet a szerpentines dolog miatt idéztem amúgy.. Lehet, hogy kigyorsításnál kicsit visszamarad alacsony fordulaton. Vagy ha bojozni kell, akkor nehezebb vele (kicsi nyomaték, nem olyan rugalmas). De ha egyesével mennek az autók, könnyen lehet óra szerint a legjobb. Egy ilyen autónál meg szerintem ez számít.
Autós topik autósoknak
Éppen most volt az EVO-ban egy összehasonlító teszt, Vauxhall Corsa VXR (ez az Opel Corsa OPC britt megfelelője) vs. Renault Clio 197 vs. Mini Cooper S vs. Seat Ibiza Cupra. Hegyi szerpentineken együtt tudott haladni az egész boly, egyedül a Clio maradt le. Rettentően nyomatékszegény a másik háromhoz képest (egyedül a Renault motorja nem turbo feltöltéses).
Hát erre azt tudom mondani, hogy volt Fifth Gearban Corsa vs Clio, versenypályán. Tiff vezette mind a kettőt, és a Clio reggelire megette a Corsát. Persze ki lehet hozni az egyetlen rossz tulajdonságát, hogy nyomatékszegény, de szvsz még mindig ez a legjobb a kategóriában. Főleg, hogy baromi olcsó is.
Aha, és te életedben hányszor vezetted már az autódat versenypályán?
Az EVO tesztjében épp az a lényeg, hogy "real world performance"-t vizsgálják. Lehet, hogy a versenypályán egy volt autóversenyző kezében üveghangon pörgetve egy 30 perces teszten 1,24 másdopercel gyorsabb volt a Clio. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy az átlag autós a hétköznapi életben szubjektíve gyengébbnek/lassabbnak fogja érezni a Clio-t a Corsa után. Van erre egy jó mondás: "Az emberek lóerőt vásárolnak, de nyomatékot vezetnek"
A Clio-nak a teszt szerint egyébként nem ez az egyetlen hibája. A kormány "nevetségesen" könnyű, nem ad elég visszajelzést, a vezetési pozíció nem tökéletes, és a váltó is csak átlagos. Ráadásul nagy távolságokat megtéve a Clio a legfárasztóbb, ugyanis a rendkívül rövid áttételezésű váltó miatt nagy sebességnél állítólag eléggé kiborítóvá válik a rövid távon "dögös" hangúnak ítélt motor. A futóműve és fékei ugyanakkor kiemelkedően a legjobbnak bizonyúltak.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Amúgy nekem van egy kis félelmem a sok "okos" extrától, mármint azokra gondolok amik feleslegesen bonyolítanak meg egy járművet aminek talán a legfontosabb tulajdonsága az kéne hogy legyen hogy megbízhatóan MŰKÖDIK éjjel-nappal, akármikor.
Ez a lényeg!
Autós topik autósoknak
Vazze...az új M3 4.0 V8-as motorja könnyebb, mint az előd 3.2 S6-osa. Azért az nem gyenge
Az egy igen komoly motor lett!. Ha belegondolok, hogy pár éve az M5-ben lévő V8 5 literes volt, és úgy tudott 400 lovat..
Amúgy elvileg a régi sor6 bekerül majd az 1 sorozat M változatába, legalábbis ezek most a pletykák. Persze a coupe verzióba (lesz az is, meg négyajtós, még régebben kombiról is volt szó..).
Autós topik autósoknak
Éppen most volt az EVO-ban egy összehasonlító teszt, Vauxhall Corsa VXR (ez az Opel Corsa OPC britt megfelelője) vs. Renault Clio 197 vs. Mini Cooper S vs. Seat Ibiza Cupra. Hegyi szerpentineken együtt tudott haladni az egész boly, egyedül a Clio maradt le. Rettentően nyomatékszegény a másik háromhoz képest (egyedül a Renault motorja nem turbo feltöltéses).
Hát erre azt tudom mondani, hogy volt Fifth Gearban Corsa vs Clio, versenypályán. Tiff vezette mind a kettőt, és a Clio reggelire megette a Corsát. Persze ki lehet hozni az egyetlen rossz tulajdonságát, hogy nyomatékszegény, de szvsz még mindig ez a legjobb a kategóriában. Főleg, hogy baromi olcsó is.
Autós topik autósoknak
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész
de hol van az új bmw-k karaktere? a régiekét nem vitatom de az új széria szerintem egyhangú, unalmas és csúnya (oldalról meg hátulról)
Hol van az új BMW-k karaktere? Épp az a legnagyobb baj velük, hogy némelyik talán túlságosan is karakteres (értsd: ronda). No meg egy autónak a karakterét nem csak a külső megjelené adhatja meg.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
- Declan.Delfino
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 291
- Csatlakozott: 2006.02.17., pén. 17:20
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
Nem kell szarozni, BMW-t kell venni, oszt kész
de hol van az új bmw-k karaktere? a régiekét nem vitatom de az új széria szerintem egyhangú, unalmas és csúnya (oldalról meg hátulról)