Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Uh ebbe kár volt beleszólni. Látom nem értesz hozzá.
Autós topik autósoknak
Emlékeztek, nyáron írtam hogy haverom kapott egy 2005 -ös Subaru Imprezát,mait 10 napos korában sikerült rommá törnie,
Az biztos hogy észnél kell lenni ezzel a kocsival, mert
különben egyszerre az árokban kötsz ki vele, mint haverom az
előzző Imprezával a betonkerítésben.
A haverod meg jobban tenné, ha ésszel vezetne, mert ha legközelebb nem egy betonkerítést zúz le, hanem egy négytagú családot egy Trabiban, akkor leültetik egy pár évre. És ott már nem tud segíteni apuci pénze...
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
LittleL, mi a rendszáma? 06-os sti-t nem sokan vettek még.Nincs 300 hp és nem 5 mp.
Egyébként gratulálok hogy bejáratósként széttapossa a lelkét, csakúgy közlöm hogy ne lepődjön meg, ha az emilfrey kiröhögi ha valamit garanciába kellene cserélni.
1. A rendszám az magánügy.
2. Már a régi, 2.0 literes STi motorjára is elég volt egy szigorúbb pillantást vetni, és máris 300 LE fölött volt a teljesítménye. A korábbi modelleket is lehetett Provide csomaggal kérni, elképzelhető, hogy már az újhoz is létezik valami importőr által beépített tuning. Nemtom, utána kell nézni.
3. Ha bejáratósan hajtassz egy gépet, akkor az nem fog széthullani 5000 kilométer után, legfeljebb rövidebb lesz az élettartama, és mondjuk nem 100 ekm-nél kell először turbót cserélni, hanem 70 ekm-nél.
4. Az autó bejáratása csak ajánlás, amit a gépkönyvben leírnak, és nem garanciális feltétel. Amúgy érdekes lenne, hogy miképpen bizonyítaná be az "emilfrey" mondjuk egy 10 ekm-t futot kocsinál, hogy ezt bizony nem csak 5000 kilóméteres bejáratás után kezdték gyilkolni, hanem már 0 kilóméteresen
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
LittleL, mi a rendszáma? 06-os sti-t nem sokan vettek még.Nincs 300 hp és nem 5 mp.
Egészen pontosan:
2.5litre Turbo-charged Subaru Boxer Engine
280 PS. 0 to 62mph in 5.4sec. 158 mph top speed
Bővebben itt.
Autós topik autósoknak
LittleL, mi a rendszáma? 06-os sti-t nem sokan vettek még.
Nincs 300 hp és nem 5 mp.
Egyébként gratulálok hogy bejáratósként széttapossa a lelkét, csakúgy közlöm hogy ne lepődjön meg, ha az emilfrey kiröhögi ha valamit garanciába kellene cserélni.
Autós topik autósoknak
emlékeztek, nyáron írtam hogy haverom kapott egy 2005 -ös Subaru Imprezát,mait 10 napos korában sikerült rommá törnie,
aztán meg is rendelték a másikat,
viszon így újabb modellt kaptak.
Ha én 10 naposan rommá törnék egy Imprezát, saját hülyeségemből, hát esküszöm, hamut szórnék a fejemre és szégyenemben elbújdosnék a világ végére, nemhogy vegyek egy újat és a városban ralizzak vele.
Autós topik autósoknak
Kipróbáltuk a 2006 -os Subaru Impreza WRX Sti -t.
emlékeztek, nyáron írtam hogy haverom kapott egy 2005 -ös Subaru Imprezát,
mait 10 napos korában sikerült rommá törnie,
aztán meg is rendelték a másikat,
viszon így újabb modellt kaptak.
Most volt idő, és elvitt vele egy körre hogy kipróbáljuk.
- 300 lóerő
- 6 sebesség, pirosan világító műszerfal, spoiler -ek.
- 5 másodperc alartt van 100 km/h -n.
- Tényleg fantasztikusan jól gyorsul, ilyen erős, és ilyen jól gyorsuló autóban még nem ültem.
Erősen kapaszkodtam az anyósülésen, mert 130 -140 -nel is mentünk a városban.
Ez aztán erősen megemeli az adrenalin szintet,
mikor zöld lámpánál elrajtoltunk 100 méter után már 120 -al repesztettünk.
Az arcomra fagyott a mosoly, mert anniyra gyorsultunk.
meg az egész testemmel az ülésbe préselődtem.
Körforgalomban is tettünk egy-két kört 70 -80 -nál kezdenek csak a kerekek
csikorogni, Énnekem már halálfélelmem volt hogy kisodródunk,
de haverom nem nagyon izgatta magát.
- Egy BMW -s megállt a szemközti sávbasn, hogy megvárja hogy startolunk el
a zöld lámpánál.
Meg lehagytunk egy-két városban autózót, mintha álltak volna egyhelyben, vagy
nemtudommi.
Az biztos hogy észnél kell lenni ezzel a kocsival, mert
különben egyszerre az árokban kötsz ki vele, mint haverom az
előzző Imprezával a betonkerítésben.
u.i:
Eddig azthittem jól gyorsul a Honda Legend -em, de asszem tévedtem.
Persze amikor én vittem el haveromat egy körre, az is veszettül kapaszkodott,
és el volt ájulva hogy gyorsul, de ez az Impreza egyszerűen fantasztikus.
Projektor: Sony VPL -VW100 Előfok: Emotiva UMC-1 Végfok:Rotel RMB-1095 DVD : Sherwood V-768 DVD 2 : Sony DVP-S700 CD: Marantz CD-73 Medialejátszó:Dune HD Base 3.0 Front: Proson Stadium 10 Center/Rear:Proson Stadium 8 Subwoofer:Velodyne SPL 1200 Ultra Videó: Thomson VTH6400 E Kábelek: VanDen Hul C5 The Bay Interconnect, SAL OFC rézkábel, Klotz Interconnect, ProWire komponens Vinyl Player: C.E.C. DB - 6000 + HAMA PA 505 phono előerősítő + Van Den Hul The First interconnect
Autós topik autósoknak
2007-es új Ford Mondeo:
Valami nagy Ford mániás felrakta már!
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Autós topik autósoknak
A kombi segge:
- de ismeros.., nagyon haosnlit valamelyik mostani modell-re..
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
Ez már volt fenn, és ez tudtommal még csak koncepció. Szerintem a végleges változat ettől jelentősen el fog térni.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
2007-es új Ford Mondeo:
Samsung proji, Yamaha AVR, Wharfedale Pacific PI hangsugárzók, Mordaunt-Short sub, Popcorn Hour nmt.
Autós topik autósoknak
A kombi segge:
Cuccaim
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv
Autós topik autósoknak
2007-es új Ford Mondeo:
Cuccaim
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv
Autós topik autósoknak
Én egy Nuvolarinak is örülnék.Végre összedobhatna már az AUDI egy normális 2+2 személyes coupét, bő 10éve hiányzik a palettáról...
Ez úgy néz ki, mint az új TT...
Cuccaim
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv
Autós topik autósoknak
-- jollatom led-es lampai vannak??
Jól látod.
De ez a LeMans tanulmány fotója, kérdés megmarad-e az R8nak is. Reméljük
Én egy Nuvolarinak is örülnék.
Végre összedobhatna már az AUDI egy normális 2+2 személyes coupét, bő 10éve hiányzik a palettáról...
TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.
Autós topik autósoknak
Audi R8ez az auto nagyon rendben van
- fuu ez aztan ottvan..
-- jollatom led-es lampai vannak??
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
http://www.alexbaileyracing.com/downloads/aston.gif
- Bala, vennek jateknak egy olcso akkus tavos autot, olyan min. 40cm korul legyen meretben, nem kell specko felfuggesztes, gumi, motor, akku stb.,m csak egy sima mezei auto.
- tippet tudsz adni? merre erdemes nezelodni? becsben esetleg jobban jarnek?
http://www.modell.hu
RC autok menu
ha nagyon olcsora gondoltal, akkor a fay utcai piacon 2500-ert vannak, de csak kb 15centisek (de eleg jok)
o v e r p o w e r e d
Autós topik autósoknak
Szép kis Aston Martin DB....9 (talán)
Nem, ez egy Vanquish.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
http://www.alexbaileyracing.com/downloads/aston.gif
- Bala, vennek jateknak egy olcso akkus tavos autot, olyan min. 40cm korul legyen meretben, nem kell specko felfuggesztes, gumi, motor, akku stb.,m csak egy sima mezei auto.
- tippet tudsz adni? merre erdemes nezelodni? becsben esetleg jobban jarnek?
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
Szép kis Aston Martin DB....
9 (talán)
Autós topik autósoknak
Projektor: JVC X30 Vászon: Projecta Homescreen Deluxe HTPC: I7-4790k+ GT1070 Hang: Yamaha 595A + Proson Stadium 6.1
Autós topik autósoknak
Turbómotorral jöhet a Mitsubishi i
A farmotoros kisautóval kapcsolatban még sok a bizonytalan részlet, de továbbra is fennáll az európai forgalmazás lehetősége. A Mitsubishi fejlesztési igazgatója, Tetsuro Aikawa beszélt a szokatlan felépítésű típusról.
Az i igazi mostohagyermek: a fejlesztését annak idején a DaimlerChrysler elképzelései alapján kezdték meg, részben azért, hogy a következő Smart ForTwo műszaki alapjait egy nagy szériás modellben is fel tudják használni. A fejlesztést viszont teljes egészében a Mitsubishi végezte, és amikor a DaimlerChrysler váratlanul szakított japán partnerével, a szinte teljesen elkészített i a cég nyakán maradt. A bemutató előtt kétszer is megvizsgálták, hogy a kisautó gyártása megéri-e, de végül pozitív döntés született. Azt azonban a mai napig nem tudták eldönteni, hogy kifizetődő lenne-e Európában forgalmazni a típust. A gondot az jelenti, hogy japánból behozva egyszerűen túl drága volna a kisautó. Ugyanakkor lehetséges, bár elég hosszadalmas megoldást jelenthetne, ha az i a hollandiai NedCar üzemben is gyártásba kerülne. Ez valószínűleg azt jelentené, hogy a típus legkorábban másfél-két év múlva jelenhet meg az európai piacon, viszont így versenyképes áron kerülhetne a kereskedésekbe.
Ugyanakkor a Mitsubishi már dolgozik a jobbkormányos piacokra szánt exportváltozaton, amely állítólag egy új motorral készül majd. A japánban forgalmazott 660 köbcentis háromhengeres túl gyenge volna a szigetországon kívül, ezért egy 1 literes, legalább 70 lóerős turbófeltöltéses motort építenek az exportált modellekbe.
Totalcar
U.i.:Nem egy szépség!
Autós topik autósoknak
Harminc éves a Ford Fiesta
A Ford 1976 elején kezdte el forgalmazni csapott hátú kisautóját Nagy-Britanniában, ahol mind a mai napig a tíz legkelendőbb típus közé tartozik a Fiesta. Az 1973-ban projekt Bobcat néven megkezdett fejlesztés eredményeképp megszületett az első, keresztben elhelyezett négyhengeres soros motorral és elsőkerék-hajtással szerelt Ford.
A hátsókerék-hajtású Opel Kadettek és Ford Escortok korában ez a mára szinte egyeduralkodó elrendezés épp csak terjedni kezdett: csupán két évvel korábban mutatkozott be a jó egy számmal nagyobb VW Golf I, a Ford modelljével egy kategóriába sorolható Renault 5-ös és a VW Polo pedig szinte a Fiestával egy időben került piacra. Még ugyanebben az évben bemutatták a típust Európa többi részén is, és az elmúlt harminc évben összesen több mint 8,5 millió autót adtak el ezen a néven, annak ellenére, hogy a Fiestán hosszú ideig spórolt a Ford.
Az eredeti, 1976-os modellt csak többszöri frissítés után, 1989-ben engedték nyugdíjba, a második generáció pedig 2002-ig szolgált. Jelenleg a harmadik generáció gyártása folyik, amelyet épp most újított fel a Ford, de valószínű, hogy ez a típus közel sem lesz olyan hosszú életű, mint az elődök: a negyedik Fiesta sorozat bemutatása 2008-2009-re várható.
Totalcar