Van...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
De csak akkor számít, ha pl az alacsony fogyasztás szempont volt a kiválasztás során...
Van...



Csak igaz, hogy a kinézet alapján szabad dönteni új gépjármű vásárlásnálLemmy9.1 írta: ↑2025.12.02., kedd 18:27Puretech vagy bármi is legyen (Honda is) , egy gumiszíjat nem teszünk olajba akkor, ha az eleve benzinnel telelocsolt.
És sajnos telelocsolt, mivel újabban hidegen ömlik a benya a motorba. Próbálták ezt szoftveresen javítani, a Hondának pl nem sikerült. Az ezres Civic is időzített bomba. Körömmel lepiszkálhatóak a fogak 60000 km után.
Van, hogy majdnem 5 liter olajat engedünk le, holott 3.6 a feltöltési mennyiség. 1.4 liter benzin van az olajban. A benzin meg agresszív.


Nekem is van vasarnapi...
Nem mondom, hogy lehetetlen.... de azért kissé furcsálom a dolgot...Alex_Aston írta: ↑2025.11.30., vas. 11:19Azért ez elég durva...
Téli időben, rendszeresen vizes, lucskos utastér esetén is ilyenkor lehet?
https://totalcar.hu/hirek/2025/11/30/ki ... at-kapott/


A vejem egy autószoftver gyártó cégnél fejes. Vasárnap mesélte, hogy milyen tutkó autószoftverei vannak pl. a Byd-nek vagy az Omoda-nak. (Nem ők csinálták ... ). Szóval lesz itt haddelhadd nemsokára ...

Ja, nem szép. A mai autók nagy része egy szép nagy giccs.

Hú, bocs....


Meglátjuk. Én 3-4 évet mondok.

Szerintem már megvan, kb 1 év. Kína fog először ugorni, mert neki nincs annyi beragadt készlete legyártott kocsiba. Utána Toyota és dőlni fog a dominó

Arra szerintem még egy darabig várhatsz.



Kvázi. Nem tudom. Mert ha (csak) a nyomaték határozná meg az autók motojainak agilisságát, akkor minden versenyautó dízel lenne, nem? :) De azért lehet, hogy igazad van.
Halkan jegyzem megy, hogy a Skoda valószínűleg könnyebb....a B4 benzin vagy Diesel...?

Még egy annyi, hogy a 163 LE-s B3 motorral azért érdemes menni egyet és egy kicsi kihúzatni, hogy érezze, az-e, amire számít. Nekem a 197 lovas B4 motor van a 2025-ös V60-asomban, és őszintén, az autó nem tűnik 197 lovasnak... A korábbi autóm, a IV-es Skodában 150 lovas CRD-motor volt, na azt bizton állítom, hogy ez a B4 motor nem érződik 47 lóerővel erősebbnek. Szerintem az van, hogy a Volvo a lóerőkben a benzinmotor teljesítményéhaz hozzáadja az ISG huszonvalahány lóerejét, ezért modjuk a 197 lovas B4 motornál a 197 LE az összegzett rendszerteljesítmény lesz, amivel van egy aprócska probléma szerintem, hogy egyrészt nem tudja leadni huzamosabb ideig ezt a teljesítményt, másrészt nem is biztos, hogy bármikor is lemérhető 197LE összteljesítmény, ez csak papíron létezik egy összeadás művelet eredményeként. Eg ISG-nek természetesen van saját teljesítménye, de azért egy indító-generátor nem összehasonlítható egy plugin-hybrid "valódi" elektromotorjával. Ezért van az, hogy pl. a Mercedes a mild hybrid motorjainál (is) korrektül a benzinmotor teljesítményét és az ISG teljesítményét külön tünteti fel, már az egyszerűsített megjelenítésnél is, és ott is van egy kisbetűs megjegyzésre való hivatkozás minden esetben: Nos, ez alighanem azt jelenti, hogy egy 163 lovas(nak feltüntetett) B3 motor nem úgy fog viseledni, mint egy 163 lovas ISG-nélküli motor (utóbbi erősebbnek érződik).