Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.11.02., vas. 15:14
Nagyon jó volt a mai kör! ;peace;

.
IMG_9235.jpegIMG_9236.jpegIMG_9243.jpegIMG_9254.jpegIMG_9261.jpegIMG_9267.jpegIMG_9268.jpegIMG_9276.jpegIMG_9277.jpegIMG_9283.jpeg
Erősen bódító hatású italok után szoktam ilyesmi aszfaltokkal álmodni. ;peace;

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5794
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3597

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.11.02., vas. 16:26
AAttila írta:
2025.11.02., vas. 16:00
Nekem is :fekverohog:
20251102_142436.jpg
Kicsit benèztem egy derékszögű kanyart. 31_1_21.gif ( a combom a legdurvább) Még hazatekertem, de most már elég nehéz mèg járnom is. ;peace;
Mer mész, mintállat! sad.gif
A sok görgőzéstől elszoktam az utcai tekerèstől 31_1_21.gif
De egyébként nagyon jól esett a tekerès. Hamarosan befejezzük az építkezést és marad több energiám normálisan edzeni.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14325
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9436
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2025.11.02., vas. 16:00
Nekem is :fekverohog:
20251102_142436.jpg
Kicsit benèztem egy derékszögű kanyart. 31_1_21.gif ( a combom a legdurvább) Még hazatekertem, de most már elég nehéz mèg járnom is. ;peace;
Mer mész, mintállat! sad.gif
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ma végre én is ráértem egy kis Bükközésre. Álomidő, rövidnadrág + rövidujjú mez. Elég dilinyós időjárások vannak az utóbbi években. Ez már a sokadik, hogy halottak napja környékén közel húsz fok van. Nem nagyon bántam. :rolleyes:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5794
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3597

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Nekem is :fekverohog:
20251102_142436.jpg
Kicsit benèztem egy derékszögű kanyart. 31_1_21.gif ( a combom a legdurvább) Még hazatekertem, de most már elég nehéz mèg járnom is. ;peace;

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14325
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9436
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Nagyon jó volt a mai kör! ;peace;

.
IMG_9235.jpeg
IMG_9236.jpeg
IMG_9243.jpeg
IMG_9254.jpeg
IMG_9261.jpeg
IMG_9267.jpeg
IMG_9268.jpeg
IMG_9276.jpeg
IMG_9277.jpeg
IMG_9283.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6236
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7758
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.11.01., szomb. 13:24
Találtam egy régi képet magamról. :rolleyes:

.
IMG_3419.jpeg
Itt még erőemelő voltál, ahogy látom. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5794
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3597

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.11.01., szomb. 13:24
Találtam egy régi képet magamról. :rolleyes:

.
IMG_3419.jpeg
Picit előre vagy csúszva a nyergen, de amúgy jónak tűnik 31_1_21.gif

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14325
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9436
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Találtam egy régi képet magamról. :rolleyes:

.
IMG_3419.jpeg
IMG_3419.jpeg (176.04 KiB) Megtekintve 281 alkalommal
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:24
pärt írta:
2025.10.29., szer. 22:10
Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:06
A nyerget én simán átraknám.
Már melyiket, hova?
Ami eddig bevált, az újra. Feltéve, ha az új nem jobb.
Ja! Igen, nagyon szeretem az SMP-t, már nem is emlékszem, milyen régóta is használom. De mint írtam, ez a Bontrager meglepően kényelmes. Nem utolsó sorban igen könnyű is, és tényleg nagyon tetszik, hogy minden egységes a gépen, de nem a minőség, használhatóság, ergonómia rovására.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14325
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9436
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.10.29., szer. 22:10
Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:06
A nyerget én simán átraknám.
Már melyiket, hova?
Ami eddig bevált, az újra. Feltéve, ha az új nem jobb.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:06
A nyerget én simán átraknám.
Már melyiket, hova?

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14325
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9436
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.10.29., szer. 22:02
revox írta:
2025.10.29., szer. 11:47
...Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz... ;peace; :tutiok:
Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa. :rolleyes: Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.

Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig :D. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.
A nyerget én simán átraknám.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.10.29., szer. 11:47
...Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz... ;peace; :tutiok:
Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa. :rolleyes: Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.

Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig :D. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.10.29., szer. 10:17
Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur. ;peace;
Restellem, de nem ismertem. Pár videójába belenéztem, azok alapján talán olyan sokról nem maradtam le.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14130
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nade,végiolvastam kb 2-3 hét anyagát.

#pärt gépek elég jól adja és a méretezés is szerintem tökéletes. A kisebb vázzal még a hézagolása is pofás. Ezt mondtam mindig, a karod hossza adott. a kisebb vázzal is ugyanúgy tudsz ülni,mint nagyobbal,legfeljebb a karod nem előre nyúlik,hanem lefele, cserébe a kisebb tengelytávval jobban irányítható, uralható.

Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz ;peace; :tutiok:

szép masína és a beállítás is pofás :tutiok: :tutiok: :tutiok:

ui: azért a küllőkre mérj rá. a laza küllővel is lehet uborkát szeletelni. volt,amin szinte mérni nem lehetett, kézzel az se tűnt lazának. De fotóról nem tűnik szétveretett keréknek. De ezt nyilván csak az állapota sejteti a bringának. Látszik, hogy volt gazdája, nem a gázpalackot hordta fel esőben a fennsíkra :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14130
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

gianni321 írta:
2025.10.26., vas. 21:48

Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.
van egy folyamata,ami hamar rutinná tud válni. amikor lassítani akasrz,súlypont előrehelyez,így hátul a tapadás csökken, jobban vissza lehet fogni izomból a kereket(hajtásnak ellentartva), aztán a szúlypont szépen "lassan" visszakerül a hátsó kerékre. Persze,ez a folyamat baromi gyorsan történik, de pályásoknál rögzül, ha nem is tudatosan, csak spontán kialakul.
aki keveri,hol itt van,hol ott,vagy éppen idegesebb a kelelténél, be lehet nyalni :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14130
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.10.28., kedd 23:00
revox írta:
2025.10.28., kedd 17:29

árulóóó :D ;peace;
Na ja, de nem is kötött eskü. :D
egye-fene :D vicceltem csak.

de el se olvastam mindent, csak gyors átlapoztam és a képeket néztem :D majd pótolom a kimaradtakat. :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6236
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7758
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.10.28., kedd 22:48
trane írta:
2025.10.27., hétf. 12:02

jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás leborulok.gif

egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal :quetionmark: én aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak :yingyang:
Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.

A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti :D). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.
Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.10.28., kedd 17:29

árulóóó :D ;peace;
Na ja, de nem is kötött eskü. :D

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2025.10.27., hétf. 12:02

jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás leborulok.gif

egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal :quetionmark: én aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak :yingyang:
Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.

A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti :D). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2025.10.28., kedd 17:29
pärt írta:
2025.10.24., pén. 19:33
Vinkler írta:
2025.10.23., csüt. 16:17
Én ezt találtam ma. :rolleyes:
Én is találtam.
IMG_20251024_193220.jpg
árulóóó :D ;peace;
:kapdelm:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14130
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.10.24., pén. 19:33
Vinkler írta:
2025.10.23., csüt. 16:17
Én ezt találtam ma. :rolleyes:
Én is találtam.
IMG_20251024_193220.jpg
árulóóó :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
trane
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 284
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2894

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2025.10.26., vas. 21:11
Inkább 8 kilivel utána, ez a Bükki Csillagdánál készült.
Összességében jó. Igyekszem majd legalább részben felnőni a képességeihez (nehéz ügy).
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás leborulok.gif

egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal :quetionmark: én aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak :yingyang:
Csatolmányok
DSCF4328.JPG
DSCF6292.JPG

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5169
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.27., hétf. 08:45
A váltókarok gomjai egyedileg konfigurálhatóak.
Tudom, majd eljátszom velük.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”