Itt még erőemelő voltál, ahogy látom.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6234
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7753
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14317
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9417
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Találtam egy régi képet magamról.
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja! Igen, nagyon szeretem az SMP-t, már nem is emlékszem, milyen régóta is használom. De mint írtam, ez a Bontrager meglepően kényelmes. Nem utolsó sorban igen könnyű is, és tényleg nagyon tetszik, hogy minden egységes a gépen, de nem a minőség, használhatóság, ergonómia rovására.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14317
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9417
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ami eddig bevált, az újra. Feltéve, ha az új nem jobb.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14317
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9417
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A nyerget én simán átraknám.pärt írta: ↑2025.10.29., szer. 22:02Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa.Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.
Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa.
Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Restellem, de nem ismertem. Pár videójába belenéztem, azok alapján talán olyan sokról nem maradtam le.asebestyen írta: ↑2025.10.29., szer. 10:17Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur.![]()
Re: Kerékpározás
nade,végiolvastam kb 2-3 hét anyagát.
#pärt gépek elég jól adja és a méretezés is szerintem tökéletes. A kisebb vázzal még a hézagolása is pofás. Ezt mondtam mindig, a karod hossza adott. a kisebb vázzal is ugyanúgy tudsz ülni,mint nagyobbal,legfeljebb a karod nem előre nyúlik,hanem lefele, cserébe a kisebb tengelytávval jobban irányítható, uralható.
Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz
szép masína és a beállítás is pofás
ui: azért a küllőkre mérj rá. a laza küllővel is lehet uborkát szeletelni. volt,amin szinte mérni nem lehetett, kézzel az se tűnt lazának. De fotóról nem tűnik szétveretett keréknek. De ezt nyilván csak az állapota sejteti a bringának. Látszik, hogy volt gazdája, nem a gázpalackot hordta fel esőben a fennsíkra
#pärt gépek elég jól adja és a méretezés is szerintem tökéletes. A kisebb vázzal még a hézagolása is pofás. Ezt mondtam mindig, a karod hossza adott. a kisebb vázzal is ugyanúgy tudsz ülni,mint nagyobbal,legfeljebb a karod nem előre nyúlik,hanem lefele, cserébe a kisebb tengelytávval jobban irányítható, uralható.
Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz
szép masína és a beállítás is pofás
ui: azért a küllőkre mérj rá. a laza küllővel is lehet uborkát szeletelni. volt,amin szinte mérni nem lehetett, kézzel az se tűnt lazának. De fotóról nem tűnik szétveretett keréknek. De ezt nyilván csak az állapota sejteti a bringának. Látszik, hogy volt gazdája, nem a gázpalackot hordta fel esőben a fennsíkra
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
van egy folyamata,ami hamar rutinná tud válni. amikor lassítani akasrz,súlypont előrehelyez,így hátul a tapadás csökken, jobban vissza lehet fogni izomból a kereket(hajtásnak ellentartva), aztán a szúlypont szépen "lassan" visszakerül a hátsó kerékre. Persze,ez a folyamat baromi gyorsan történik, de pályásoknál rögzül, ha nem is tudatosan, csak spontán kialakul.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 21:48
Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.
aki keveri,hol itt van,hol ott,vagy éppen idegesebb a kelelténél, be lehet nyalni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
egye-fene
de el se olvastam mindent, csak gyors átlapoztam és a képeket néztem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6234
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7753
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur.pärt írta: ↑2025.10.28., kedd 22:48Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.trane írta: ↑2025.10.27., hétf. 12:02
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás![]()
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnalén aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak
![]()
A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.trane írta: ↑2025.10.27., hétf. 12:02
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás![]()
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnalén aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak
![]()
A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti
Re: Kerékpározás
árulóóó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal
védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14317
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9417
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A váltókarok gomjai egyedileg konfigurálhatóak.pärt írta: ↑2025.10.26., vas. 23:21Még csak 2 órát tekertem vele, idáig teljesen rendben van. Tartós használattal majd kiderül, hogy sokkal boldogabb-e vele az élet. Elég kicsik a felületek - meg lehet, hogy a Sram-féle váltás intuitívabb is - de azért hamar megszoktam. Az első váltó gombjai valamiért nem voltak egyértelműek nekem, de nyilván hamar átáll az agy.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 21:36Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!
Még nem variáltam a beállításokkal, majd kipróbálom a szinkronizálást, hobbi szinten valószínűleg teljesen OK lesz.
A tárcsa nem újdonság, a városi gépemen régóta használom, és nagyon szeretem. Errefelé kevés dolga lesz, amerre gurulok, nem sok fékeznivaló akad.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Még csak 2 órát tekertem vele, idáig teljesen rendben van. Tartós használattal majd kiderül, hogy sokkal boldogabb-e vele az élet. Elég kicsik a felületek - meg lehet, hogy a Sram-féle váltás intuitívabb is - de azért hamar megszoktam. Az első váltó gombjai valamiért nem voltak egyértelműek nekem, de nyilván hamar átáll az agy.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 21:36Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!
Még nem variáltam a beállításokkal, majd kipróbálom a szinkronizálást, hobbi szinten valószínűleg teljesen OK lesz.
A tárcsa nem újdonság, a városi gépemen régóta használom, és nagyon szeretem. Errefelé kevés dolga lesz, amerre gurulok, nem sok fékeznivaló akad.
- tamagaba
- Törzsvendég

- Hozzászólások: 1357
- Csatlakozott: 2021.11.07., vas. 18:03
- Értékelés: 607
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kerékpározás
Akkor azt benéztem, köszi - ő volt
Focar Diablo Reference - Chordel Solaris Signature - Esoteriq Titan Quantum Supreme - Deviant Mirage Pro - Chronos Master Virtuoso IV
Adrya Resor Centaury 6 - Bauers & Wilkans Etherium 9 - Griffon Hyperion II
Adrya Resor Centaury 6 - Bauers & Wilkans Etherium 9 - Griffon Hyperion II
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2129
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1334
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Dina Márton pályán?
Fékezés helyett egy apró kormánymozdulat, ennyi (vagy azér' ők is tudnak jó nagyokat perecelni olykor). Helyben megállni pedig egy pályásnak alap...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rotox 2025.10.26., vas. 21:53-kor.
-
gianni321
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2577
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.tamagaba írta: ↑2025.10.26., vas. 21:33Ez csapatverseny volt, asszem Dina Márton a 10-en valahanyadikként szerepelt. Ovál pálya
Hogy-hogy nem tud külön fékezni, ha kell - azt nem értem
A nyertes spanyol csávó simán megállt a palánk szélén, amikor ment ünnepelni a családjához
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari Kábelezés: MDA
-
gianni321
- V.I.P.

- Hozzászólások: 2577
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Hm... épp a minap mondtam a feleségemnek, hogy baromi jó ez az új bringa, de hogy sokkal jobb bringást kíván mint amilyen én vagyok, az teljesen biztos. El is kezdtem kalóriát számolni...
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari Kábelezés: MDA

