Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6234
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7753
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
Tegnap, 13:24
Találtam egy régi képet magamról. :rolleyes:

.
IMG_3419.jpeg
Itt még erőemelő voltál, ahogy látom. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5789
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
Tegnap, 13:24
Találtam egy régi képet magamról. :rolleyes:

.
IMG_3419.jpeg
Picit előre vagy csúszva a nyergen, de amúgy jónak tűnik 31_1_21.gif

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9417
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Találtam egy régi képet magamról. :rolleyes:

.
IMG_3419.jpeg
IMG_3419.jpeg (176.04 KiB) Megtekintve 44 alkalommal
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:24
pärt írta:
2025.10.29., szer. 22:10
Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:06
A nyerget én simán átraknám.
Már melyiket, hova?
Ami eddig bevált, az újra. Feltéve, ha az új nem jobb.
Ja! Igen, nagyon szeretem az SMP-t, már nem is emlékszem, milyen régóta is használom. De mint írtam, ez a Bontrager meglepően kényelmes. Nem utolsó sorban igen könnyű is, és tényleg nagyon tetszik, hogy minden egységes a gépen, de nem a minőség, használhatóság, ergonómia rovására.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9417
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.10.29., szer. 22:10
Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:06
A nyerget én simán átraknám.
Már melyiket, hova?
Ami eddig bevált, az újra. Feltéve, ha az új nem jobb.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.29., szer. 22:06
A nyerget én simán átraknám.
Már melyiket, hova?

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9417
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.10.29., szer. 22:02
revox írta:
2025.10.29., szer. 11:47
...Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz... ;peace; :tutiok:
Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa. :rolleyes: Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.

Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig :D. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.
A nyerget én simán átraknám.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.10.29., szer. 11:47
...Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz... ;peace; :tutiok:
Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa. :rolleyes: Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.

Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig :D. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2025.10.29., szer. 10:17
Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur. ;peace;
Restellem, de nem ismertem. Pár videójába belenéztem, azok alapján talán olyan sokról nem maradtam le.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nade,végiolvastam kb 2-3 hét anyagát.

#pärt gépek elég jól adja és a méretezés is szerintem tökéletes. A kisebb vázzal még a hézagolása is pofás. Ezt mondtam mindig, a karod hossza adott. a kisebb vázzal is ugyanúgy tudsz ülni,mint nagyobbal,legfeljebb a karod nem előre nyúlik,hanem lefele, cserébe a kisebb tengelytávval jobban irányítható, uralható.

Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz ;peace; :tutiok:

szép masína és a beállítás is pofás :tutiok: :tutiok: :tutiok:

ui: azért a küllőkre mérj rá. a laza küllővel is lehet uborkát szeletelni. volt,amin szinte mérni nem lehetett, kézzel az se tűnt lazának. De fotóról nem tűnik szétveretett keréknek. De ezt nyilván csak az állapota sejteti a bringának. Látszik, hogy volt gazdája, nem a gázpalackot hordta fel esőben a fennsíkra :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

gianni321 írta:
2025.10.26., vas. 21:48

Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.
van egy folyamata,ami hamar rutinná tud válni. amikor lassítani akasrz,súlypont előrehelyez,így hátul a tapadás csökken, jobban vissza lehet fogni izomból a kereket(hajtásnak ellentartva), aztán a szúlypont szépen "lassan" visszakerül a hátsó kerékre. Persze,ez a folyamat baromi gyorsan történik, de pályásoknál rögzül, ha nem is tudatosan, csak spontán kialakul.
aki keveri,hol itt van,hol ott,vagy éppen idegesebb a kelelténél, be lehet nyalni :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.10.28., kedd 23:00
revox írta:
2025.10.28., kedd 17:29

árulóóó :D ;peace;
Na ja, de nem is kötött eskü. :D
egye-fene :D vicceltem csak.

de el se olvastam mindent, csak gyors átlapoztam és a képeket néztem :D majd pótolom a kimaradtakat. :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6234
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7753
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.10.28., kedd 22:48
trane írta:
2025.10.27., hétf. 12:02

jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás leborulok.gif

egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal :quetionmark: én aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak :yingyang:
Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.

A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti :D). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.
Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.10.28., kedd 17:29

árulóóó :D ;peace;
Na ja, de nem is kötött eskü. :D

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2025.10.27., hétf. 12:02

jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás leborulok.gif

egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal :quetionmark: én aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak :yingyang:
Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.

A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti :D). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2805
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2025.10.28., kedd 17:29
pärt írta:
2025.10.24., pén. 19:33
Vinkler írta:
2025.10.23., csüt. 16:17
Én ezt találtam ma. :rolleyes:
Én is találtam.
IMG_20251024_193220.jpg
árulóóó :D ;peace;
:kapdelm:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.10.24., pén. 19:33
Vinkler írta:
2025.10.23., csüt. 16:17
Én ezt találtam ma. :rolleyes:
Én is találtam.
IMG_20251024_193220.jpg
árulóóó :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
trane
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2894

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2025.10.26., vas. 21:11
Inkább 8 kilivel utána, ez a Bükki Csillagdánál készült.
Összességében jó. Igyekszem majd legalább részben felnőni a képességeihez (nehéz ügy).
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás leborulok.gif

egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal :quetionmark: én aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak :yingyang:
Csatolmányok
DSCF4328.JPG
DSCF6292.JPG

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.10.27., hétf. 08:45
A váltókarok gomjai egyedileg konfigurálhatóak.
Tudom, majd eljátszom velük.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9417
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.10.26., vas. 23:21
gianni321 írta:
2025.10.26., vas. 21:36
Vinkler írta:
2025.10.26., vas. 20:38
Nah, és milyen a di2? :rolleyes:
Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!
Még csak 2 órát tekertem vele, idáig teljesen rendben van. Tartós használattal majd kiderül, hogy sokkal boldogabb-e vele az élet. Elég kicsik a felületek - meg lehet, hogy a Sram-féle váltás intuitívabb is - de azért hamar megszoktam. Az első váltó gombjai valamiért nem voltak egyértelműek nekem, de nyilván hamar átáll az agy.
Még nem variáltam a beállításokkal, majd kipróbálom a szinkronizálást, hobbi szinten valószínűleg teljesen OK lesz.
A tárcsa nem újdonság, a városi gépemen régóta használom, és nagyon szeretem. Errefelé kevés dolga lesz, amerre gurulok, nem sok fékeznivaló akad.
A váltókarok gomjai egyedileg konfigurálhatóak.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

gianni321 írta:
2025.10.26., vas. 21:36
Vinkler írta:
2025.10.26., vas. 20:38
Nah, és milyen a di2? :rolleyes:
Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!
Még csak 2 órát tekertem vele, idáig teljesen rendben van. Tartós használattal majd kiderül, hogy sokkal boldogabb-e vele az élet. Elég kicsik a felületek - meg lehet, hogy a Sram-féle váltás intuitívabb is - de azért hamar megszoktam. Az első váltó gombjai valamiért nem voltak egyértelműek nekem, de nyilván hamar átáll az agy.
Még nem variáltam a beállításokkal, majd kipróbálom a szinkronizálást, hobbi szinten valószínűleg teljesen OK lesz.
A tárcsa nem újdonság, a városi gépemen régóta használom, és nagyon szeretem. Errefelé kevés dolga lesz, amerre gurulok, nem sok fékeznivaló akad.

Avatar
tamagaba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1357
Csatlakozott: 2021.11.07., vas. 18:03
Értékelés: 607
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tamagaba »

Rotox írta:
2025.10.26., vas. 21:48
Dina Márton pályán? gondolkodik.gif Az elég érdekes; szvsz. idén Drijver Bertold az egyetlen magyar résztvevő a vb-n.
Akkor azt benéztem, köszi - ő volt
Focar Diablo Reference - Chordel Solaris Signature - Esoteriq Titan Quantum Supreme - Deviant Mirage Pro - Chronos Master Virtuoso IV
Adrya Resor Centaury 6 - Bauers & Wilkans Etherium 9 - Griffon Hyperion II

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2129
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1334
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

tamagaba írta:
2025.10.26., vas. 21:33
...
Ez csapatverseny volt, asszem Dina Márton a 10-en valahanyadikként szerepelt. Ovál pálya
Hogy-hogy nem tud külön fékezni, ha kell - azt nem értem
A nyertes spanyol csávó simán megállt a palánk szélén, amikor ment ünnepelni a családjához
Dina Márton pályán? gondolkodik.gif Az elég érdekes; szvsz. idén Drijver Bertold az egyetlen magyar résztvevő a vb-n.

Fékezés helyett egy apró kormánymozdulat, ennyi (vagy azér' ők is tudnak jó nagyokat perecelni olykor). Helyben megállni pedig egy pályásnak alap... ;)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rotox 2025.10.26., vas. 21:53-kor.

gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2577
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 851
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

tamagaba írta:
2025.10.26., vas. 21:33
gianni321 írta:
2025.10.26., vas. 21:10
tamagaba írta:
2025.10.26., vas. 21:06
Bocs, hogy belevau
A pályagépeknek van fékjük? Kell lenni szerintem, de hol
Néztem ma versenyt és nem láttam
Nincs. Vissza kell fogni a pedálfordulatot, úgy fékezel, merthogy 'örökhajtós'. Ha meg abbahagynád a tekerést, úgy lehajít, mint a huzat. Remélem nem változott az utóbbi 30 évben, mert ha igen, akkor majd vki kijavít.
Ez csapatverseny volt, asszem Dina Márton a 10-en valahanyadikként szerepelt. Ovál pálya
Hogy-hogy nem tud külön fékezni, ha kell - azt nem értem
A nyertes spanyol csávó simán megállt a palánk szélén, amikor ment ünnepelni a családjához
Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari Kábelezés: MDA

gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2577
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 851
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

pärt írta:
2025.10.26., vas. 21:11
trane írta:
2025.10.26., vas. 20:44

1 km-rel a megyehatár után :smile53:

s összességében a bicót kérdezve: milyen :quetionmark: :rolleyes:
Inkább 8 kilivel utána, ez a Bükki Csillagdánál készült.
Összességében jó. Igyekszem majd legalább részben felnőni a képességeihez (nehéz ügy).
Hm... épp a minap mondtam a feleségemnek, hogy baromi jó ez az új bringa, de hogy sokkal jobb bringást kíván mint amilyen én vagyok, az teljesen biztos. El is kezdtem kalóriát számolni...
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari Kábelezés: MDA

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”