Erősen bódító hatású italok után szoktam ilyesmi aszfaltokkal álmodni.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
Online
De egyébként nagyon jól esett a tekerès. Hamarosan befejezzük az építkezést és marad több energiám normálisan edzeni.
Re: Kerékpározás
A sok görgőzéstől elszoktam az utcai tekerèstől
De egyébként nagyon jól esett a tekerès. Hamarosan befejezzük az építkezést és marad több energiám normálisan edzeni.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14325
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9436
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mer mész, mintállat!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4049
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5169
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ma végre én is ráértem egy kis Bükközésre. Álomidő, rövidnadrág + rövidujjú mez. Elég dilinyós időjárások vannak az utóbbi években. Ez már a sokadik, hogy halottak napja környékén közel húsz fok van. Nem nagyon bántam. 
Online
Re: Kerékpározás
Nekem is
Kicsit benèztem egy derékszögű kanyart.
( a combom a legdurvább) Még hazatekertem, de most már elég nehéz mèg járnom is. 
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14325
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9436
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nagyon jó volt a mai kör!
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6236
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7758
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Itt még erőemelő voltál, ahogy látom.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14325
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9436
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Találtam egy régi képet magamról.
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4049
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5169
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja! Igen, nagyon szeretem az SMP-t, már nem is emlékszem, milyen régóta is használom. De mint írtam, ez a Bontrager meglepően kényelmes. Nem utolsó sorban igen könnyű is, és tényleg nagyon tetszik, hogy minden egységes a gépen, de nem a minőség, használhatóság, ergonómia rovására.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14325
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9436
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ami eddig bevált, az újra. Feltéve, ha az új nem jobb.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14325
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9436
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A nyerget én simán átraknám.pärt írta: ↑2025.10.29., szer. 22:02Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa.Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.
Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Meg még a nyereg az eléggé más, a mai trendnek megfelelően rövidke jószág, szóval az tényleg eléggé eltér az SMP-imtől. Viszont elsőre kimondottan kényelmesnek tűnt, lehet, hogy marad, ami nagy szó, mert azért a gyári építéseknél az egyik kiemelten spórolós terület gyakran a nyereg szokott lenni.
Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig
. Utána mindig valami egyedileg összerakott gépet hajtottam, kezdetben anyagi okokból, mivel apránként fejlesztgetve jött csak össze egy épkézláb gép - ritka szedett-vedett öszvérek voltak - aztán meg azért, mert csak egy vázat vettem, és az körbeépíthettem gusztusom szerint. Jó ezen Trek-en látni, hogy egyben van az egész, nem szükséges cserélgetni semmit.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4049
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5169
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Úgy gurultam vele az elsőt, hogy előtte a szobában ráülve lőttem be, és sem tekerés közben, sem hazaérve nem müttyögtem rajta, maradt az a beállítás. Tényleg nem vagyok egy milliméterezős. Nem tűnt rajta szokatlannak semmi, max. a fékváltókar pofozgatásának hiánya furcsa.
Fura ez: legutóbb 10 éves koromban volt olyan gépem, ami teljesen gyári volt - na persze az az állapot sem tartott sokáig
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4049
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5169
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Restellem, de nem ismertem. Pár videójába belenéztem, azok alapján talán olyan sokról nem maradtam le.asebestyen írta: ↑2025.10.29., szer. 10:17Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur.![]()
Re: Kerékpározás
nade,végiolvastam kb 2-3 hét anyagát.
#pärt gépek elég jól adja és a méretezés is szerintem tökéletes. A kisebb vázzal még a hézagolása is pofás. Ezt mondtam mindig, a karod hossza adott. a kisebb vázzal is ugyanúgy tudsz ülni,mint nagyobbal,legfeljebb a karod nem előre nyúlik,hanem lefele, cserébe a kisebb tengelytávval jobban irányítható, uralható.
Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz
szép masína és a beállítás is pofás
ui: azért a küllőkre mérj rá. a laza küllővel is lehet uborkát szeletelni. volt,amin szinte mérni nem lehetett, kézzel az se tűnt lazának. De fotóról nem tűnik szétveretett keréknek. De ezt nyilván csak az állapota sejteti a bringának. Látszik, hogy volt gazdája, nem a gázpalackot hordta fel esőben a fennsíkra
#pärt gépek elég jól adja és a méretezés is szerintem tökéletes. A kisebb vázzal még a hézagolása is pofás. Ezt mondtam mindig, a karod hossza adott. a kisebb vázzal is ugyanúgy tudsz ülni,mint nagyobbal,legfeljebb a karod nem előre nyúlik,hanem lefele, cserébe a kisebb tengelytávval jobban irányítható, uralható.
Most még nem ment vele eleget, meg kell szokni, hogy más a gép, de lesz majd ott difi. ha nem, az a tubolito hibája lesz
szép masína és a beállítás is pofás
ui: azért a küllőkre mérj rá. a laza küllővel is lehet uborkát szeletelni. volt,amin szinte mérni nem lehetett, kézzel az se tűnt lazának. De fotóról nem tűnik szétveretett keréknek. De ezt nyilván csak az állapota sejteti a bringának. Látszik, hogy volt gazdája, nem a gázpalackot hordta fel esőben a fennsíkra
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
van egy folyamata,ami hamar rutinná tud válni. amikor lassítani akasrz,súlypont előrehelyez,így hátul a tapadás csökken, jobban vissza lehet fogni izomból a kereket(hajtásnak ellentartva), aztán a szúlypont szépen "lassan" visszakerül a hátsó kerékre. Persze,ez a folyamat baromi gyorsan történik, de pályásoknál rögzül, ha nem is tudatosan, csak spontán kialakul.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 21:48
Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.
aki keveri,hol itt van,hol ott,vagy éppen idegesebb a kelelténél, be lehet nyalni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
egye-fene
de el se olvastam mindent, csak gyors átlapoztam és a képeket néztem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6236
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7758
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Pedig ha kerékpáros újságíró szeretnél lenni, lehetne gyakorolni most... Lehetnél a magyar David Arthur.pärt írta: ↑2025.10.28., kedd 22:48Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.trane írta: ↑2025.10.27., hétf. 12:02
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás![]()
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnalén aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak
![]()
A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Online
A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti
). Méreteik is hasonlóak, ott sem éreztem, hogy nagyon máshogy viselkedne, bár én meg amúgy sem voltam soha akkora vázszög meg csőhossz bubus, hogy fél fok és pár milliméter eltérés fölött sommelier-kedjek.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4049
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5169
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Igen, megyehatár után tényleg van hasonlóan kilátós szakasz.trane írta: ↑2025.10.27., hétf. 12:02
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás![]()
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnalén aluról váltottam anno, és ott igen markáns volt a különbség, pedig akkor még nem voltak ilyen vázak
![]()
A vázak közti különbségekről azért lenne nehéz nyilatkozni, mert önmagában nem nagyon tudom vizsgálni, a gépek úgy ahogy vannak egy-egy rendszert alkotnak. A titánon egy keskenyebb kerék van, amin a 28mm-es külsők nagyjából csak 26-27mm-re terjednek ki, ezt kb. 6 barral használom, a Trek-en jóval szélesebb felnin a 28mm-es kb. 32mm széles, ezt most 5 barral próbáltam. Ez önmagában akkora különbség, hogy az érzékelt eltérés jó eséllyel inkább ennek a számlájára írható, mintsem a kétféle vázéra. Lefelé a rossz minőségű szakaszokon kanyarogva talán mintha stabilabb lenne egy kicsit az új gép, kevésbé pattog el, de hát ez éppen a kisebb guminyomásnak is jellemzője. A hajtás hatékonyságában nem nagyon érzékelek ég és föld különbséget, ami mindenképp a titánt dícséri (vagy az én érzéketlenségemet minősíti
Re: Kerékpározás
árulóóó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal
védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online


