 
 
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
	Kerékpározás
		Online		
						
						
		
				
		
		
	- Vinkler
- Adminisztrátor 
- Hozzászólások: 14305
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ez már biztosan többet számít. A mi szintünkön is.   
 
			
			
									
									 
 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
						Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
		Online		
						
						
Engem a gurulási komfort és viselkedés jobban érdekel, nekem az fontos, hogy hogyan viselkedik alattam az abroncs. Pusztán az adatok hidegen hagynak. Ja és még valami! A defektvédelem. Nincs kedvem bringázás közben szerelgetni. 
			
			
									
									
		
				
		
		
	- Vinkler
- Adminisztrátor 
- Hozzászólások: 14305
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nem! Valóban.
Engem a gurulási komfort és viselkedés jobban érdekel, nekem az fontos, hogy hogyan viselkedik alattam az abroncs. Pusztán az adatok hidegen hagynak. Ja és még valami! A defektvédelem. Nincs kedvem bringázás közben szerelgetni.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
						Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- 
				gianni321
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 2574
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Nagyon jól, de a mi szintünkön nem számít a tekkknika, ugyebár...
 
 Egy Vittoria Corsa egyébként sztem ettől jobban gurul, de én pl. 3 éve csak ezt használom, (előtte GP4000SII) nagyon szeretem, le nem cserélném másra. Na jó, esetleg egy Corsara.

Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari     Kábelezés: MDA
						
		Online		
						
						 
 
			
			
									
									
		
				
		
		
	- Vinkler
- Adminisztrátor 
- Hozzászólások: 14305
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
 
 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
						Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
		Online		
						
						
		
				
		
		
	- Vinkler
- Adminisztrátor 
- Hozzászólások: 14305
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Meglátjuk, hogy gurul.   
 
.
			
			
									
									 
 .
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
						Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
		Online		
						
						
		
				
		
		
	- Rotox
- Beköltözött 
- Hozzászólások: 2129
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1334
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
A sok off-ot követően, csak hogy még kevésbé legyen egyszerű...
(Anélkül, hogy bármiféle véleményt formálnék, vagy állást foglalnék.)
			
							
			
									
									
						(Anélkül, hogy bármiféle véleményt formálnék, vagy állást foglalnék.)
		Online		
		
				
		
		
	Re: Kerékpározás
Erősítő: Accuphase, Denon, Audio-gd
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable
						Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable
		Online		
						
						
			
			
									
									
						
		
				
		
		
	- pärt
- Őslakos 
- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
trane írta: ↑2025.09.15., hétf. 18:40
attól tartok, valójában fogalmad nincs, mivel kapcsolatban nyilvánítasz véleményt, tezsvírem> a Ludditákat
tudod, kik voltak? (de ez csak egy költői kérdés). most és ezek a spanyol Emberek azzal kapcsolatban voltak kénytelenek - tkp., és végső elkeseredésükben tehetetlenül - véleményt nyilvánítani, ami Gaza-ban történt és történik

. persze ha az neked rendben van, az más tészta...

		Online		
						
						
		
				
		
		
	- pärt
- Őslakos 
- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Kb. 75 km, szint 1200 körül lehet, változatos százalékokkal, a morcosabb részeken 5-6-7% körül, de Mátraházáról Kékesre 3 km végig 9-10%. De a Strava-sok mondanak majd pontos számokat. Alföld után nyilván szokatlan, de lehet szeretni. A Kékes mászást ki is hagyhatod, ha kezd lefőni a kávé: megvárod, míg a harci kakasok kinyúvasztják magukat, aztán együtt legurulunk Parádra (idáig mindenki felrugdosta magát, aki előtte lebegtette, hogy vagy feljön vagy sem   ).
).
			
			
									
									
						 ).
).- 
				gianni321
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 2574
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Tisza-tavat 1x már kerültem veletek, (mikor Revi elé még a legelején belépett egy női hölgy...)  viszont a Mátrában bringával még nem jártam. Mennyi szokott lenni a táv és mennyi szint szokott benne lenni? Csakhogy egyáltalán érdemes-e benne gondolkoznom. No meg persze a tempó... mielőtt még - ahogy Pärt mondja - "leszáll a köd", ha értitek...   
  
			
			
									
									 
  
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari     Kábelezés: MDA
						- 
				gianni321
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 2574
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Már csak volt, azóta eladtam. De nagyon jó szívvel gondolok rá. : )st81 írta: ↑2025.09.16., kedd 10:53Na, örülök hogy van más Wilier-es márkatárs is:-)
Az enyém is GTR team, 2017-ből. Csak a kerékszettet cseréltem 3 éve Fulrcum Racing 3-ra és kopás miatt a gumit Pirelli-re.
Gondolkodtam egy bringacserén (tárcsafék, elektromos váltó...) de az előttem írókkal egyetértve, valójában az én szintemen a meglévő bringa is "röhög" az igénybevételen. Tudatosabb étrenddel, gyakoribb és - kicsit- felkészültebb edzéssel pl. 2017 óta a legjobb időeredményeket értem el idén azon a versenyeken, amin indulni szoktam.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari     Kábelezés: MDA
						
		Online		
						
						
		
				
		
		
	- Vinkler
- Adminisztrátor 
- Hozzászólások: 14305
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én meg nem is edzek, csak az új cuccokat próbálgatom élesben!  
			
			
									
									
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
						Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
		Online		
						
						 
 
Esetleg alternatív időpont? Mindenképp gyere, jobb, ha a negatív példákat élőben figyelheted meg. 
			
			
									
									
						
		
				
		
		
	- pärt
- Őslakos 
- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hozd el őket, majd Parádon a No.1-ban felolvasol nekünk belőlük kaja közben.asebestyen írta: ↑2025.09.16., kedd 11:05Nekem egyik időpont se jó, még könyvekből tanulok kerékpározni.
 
 Esetleg alternatív időpont? Mindenképp gyere, jobb, ha a negatív példákat élőben figyelheted meg.

		Online		
						
						 
			
			
									
									
		
				
		
		
	- asebestyen
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 6231
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7748
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nekem egyik időpont se jó, még könyvekből tanulok kerékpározni.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok 
	 
						Re: Kerékpározás
Na, örülök hogy van más Wilier-es márkatárs is:-)
Az enyém is GTR team, 2017-ből. Csak a kerékszettet cseréltem 3 éve Fulrcum Racing 3-ra és kopás miatt a gumit Pirelli-re.
Gondolkodtam egy bringacserén (tárcsafék, elektromos váltó...) de az előttem írókkal egyetértve, valójában az én szintemen a meglévő bringa is "röhög" az igénybevételen. Tudatosabb étrenddel, gyakoribb és - kicsit- felkészültebb edzéssel pl. 2017 óta a legjobb időeredményeket értem el idén azon a versenyeken, amin indulni szoktam.
			
			
									
									Az enyém is GTR team, 2017-ből. Csak a kerékszettet cseréltem 3 éve Fulrcum Racing 3-ra és kopás miatt a gumit Pirelli-re.
Gondolkodtam egy bringacserén (tárcsafék, elektromos váltó...) de az előttem írókkal egyetértve, valójában az én szintemen a meglévő bringa is "röhög" az igénybevételen. Tudatosabb étrenddel, gyakoribb és - kicsit- felkészültebb edzéssel pl. 2017 óta a legjobb időeredményeket értem el idén azon a versenyeken, amin indulni szoktam.
Erősítő: Accuphase, Denon, Audio-gd
Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable
						Forrás: Lindemann
Hangsugárzók: Quadral, Audioquest (fejhallgató)
Kábelek: Ricable, Crystal Cable
		Online		
		
				
		
		
	- 
				gianni321
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 2574
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Hogy áll most ez a Mátrázós-ügy?
			
			
									
									Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari     Kábelezés: MDA
						- 
				gianni321
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 2574
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Néhány napja, tekerés végén, már bent voltam a "faluban", elkapott az eső. Fulcrum Speed 40C karbon kerék, felnifékes. Nem olcsó. Imádom. Cult kerámia csapágyas, elöl karbon agy. Gyors, nem érzékeny a szélre, nem zabálja le az energiát a lábamból, ugrik ha kell és mégis kényelmes. Na mondom, nézzük.... első fékezés, egész jó, nem lesz itt baj. Ahogy egyre vizesebb lett az út és ezzel együtt a kerék is, drasztikusan csökkent a fékhatás. Mire haza értem, a szárazon elérhető fékhatás kb.10%-a maradt. Húztam a féket, alig történt bármi. Ultegra 8110 direct mount fékek, kifejezetten a felnimhez való fèkpofák és vizesen a fékerő egy kib....ott vicc volt. Ott úgy azért eszembe jutott, ha ez hegyről lefelé történik, mi a bánatot csinálok..? A súlyom miatt az utóbbi 3-4 évben csak síkon mentem, egy 50-60 kilis tekerésben itt van összvissz vagy 160-180 méter szint, az semmi, szóval ide a tárcsa felesleges.Vinkler írta: ↑2025.09.15., hétf. 23:06A mi szintünkön szinte mindegy a tecnika. Ezerszer elmeséltem már talán azt, amikor fiatalabb koromban néha eljött velünk Taki tekerni hétvégén a Pilisbe. Valami lepukkant Puch-al, vagy egy összekukázott váltós tanyabájkkal, de néha úgy meglószolt, h csillagokat láttunk.pärt írta: ↑2025.09.15., hétf. 22:26Mostanában elég sokat nézegetem az aprót -amolyan Rotox üzemmódban- mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .
Ráadásul mint kényelemorientált hobbista erősen tartok attól, hogy a mostani vázam komfortját nem hozná maradéktalanul egy másik gép. Azért ha az élet felém dob egy tárcsás titángépet, lehet, hogy nem hajolok el.
Ugyan titán vázas tapasztalatom nincs, de ez a CFIII-as műanyag váz nagyon jól nyeli a rezgéseket és mellette elég merev is. Meg van ez “hydroformingolva” kérem. A design fontos merevítési szempontok szerint készült és ezt érezni is lehet. Ugyan nem aero váz, de endurance mivolta miatt baromi kényelmes, meglepően! Engem a teljesen rejtett “bowdenezés” levett a lábamról, kifejezetten tetszik a régebbi mindenhol valami kiáll, mára már skeleton oldschool design-nak számító bringákkal szemben. A tárcsa meg… szerintem érdemes kipróbálni, főleg, hogy így tudsz szép műanyag felnit illeszteni a műanyag vázhoz, mindamellett, hogy a fékkomfort, egész más szint.
Amikor megjelentek az első tárcsás gépek, kifejezetten ocsmánynak láttam őket. Sőt, magamban - mivel számomra ha kerékpárról van szó, csak egyféle létezik és azt úgy hívják, hogy országúti - rendesen szentségtörésnek
 gondoltam a tárcsát. Most ott tartok,  hiába nincs rá különösebben szükségem, rákívántam.
 gondoltam a tárcsát. Most ott tartok,  hiába nincs rá különösebben szükségem, rákívántam.Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari     Kábelezés: MDA
						
		Online		
						
						
A rejtett kábelek tényleg pofásak, de a szervizeléssel járó faxnit nem igazán kívánnám magamnak. Megszoktam a "zokniszárítós" fékváltókarjaimat. A tárcsa tetszik, a strapagépemen nagyon szeretem, bár az országútin meg alig fékezem, esőben meg nem is használom. Szóval összességében minden újdonság érdekel meg tetszik egy kicsit, de idáig nem jött meg az ihlet, hogy lecseréljem az amúgy nagyon egyben levő matuzsálemet.
			
			
									
									
						
		
				
		
		
	- pärt
- Őslakos 
- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Jah, persze annyira nem félek a komfort hiányától, gondolom, ezek a mai endurance gépek nem a korábbi rázós, kőkemény versenylovak. No meg egy kényelemre hangolt váz 23-as gumikkal biztos, hogy alul marad komfortban egy keményebb, veretősebb, de 30-32-es gumikkal párosított géppel szemben.Vinkler írta: ↑2025.09.15., hétf. 23:06A mi szintünkön szinte mindegy a tecnika. Ezerszer elmeséltem már talán azt, amikor fiatalabb koromban néha eljött velünk Taki tekerni hétvégén a Pilisbe. Valami lepukkant Puch-al, vagy egy összekukázott váltós tanyabájkkal, de néha úgy meglószolt, h csillagokat láttunk.
Ugyan titán vázas tapasztalatom nincs, de ez a CFIII-as műanyag váz nagyon jól nyeli a rezgéseket és mellette elég merev is. Meg van ez “hydroformingolva” kérem. A design fontos merevítési szempontok szerint készült és ezt érezni is lehet. Ugyan nem aero váz, de endurance mivolta miatt baromi kényelmes, meglepően! Engem a teljesen rejtett “bowdenezés” levett a lábamról, kifejezetten tetszik a régebbi mindenhol valami kiáll, mára már skeleton oldschool design-nak számító bringákkal szemben. A tárcsa meg… szerintem érdemes kipróbálni, főleg, hogy így tudsz szép műanyag felnit illeszteni a műanyag vázhoz, mindamellett, hogy a fékkomfort, egész más szint.
A rejtett kábelek tényleg pofásak, de a szervizeléssel járó faxnit nem igazán kívánnám magamnak. Megszoktam a "zokniszárítós" fékváltókarjaimat. A tárcsa tetszik, a strapagépemen nagyon szeretem, bár az országútin meg alig fékezem, esőben meg nem is használom. Szóval összességében minden újdonság érdekel meg tetszik egy kicsit, de idáig nem jött meg az ihlet, hogy lecseréljem az amúgy nagyon egyben levő matuzsálemet.
		Online		
						
						
Ugyan titán vázas tapasztalatom nincs, de ez a CFIII-as műanyag váz nagyon jól nyeli a rezgéseket és mellette elég merev is. Meg van ez “hydroformingolva” kérem. A design fontos merevítési szempontok szerint készült és ezt érezni is lehet. Ugyan nem aero váz, de endurance mivolta miatt baromi kényelmes, meglepően! Engem a teljesen rejtett “bowdenezés” levett a lábamról, kifejezetten tetszik a régebbi mindenhol valami kiáll, mára már skeleton oldschool design-nak számító bringákkal szemben. A tárcsa meg… szerintem érdemes kipróbálni, főleg, hogy így tudsz szép műanyag felnit illeszteni a műanyag vázhoz, mindamellett, hogy a fékkomfort, egész más szint. 
			
			
									
									
		
				
		
		
	- Vinkler
- Adminisztrátor 
- Hozzászólások: 14305
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9400
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A mi szintünkön szinte mindegy a tecnika. Ezerszer elmeséltem már talán azt, amikor fiatalabb koromban néha eljött velünk Taki tekerni hétvégén a Pilisbe. Valami lepukkant Puch-al, vagy egy összekukázott váltós tanyabájkkal, de néha úgy meglószolt, h csillagokat láttunk.pärt írta: ↑2025.09.15., hétf. 22:26Mostanában elég sokat nézegetem az aprót -amolyan Rotox üzemmódban- mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .
Ráadásul mint kényelemorientált hobbista erősen tartok attól, hogy a mostani vázam komfortját nem hozná maradéktalanul egy másik gép. Azért ha az élet felém dob egy tárcsás titángépet, lehet, hogy nem hajolok el.
Ugyan titán vázas tapasztalatom nincs, de ez a CFIII-as műanyag váz nagyon jól nyeli a rezgéseket és mellette elég merev is. Meg van ez “hydroformingolva” kérem. A design fontos merevítési szempontok szerint készült és ezt érezni is lehet. Ugyan nem aero váz, de endurance mivolta miatt baromi kényelmes, meglepően! Engem a teljesen rejtett “bowdenezés” levett a lábamról, kifejezetten tetszik a régebbi mindenhol valami kiáll, mára már skeleton oldschool design-nak számító bringákkal szemben. A tárcsa meg… szerintem érdemes kipróbálni, főleg, hogy így tudsz szép műanyag felnit illeszteni a műanyag vázhoz, mindamellett, hogy a fékkomfort, egész más szint.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
						Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- 
				gianni321
- V.I.P. 
- Hozzászólások: 2574
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 851
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Nem hasonlítanám a te titán géped a Wilierhez, viszont nekem is hasonló gondolatok jártak a fejemben a csere előtt.pärt írta: ↑2025.09.15., hétf. 22:26Mostanában elég sokat nézegetem az aprót -amolyan Rotox üzemmódban- mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .
Ráadásul mint kényelemorientált hobbista erősen tartok attól, hogy a mostani vázam komfortját nem hozná maradéktalanul egy másik gép. Azért ha az élet felém dob egy tárcsás titángépet, lehet, hogy nem hajolok el.
Nagyon tartottam tőle, hogy a Wilier kényelme után sok lesz a Canyon feszessége, tùl merev lesz, csak a sebességre, teljesítményre van kihegyezve, mindez persze a komfort rovására és egyszerűen öreg vagyok én már bohócnak alapon nem fog hozzám passzolni. Kifejezetten jól érzem magam rajta, aranyközèpútnak mondanám a feszesség és komfort között. Mondjuk túl sok összehasonlítási alapom nincs, összvissz ezen a 2 bringán ültem az utóbbi 10 évben.
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> Audio Research LS28 --> Balanced Audio Technology VK600SE --> Sonus Faber Stradivari     Kábelezés: MDA
						
		Online		
						
						
		
				
		
		
	- pärt
- Őslakos 
- Hozzászólások: 4041
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5157
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mostanában elég sokat nézegetem az aprót -amolyan Rotox üzemmódban   - mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .
 - mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .
Ráadásul mint kényelemorientált hobbista erősen tartok attól, hogy a mostani vázam komfortját nem hozná maradéktalanul egy másik gép. Azért ha az élet felém dob egy tárcsás titángépet, lehet, hogy nem hajolok el.
			
			
									
									
						 - mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .
 - mert piszkál a kíváncsiság, hogy tárcsa, szélesebb gumi, aero váz...miegymás. De amikor hazajövök egy tekerésből, és belegondolok, hogy van-e valami hiányérzetem, akkor mindig csak az ugrik be, hogy ma jobban esett, jól gurult a gép, jobb formában vagyok, végig élveztem, máskor meg - ha éppen kicsit csirkébb voltam - akkor meg kevésbé. Az viszont soha, hogy a technika hátráltatott volna bármiben, úgyhogy idáig még nem ugrottam bele valami kétes végkimenetelű vásárlásba .Ráadásul mint kényelemorientált hobbista erősen tartok attól, hogy a mostani vázam komfortját nem hozná maradéktalanul egy másik gép. Azért ha az élet felém dob egy tárcsás titángépet, lehet, hogy nem hajolok el.










