.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vasárnapi
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Alex_Aston
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5283
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3707
Re: Autós topik autósoknak
Kiválóan összefoglalja, hogy milyen bénaságokból, figyelmetlenségekből alakulnak ki a dugók a semmiből.
Nagyon szemléletes, és érthető. Vezetői oktatáson kötelező lenne ilyen videókat megnézetni a leendő sofőrökkel.
youtu.be/iHzzSao6ypE
Nagyon szemléletes, és érthető. Vezetői oktatáson kötelező lenne ilyen videókat megnézetni a leendő sofőrökkel.
youtu.be/iHzzSao6ypE
Csak a Marantz! :-D
Online
Reggel átvettem Monoron, onnan Budaörsre mentem gumizni, és végül haza Gyál-ra. Holnap adom le a "régi" autót, talán pénteken megyek vele legközelebb.... de már várom.
Egyelőre szokatlan.... csendes, legalábbis ~120-ig biztosan. Annyi funkció és lehetőség van benne, hogy minimum másfél órán keresztül nyomkodtam, csatlakoztam, személyre szabtam... Nyilván élmény az egész. Aztán majd az idő és a méter eldönti, hogy mennyire volt jó döntés....
Re: Autós topik autósoknak
Rajtam nem múlik.... ma egészen a 103. kilóméterig jutottam...
Egyelőre szokatlan.... csendes, legalábbis ~120-ig biztosan. Annyi funkció és lehetőség van benne, hogy minimum másfél órán keresztül nyomkodtam, csatlakoztam, személyre szabtam... Nyilván élmény az egész. Aztán majd az idő és a méter eldönti, hogy mennyire volt jó döntés....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Autós topik autósoknak
Egy szösszenetet írhatnál egy pár hét múlva az autóról
"Az igazi barát szemből támad."
Online
Re: Autós topik autósoknak
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Lexus-t?violin írta: ↑2025.09.17., szer. 18:55Ez most legyen éppen szerdai...![]()
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...![]()
6eb8b839-2117-4497-98a7-316249b8bda2.jpg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Autós topik autósoknak
Ez most legyen éppen szerdai...
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
És akkor a vasárnapi!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- ELEX
- Kezdő Fórumlakó

- Hozzászólások: 311
- Csatlakozott: 2017.04.28., pén. 21:05
- Értékelés: 862
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Autós topik autósoknak
Jó is az még a legkisebb 6 hengeres szívó motorral is.
17. perctől a Cayman. A vége igen érdekes.
https://www.youtube.com/watch?v=l3xoiryx1GE
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
MV Cayman GT4 CS -ébe azonnal beülnék, ha beleférnék.
Szerintem az egyik legjobb porke ever.
.
Szerintem az egyik legjobb porke ever.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Az ülések erősen sportos jellegűek, magas oldaltartással, sajnos a termetesebb vezetőknek ez lehet probléma, nekem még pont jó.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az volt a belépő kategória. Cupra-ból a 150 Le a belépő motor. Ez még egy átmeneti autó. Valójában a Leon egy Seat termék, nem Cupra, csak Cuprásították. Jellemzően erősebb modelpalettája van a Cupra-nak, de tettek bele kisebb teljesítményű modelleket PHEV-eket is, akinek a külcsín miatt tetszene meg.Aszpirin írta: ↑2025.09.08., hétf. 12:48Ha már Seat. A barátom fia néhány napja egy kölcsön Cupra Leon-nal jött hozzánk, és egy kicsit megnyálaztam az autót.
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
Az ülések erősen sportos jellegűek, magas oldaltartással, sajnos a termetesebb vezetőknek ez lehet probléma, nekem még pont jó.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
És olcsóbb lett így "lebutított" belsővel az Audi?
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6212
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Fair enough. Ezt simán el tudom fogadni, sőt valahol egyet is értek.Vinkler írta: ↑2025.09.08., hétf. 10:07Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó.
És olcsóbb lett így "lebutított" belsővel az Audi?
Ha már Seat. A barátom fia néhány napja egy kölcsön Cupra Leon-nal jött hozzánk, és egy kicsit megnyálaztam az autót.
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
Viszont!
Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó. MERTHOGY ez is az elmúlt 15-20 év agymenése a sok vezetéstámogató rendszerrel együtt, amire sztem semmi szükség. Nézzétek meg az elmúlt 20 év beltereit. Konkrétan egy 4-es Golf szintű minőséggel én ellenék, de ezt is a végletekig tolták, csak, hogy kiénekeljék a pénzt a zsebünkből, de mi van azokkal, akik ezt köszönik, de nem kérik. Na ezért írtam, hogy a VW konszernél a Seat számomra a jó alternatíva, mert ugyan a beltér minőségérzete a leggyengébb a konszernél, de a technika benne van! És az a minőségérzei is azért az autógyártás elejében van, szóval nem kell elsírni magad.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Jah kicsit elkanyarodott ez a téma...Aszpirin írta: ↑2025.09.07., vas. 17:10Ha valakinek, akkor neked elhiszem. Ugyanakkor érdekes, hogy egy csapással eljutottunk arról a megállapításomról, hogy a korábbi Q5 mbelseje minőségileg (és szerintem esztétikailag is) joban összerakott volt (ezzel egyébként egyetértesz?), oda, hogy a Mustangot kitárgyaljuk (ami nekem kedvesebb és sokkal élvezetesebb téma, mint a Q5 amúgy, szóval hajráVinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 16:44Btw a Mustangnak még a logója sem azonos, mert ugye a Mustang egy külön branddé avanzsált a Fordon belül is. Egyébként tényleg elég hitvány belső kivitelezése volt az autónak, kb a Te általad birtokolt széria, ahol odafigyeltek és emelték a szintet, ettől függetlenül sztem nem éri el az említett Q5 színvonalát. Ettől,függetlenül szerintem élhető mindkettő.)
A Q5-öt a Mustanghoz hasonlítani kb olyan, mint cirkuszi lovat a versenylóhozMindkettő ló ugyan, de mást várunk el tőlük
Egy Q5-nek nem tudnám megbocsátani, ha olyan brutálisan kemény futóműve lenne, mint a Mustangomnak, a Mustangban viszont pont ez az egyik élvezeti faktor (kivéve ha Budapesten közlekedek vele, vagy ha fekvőrendőrön kell átmenni
)
Viszont!
Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó. MERTHOGY ez is az elmúlt 15-20 év agymenése a sok vezetéstámogató rendszerrel együtt, amire sztem semmi szükség. Nézzétek meg az elmúlt 20 év beltereit. Konkrétan egy 4-es Golf szintű minőséggel én ellenék, de ezt is a végletekig tolták, csak, hogy kiénekeljék a pénzt a zsebünkből, de mi van azokkal, akik ezt köszönik, de nem kérik. Na ezért írtam, hogy a VW konszernél a Seat számomra a jó alternatíva, mert ugyan a beltér minőségérzete a leggyengébb a konszernél, de a technika benne van! És az a minőségérzei is azért az autógyártás elejében van, szóval nem kell elsírni magad.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Hát igen, ezekkel a mostani autókkal nem fogunk veteránozni, az biztos!
Ui. Tegnap bringás közben Visegrád felé szembe jött velem egy NSX. Jaj de jó volt ránézni.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Jogaszabály írja elő a agyártóknak az újrahasznosított anyagok %-os arányát.Lemmy9.1 írta: ↑2025.09.07., vas. 17:36Ne keseregjetek, a Honda is gagyisodik, az anyagminőség sok esetben rettenetes. Pl a műbőr üléskárpit 4000 (!) km-nél szétreped?
Régen lehet hogy szürke műanyag volt, de az a mai napig az a szürke műanyag maradt.
A visszaforgatott anyagok nem szűz anyagok már, hanem szennyezéssel teliek. Ez érvényes az alura, műanyagra, acélra stb. A vízbázisú festékek hámlanak, mattulnak az UV-tól pár év alatt, sőt.
A fényezők anyáznak évek óta, gyűlölik a vízfestéket.
Hát igen, ezekkel a mostani autókkal nem fogunk veteránozni, az biztos!
Ui. Tegnap bringás közben Visegrád felé szembe jött velem egy NSX. Jaj de jó volt ránézni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
)
Q5: 21-ről indul valóban, az induló árban a 2 literes TFSI, azaz 204 LE (nyomaték-adatot hirtelen nem találtam).
Ha valamiben össze lehet hasonlítani, az az, hogy az induló árért mekkora lesz a mosoly a vevő arcán. A Mustang esetében számomra ez nem kétséges, és gondolkodás nélkül vennék induló konfigot a 7. gen. Mustangból, ha lenne rá pánzem :) Persze egy Dark Horse-t még inkább. Bár annyira nem tetszik a jelenlegi Mustangnak sem a belseje, sőt...
Szerintem a Q5-tel szó szerint senki nem áll meg az indulóárnál. De lehet, hogy tévedek. Mindenesetre az induló Mustang áráért még nem kapsz erősebbet, mint a 2.0 TFSI. A következő szint a Q5 PHEV, ami már 27-től indul.... Annyiért már valószínű az elégedett mosoly...
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6212
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Mustang: egész pontosan 24- ről indul, az indulómodell a GT 5.0, 453 LE és 540 Nm (Ecoboost motoros hál'istennek nincs már, csak rendes Mustang
Q5: 21-ről indul valóban, az induló árban a 2 literes TFSI, azaz 204 LE (nyomaték-adatot hirtelen nem találtam).
Ha valamiben össze lehet hasonlítani, az az, hogy az induló árért mekkora lesz a mosoly a vevő arcán. A Mustang esetében számomra ez nem kétséges, és gondolkodás nélkül vennék induló konfigot a 7. gen. Mustangból, ha lenne rá pánzem :) Persze egy Dark Horse-t még inkább. Bár annyira nem tetszik a jelenlegi Mustangnak sem a belseje, sőt...
Szerintem a Q5-tel szó szerint senki nem áll meg az indulóárnál. De lehet, hogy tévedek. Mindenesetre az induló Mustang áráért még nem kapsz erősebbet, mint a 2.0 TFSI. A következő szint a Q5 PHEV, ami már 27-től indul.... Annyiért már valószínű az elégedett mosoly...
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
Re: Autós topik autósoknak
Ne keseregjetek, a Honda is gagyisodik, az anyagminőség sok esetben rettenetes. Pl a műbőr üléskárpit 4000 (!) km-nél szétreped?
Régen lehet hogy szürke műanyag volt, de az a mai napig az a szürke műanyag maradt.
A visszaforgatott anyagok nem szűz anyagok már, hanem szennyezéssel teliek. Ez érvényes az alura, műanyagra, acélra stb. A vízbázisú festékek hámlanak, mattulnak az UV-tól pár év alatt, sőt.
A fényezők anyáznak évek óta, gyűlölik a vízfestéket.
Régen lehet hogy szürke műanyag volt, de az a mai napig az a szürke műanyag maradt.
A visszaforgatott anyagok nem szűz anyagok már, hanem szennyezéssel teliek. Ez érvényes az alura, műanyagra, acélra stb. A vízbázisú festékek hámlanak, mattulnak az UV-tól pár év alatt, sőt.
A fényezők anyáznak évek óta, gyűlölik a vízfestéket.
Szerintem!
Online
.... kérdés, hogy milyen "közös" halmazban próbáljuk hasonlítani....
Teljesítményben talán az SQ5 van hozzá legközelebb.... ami 376ló.... szemben a Mustang 453lovával...
Szóval kb értelmetlen bármiféle összevetés...ja, és az amerikai autók beltere gagyi. Pont.
Re: Autós topik autósoknak
Van az 24-ért is....
Teljesítményben talán az SQ5 van hozzá legközelebb.... ami 376ló.... szemben a Mustang 453lovával...
Szóval kb értelmetlen bármiféle összevetés...ja, és az amerikai autók beltere gagyi. Pont.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
)
A Q5-öt a Mustanghoz hasonlítani kb olyan, mint cirkuszi lovat a versenylóhoz
Mindkettő ló ugyan, de mást várunk el tőlük
Egy Q5-nek nem tudnám megbocsátani, ha olyan brutálisan kemény futóműve lenne, mint a Mustangomnak, a Mustangban viszont pont ez az egyik élvezeti faktor (kivéve ha Budapesten közlekedek vele, vagy ha fekvőrendőrön kell átmenni
)
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6212
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Ha valakinek, akkor neked elhiszem. Ugyanakkor érdekes, hogy egy csapással eljutottunk arról a megállapításomról, hogy a korábbi Q5 mbelseje minőségileg (és szerintem esztétikailag is) joban összerakott volt (ezzel egyébként egyetértesz?), oda, hogy a Mustangot kitárgyaljuk (ami nekem kedvesebb és sokkal élvezetesebb téma, mint a Q5 amúgy, szóval hajráVinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 16:44Btw a Mustangnak még a logója sem azonos, mert ugye a Mustang egy külön branddé avanzsált a Fordon belül is. Egyébként tényleg elég hitvány belső kivitelezése volt az autónak, kb a Te általad birtokolt széria, ahol odafigyeltek és emelték a szintet, ettől függetlenül sztem nem éri el az említett Q5 színvonalát. Ettől,függetlenül szerintem élhető mindkettő.
A Q5-öt a Mustanghoz hasonlítani kb olyan, mint cirkuszi lovat a versenylóhoz
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
Ültem én is ótvar belsejű amcsi autóban bőven, de ez valahogy elég jól sikerült - mondom, számold bele az elfogultságomat is, mert a Mustangnak bőven megengednék ennél egy nagyságrenddel ótvarabb belteret is, akkor is szeretném :)
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6212
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Ezzel egyetértek általában (ennek az okát amúgy kb. ismerjük is), ugyanakkor az én (Európának készített, de azért Made in USA) 2017-es Mustangomban annyira nem érem utol ezt. Nyilván elfogult vagyok, de tényleg nincs nyöszörgés-nyikorgás, az ajtó és a műszerfal nagyrész varrott (mű?)bőr borítású, az ajtóbehúzó és a kilincsek fémből vannak, a pedálok fém borításúak, a sebváltókar és -gomb fém, semmi sem lötyög, semmi nem zörög. A műszerfal valóban kopogós szálcsiszolt-alu-utánzat műanyag, de ki az aki kopogtatja a műszerfalat? Az tény, hogy a Volvóm bőrnek mondott kárpitja jelenleg szebb és sokkal puhább, mint a Mustangomé, de az utóbbi már 8 éve használatban van.... meglátjuk a Volvót 8 évesen, amiket én láttam, azok ugyanúgy ki voltak már fényesedve és meg voltak keményedve (relatíve), mint a Mustangomban.Mondjuk sajnos az amerikaiak eléggé hátul kullogtak mindig is anyagminőségben, tisztelet a kivételnek.
Ültem én is ótvar belsejű amcsi autóban bőven, de ez valahogy elég jól sikerült - mondom, számold bele az elfogultságomat is, mert a Mustangnak bőven megengednék ennél egy nagyságrenddel ótvarabb belteret is, akkor is szeretném :)
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
Audi Q5 ca 26M, akciósan 21M.
Nyilván van 30-ért is, és még lassabb is, mint a Mustang.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Ford Mustang ca 30Mviolin írta: ↑2025.09.07., vas. 16:56Bár ezzel a kijelentéssel teljesen egyetértek... sem a jellege (izomautó kontra SUV), sem pedig a célcsoport nem azonos. Nem is beszélve az árról...
Ilyen formán ott vannak a régebbi japán "sportautók", azokkal az iszonyatosan gagyi, szürke műanyag belsőkkel.... mondjuk az amerikai autók közül pont nem lógtak ki...![]()
Audi Q5 ca 26M, akciósan 21M.
Nyilván van 30-ért is, és még lassabb is, mint a Mustang.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Ilyen formán ott vannak a régebbi japán "sportautók", azokkal az iszonyatosan gagyi, szürke műanyag belsőkkel.... mondjuk az amerikai autók közül pont nem lógtak ki...
Re: Autós topik autósoknak
Bár ezzel a kijelentéssel teljesen egyetértek... sem a jellege (izomautó kontra SUV), sem pedig a célcsoport nem azonos. Nem is beszélve az árról...
Ilyen formán ott vannak a régebbi japán "sportautók", azokkal az iszonyatosan gagyi, szürke műanyag belsőkkel.... mondjuk az amerikai autók közül pont nem lógtak ki...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Btw a Mustangnak még a logója sem azonos, mert ugye a Mustang egy külön branddé avanzsált a Fordon belül is. Egyébként tényleg elég hitvány belső kivitelezése volt az autónak, kb a Te általad birtokolt széria, ahol odafigyeltek és emelték a szintet, ettől függetlenül sztem nem éri el az említett Q5 színvonalát. Ettől,függetlenül szerintem élhető mindkettő.Aszpirin írta: ↑2025.09.07., vas. 16:39Ahha, szóval láttál már Mustangot szalonban és megállapítottad , hogy az alkatrészei fele a Mondeóból származnak. Mindent értekELEX írta:Mert nem akarok a szófosók közé tartozni, akik csak azért írnak, hogy szerepeljenek. Van belőlük bőven. Csak megjegyzem, hogy majd 20 évig Mondeom volt /van ma/ és láttam pár Mustangot ez idő alatt a szalonokban, amíg vártam a szervizre.
Ne zavarjon, hogy a Ford Europe (Mondeo) és a Ford USA (Mustang) már nagyon régóta két autonóm jogi entitás a Ford birodalmon belül, és a néhány kivétellel a termékpalettújuk teljesen különböző. A Mustangokat, még az úgynevezett európai modelleket is a Ford USA gyártja és gyártotta mindig, Európába és a világon mindenhová a Mustangokat (akárcsak az F-széria pickupokat) az USA-ból és Kanadából exportálják. A két divíziónak a tervezői, gyártási folyamata és a beszállítási lánca is nagyon más. Az alkatrész-átfedés kb a generikus alkatrészekre korlátozódik, ablakemelő-kapcsolók, csavarok, klipszek, ilyenek. Semmilyen esszenciális alkatrész nem közös a két autóban.
Az a kijelentés, hogy a Mustangokat 50%-ban Mondeo-alkatrészekből rakták össze, nemcsak vicces (melyik is volt előbb?), hanem SZERINTEM téves elképzeléseken is alapul. A két Ford divízió modelljei, bár általában azonos emblémát viselnek, sokkal távolabb állnak egymástól műszakilag, mint a VW-csoport különböző nagypéldányszámú márkái (VW, Skoda, SEAT, Audi).
(A legviccesebb egyébként a Ford USA vs Ford Europe történetben az volt, amikor a Cosworth-motoros, Kölnben gyártott Ford Sierra XR4i-t és a Ford Scorpio-t a Ford Europe exportálta az USA-ba, de hogy az emberek még véletlenül se higgyék, hogy az általuk ismer Ford (USA) brandhez tartozik, más márkanéven, Merkur XR4Ti illetve Merkur Scorpio-ként forgalmazták, és nem volt rajtuk a Ford logó sem. Nem is volt különösebb sikerük, a Merkur-sztorit szerintem szívesen kitörölné a történelméből a Ford)
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online

Ne zavarjon, hogy a Ford Europe (Mondeo) és a Ford USA (Mustang) már nagyon régóta két autonóm jogi entitás a Ford birodalmon belül, és a néhány kivétellel a termékpalettújuk teljesen különböző. A Mustangokat, még az úgynevezett európai modelleket is a Ford USA gyártja és gyártotta mindig, Európába és a világon mindenhová a Mustangokat (akárcsak az F-széria pickupokat) az USA-ból és Kanadából exportálják. A két (európai ill. amerikai) divíziónak a tervezői, gyártási folyamata és a beszállítási lánca is nagyon más. Az alkatrész-átfedés kb a generikus alkatrészekre korlátozódik, ablakemelő-kapcsolók, csavarok, klipszek, ilyenek. Semmilyen esszenciális alkatrész nem közös a két autóban.
Az a kijelentés, hogy a Mustangokat 50%-ban Mondeo-alkatrészekből rakták össze, nemcsak vicces (melyik is volt előbb?), hanem SZERINTEM téves elképzeléseken is alapul. A két Ford divízió modelljei, bár általában azonos emblémát viselnek, sokkal távolabb állnak egymástól műszakilag, mint a VW-csoport különböző nagypéldányszámú márkái (VW, Skoda, SEAT, Audi).
(A legviccesebb egyébként a Ford USA vs Ford Europe történetben az volt, amikor a Cosworth-motoros, Kölnben gyártott Ford Sierra XR4i-t és a Ford Scorpio-t a Ford Europe exportálta az USA-ba, de hogy az emberek még véletlenül se higgyék, hogy az általuk ismer Ford (USA) brandhez tartozik, más márkanéven, Merkur XR4Ti illetve Merkur Scorpio-ként forgalmazták, és nem volt rajtuk a Ford logó sem. Nem is volt különösebb sikerük, a Merkur-sztorit szerintem szívesen kitörölné a történelméből a Ford
)
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6212
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Ahha, szóval láttál már Mustangot szalonban és megállapítottad , hogy az alkatrészei fele a Mondeóból származnak. Mindent értekELEX írta:Mert nem akarok a szófosók közé tartozni, akik csak azért írnak, hogy szerepeljenek. Van belőlük bőven. Csak megjegyzem, hogy majd 20 évig Mondeom volt /van ma/ és láttam pár Mustangot ez idő alatt a szalonokban, amíg vártam a szervizre.
Ne zavarjon, hogy a Ford Europe (Mondeo) és a Ford USA (Mustang) már nagyon régóta két autonóm jogi entitás a Ford birodalmon belül, és a néhány kivétellel a termékpalettújuk teljesen különböző. A Mustangokat, még az úgynevezett európai modelleket is a Ford USA gyártja és gyártotta mindig, Európába és a világon mindenhová a Mustangokat (akárcsak az F-széria pickupokat) az USA-ból és Kanadából exportálják. A két (európai ill. amerikai) divíziónak a tervezői, gyártási folyamata és a beszállítási lánca is nagyon más. Az alkatrész-átfedés kb a generikus alkatrészekre korlátozódik, ablakemelő-kapcsolók, csavarok, klipszek, ilyenek. Semmilyen esszenciális alkatrész nem közös a két autóban.
Az a kijelentés, hogy a Mustangokat 50%-ban Mondeo-alkatrészekből rakták össze, nemcsak vicces (melyik is volt előbb?), hanem SZERINTEM téves elképzeléseken is alapul. A két Ford divízió modelljei, bár általában azonos emblémát viselnek, sokkal távolabb állnak egymástól műszakilag, mint a VW-csoport különböző nagypéldányszámú márkái (VW, Skoda, SEAT, Audi).
(A legviccesebb egyébként a Ford USA vs Ford Europe történetben az volt, amikor a Cosworth-motoros, Kölnben gyártott Ford Sierra XR4i-t és a Ford Scorpio-t a Ford Europe exportálta az USA-ba, de hogy az emberek még véletlenül se higgyék, hogy az általuk ismer Ford (USA) brandhez tartozik, más márkanéven, Merkur XR4Ti illetve Merkur Scorpio-ként forgalmazták, és nem volt rajtuk a Ford logó sem. Nem is volt különösebb sikerük, a Merkur-sztorit szerintem szívesen kitörölné a történelméből a Ford
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Gyere, nézd meg, próbáld ki.Aszpirin írta: ↑2025.09.07., vas. 15:57
Szívesen bemegyek, és megnézem. Az előző Q5 teljesen jó benyomást keltett annak ellenére, hogy az SUV-sága miatt nem kellene. Tényeg prémium autó volt, és ezt nem cdak egy szalonlátogatáéssal állapítottam meg, hanem, amint írtam, 9 napig nálam volt egy, és megtettem vele kb 2 ezer kilométert (talán többet is). Akkor is pozitívan nyilatkoztam róla.
A mostani Q5-ről amit Vályi Pista mutogat a videóban, az azért nem prémium. De persze ha nálatokj lehet "csak úgy" kipróbálni egyet, akkor szívesen megnézem személyesen is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos


