Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az EU szorgalmazza a 10 évnél idősebb autók évenkénti vizsgáztatását, de pl Mo nem támogatja. Szóval egyelőre nincs para.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Ha majmot tartasz, legyen pénzed banánra is. Egy jarmű fenntartása egy valag lóvé.
Szerintem!
Online
Dolgoztam egy ideig műszaki vizsga állomáson,és hát jó pénz volt ez egészen addig még nem jött a napi max autó limit,ami miatt,meg az egyéb szigorok után már erősen csappant a bevétel is minden helyen,szóval ma már ez sem egy tuti jó üzlet,de mivel csinálják,valami apró csak marad így is,főleg egy ilyen drasztikus áremelés után,amit persze nem a vizsga állomások nyelik be,mivel ők is többet fizetnek a közösbe autónként,tehát az állam lukas zsebét tömik,tömetik be veled,velünk.
Re: Autós topik autósoknak
Ami neked kevés,az másoknak lehet sok.Minden évben viszem valamelyik verdát műszakira,és a huszonakárhányezer után a 45000 nekem sokknak tűnik,de ez van,lenyelem,ezt is.
Dolgoztam egy ideig műszaki vizsga állomáson,és hát jó pénz volt ez egészen addig még nem jött a napi max autó limit,ami miatt,meg az egyéb szigorok után már erősen csappant a bevétel is minden helyen,szóval ma már ez sem egy tuti jó üzlet,de mivel csinálják,valami apró csak marad így is,főleg egy ilyen drasztikus áremelés után,amit persze nem a vizsga állomások nyelik be,mivel ők is többet fizetnek a közösbe autónként,tehát az állam lukas zsebét tömik,tömetik be veled,velünk.
Online
Most már csak az lesz a f@sza,ha tényleg évente kell vinni a 10 +-osokat.
Re: Autós topik autósoknak
Lehet ott annyi,de eddig itt is ahová hordom a verdákat kb ennyit fizettem,és most meg szembe jött ez a 45000,ami kissé meglepett,de hát ez van.Vinkler írta: ↑2025.10.02., csüt. 12:56Ha NKH-hoz viszed, vagy olyan vizsgaállomásra, ahol benne van a szerződésükben, hogy kötelező hatósági áras műszaki vizsga lehetőséget is biztosítani, akkor 26700 Ft-ért (hatósági áron) lehet vizsgáztatni. Ebben az esetben, viszont nem történik előzetes vizsgálat, ha megbukik az autó (akár egy izzóhiba miatt), akkor autómatikusan bukod a díjat, az ismételt vizsgáért idmételten fizetni kell.Shimano írta: ↑2025.10.02., csüt. 12:34A múltkor pedzegették az évenkénti vizsgát a 10 +-os autóknál,amiből nem tudom mi lesz,de ma vittem az egyik verdát műszakira,és 45000ftvolt.
Biztosan azért ez a drasztikus emelés, mert mi előre megyünk és nem hátra.Most ebben igen jól előre szaladtunk,hogy b@szódjanak meg.
Most már csak az lesz a f@sza,ha tényleg évente kell vinni a 10 +-osokat.
Re: Autós topik autósoknak
Csökkenteni kellett volna? 10000 Ft a növekedés személyautónál, 3000 motornál. Sok-sok évig nem volt áremelés. Mindenszar.
Szerintem!
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Ha NKH-hoz viszed, vagy olyan vizsgaállomásra, ahol benne van a szerződésükben, hogy kötelező hatósági áras műszaki vizsga lehetőséget is biztosítani, akkor 26700 Ft-ért (hatósági áron) lehet vizsgáztatni. Ebben az esetben, viszont nem történik előzetes vizsgálat, ha megbukik az autó (akár egy izzóhiba miatt), akkor autómatikusan bukod a díjat, az ismételt vizsgáért idmételten fizetni kell.Shimano írta: ↑2025.10.02., csüt. 12:34A múltkor pedzegették az évenkénti vizsgát a 10 +-os autóknál,amiből nem tudom mi lesz,de ma vittem az egyik verdát műszakira,és 45000ftvolt.
Biztosan azért ez a drasztikus emelés, mert mi előre megyünk és nem hátra.Most ebben igen jól előre szaladtunk,hogy b@szódjanak meg.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Autós topik autósoknak
A múltkor pedzegették az évenkénti vizsgát a 10 +-os autóknál,amiből nem tudom mi lesz,de ma vittem az egyik verdát műszakira,és 45000ft
volt.
Biztosan azért ez a drasztikus emelés, mert mi előre megyünk és nem hátra.Most ebben igen jól előre szaladtunk,hogy b@szódjanak meg.
Biztosan azért ez a drasztikus emelés, mert mi előre megyünk és nem hátra.Most ebben igen jól előre szaladtunk,hogy b@szódjanak meg.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Vasárnapi
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Alex_Aston
- V.I.P.

- Hozzászólások: 5285
- Csatlakozott: 2020.08.03., hétf. 16:25
- Értékelés: 3717
Re: Autós topik autósoknak
Kiválóan összefoglalja, hogy milyen bénaságokból, figyelmetlenségekből alakulnak ki a dugók a semmiből.
Nagyon szemléletes, és érthető. Vezetői oktatáson kötelező lenne ilyen videókat megnézetni a leendő sofőrökkel.
youtu.be/iHzzSao6ypE
Nagyon szemléletes, és érthető. Vezetői oktatáson kötelező lenne ilyen videókat megnézetni a leendő sofőrökkel.
youtu.be/iHzzSao6ypE
Csak a Marantz! :-D
Re: Autós topik autósoknak
Rajtam nem múlik.... ma egészen a 103. kilóméterig jutottam...
Egyelőre szokatlan.... csendes, legalábbis ~120-ig biztosan. Annyi funkció és lehetőség van benne, hogy minimum másfél órán keresztül nyomkodtam, csatlakoztam, személyre szabtam... Nyilván élmény az egész. Aztán majd az idő és a méter eldönti, hogy mennyire volt jó döntés....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Re: Autós topik autósoknak
Egy szösszenetet írhatnál egy pár hét múlva az autóról
"Az igazi barát szemből támad."
Re: Autós topik autósoknak
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Lexus-t?violin írta: ↑2025.09.17., szer. 18:55Ez most legyen éppen szerdai...![]()
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...![]()
6eb8b839-2117-4497-98a7-316249b8bda2.jpg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Ez most legyen éppen szerdai...
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
És akkor a vasárnapi!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
17. perctől a Cayman. A vége igen érdekes.
https://www.youtube.com/watch?v=l3xoiryx1GE
- ELEX
- Kezdő Fórumlakó

- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2017.04.28., pén. 21:05
- Értékelés: 866
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Autós topik autósoknak
Jó is az még a legkisebb 6 hengeres szívó motorral is.
17. perctől a Cayman. A vége igen érdekes.
https://www.youtube.com/watch?v=l3xoiryx1GE
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
MV Cayman GT4 CS -ébe azonnal beülnék, ha beleférnék.
Szerintem az egyik legjobb porke ever.
.
Szerintem az egyik legjobb porke ever.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Az ülések erősen sportos jellegűek, magas oldaltartással, sajnos a termetesebb vezetőknek ez lehet probléma, nekem még pont jó.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Az volt a belépő kategória. Cupra-ból a 150 Le a belépő motor. Ez még egy átmeneti autó. Valójában a Leon egy Seat termék, nem Cupra, csak Cuprásították. Jellemzően erősebb modelpalettája van a Cupra-nak, de tettek bele kisebb teljesítményű modelleket PHEV-eket is, akinek a külcsín miatt tetszene meg.Aszpirin írta: ↑2025.09.08., hétf. 12:48Ha már Seat. A barátom fia néhány napja egy kölcsön Cupra Leon-nal jött hozzánk, és egy kicsit megnyálaztam az autót.
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
Az ülések erősen sportos jellegűek, magas oldaltartással, sajnos a termetesebb vezetőknek ez lehet probléma, nekem még pont jó.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
És olcsóbb lett így "lebutított" belsővel az Audi?
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6213
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Fair enough. Ezt simán el tudom fogadni, sőt valahol egyet is értek.Vinkler írta: ↑2025.09.08., hétf. 10:07Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó.
És olcsóbb lett így "lebutított" belsővel az Audi?
Ha már Seat. A barátom fia néhány napja egy kölcsön Cupra Leon-nal jött hozzánk, és egy kicsit megnyálaztam az autót.
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Online
Viszont!
Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó. MERTHOGY ez is az elmúlt 15-20 év agymenése a sok vezetéstámogató rendszerrel együtt, amire sztem semmi szükség. Nézzétek meg az elmúlt 20 év beltereit. Konkrétan egy 4-es Golf szintű minőséggel én ellenék, de ezt is a végletekig tolták, csak, hogy kiénekeljék a pénzt a zsebünkből, de mi van azokkal, akik ezt köszönik, de nem kérik. Na ezért írtam, hogy a VW konszernél a Seat számomra a jó alternatíva, mert ugyan a beltér minőségérzete a leggyengébb a konszernél, de a technika benne van! És az a minőségérzei is azért az autógyártás elejében van, szóval nem kell elsírni magad.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Jah kicsit elkanyarodott ez a téma...Aszpirin írta: ↑2025.09.07., vas. 17:10Ha valakinek, akkor neked elhiszem. Ugyanakkor érdekes, hogy egy csapással eljutottunk arról a megállapításomról, hogy a korábbi Q5 mbelseje minőségileg (és szerintem esztétikailag is) joban összerakott volt (ezzel egyébként egyetértesz?), oda, hogy a Mustangot kitárgyaljuk (ami nekem kedvesebb és sokkal élvezetesebb téma, mint a Q5 amúgy, szóval hajráVinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 16:44Btw a Mustangnak még a logója sem azonos, mert ugye a Mustang egy külön branddé avanzsált a Fordon belül is. Egyébként tényleg elég hitvány belső kivitelezése volt az autónak, kb a Te általad birtokolt széria, ahol odafigyeltek és emelték a szintet, ettől függetlenül sztem nem éri el az említett Q5 színvonalát. Ettől,függetlenül szerintem élhető mindkettő.)
A Q5-öt a Mustanghoz hasonlítani kb olyan, mint cirkuszi lovat a versenylóhozMindkettő ló ugyan, de mást várunk el tőlük
Egy Q5-nek nem tudnám megbocsátani, ha olyan brutálisan kemény futóműve lenne, mint a Mustangomnak, a Mustangban viszont pont ez az egyik élvezeti faktor (kivéve ha Budapesten közlekedek vele, vagy ha fekvőrendőrön kell átmenni
)
Viszont!
Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó. MERTHOGY ez is az elmúlt 15-20 év agymenése a sok vezetéstámogató rendszerrel együtt, amire sztem semmi szükség. Nézzétek meg az elmúlt 20 év beltereit. Konkrétan egy 4-es Golf szintű minőséggel én ellenék, de ezt is a végletekig tolták, csak, hogy kiénekeljék a pénzt a zsebünkből, de mi van azokkal, akik ezt köszönik, de nem kérik. Na ezért írtam, hogy a VW konszernél a Seat számomra a jó alternatíva, mert ugyan a beltér minőségérzete a leggyengébb a konszernél, de a technika benne van! És az a minőségérzei is azért az autógyártás elejében van, szóval nem kell elsírni magad.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Hát igen, ezekkel a mostani autókkal nem fogunk veteránozni, az biztos!
Ui. Tegnap bringás közben Visegrád felé szembe jött velem egy NSX. Jaj de jó volt ránézni.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14433
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9553
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Jogaszabály írja elő a agyártóknak az újrahasznosított anyagok %-os arányát.Lemmy9.1 írta: ↑2025.09.07., vas. 17:36Ne keseregjetek, a Honda is gagyisodik, az anyagminőség sok esetben rettenetes. Pl a műbőr üléskárpit 4000 (!) km-nél szétreped?
Régen lehet hogy szürke műanyag volt, de az a mai napig az a szürke műanyag maradt.
A visszaforgatott anyagok nem szűz anyagok már, hanem szennyezéssel teliek. Ez érvényes az alura, műanyagra, acélra stb. A vízbázisú festékek hámlanak, mattulnak az UV-tól pár év alatt, sőt.
A fényezők anyáznak évek óta, gyűlölik a vízfestéket.
Hát igen, ezekkel a mostani autókkal nem fogunk veteránozni, az biztos!
Ui. Tegnap bringás közben Visegrád felé szembe jött velem egy NSX. Jaj de jó volt ránézni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
)
Q5: 21-ről indul valóban, az induló árban a 2 literes TFSI, azaz 204 LE (nyomaték-adatot hirtelen nem találtam).
Ha valamiben össze lehet hasonlítani, az az, hogy az induló árért mekkora lesz a mosoly a vevő arcán. A Mustang esetében számomra ez nem kétséges, és gondolkodás nélkül vennék induló konfigot a 7. gen. Mustangból, ha lenne rá pánzem :) Persze egy Dark Horse-t még inkább. Bár annyira nem tetszik a jelenlegi Mustangnak sem a belseje, sőt...
Szerintem a Q5-tel szó szerint senki nem áll meg az indulóárnál. De lehet, hogy tévedek. Mindenesetre az induló Mustang áráért még nem kapsz erősebbet, mint a 2.0 TFSI. A következő szint a Q5 PHEV, ami már 27-től indul.... Annyiért már valószínű az elégedett mosoly...
- Aszpirin
- V.I.P.

- Hozzászólások: 7022
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 6213
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Mustang: egész pontosan 24- ről indul, az indulómodell a GT 5.0, 453 LE és 540 Nm (Ecoboost motoros hál'istennek nincs már, csak rendes Mustang
Q5: 21-ről indul valóban, az induló árban a 2 literes TFSI, azaz 204 LE (nyomaték-adatot hirtelen nem találtam).
Ha valamiben össze lehet hasonlítani, az az, hogy az induló árért mekkora lesz a mosoly a vevő arcán. A Mustang esetében számomra ez nem kétséges, és gondolkodás nélkül vennék induló konfigot a 7. gen. Mustangból, ha lenne rá pánzem :) Persze egy Dark Horse-t még inkább. Bár annyira nem tetszik a jelenlegi Mustangnak sem a belseje, sőt...
Szerintem a Q5-tel szó szerint senki nem áll meg az indulóárnál. De lehet, hogy tévedek. Mindenesetre az induló Mustang áráért még nem kapsz erősebbet, mint a 2.0 TFSI. A következő szint a Q5 PHEV, ami már 27-től indul.... Annyiért már valószínű az elégedett mosoly...
- Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac (Roon Server) → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED77C5 | 5x Dali Opticon + 4x Quadral Casa + B.K.DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Ne keseregjetek, a Honda is gagyisodik, az anyagminőség sok esetben rettenetes. Pl a műbőr üléskárpit 4000 (!) km-nél szétreped?
Régen lehet hogy szürke műanyag volt, de az a mai napig az a szürke műanyag maradt.
A visszaforgatott anyagok nem szűz anyagok már, hanem szennyezéssel teliek. Ez érvényes az alura, műanyagra, acélra stb. A vízbázisú festékek hámlanak, mattulnak az UV-tól pár év alatt, sőt.
A fényezők anyáznak évek óta, gyűlölik a vízfestéket.
Régen lehet hogy szürke műanyag volt, de az a mai napig az a szürke műanyag maradt.
A visszaforgatott anyagok nem szűz anyagok már, hanem szennyezéssel teliek. Ez érvényes az alura, műanyagra, acélra stb. A vízbázisú festékek hámlanak, mattulnak az UV-tól pár év alatt, sőt.
A fényezők anyáznak évek óta, gyűlölik a vízfestéket.
Szerintem!
Re: Autós topik autósoknak
Van az 24-ért is....
Teljesítményben talán az SQ5 van hozzá legközelebb.... ami 376ló.... szemben a Mustang 453lovával...
Szóval kb értelmetlen bármiféle összevetés...ja, és az amerikai autók beltere gagyi. Pont.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.


