Jah kicsit elkanyarodott ez a téma...Aszpirin írta: ↑2025.09.07., vas. 17:10Ha valakinek, akkor neked elhiszem. Ugyanakkor érdekes, hogy egy csapással eljutottunk arról a megállapításomról, hogy a korábbi Q5 mbelseje minőségileg (és szerintem esztétikailag is) joban összerakott volt (ezzel egyébként egyetértesz?), oda, hogy a Mustangot kitárgyaljuk (ami nekem kedvesebb és sokkal élvezetesebb téma, mint a Q5 amúgy, szóval hajráVinkler írta: ↑2025.09.07., vas. 16:44Btw a Mustangnak még a logója sem azonos, mert ugye a Mustang egy külön branddé avanzsált a Fordon belül is. Egyébként tényleg elég hitvány belső kivitelezése volt az autónak, kb a Te általad birtokolt széria, ahol odafigyeltek és emelték a szintet, ettől függetlenül sztem nem éri el az említett Q5 színvonalát. Ettől,függetlenül szerintem élhető mindkettő.)
A Q5-öt a Mustanghoz hasonlítani kb olyan, mint cirkuszi lovat a versenylóhozMindkettő ló ugyan, de mást várunk el tőlük
Egy Q5-nek nem tudnám megbocsátani, ha olyan brutálisan kemény futóműve lenne, mint a Mustangomnak, a Mustangban viszont pont ez az egyik élvezeti faktor (kivéve ha Budapesten közlekedek vele, vagy ha fekvőrendőrön kell átmenni
)
Viszont!
Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó. MERTHOGY ez is az elmúlt 15-20 év agymenése a sok vezetéstámogató rendszerrel együtt, amire sztem semmi szükség. Nézzétek meg az elmúlt 20 év beltereit. Konkrétan egy 4-es Golf szintű minőséggel én ellenék, de ezt is a végletekig tolták, csak, hogy kiénekeljék a pénzt a zsebünkből, de mi van azokkal, akik ezt köszönik, de nem kérik. Na ezért írtam, hogy a VW konszernél a Seat számomra a jó alternatíva, mert ugyan a beltér minőségérzete a leggyengébb a konszernél, de a technika benne van! És az a minőségérzei is azért az autógyártás elejében van, szóval nem kell elsírni magad.



