Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9416
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2025.08.29., pén. 12:38
Vinkler írta:
2025.08.28., csüt. 18:48
Erről hallottatok valamit?
Idáig nem. Forradalmat nem csinál, de pl. Rotox-ék értékelhetik, ha az orfűi kultúrház látogatása után, hazainduláskor könnyebb a bedokkolás.
Nekem a becsatolással semmi gondom nincs, ellenben nagy terhelésnél tud nyekereg mint egy béka. Ez számtalanszor előfordult már. Pedig tisztán tartom a stoplit, a pedált, sőt még nyomatékkulccsal húzom le a rögzítő csavarjait is. :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1468
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 610

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Froome-ot megműtötték, 5 törött borda, légmell, csigolyarepedés.
A körülményekhez képest jól van. Szerintem már visszatérés nem lesz. Ez így már túl soknak tűnik.
Egy kerékpárutat a közúttól elválasztó szegélyen perecelt szegény. sad.gif

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2025.08.28., csüt. 18:48
Erről hallottatok valamit?
Idáig nem. Forradalmat nem csinál, de pl. Rotox-ék értékelhetik, ha az orfűi kultúrház látogatása után, hazainduláskor könnyebb a bedokkolás.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.08.28., csüt. 18:48
Erről hallottatok valamit?
csak.hogy ne érezd magad magányosnak, nem :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9416
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Erről hallottatok valamit?
Csatolmányok
IMG_3243.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14317
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9416
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Szerencsétlen Froome megint jól odaverte magát. jaj.gif
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2025.08.28., csüt. 09:28
Akesz verseny ráadásul, tehát nem is MKSZ. Én nem is indulnék rajta. A KRESZ dumát igen, mindig beleírják,hogy ezzel védjék magukat. De az a versenyzőkön nem segít,amikor beüt a baj. Verseny közben a KRESZ az utolsó, amire gondol az ember.
ez Akesz? kevés a verseny itthon,de az akesztől mentesen az ég. de valami biztosítás csak lesz. ha magamból indulok ki, hogy mentünk a parádsasvár-mátraháza szakaszon felfele,... már nem bicóval :D ótóval... good luck :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5789
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Akesz verseny ráadásul, tehát nem is MKSZ. Én nem is indulnék rajta. A KRESZ dumát igen, mindig beleírják,hogy ezzel védjék magukat. De az a versenyzőkön nem segít,amikor beüt a baj. Verseny közben a KRESZ az utolsó, amire gondol az ember.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2025.08.27., szer. 21:48
Nah, a magyar valóság. Megnéztem a Mátra-kör kiírását. Gyöngyösön rajt, utána a szokásos kör, de nem kell felmenni a Kékestetőre,hanem Mátrafüreden lesz a befutó. Na de! A verseny nem lezárt pályán megy,tehát a KRESZ szabályait be kell tartani, KÜLÖNÖSEN a lejtmenetben, nem szabad elhagyni a jobb ssávotmert szemben jöhetnek bravo.gif Igazán izgalmas lehet így versenyezni :smile51:
U17-es csapattársam,most volt a válogatottal versenyen. A lejtmenetben 100-110-zel jöttek le. U17!
sok sikert :D

de szeritnem a forgalom lassítva lesz,amikor amezőny elhalad. Egy ilyen köörn nem megengedhető, hogy semmi lassítás ne legyen. olyankor megy a rendőt elől, aztán a forgalmat kiteszi padkára,míg a zárómotoros el nem megy. ha nem így lenne, az a verseny nem verseny, az mksz holtbiztos,hogy nem állna vele szóba. A lezárt pálya talán egyedül az időfutam OB-n van és diákolimpián,nálunk. meg persze,amit nem kint rendeznek országúton. Még a TdH ise minősül lezárt pályának, ezt a kresz lófaxt meg beírják minden kiírásba.

ha nem így lesz,ez lesz az utolsó mátra kör :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
trane
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2894

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

AAttila írta:
2025.08.27., szer. 21:48
Nah, a magyar valóság. Megnéztem a Mátra-kör kiírását... A verseny nem lezárt pályán megy,tehát a KRESZ szabályait be kell tartani, KÜLÖNÖSEN a lejtmenetben, nem szabad elhagyni a jobb ssávotmert szemben jöhetnek bravo.gif ...
aki ismeri a Mátrát, tudja, jó időben mi van ott... :car-fiat: :car-motor: na, ha ebből nem lesz egy komolyabb baleset, akkor az biza' isteni csoda :goodluck:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 752
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 462

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

AAttila írta:
2025.08.27., szer. 22:57

Stelvio?
Biza! A mászás a második oldal, utolsó 3 km-én (9,9%), 43 km felfelé utáni eufória. :D
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5789
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

geza123 írta:
2025.08.27., szer. 22:05
A fiatal lefelé, az idősebb felfelé (is) élvezi. :D
Stelvio2025_1_nagy.jpg
Stelvio2025_2_nagy.jpg
Stelvio?

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 752
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 462

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

A fiatal lefelé, az idősebb felfelé (is) élvezi. :D
Stelvio2025_1_nagy.jpg
Stelvio2025_2_nagy.jpg
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5789
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Nah, a magyar valóság. Megnéztem a Mátra-kör kiírását. Gyöngyösön rajt, utána a szokásos kör, de nem kell felmenni a Kékestetőre,hanem Mátrafüreden lesz a befutó. Na de! A verseny nem lezárt pályán megy,tehát a KRESZ szabályait be kell tartani, KÜLÖNÖSEN a lejtmenetben, nem szabad elhagyni a jobb ssávotmert szemben jöhetnek bravo.gif Igazán izgalmas lehet így versenyezni :smile51:
U17-es csapattársam,most volt a válogatottal versenyen. A lejtmenetben 100-110-zel jöttek le. U17!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.08.27., szer. 12:14
Rotox írta:
2025.08.27., szer. 08:47
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum. ;peace;
De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül. :DScreenshot_2025-08-27-10-19-47-22_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
a fotón is a "spirálnak" nevezett,valójában tekercsrugós megoldásos bovdenház van, ahogy én látom (ami semmit nem jelent :D ). De nagy feltaláló volt aki elkövette. Sose jutott volna eszembe :D
egyébként, egyszer, valahol vettem egy olcsó bovdenszettet és meglepődve láttam,hogy a váltóbovden háza is tekercsrugós. Arra nem emléxem, 4 mli volt, vagy 5. De lehet a kínai, 3x10-es rendszerhez adták gondolkodik.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5789
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ha nem probléma, bedobom ide a volt edzőm hirdetését,hátha esetleg innen lesz jelentkező:
Screenshot_20250827_133527_Facebook.jpg
Screenshot_20250827_133527_Facebook.jpg (123.79 KiB) Megtekintve 671 alkalommal

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2025.08.27., szer. 08:47
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum. ;peace;
De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül. :D
Screenshot_2025-08-27-10-19-47-22_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Screenshot_2025-08-27-10-19-47-22_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg (96.66 KiB) Megtekintve 676 alkalommal

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1468
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 610

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

marconi írta:
2025.08.27., szer. 11:18
Snipi írta:
2025.08.26., kedd 16:50
marconi írta:
2025.08.26., kedd 16:09
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... " :D
Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.
Már sajnos nem emlékszem melyik versenyen volt, de arra igen, hogy a közvetítés első részében. A kommentátor keresett valakit a PCS-en, és beírta, hogy "VAN" és Téged hozott fel, és mondta, hogy jéé a Vanik Zoltán-t hozta fel a keresés, meg mondta, hogy "aki nem tudná, ő nyert TDH-t 2002-ben, és most a TDH hivatalos fotósa". Én meg mondtam magamban hogy "de tudom". :D
Sajnos visszakeresni nem tudom, mert nem szoktam elmenteni a közvetítéseket.

Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 361

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.
[/quote]

Most vettem egy edzőkereket amin van egy 11-28 as 11 fokozatú ultegra sor. Nekem nem kell mert már van kettő ilyenem (azok se kellenek). Szóval elcserélném bármilyen használt 11-12 sebességes sorra aminek a teteje 30 vagy nagyobb. Vagy kulacsokra, gélre, italporra.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 361

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

Snipi írta:
2025.08.26., kedd 16:50
marconi írta:
2025.08.26., kedd 16:09
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... " :D
Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2025.08.27., szer. 08:47
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
mondjuk nekem az a bowden gyanús, most nézem,mintha nem a hosszanti szálas külső lenne, hanem a tekert. Láttam már ilyen megoldást kisebb kategóriában,azt nem tudom,tévedés volt,vagy szándékos
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14124
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4506
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2025.08.27., szer. 08:47
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
ha működik,igen :D

de elképzlhető,hogy gond nélkül megy. annyira feszes,ha húzzák,nem nagyon mozoghat, a külső bogden meg nem a fékeknél használt tekert. Esetleg a súrlódás a házon belül lehet kérdéses. láttam már olyat, a campa super recorddal nem lehetett mit kezdeni, mert az okos versenyzőnk levágta a bowdeneket lehető legrövidebbre, mert az úgy cool. De az elég precíz dolog. egy ilyen sora több játékot elvisel-het.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2129
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1334
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
Csatolmányok
FB_IMG_1756277126804.jpg

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5789
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3592

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2025.08.26., kedd 22:52
AAttila írta:
2025.08.26., kedd 15:47

Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4041
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5157
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2025.08.26., kedd 15:47

Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”