Ezt mind értem, de attól még, hogy van némi piaca (az "óriási" kereslet ugye eleve egy szűk rétegen belüli) még nem jelenti azt, hogy önmagában buli a cégnek alkatrészeket gyártani hozzá, hacsak nem horror áron. Az viszont komoly üzenet lehet, hogy "íme, foglalkozunk a régi vasainkkal is, veheted nyugodtan az újakat, sokáig hű társad lehet" - és az emberek rohannak új Civic-eket venni
Amerikában biztos kurva sokat eladtak, de a helyzet az, hogy elég sokat autóztam már az USA-ban, és még egyet sem láttam belőlük ott, pedig szerintem észrevettem volna. Persze az is lehet, hogy jól eldugva tartogatják őket a garázsban, mint pl. az unokanővérem férje a hibátlan elsőgenerációs Toyota MR2-esét, amivel 20 év alatt jó ha ment 200 km-t, de a szeme fénye volt, tényleg gyönyörű példány...)
Just my two pence, és bocsi, hogy így laikusan belepofázok...
Drukkolok amúgy a klasszikus autókhoz való gyári alkatrész-programok elterjedésének. A youngtimer-hobbistáknak és conoisseur-öknek biztosan nagyszerű hír lenne, más autómárkáknál is.



